quote:Op maandag 14 mei 2007 10:39 schreef Skv het volgende:
alle vrouwen die op paardrijden zitten zijn kuthoeren.
JHIHIIIHAHHhahahaiahHH!H!H!1ihihihii!!11quote:Op maandag 14 mei 2007 10:41 schreef ThaMadEd het volgende:
Ze hebben gewoon een grotere piemel dan jij
ik mocht van mama nooit op paardrijden omdat het te duur wasquote:Op maandag 14 mei 2007 10:43 schreef BlackRhino het volgende:
Je klinkt nogal jaloers.
Ik ken zo'n wijf op Fok dat serieus zo typt:quote:Op maandag 14 mei 2007 10:42 schreef Skv het volgende:
[..]
JHIHIIIHAHHhahahaiahHH!H!H!1ihihihii!!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAaaaHAHaaaa die hebben EHCT EEN ROTE PIEMEL HEHAhahahaahH!11
Grrooohoohoooot:!:!
Al veranderd want hij was te flauwquote:Op maandag 14 mei 2007 10:42 schreef Skv het volgende:
[..]
JHIHIIIHAHHhahahaiahHH!H!H!1ihihihii!!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAaaaHAHaaaa die hebben EHCT EEN ROTE PIEMEL HEHAhahahaahH!11
Grrooohoohoooot:!:! LOLLERROLSTOL!11 RoFlMaOzEdoNgg!!
Ik vind het gewoon zó ontzettend truttig. Doe dan aan hockey ofzo. Desnoods curling. Dat hele paardrij-imago moet ik echt niks van hebben. Uitermate irritant, vooral omdat vrouwen die er aan doen zich ook als 'paardrijdster' profileren.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:46 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Al veranderd want hij was te flauw![]()
Maar goed het boeit me op zich vrij weinig als een meisje aan paardrijden doet, het is echter vaak een bepaald soort meiden die eraan doet.
de mannen ookquote:Op maandag 14 mei 2007 10:52 schreef kraaksandaal het volgende:
Ze hebben wel vaak een strakke broek aan.![]()
ik lees geen penny, ik hoorde dat verhaalquote:Op maandag 14 mei 2007 10:56 schreef Camplo het volgende:
Waarom lees jij de Penny?
Was dit een in de wilde weg vraag of aan een persoon gericht?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:56 schreef Camplo het volgende:
Waarom lees jij de Penny?
Noob.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:58 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Was dit een in de wilde weg vraag of aan een persoon gericht?
Een beetje kerel heeft geen moeite met zo'n knol idd.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:57 schreef Houtspeer het volgende:
Iedereen hier is jaloers.
Aardappelbeertjequote:Op maandag 14 mei 2007 11:01 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Paarden
Vmbo
Talpa
Openbare lijkverbrandingen
Beemsterkaas
Henny Stoel
Selecteren op foto.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar wat moet je nou met die paardensletten in je MSN'lijst? Van dat gehinnik wordt je toch ook niet vrolijk van?
Voeg ze dan ook niet toe op msnquote:Op maandag 14 mei 2007 10:39 schreef Skv het volgende:
Ik snap het niet. Vermijd ook alle contact met dat soort volk.
Dat zijn figuren die jou toevoegen op MSN, mungeulquote:
Je kan ze ook niet accepteren/blokkeren of was je daar nog niet zo snel achter..quote:Op maandag 14 mei 2007 11:18 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Dat zijn figuren die jou toevoegen op MSN, mungeul![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan ze ook niet accepteren/blokkeren of was je daar nog niet zo snel achter..
Ok serieus, als je als jongen met je kop in de penny komt ben je echt officieel afgeschrevenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:54 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
zomg, een jongen die bij mijn vriendin in de straat woont zit ook op paardrijdenIs net zo'n gay geworden als al die andere op die manage. Nu stond hij een paar weken geleden in de Penny
![]()
Hij is 17 ofzo, wtf
![]()
Tja, wat moet ik zeggen...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:25 schreef Skv het volgende:
Het gaat niet over joden, hennie stoel of MSN, het gaat over de liefde tussen (sommige) vrouwen en die kutbeesten.
Ze zijn sneaky. Eerst hebben ze een naam in richting van: Marja hartje puppeldepup leuke dingetjes doen smiley. Pas als je ze toegevoegd hebt: NaAr d3 MaNegEeeHjUh. MoN p44rDDtjHuh <3 <3quote:Op maandag 14 mei 2007 11:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan ze ook niet accepteren/blokkeren of was je daar nog niet zo snel achter..
Sneaky of niet, ik ben nog nooit door die paardenstront gestapt. Ik heb bijvoorbaat geen Paardenmensjes in m'n lijstje zitten. Hockeytrutjes zijn eigenlijk net zo erg, maar die kunnen tenminste nog een leuk feestje bouwen..quote:Op maandag 14 mei 2007 11:30 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ze zijn sneaky. Eerst hebben ze een naam in richting van: Marja hartje puppeldepup leuke dingetjes doen smiley. Pas als je ze toegevoegd hebt: NaAr d3 MaNegEeeHjUh. MoN p44rDDtjHuh <3 <3![]()
OT: Paarden zijn vies.
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:39 schreef Skv het volgende:
in hun MSNnaam 'even naar FLÜGELTJE TOE!!" Of "IK GA EEFUN NAAR DE MANÉÉÉzjuhHH!"
quote:Vermijd ook alle contact met dat soort volk.
OMG! Mannen met zo'n strakke paardrijbroekquote:Op maandag 14 mei 2007 10:48 schreef Aibmi het volgende:
Je vindt vrouwen die paardrijden erg?
Mannen die paardrijden
Waar staat dat ik contact met ze zoek dan? Staat in mn msn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |