In Apeldoorn zelf regent het wel, maar ik heb nog geen onweer gezien / gehoord.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:40 schreef i2Them2 het volgende:
Op weerwoord hebben ze het over onweer uit de lijn in de buurt van Apeldoorn. Hopelijk pikken we hier ook nog wat mee.
En nou maar afwachten wat dat gaat worden, de camera ligt in ieder geval klaarquote:East of the aforementioned frontal zone evapotranspiration below a capping inversion that has in most places not broken on Sunday, moisture has been pooling as is, for example visible in the Nancy sounding of 12 UTC. Temperatures should rise to values between 25 and 30 C during the day and 12 g/kg boundary-layer moisture should yield 1000-1500 J/kg MLCAPE. Storms that are expected to initiate starting in the early afternoon. The instability and 15 m/s sfc-700 hPa shear suggest well-organized multicells and possibly a few supercells are to be expected with large hail as a main threat. A couple of severe gusts are possible, too.
Hier in midden-Limburg zelfs 4quote:Op maandag 21 mei 2007 00:18 schreef knep het volgende:
Hier in midden-Limburg zijn geloof ik 3 druppels gevallen.
Ik hoop met je meequote:Op maandag 21 mei 2007 09:42 schreef Jodelaar het volgende:
Vrijdag wordt een dag om naar uit te kijkencape van -8 en neerslagsignaal
Inderdaad, echt hoofdpijn-weer.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:50 schreef highway101 het volgende:
Vies weer. Vochtige klamme zooi.
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:50 schreef highway101 het volgende:
Vies weer. Vochtige klamme zooi.
Hoe wil je het hebben?quote:
later in de avond/vannacht misschien.....quote:Op maandag 21 mei 2007 16:52 schreef Tandpasta_is_cool het volgende:
Gaat het nog knallen vandaag?
Cape van -8quote:Op maandag 21 mei 2007 09:42 schreef Jodelaar het volgende:
Vrijdag wordt een dag om naar uit te kijkencape van -8 en neerslagsignaal
twee storingen die tegen elkaar aanschurken vannacht, dat kan idd best wat buien gaan opleverenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:34 schreef hondenfokker het volgende:
idd maar ik denk dat er iets gaat ontwikkelen maarja... eer dat dat hier is lig ik al op me nest..
is nog ver weg....quote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef knep het volgende:
Verdomme, het ziet er slecht uit voor pinksteren.
Allez, zeker en vast ehquote:Op maandag 21 mei 2007 22:30 schreef Party_P het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wat estofex bedoelde
kan nog steeds getriggered worden door die hoogtetrog.... geen zinnig woord over te zeggen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:09 schreef Fredo24 het volgende:
Nah,ik weet niet of het nog wat word met de buien.
Op het knmi kaartje staat in mijn regio (Zeeland) onweer,
maar ik betwijfel het.
Moet alles nog ontstaan ofzo?
Net stond er niets op de radar.. nu al stippen te zien her en derquote:
Pff.. lastige situatie... het kan vriezen of dooien. Afwachten...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[afbeelding]
Dit is geen afkoeling meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |