Tuurlijk!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:51 schreef Werewolf het volgende:
ADO=groen/geel
idd.. Je hebt gelijk.. Sorry..quote:Op maandag 14 mei 2007 12:52 schreef Pritt het volgende:
Sinds wanneer is Bayern geel/groen?
Nu verander je het in HSV maar die spelen ook niet in geel/groen.quote:
Wie speelt dan met zo'n mat groen shirt met een autofabrikant voorop? volgens mij VW..quote:Op maandag 14 mei 2007 12:55 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nu verander je het in HSV maar die spelen ook niet in geel/groen.![]()
Wolfsburg.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:59 schreef Wolter het volgende:
[..]
Wie speelt dan met zo'n mat groen shirt met een autofabrikant voorop? volgens mij VW..
Nigeria, Senegal, Ierland, Bolivia, Colombia, Australie, Kameroen, Marokko, Mexico, Ecuador hebben allen geel of groenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:08 schreef Werewolf het volgende:
Ik weet niet of je ook landenteams wilt?
Anders heb je Brasilie en Jamaica nog
Kijken wat ik allemaal uit mijn hoofd weetquote:Op maandag 14 mei 2007 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je bent er wel mee bezig hè, sjimz...
Wolverhampton Wanderers speelt in het geel (aka Oranje, maar dat maakt in dit topic weinig uit blijkbaar)
Blackpool idem
Bradford city speelt in het oranje/paars
pffff, en ik maar denken dat je het voetbal een beetje volgt..quote:
is dat een grapjequote:Op maandag 14 mei 2007 13:57 schreef RayMania het volgende:
Ik zie kruisjes, pfaf.
Dat linkershirt is wel erg mooi, mooi geel.
Helemaal vergeten..quote:Op maandag 14 mei 2007 13:46 schreef Werewolf het volgende:
@venomsnake
Er staat er ook nog eentje in je sig
Is het logo van Brazlië toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:39 schreef Karina het volgende:
Turkyemspor (groen).
En deze is geel (zag hem toevallig voorbijkomen):
[afbeelding]
yesquote:
Roda is niet kanariegeel maar donkergeel.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:49 schreef Wolter het volgende:
Hallo voetbalkenners.
ik zou graag willen weten welke voetbalclubs een kanariegeel of grasgroen shirt hebben.
Ik heb alleen maar Nederlandse divisieclubs tot nu toe:
- Nac
- RKC
- Roda
- Vitesse
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |