quote:Op maandag 14 mei 2007 10:39 schreef Skv het volgende:
alle vrouwen die op paardrijden zitten zijn kuthoeren.
JHIHIIIHAHHhahahaiahHH!H!H!1ihihihii!!11quote:Op maandag 14 mei 2007 10:41 schreef ThaMadEd het volgende:
Ze hebben gewoon een grotere piemel dan jij
ik mocht van mama nooit op paardrijden omdat het te duur wasquote:Op maandag 14 mei 2007 10:43 schreef BlackRhino het volgende:
Je klinkt nogal jaloers.
Ik ken zo'n wijf op Fok dat serieus zo typt:quote:Op maandag 14 mei 2007 10:42 schreef Skv het volgende:
[..]
JHIHIIIHAHHhahahaiahHH!H!H!1ihihihii!!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAaaaHAHaaaa die hebben EHCT EEN ROTE PIEMEL HEHAhahahaahH!11
Grrooohoohoooot:!:!
Al veranderd want hij was te flauwquote:Op maandag 14 mei 2007 10:42 schreef Skv het volgende:
[..]
JHIHIIIHAHHhahahaiahHH!H!H!1ihihihii!!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAaaaHAHaaaa die hebben EHCT EEN ROTE PIEMEL HEHAhahahaahH!11
Grrooohoohoooot:!:! LOLLERROLSTOL!11 RoFlMaOzEdoNgg!!
Ik vind het gewoon zó ontzettend truttig. Doe dan aan hockey ofzo. Desnoods curling. Dat hele paardrij-imago moet ik echt niks van hebben. Uitermate irritant, vooral omdat vrouwen die er aan doen zich ook als 'paardrijdster' profileren.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:46 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Al veranderd want hij was te flauw![]()
Maar goed het boeit me op zich vrij weinig als een meisje aan paardrijden doet, het is echter vaak een bepaald soort meiden die eraan doet.
de mannen ookquote:Op maandag 14 mei 2007 10:52 schreef kraaksandaal het volgende:
Ze hebben wel vaak een strakke broek aan.![]()
ik lees geen penny, ik hoorde dat verhaalquote:Op maandag 14 mei 2007 10:56 schreef Camplo het volgende:
Waarom lees jij de Penny?
Was dit een in de wilde weg vraag of aan een persoon gericht?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:56 schreef Camplo het volgende:
Waarom lees jij de Penny?
Noob.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:58 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Was dit een in de wilde weg vraag of aan een persoon gericht?
Een beetje kerel heeft geen moeite met zo'n knol idd.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:57 schreef Houtspeer het volgende:
Iedereen hier is jaloers.
Aardappelbeertjequote:Op maandag 14 mei 2007 11:01 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Paarden
Vmbo
Talpa
Openbare lijkverbrandingen
Beemsterkaas
Henny Stoel
Selecteren op foto.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar wat moet je nou met die paardensletten in je MSN'lijst? Van dat gehinnik wordt je toch ook niet vrolijk van?
Voeg ze dan ook niet toe op msnquote:Op maandag 14 mei 2007 10:39 schreef Skv het volgende:
Ik snap het niet. Vermijd ook alle contact met dat soort volk.
Dat zijn figuren die jou toevoegen op MSN, mungeulquote:
Je kan ze ook niet accepteren/blokkeren of was je daar nog niet zo snel achter..quote:Op maandag 14 mei 2007 11:18 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Dat zijn figuren die jou toevoegen op MSN, mungeul![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan ze ook niet accepteren/blokkeren of was je daar nog niet zo snel achter..
Ok serieus, als je als jongen met je kop in de penny komt ben je echt officieel afgeschrevenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:54 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
zomg, een jongen die bij mijn vriendin in de straat woont zit ook op paardrijdenIs net zo'n gay geworden als al die andere op die manage. Nu stond hij een paar weken geleden in de Penny
![]()
Hij is 17 ofzo, wtf
![]()
Tja, wat moet ik zeggen...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:25 schreef Skv het volgende:
Het gaat niet over joden, hennie stoel of MSN, het gaat over de liefde tussen (sommige) vrouwen en die kutbeesten.
Ze zijn sneaky. Eerst hebben ze een naam in richting van: Marja hartje puppeldepup leuke dingetjes doen smiley. Pas als je ze toegevoegd hebt: NaAr d3 MaNegEeeHjUh. MoN p44rDDtjHuh <3 <3quote:Op maandag 14 mei 2007 11:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan ze ook niet accepteren/blokkeren of was je daar nog niet zo snel achter..
Sneaky of niet, ik ben nog nooit door die paardenstront gestapt. Ik heb bijvoorbaat geen Paardenmensjes in m'n lijstje zitten. Hockeytrutjes zijn eigenlijk net zo erg, maar die kunnen tenminste nog een leuk feestje bouwen..quote:Op maandag 14 mei 2007 11:30 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ze zijn sneaky. Eerst hebben ze een naam in richting van: Marja hartje puppeldepup leuke dingetjes doen smiley. Pas als je ze toegevoegd hebt: NaAr d3 MaNegEeeHjUh. MoN p44rDDtjHuh <3 <3![]()
OT: Paarden zijn vies.
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:39 schreef Skv het volgende:
in hun MSNnaam 'even naar FLÜGELTJE TOE!!" Of "IK GA EEFUN NAAR DE MANÉÉÉzjuhHH!"
quote:Vermijd ook alle contact met dat soort volk.
OMG! Mannen met zo'n strakke paardrijbroekquote:Op maandag 14 mei 2007 10:48 schreef Aibmi het volgende:
Je vindt vrouwen die paardrijden erg?
Mannen die paardrijden
Waar staat dat ik contact met ze zoek dan? Staat in mn msn.quote:
Levensgevaarlijk? Afhakken die kleredingen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:38 schreef Rickman_ het volgende:
Paarden zijn onknuffelbare kutbeesten met een kutKOP en levensgevaarlijke klotePOTEN
als je chick haar paard boven jou steldequote:Op maandag 14 mei 2007 11:52 schreef freddygonzales het volgende:
Nooit een relatie beginnen met vrouwen/meiden die van paarden houden. Ze stellen dat paard boven jou.
Paarden zijn kutbeesten. Alleen goed voor de biefstuk, paardeworst en rookvlees.
WHAUAHAHA LOLLERZZZZZZZZZZZZZquote:Op maandag 14 mei 2007 10:45 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik ken zo'n wijf op Fok dat serieus zo typt:
Fok! Motorclub [SC Deel 703] 4kantje
Heb er medelijden mee..
Niks mis met -XX-, rietjequote:Op maandag 14 mei 2007 10:45 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Heb er medelijden mee..
Je weet er erg veel vanaf voor iemand die zich niet met dat soort mensen inlaatquote:Op maandag 14 mei 2007 11:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar staat dat ik contact met ze zoek dan? Staat in mn msn.
Wtf is de Penny dan? Weekblad voor dat tuig?
Wat een ludieke actie!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:02 schreef BrauN het volgende:
Oh man, wat lijkt het me heerlijk om een keer zo'n wijf te pesten door haar paard achter een auto te binden en er de hele stad mee door te rijden om het kadaver daarna bij haar in haar voortuin af te leveren. Dan zal ze op haar neus kijken, gek!
Idd, als echte bikkel is dit natuurlijk doodeenvoudigkinderspel. Je kunt zien dat je hier met een ervaren practical joke meister te maken hebt.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gewoon een doorsnee practical joke, man.
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:02 schreef BrauN het volgende:
Het lijkt me evident waarom bepaalde wijven een natte gleuf krijgen van paarden. Dat is het type wijven dat een te lelijke bakkes heeft om ook maar enige aandacht van het mannelijk geslacht te ontvangen. Dan zoeken ze al snel heil in paarden. Niet op 'n seksuele manier, uiteraard. Want seksuele ervaring hebben ze niet, dus weten ook niet wat ze missen.
Oh man, wat lijkt het me heerlijk om een keer zo'n wijf te pesten door haar paard achter een auto te binden en er de hele stad mee door te rijden om het kadaver daarna bij haar in haar voortuin af te leveren. Dan zal ze op haar neus kijken, gek!
Maar dat is echt zoiets wat ik zou doen op een dag dat ik me echt verveel en niets te doen heb.
Omdat het mn nichtje isquote:Op maandag 14 mei 2007 12:52 schreef Riro het volgende:
[..]
Je weet er erg veel vanaf voor iemand die zich niet met dat soort mensen inlaat
Waarom staat zo iemand trouwens in godsnaam in je msn![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:51 schreef Gesloten het volgende:
Nog erger dan paardrijders zijn de paarden zelf.
Edele dieren worden ze genoemd. Als er 1 diersoort niet edel is dan is het wel het paard.
Oogkleppen op, teugel in de bek, zadel op de rug en luisteren naar meisje van 11 die je ook nog eens slaat met een zweep omdat je niet goed huppelt.
Als paarden edele dieren waren dan gaven ze dat meisje zo`n harde kankertrap dat ze nooit meer kon zeggen dat paarden edele dieren zijn.
Dan renden alle paarden het weiland uit om nooit meer alle vuile klusjes op te knappen.
Paarden
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:51 schreef Gesloten het volgende:
Nog erger dan paardrijders zijn de paarden zelf.
Edele dieren worden ze genoemd. Als er 1 diersoort niet edel is dan is het wel het paard.
Oogkleppen op, teugel in de bek, zadel op de rug en luisteren naar meisje van 11 die je ook nog eens slaat met een zweep omdat je niet goed huppelt.
Als paarden edele dieren waren dan gaven ze dat meisje zo`n harde kankertrap dat ze nooit meer kon zeggen dat paarden edele dieren zijn.
Dan renden alle paarden het weiland uit om nooit meer alle vuile klusjes op te knappen.
Paarden
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:14 schreef Adelante het volgende:
Oh, dat heb ik ooit ook eens gedaan. Met m'n ex vriendinnetje "romantisch" op een paard over het strandDie van mij wilde niet eens lopen en moest om de kilometer schijten. Dat was ook eens en nooit weer
paardenmeisjesquote:Op maandag 14 mei 2007 16:56 schreef MadMarco het volgende:
Paarden zijn tof.
Je moet gewoon tegen zo'n meid zeggen dat je ze ook tof vindt, dan wilt ze met je uit. Sommige paardenmeisjes zijn best wel ok heaur
Is dit uit je prive collectie?quote:
Een iPod nano?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Er zijn dingen die je meer bieden dan dat paard ooit zal kunnen.![]()
dat geloof ik zoquote:Op maandag 14 mei 2007 18:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Er zijn dingen die je meer bieden dan dat paard ooit zal kunnen.![]()
Diesel?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:37 schreef Skv het volgende:
En dan allemaal op MSN een plaatje van heel veraf met een paard dr op iemand dr op waarvan je écht niet kan zien wie het is. Met zo'n zielig helmpje
En dat zijn ze dan met hun trouwe vierbener. En tróts! Terwijl dat paard niet eens van hun zelf is, gewoon zo'n stom lease-ding.
ja maar ze zijn wel verdomde handig!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die helmpjes zien er nog wel het meest triest uit.![]()
![]()
Nee alles wat nodig is, is een wortel en een zak hooi voor 1 PK..quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:50 schreef Toitle het volgende:
[..]
Is dit uit je prive collectie?
Welke van de twee je ook ''chill'' vind, zoek hulp.
Beam him up Scottie.
En voor Beckers, Mora en Lieshout.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:56 schreef mcDavid het volgende:
Paarden zijn best tof. Maar paarden zijn voor ridders of voor cowboys. Niet voor 12 jarige giechelende blonde breazer-sletjes
HAHAHAHA!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Verkapt "TS heeft breezers op msn en mag ze niet palen" topic.
lekker je lul aan gort rijden door dat gehop boven op zo'n paardquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:37 schreef Skv het volgende:
En dan allemaal op MSN een plaatje van heel veraf met een paard dr op iemand dr op waarvan je écht niet kan zien wie het is. Met zo'n zielig helmpje
En dat zijn ze dan met hun trouwe vierbener. En tróts! Terwijl dat paard niet eens van hun zelf is, gewoon zo'n stom lease-ding.
HEIDEN!! EINZquote:
Hahaha.. eerst wil je d'r palen maar omdat je bot ving zit je nu aan het infuus thuis gefrustreerde dingen te typenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:45 schreef BlackRhino het volgende:
Heb er medelijden mee..
Dat is geen vrouwquote:
Stroganoff!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:21 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Met pepersaus![]()
(is toch dol op paardjes)
quote:
Ik ben een slechte paardeneigenaarquote:
Waarom een slechte eigenaar?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:28 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Ik ben een slechte paardeneigenaar![]()
Moeten ze maar niet zo lekker smaken als ze dood zijn hoor.![]()
Mijn knol komt niks te kort.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:29 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Waarom een slechte eigenaar?
Its nature! zolang je goed voor die beesten bent!![]()
Daarna wel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:31 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Mijn knol komt niks te kort.
En zolang hij niet dood op mn bord ligt heb ik er geen probleem mee.![]()
Als ik niet zou weten dat t mijn paard is, jammie jammie.quote:
oke. Dat is eigenlijk ook weer krom.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:34 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Als ik niet zou weten dat t mijn paard is, jammie jammie.
Weet ik wel dat het mijn paard is, haal ik mn biefstukje bij een andere slager.
Want?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:36 schreef ibaneX het volgende:
pauperjeugd
Ik heb een legertje aan beesten. Allemaal afdankertjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:35 schreef het.ismij het volgende:
[..]
oke. Dat is eigenlijk ook weer krom.
* het.ismij heeft ook niks met dieren.
Zelfs ook geen huisdieren, ooit vissen gehad, die ook in no-time dood gingen.
waar blijft trouwens me foto![]()
Oke, Zit wel wat in.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:38 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Ik heb een legertje aan beesten. Allemaal afdankertjes.
Ik eet uit principe mn eigen dieren niet. Met die van een ander heb ik nooit een band gehad dus boeit t me niet.![]()
Die bestaan?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:48 schreef Aibmi het volgende:
Je vindt vrouwen die paardrijden erg?
Mannen die paardrijden
Die gaat het voorfluisteren de hele tijd?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:42 schreef Houtspeer het volgende:
Oh ja, nog vergeten te melden. Een paardmeisje in mijn klas gaat in de zomervakantie bij de NOS werken als ....... ? Ze zit dan naast de nieuwslezer (wel buiten beeld) en dan moet ze bepaalde dingen doen.
Dus telkens wanneer jullie de nieuws gaan kijken moet je in je achterhoofd houden dat er een paardmeisje 3 meter naast de nieuwslezer zit
Mijn paard hinnikt als ik aan kom wandelen, hij komt naar me toe als ik hem uit de wei kom halen enz.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Oke, Zit wel wat in.
Dat het mee rom de band gaat dan het idee.
My point exactly!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:43 schreef Queen_Minny het volgende:
En waarom zou je paarden niet kunnen eten maar wel een kip of een koe? Dat vind ik nogal krom.
Dus... ik ben dol op mn paard.quote:
Een meisje bij ons op stal zegt geen paard te eten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:46 schreef Houtspeer het volgende:
Wie zegt dan dat ie geen paard eet? Nooit naar een patatzaak gegaan om een kroket te kopen?
Echt nutteloos en naief.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:47 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Een meisje bij ons op stal zegt geen paard te eten.
Maar ze loopt wel bijna elke dag even naar de snackbar om een frikandel te halen.![]()
Ik heb een paard, en ik eet ze ook.![]()
Het is dr al meerdere malen verteld. Maar ze houd vol dat er geen paardenvlees in een frikandel zit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:49 schreef Houtspeer het volgende:
Weet ze niet dat een frikandel gewoon 1 paardenlul is?
maar wel 1 die gewoon paar deet!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:52 schreef Houtspeer het volgende:
Wacht, dus jij bent ook een paardmeisje?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:52 schreef Houtspeer het volgende:
Wacht, dus jij bent ook een paardmeisje?
Jij ben echt spoorloos.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:56 schreef Houtspeer het volgende:
Heb jij nou zijn 'voorhaar' zwart geverfd?
Eeeh ze is zo een 20 jaar ouder dan ik. Maar een verschrikkelijk tof mensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:57 schreef het.ismij het volgende:
queen, k ben nu wle nieuwsgierig over ester![]()
Ook uit 84?en amsterdam?
Nee dat hoort zo!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:56 schreef Houtspeer het volgende:
Heb jij nou zijn 'voorhaar' zwart geverfd?
Dan had ze me moeder kunne wezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:59 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Eeeh ze is zo een 20 jaar ouder dan ik. Maar een verschrikkelijk tof mens. En een ras Amsterdamse.
aaahhquote:Nee dat hoort zo!![]()
Nou niet mn etterbak gaan beledigen anders ga ik huillie doen.
schutkleuren!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:02 schreef Houtspeer het volgende:
Wat is het nut , evolutie gezien, van al die kleuren door elkaar?
Alleen wat leeftijd betreft.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:02 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dan had ze me moeder kunne wezen.
[..]
aaahh![]()
rattekop.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:05 schreef Houtspeer het volgende:
Als je thuis komt zie je dat je paard dood is.
Nu is dit mogelijk niet waar, maar ik weet zeker dat je onderweg naar huis nog steeds hier aan denkt.
Dat zijn kamelen. Paar kleine verschilletjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:21 schreef Houtspeer het volgende:
Paarden kunnen toch weken zonder water omdat ze van tevoren liters water drinken?
Wow, wat een beauty.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:55 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn etterbak.
Ik ben alleen niet zo gehersenspoeld als de paardenmeisjes waar jullie op doelen.
Een beest waar ik geen band mee heb gehad gooi ik rustig in de pan.
Ook paardenbiefstuk.![]()
Hier, een paardbreezer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:32 schreef Skv het volgende:
Foto's gaerne. Ik geloof er geen reet van.
Ankie van Grunsven zeker.![]()
Ridder Anton is daarentegen wél tof.
pagina2quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:14 schreef Houtspeer het volgende:
Waar blijven de foto's Liiszle?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |