Vind ik altijd zo flauw. Hij is gewoon een voorbeeldig prof die helaas niet uit de verf komt. Zeurt nergens over, loopt niet arrogant te doen... Ik snap niet hoe je dan zo over je eigen spelers kan praten. Ik zou hem eerder gewoon een mooie transfer gunnen.quote:

Dit jaar is de media benaderd om bij de boycot aanwezig te zijn, omdat volgend jaar ook dat evaluatie jaar is, dus dit jaar het laatste jaar is om te kunnen protesteren. Daarom lijkt het alsof er vorig jaar niet geprotesteerd is, terwijl er vorig jaar misschien wel een grotere groep op de been was dan de afgelopen twee keer. Ze hopen het hoogtepunt te bereiken op de 27e....qua bezoekers van de boycot.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
Kan aan mij liggen maar wordt er dit jaar wat harder "geprotesteerd" dan vorig jaar toen jullie 5e werden?

Vind het een beetje raar dat iedereen daat nu mee aan komt zetten. Vorig seizoen was het overgrote deel hier ook tegen de PO. Het pakte toen welliswaar goed voor ons uit, maar er zouden natuurlijk helemaal geen PO moeten zijn en het was terecht geweest als wij toen gewoon rechtstreeks naar de uefa cup waren gegaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
Kan aan mij liggen maar wordt er dit jaar wat harder "geprotesteerd" dan vorig jaar toen jullie 5e werden?

Ja want hij heeft veel bijgedragen aan Ajaxquote:Op maandag 14 mei 2007 14:35 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo flauw. Hij is gewoon een voorbeeldig prof die helaas niet uit de verf komt. Zeurt nergens over, loopt niet arrogant te doen... Ik snap niet hoe je dan zo over je eigen spelers kan praten. Ik zou hem eerder gewoon een mooie transfer gunnen.

Ik hield me hart toen wel vast, maar gelukkig schoot hij erinquote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij schoot wel ff de pingel dr in, in de Bekerfinale![]()
Hij zou m ook eens moeten missen![]()

Misschien moet je het gedeelte met 'niet uit de verf komen' nog een tweede keer lezen. En neem de rest dan voor de zekerheid ook nog maar een keertje door.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:36 schreef stefmans het volgende:
Ja want hij heeft veel bijgedragen aan Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

We zijn geen koorknaapjes vergeet dat niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:39 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Misschien moet je het gedeelte met 'niet uit de verf komen' nog een tweede keer lezen. En neem de rest dan voor de zekerheid ook nog maar een keertje door.

Heeft iemand al gezegd dat het aan jou ligt?quote:

Nee, er is nu alleen meer media aandacht voor.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:

Mooi dat hij er bij is, niet meer dan terecht ook. Zul je zien dat-ie geblesseerd raakt.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:35 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Van der Wiel mee met Onder 19
Amsterdam, 14 mei 2007
Gregory van der Wiel doet deze week met Oranje onder 19 jaar mee aan het EK-kwalificatietoernooi in Engeland. De jonge verdediger meldt zich woensdag wel weer in Amsterdam omdat Ajax hem hard nodig heeft in de play-offs.
Van der Wiel stapte zondagavond op het vliegtuig naar Engeland om zich bij de andere internationals te voegen. Naast Van der Wiel doen ook Ajacieden Christian Supusepa, Vurnon Anita en Siem de Jong mee aan het kwalificatietoernooi. Ajax-keeper Koen Verhoeff maakte eveneens deel uit van de selectie, maar hij haakte op het laatst geblesseerd af.
Oranje begint dinsdag in kwalificatiegroep 3 met een wedstrijd tegen Tsjechië. Dat is het enige duel waar Van der Wiel aan mee kan doen. Woensdag vliegt hij weer terug naar Amsterdam omdat Ajax hem zondag tegen AZ waarschijnlijk goed kan gebruiken. Donderdag speelt Oranje tegen Engeland, zondag eindigt het toernooi met een wedstrijd tegen Rusland. De winnaar van groep 3 plaatst zich voor het EK, dat in juli in Oostenrijk gehouden wordt.

jaah, en dan ..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooi dat hij er bij is, niet meer dan terecht ook. Zul je zien dat-ie geblesseerd raakt..

Ogararu in het centrum ?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:24 schreef Wooldoor het volgende:
maaruh eerste wedstrijd tegen Az maar eens proberen?
Van der wiel - Ogararu - Vermaelen - Emanuelson
Of van der Wiel met Ogararu omdraaien?

Ik zou alleen De Mul in plaats van Vermaelen doen.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:24 schreef Wooldoor het volgende:
maaruh eerste wedstrijd tegen Az maar eens proberen?
Van der wiel - Ogararu - Vermaelen - Emanuelson
Of van der Wiel met Ogararu omdraaien?

Wtf? Jij wil met 3 verdedigers spelen waarvan 2 veel opkomend?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ik zou alleen De Mul in plaats van Vermaelen doen.![]()

Niet alles is serieus bedoeld.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wtf? Jij wil met 3 verdedigers spelen waarvan 2 veel opkomend?

quote:Op maandag 14 mei 2007 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]

quote:Op maandag 14 mei 2007 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |