OMG! 17000quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of het op de grens van Duitsland en Tsjechië ff onweert.
[afbeelding]
met bijpassende buien:
[afbeelding]
Hier nog één van een tijdje terug:quote:
Zal ook maar een paar dagen zijn dan. Het oude ensemble laat rond die tijd ook een dipje zien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Nieuwste oper geeft vanaf zaterdag maximum temperaturen van 15 graden of lager![]()
En in een aantal gebieden daar onweert 't toch al sinds het begin van de middagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:56 schreef DemonRage het volgende:
Waarom hebben die moffen altijd het leuke weer.
Helaas, maar de echte zomer moet nog beginnen. Nog kansen zatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Fredo24 het volgende:
Teks van een artikel op weer.nl :
'Op vrijdag wordt het echter benauwd en volgen later regen- en onweersbuien. Het is de vraag of daar ook windstoten, hagel, onweer en wolkenbreuken bij voorkomen.'
Nou,dat komt er dus niet.![]()
Sodeju, leuk complexje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hier nog één van een tijdje terug:
[afbeelding]
57000 over 2 uur. En 12000 over 20 minuten![]()
Hier de hele dag bewolkt. Maar nu eindelijk wel wat zon. Net als gister trouwens.
In Limburg was het om die tijd meer dan 6 graden warmer. Best veelquote:Op woensdag 23 mei 2007 06:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
7.8 Gradenzonet mist, en nu helemaal weg getrokken
![]()
Als je de kaarten nu bekijkt heeft het zuidoosten nog een redelijk grote kans op onweer.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Fredo24 het volgende:
Teks van een artikel op weer.nl :
'Op vrijdag wordt het echter benauwd en volgen later regen- en onweersbuien. Het is de vraag of daar ook windstoten, hagel, onweer en wolkenbreuken bij voorkomen.'
Nou,dat komt er dus niet.![]()
vind ik nergens terug?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:44 schreef ItaloDancer het volgende:
Tijdens de Pinksteren komt er een koudefront over Engeland, waar wij ook "last" van hebben, maar in het binnenland van Engeland kan het volgens GFS lokaal wel eens gedurende de hele dag niet warmer dan 3-4 graden (!) worden maandag![]()
Natte sneeuw eind mei, dat wil ik hier meemaken![]()
Wat een horror-kaart. Gelukkig is die de volgende run snel weer verdwenenquote:
Daarom juistquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:22 schreef Fredo24 het volgende:
Natte sneeuw..![]()
Zegg, het is eind mei hoor.![]()
ziet er actief uit boven de zuidelijke Ardennen.... misschien dat het zelfs het zuiden van Limburg nog haalt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:10 schreef i2Them2 het volgende:
Komt toch wel wat onweer aan voor België. Misschien een shelf? Qua intensiteit neemt 't wel wat af trouwens.
dat bedoel ik! actief genoeg, trekt redelijk door noordwaarts. Maar het kan natuurlijk uitdraaien op wat regen, of alleen wat bewolking. Maar je weet het nooit, in de gaten houden die buiquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben benieuwd of ik hier nog wat van die buien meekrijg. Lijkt vooralsnog de goede richting op te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |