Verrek, je hebt nog gelijk ook. Inderdaad ernstig mooi. schaap001 +1quote:Op maandag 14 mei 2007 12:18 schreef schaap001 het volgende:
haha! Da's The River live! Springsteen over zijn Pa en zijn afgeknipte haar! Erg mooi!
Helemaalquote:Op maandag 14 mei 2007 13:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Max Weinberg van E-Street Band/Conan O'Brien-band..
quote:is een breed muziekgenre dat zijn oorsprong vond in Amerika maar pas eind jaren '90 in België een eigen, universele stijl kreeg.
In het begin werdbeschouwd als een variant van het snellere en hardere hardcore, maar al snel groeide deze tragere variant (toen zo'n 135-140 bpm) uit tot een ware rage.
of gewoon de mensen verplichten 24x7 thuis te zitten, niet naar werk of school gaan, geen boodschappen doen, niet naar de wc of de koelkast, alleen maar vragen stellen en antwoorden posten.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:03 schreef the__watcher het volgende:
zou het trivia wel ten goede komen...
quote:And theres not much left of me
What you get is what you see
Is it worth the energy
I leave it up to you
In ruil voor associatie?quote:
In die oude stijl gaan we dan ook heel deftig tegen elkaar praten zeker?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zullen we trivia ook gaan opsplitsen in oude en nieuwe stijl?
Waarbij voor nieuwe stijl geldt dat je mag googlen en binnen een minuut een nieuwe vraag moet posten.
En dan doen we voor oude stijl een ballotage-commisie waar iedereen doorheen moet voordat ze mogen meedoen![]()
ruim...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik was toch nog gewoon binnen het uur met een nieuwe vraag
Nee, maar we gaan natuurlijk wel hele geheimzinnige inside-grapjes enzo maken en alle nieuwelingen negeren tot dat ze minimaal 100 punten ofzo gehaalt hebben.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
In die oude stijl gaan we dan ook heel deftig tegen elkaar praten zeker?
Songteksten van Jan de Vries enzoquote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, maar we gaan natuurlijk wel hele geheimzinnige inside-grapjes enzo maken en alle nieuwelingen negeren tot dat ze minimaal 100 punten ofzo gehaalt hebben.
En vertellen over de legende van GLOquote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Songteksten van Jan de Vries enzo![]()
We lijken nu wel een stel oude mannenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En vertellen over de legende van GLO
de man met Connie Smith, BZN én Rotting Christ in z'n top 3 op lastFMquote:Op maandag 14 mei 2007 14:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zijn we ook, wij hebben de oude OP nog meegemaakt.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
We lijken nu wel een stel oude mannen![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Zit trouwens een foutje in je tekst, waar West staat moet wilderness zijn, maar dat is een detail.
Als antwoord op de vraag van Zack, de nieuwe opgave:
[And theres not much left of me
What you get is what you see
Is it worth the energy
I leave it up to you]
We hebben zelfs de "......" lyrics meegemaakt uit Peking.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zijn we ook, wij hebben de oude OP nog meegemaakt.
Was dat niet dat gevalletje van die figuur die zo ongeveer half Google mee copy-paste in het antwoord? Dat was slim, ja...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
We hebben zelfs de "......" lyrics meegemaakt uit Peking.
De enige manier waarop je dat zou kunnen uiten is het posten van het juiste antwoord.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:37 schreef MadMaster het volgende:
Waaruit zou moeten blijken dat ik het wel ken
Da's Joe Jackson - Be my number twoquote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Zit trouwens een foutje in je tekst, waar West staat moet wilderness zijn, maar dat is een detail.
Als antwoord op de vraag van Zack, de nieuwe opgave:
[..]
inderdaad Gambol +1quote:Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's Joe Jackson - Be my number two
Jammer dat Schaap en GLO niet tegelijkertijd op hun trivia-top zaten. Dat was een mooie clash geweest.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:50 schreef schaap001 het volgende:
Lena Lovich vanwege My Lucky Number?
Sportiefquote:Op maandag 14 mei 2007 15:51 schreef MadMaster het volgende:
Mijn edit was te laat, vraag niet compleet gelezen...
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:35 schreef bigshadow het volgende:
Zijn het niet gewoon stiekem de butthole surfers?
Zoiets wel ja, maar het is niet Creed.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:40 schreef ranja het volgende:
Creed?
Op Maverick dus. Dit was hun debuutalbum:quote:Op maandag 14 mei 2007 16:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Al opgezocht. Zou het alleen geweten hebben als hun label erbij gestaan had.
die later snel verplaatst werd naar de a kant bij de 2de persingquote:Op maandag 14 mei 2007 17:31 schreef ranja het volgende:
Het was een b-kant van The Arrows
In een scene van de film 'Lemming'.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:23 schreef Neleos het volgende:
Charlotte Gainsbourg?
die link is nog korter want Jane is gewoon Charlotte's moederquote:Op maandag 14 mei 2007 18:52 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ben niet de enige die de link Charlotte Gainsbourg >Serge Gainsbourg>Jane Birkin legt
Dat was nog es een lostrekkertjequote:Op maandag 14 mei 2007 20:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Shania Twain?
Da's snel!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Kiedis?
Tjek, toen was Hanky Panky al bobo in the bush. Is ook een leuk boekje van verschenen.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Henk Schiffmacher?
Zou ze daarom die dubbele i in d'r naam hebben?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:19 schreef ranja het volgende:
Dannii Minogue
Newbie +1quote:Op maandag 14 mei 2007 21:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of is het speciaal voor TSE een lekkere (Aimee) Mann uit 'r 'til tuesday-tijd?
Heel goed.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:49 schreef bartrid het volgende:
Chuck Schuldiner?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:34 schreef ranja het volgende:
Nine inch nails - With teeth
Okee ook goed: ben een tijdje niet geweest hier. Niet gezien dus! Momentje dan....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:43 schreef bukgeit het volgende:
Year Zero
Stel anders even een andere vraag, deze is nog geen week geleden geweest.
alsof je 't niet had geweten als-ie nog nooit eerder in trivia was langsgekomenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:43 schreef bukgeit het volgende:
Year Zero
Stel anders even een andere vraag, deze is nog geen week geleden geweest.
Uiteraard wel, maar om nou twee keer achter elkaar met Year Zero te scoren, dat hoeft voor mij niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:53 schreef ranja het volgende:
[..]
alsof je 't niet had geweten als-ie nog nooit eerder in trivia was langsgekomen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:05 schreef Bimmel het volgende:
't was iets van Bob Dylan, maar welk album??
quote:
True, true. Die hadden ze gewoon achterwege moeten laten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef belsen het volgende:
Die van The Clash had wel op 1 gemogen, die is gewoon het luisteren niet waard, zo godsgruwelijk slecht als die is.
Hebben ze dat ook wel eens bij jou gedaan, biggie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:16 schreef bigshadow het volgende:
Ach ja, was het alweer straalvergeten.
Ja, tijdens de Nederlandse première van Music & Lyrics in Amsterdam.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:19 schreef schaap001 het volgende:
Die had zich toch aan hem vastgeketend met handboeien (of gaat het daar niet over?) ?
Cielke is de BNN Radiobitch, dus die past op zich wel in MUZ toch?quote:
Ik ben een gewillig slachtofferquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:18 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook wel eens bij jou gedaan, biggie?![]()
Yep, da's de Sas-o-foon.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Staat ie nou zijn broek los te maken om in de sax te pissen?
Precies! Met Herman van Boeyenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Een hele ouwe Vitesse?
Dat duurde nog best langquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:02 schreef schaap001 het volgende:
Depeche Mode
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:53 schreef knars het volgende:
nazareth
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:41 schreef bartrid het volgende:
bachman turner overdrive?
heb ik nog op vinylquote:
Nee even niet: heb niet zoveel tijd, dus dan duurt het zo lang voor ik een antwoord kan controleren en hinten geven enzo. Iemand anders mag verder!quote:Doe jij er nog eentje Schaap?
quote:As the son of Guess Who/BTO guitarist Randy Bachman, Canadian-born pop singer/songwriter Tal Bachman was raised in a musical environment, absorbing the breadth of his father's enormous record collection and teaching himself to play guitar. As a teen he increasingly lost interest in music, however, and instead went on to study political philosophy at a small university in Utah; there Bachman grew to accept his destiny as a performer, however, and soon quit school, returning to his native Vancouver in 1995 to begin writing songs.
Ik ookquote:
Die Poolse Idols-gast heeft She's So High van hem gecovered.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:16 schreef belsen het volgende:
Waar kennen de meesten singer-songwriter Tal Bachman dan van?
Deens dacht ik, Kurt Nilsen klinkt ook niet echt Pools, maar goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:27 schreef n0r het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Die Poolse Idols-gast heeft She's So High van hem gecovered.
Leuke lijstquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Rolling Stone's 15 Worst Albums by Great Bands: Records that we all -- out of respect to the overall genius of those who made them -- pretend don't exist. We put your nominations together with ours and came up with this definitive list of the fifteen most worthy. Check it out below.
1. Bob Dylan - Down In the Groove
2. Rolling Stones - Dirty Work
3. David Bowie - Tonight
4. Van Morrison - Beautiful Vision
5. The Clash - Cut the Crap
6. Neil Young - Old Ways
7. Van Halen - Diver Down
8. The Who - Face Dances
9. Elvis Costello - Mighty Like A Rose
10. Red Hot Chili Peppers - One Hot Minute
11. Crosby, Stills, Nash & Young - American Dream
12. Aerosmith - Rock in a Hard Place
13. Lou Reed - Mistrial
14. Morrissey - Kill Uncle
15. Led Zeppelin - Presence
ranja + 1
Ja, dat snap ik ook niet, er staat toch duidelijk dat het slechte platen waren van doorgaans goede artiesten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef tong80 het volgende:
Waarom staat Kill uncle van Morrissey daar tussen
Ben je sarcastisch ? Ik vind het namelijk een goed album.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet, er staat toch duidelijk dat het slechte platen waren van doorgaans goede artiesten.
Sterker nog...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:18 schreef bukgeit het volgende:
Dat zou Elliott Smith kunnen zijn.
Weet iemand deze inmiddels toevallig? Anders laten we het gewoon voor wat het isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:34 schreef n0r het volgende:
Oh, Deens, in elk geval Scandinavisch
To divide this cockeyed world in two
Throw your pride to one side, it's the least you can do
Beatniks and politics, nothing is new
A yardstick for lunatics, one point of view
Who cares what games we choose?
Little to win but nothin' to lose
Artiest + nummer aub
wikipedia zegt vanquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:15 schreef Bimmel het volgende:
Elvis idd van Mr Pelvis, en Costello is de meisjesnaam van z'n moeder dacht ik
Inderdaad helemaal correctquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:15 schreef Bimmel het volgende:
Elvis idd van Mr Pelvis, en Costello is de meisjesnaam van z'n moeder dacht ik
Reken ik goedquote:
Hebben wij een Annie dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:43 schreef bukgeit het volgende:
Onze Annie of Noorse Annie?
Ja, dat is veel te ver gezocht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:48 schreef bukgeit het volgende:
Beetje vergezocht, maar Annie's (muzikale) partner stierf net als Bram Vermeulen aan een hartstilstand.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef bukgeit het volgende:
Kauwgom en Chewing Gum?
U bent mij voor, biggie.
bigshadow +1quote:Het huwelijk is vrouw en man
Je werk, je hobby, een romance
Met de buurvrouw van beneden alle peil
Je zag haar lopen, je werd geil
Nu lig je op haar buik
Natuurlijk was je fout
Terwijl je op haar tepels kauwt
Kauw kauw kauw kauwgom
Je eet het niet, je proeft het niet
Kauw kauw kauw kauwgom
De smaak is raak, heeft je te pakken
Maar meestal blijft het plakken
Had er wel 10 kunnen vragen denk ik achteraf.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:17 schreef bukgeit het volgende:
The Swains - Bad Teeth
NIN - With Teeth
Death Cab For Cutie - Your Crooked Teeth
Fischerspooner - A Kick In The Teeth
Lard - Can God Fill Teeth?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Hé, die foto heb ik nog niet zo lang geleden hier ook gezien.
quote:I won't dance in a club like this...
Zo, nu eerst een fatsoenlijk biertje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Ah, Nite Klub van The Specials uit mijn jeugd:
The girls are slags and the beer taste just like piss![]()
Ik vond al dat ie lang openstondquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:49 schreef bartrid het volgende:
chris rea?
quote:combined elements of funk, Led Zeppelin, and metal with vocals inspired by Faith No More. Formed in 1991 in Germantown, MD, the group included Neil Fallon (vocals), Tim Sult (guitar), Dan Maines (bass), and Jean-Paul Gaster (drums).
ranja +1quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:21 schreef ranja het volgende:
Clutch?
Clutch is een ander woord voor koppeling. Gearbox is versnellingsbak.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:21 schreef bartrid het volgende:
Ander woord voor versnellingsbak.
The Bangles, met daarop Going down to Liverpool. Albumtitel weet ik ff niet.quote:
Ik dacht even een makkelijke te doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:56 schreef Gambolputty het volgende:
The Bangles, met daarop Going down to Liverpool. Albumtitel weet ik ff niet.
Sorry, ging er vanuit dat ie toch niet goed was want niet volledig.quote:
Daar heb je inderdaad helemaal gelijk inquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Clutch is een ander woord voor koppeling. Gearbox is versnellingsbak.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:53 schreef Neleos het volgende:
Talking Heads - Once In A Lifetime
quote:I know I've said bad things about people in the past , though the majority of them have been blown wayyyy out of proportion , but this i meanif you're reading this, I may not be as pretty as you but at least I write and SING my own songs without the aid of autotune. I must say taking your clothes off , doing sexy dancing and marrying a rich footballer must be very gratifying, your mother must be so proud, stupid b****
Dat is de koppeling hoor heren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:21 schreef ranja het volgende:
Clutch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |