Dan mogen ze Bowen van mij ook wel is aanpakken, die is ook lekker nasty bezig.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:10 schreef BitetheBullet het volgende:
Golden State dus uitgeschakeld, Baron Davis en J-Rich krijgen elk minimaal 2 wedstrijden als ik die overtredingen goed zag.
Jammer, alhoewel Boozer in deze vorm een leuke match-up vormt met Stoudemire of Duncan
Dit is natuurlijk niet te vergelijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:10 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens grappig dat iedereen die dunk van Baron Davis zo geweldig vindt... Deze al vergeten?
[afbeelding]
Now that was IN YOUR FACE!!!!!
Zou zeker kunen... Je ziet het alleen niet zo vaak gebeuren...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:27 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet te vergelijken. Davis deed dit tegen de veel langere Kirilenko, die ook nog eens een van de beste schotblokkers van de NBA is. Denk dat wat Kobe deed dat er nog zeker 10-20 spelers rondlopen die dit net zo gemakkelijk hadden kunnen doen.
![]()
Van mij was ook meer een verkapte tvp hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zou zeker kunen... Je ziet het alleen niet zo vaak gebeuren...
Ik had overigens ook de monsterdunk van Kobe over Tim Duncan kunnen posten![]()
Ja! Het excuus is dat je ze alleen bij de play-offs ziet. Succes trekt ook wel eens vervelende figuren aan. Het is een incident. Emoties lopen wel eens op. Is een veel gehoorde dooddoener. Het wachten is op de eerste dode.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:21 schreef sanni het volgende:
Ik neem aan dat er voldoende beeldmateriaal is geschoten om die 'honden' te pakken te krijgen of gaat iedereen weer 'knuffelen' en het wegpraten zoals bij sommige overlastgevende mocro's..[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:46 schreef Robertje het volgende:
Leuk hoor de dunks van Kobe...maar zolang hij een team niet naar een PO kan sturen valt hij onder categorie leuk-maar-je-wint-er-geen-eerste ronde mee![]()
Die overtreding kan nog wel eens goed uitpakken voor de Spurs. Stoudemire en Diaw leken er na namelijk de bank te verlaten en zouden wel eens voor een wedstrijd geschorst kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:07 schreef Robertje het volgende:
En die bodycheck van Hory. Big shot Rob wordt Cheap shot Rob
Daar ging het even niet omquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:46 schreef Robertje het volgende:
Leuk hoor de dunks van Kobe...maar zolang hij een team niet naar een PO kan sturen valt hij onder categorie leuk-maar-je-wint-er-geen-eerste ronde mee![]()
Regels zijn regels en de NBA is ovr het algemeen erg strict met het naleven van die regels. Ben wel benieuwd of ze geschorst worden. Zou zeker een aderlateing zijn voor de Suns.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:25 schreef Colplay het volgende:
[..]
Die overtreding kan nog wel eens goed uitpakken voor de Spurs. Stoudemire en Diaw leken er na namelijk de bank te verlaten en zouden wel eens voor een wedstrijd geschorst kunnen worden.Is voor de wedstrijd natuurlijk veel belangrijker dan een eventuele schorsing van Horry zelf.
Vandaag wordt de MVP uitgereikt, het is al een aantal dagen geleden bekend gemaakt dat Nowitzki het wordt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef Robertje het volgende:
Vandaag wordt de MVP toch ook bekend? Ik hoop zo dat het Dirk niet wordt. Dankzij hem is GS een ronde verder.
Handig om dit nu weer onder de aandacht te brengen, vraag me af waar hij volgend seizoen speelt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:29 schreef ScienceFriction het volgende:
http://youbeenblinded.com(...)rawl-25-years-later/
Ron Artest...Die gast kan niet normaal praten volgens mij
Het is officieel nog niet bekend wie het wordt, maar wel dat de winnaar volgende week op een persconferentie in Dallas bekend gemaakt zal worden. Dus misschien wel Diop of Dampier..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef Robertje het volgende:
Vandaag wordt de MVP toch ook bekend? Ik hoop zo dat het Dirk niet wordt. Dankzij hem is GS een ronde verder.
Er stonden er wel wat op ja en officieel mag je het veld niet betreden. Wie of wat was lastig te zien..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:12 schreef Barca het volgende:
Maar sprongen er nu wel of niet spelers van de bank?
En is het opstaan al verboden of gaat het erom wat je daarna doet?
Regels moeten wel consequent uitgevoerd worden. Spelers behoren niet het op te gaan als ze op de bank zitten. Doen ze dat wel, dan worden ze geschorst voor de volgende wedstrijd. Als de 2 Suns spelers nu niet worden geschorst dan zou het wel heel scheef gaan lopen qua schorsingen e.d.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Er stonden er wel wat op ja en officieel mag je het veld niet betreden. Wie of wat was lastig te zien..
Maar 't lijkt me sterk dat nu juist de Suns schorsingen krijgen door die lompe uitval van Horry. Nou goed, we zien wel.
Ook Duncan weg danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef popolon het volgende:
For those with the tape, Duncan going on the floor occured at the 9:08 mark in the 2nd quarter. Elson dunked and got kind of undercut by James Jones. Both players started shoving and Duncan (and it looks like one other hard to identify Spur) clearly stepped on the court (almost to the 3-point line).
Dan wel consequent blijven.Duncan ook weg.
Moet je gewoon ff naar www.nba.com gaan en dan zie je recht wel nba tv broadband en tnt overtime staan. Dan druk je ff op overtime en dan hoort er een filmje te staan die "Inside the nba replay: may 14" heet. Die moet je hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef vivelafete het volgende:
Weet iemand of en zo ja waar de nabeschouwing (met oa. Charles Barkley) van de spurs-suns partij ergens nog te zien is?
Ben wel benieuwd wat zij allemaal zeggen over de fouls.
Alvast bedankt!
Eerste Duitser neem ik aan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:34 schreef Djensen het volgende:
Het is officieel:
NEW YORK, May 15, 2007 – Dirk Nowitzki of the Dallas Mavericks was named the winner of the Maurice Podoloff Trophy as the NBA’s Most Valuable Player for the 2006-07 season, the NBA announced today.
Ik wil de huldiging wel zien hahahahaa
Tsja... ben niet echt weg van de buitenlanders moet ik eerlijk zeggen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Eerste Duitser neem ik aan?
En al 3 jaar op rij een buitenlander!
Tsja... Maar met alleen Elson zijn er zoveel en zo weinig binnenlanders.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tsja... ben niet echt weg van de buitenlanders moet ik eerlijk zeggen...
Ik bedoel Nash en Nowitzki...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tsja... Maar met alleen Elson zijn er zoveel en zo weinig binnenlanders.
Dank je man! Ik wist niet dat dit allemaal op de NBA-site stond!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:57 schreef Deensgras25 het volgende:
[..]
Moet je gewoon ff naar www.nba.com gaan en dan zie je recht wel nba tv broadband en tnt overtime staan. Dan druk je ff op overtime en dan hoort er een filmje te staan die "Inside the nba replay: may 14" heet. Die moet je hebben.
Het eind is mooi met shaq en zijn free throws![]()
Daarvoor hebben ze ook de Playoff MVP. Playoffs en normale competitie zijn totaal verschillend. Alleen qua spel al.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:06 schreef tong80 het volgende:
Nowitzki dus. Alsof ze de beste voetballer ter wereld kiezen voordat het WK moet beginnen.
K*t, k*t en nog eens k*t.quote:NEW YORK, May 15 -- Robert Horry of the San Antonio Spurs has been suspended two games without pay and Amaré Stoudemire and Boris Diaw of the Phoenix Suns have each been suspended one game without pay for their actions in last night's game, it was announced today by Stu Jackson, NBA Executive Vice President, Basketball Operations.
Horry has been suspended for flagrantly fouling Phoenix’s Steve Nash and striking Raja Bell above the shoulders with a forearm. Stoudemire and Diaw have been suspended for leaving “the immediate vicinity of their bench” during an altercation. The incident occurred with :18 remaining in the fourth period of the Suns' 104-98 win over the Spurs last night at AT&T Center.
Horry will serve his suspension sitting out Games 5 and 6 of the Spurs-Suns Western Conference Semifinal series, while Stoudemire and Diaw will miss Game 5 tomorrow night at US Airways Center in Phoenix.
Zonde dat dit het duel waarschijnlijk gaat beslissen. Tuurlijk, het zijn de regels maar toch.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:02 schreef popolon het volgende:
Yep, zoals verwacht.
Spurs krijgen het voordeel weer dus.
Ook dan geldt, regels zijn regels.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:06 schreef popolon het volgende:
Dan moet Duncan ook geschorst worden, die stond op de 3puntlijn eerder.
Ja in de NBA niet dus. Nobody touches Duncan.quote:
Dat zegt toch niks, ook al staan ze derde kwart 15 achter, dan winnen ze nog.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:14 schreef popolon het volgende:
Maar goed, Pistons gaan als vanouds van start.
Met een achterstand dus.
De vraag is of je er tegen de Spurs mee wegkomt, dat is een stuk lastiger.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:30 schreef popolon het volgende:
En van 12 achter terug naar 2. Als Piston fan moet je daar toch maar aan zien te wennen.
Echt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De vraag is of je er tegen de Spurs mee wegkomt, dat is een stuk lastiger.
14weer. Zou het toch niet fijn vindenquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:30 schreef popolon het volgende:
En van 12 achter terug naar 2. Als Piston fan moet je daar toch maar aan zien te wennen.
Moeten we dat elke wedstrijd horenquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:12 schreef popolon het volgende:
Nou goed, veel slechter dan dit kan niet.
Ik eigenlijk. Utah heeft nou niet de zwaarste tegenstanders gehad. Hoewel ik liever Houston en G.S. had zien winnen. Maargoed, zowel San Antonio als Phoenix zullen Utah snoeihard op de kloten geven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:46 schreef Colplay het volgende:
David Stern mag aan het einde van het seizoen ook een kampioensring afhalen als de Spurs kampioen worden, helpt ze zo meer dan een aantal spelers in de selectie. Belachelijk dat Duncan en Bowen er wel mee weg komen als ze het veld op komen en de Suns niet. Chicago wint knap in Detroit. Nu thuis winnen en alle druk ligt bij de Pistons. Zou een enorme sensatie zijn als ze nog winnen, maar wel beetje in deze play-offs passen.
Utah wint ruim thuis en is als eerste zeker van de Conference Finals. Wie had dat gedacht aan het begin van de play-offs.![]()
Of hem gewoon zo raken dat die een paar weekjes moeite heeft met lopen, schieten, ademen of wat dan ook. Snap niet dat die Stu Jackson dit zo durft te beslissen. Na de finale van vorig jaar had de league al een slechte reputatie door de vele fouten die ze op Wade floten. Als de Suns nu in zes wedstrijden verliezen zal dit altijd de serie blijven die door de league is weggegeven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:34 schreef Robertje het volgende:
Wat een kutgedoe van de NBA. Ze zijn weer eens met 2 maten aan het meten![]()
Vorig jaar hebben ze ook zonder Stoudemire gespeeld...misschien lukt het dan wel.
Die wedstrijd moet Pat Burke Tim Duncan maar een beuk geven en hopen dat ie daar verkeerd (voor de Suns goed) op reageert en een paar wedstrijden aan de broek krijgt
Denk als het de Suns worden leuker zal worden. Spurs zijn er denk ik beter tegen bestand.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:46 schreef popolon het volgende:
Utah dus, wat een beetje in de verwachting lag.
Daar krijgt of SA of PHX nog een zware dobber aan.![]()
Jazz stijgt boven zichzelf uit, bijna elke wedstrijd. Zelfs AK47 is weer helemaal fit (mentaal waarschijnlijk) wat een absolute boost heeft gegeven aan de Jazz defense.
Staat er ooit wel eens iets nuttigs in de NR?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:42 schreef jmac het volgende:
In de revu van deze week staat een stuk over Wade. Dat ie de nieuwe jordan is en waarschijnlijk nog beter ook en meer van die blabla
nee, maar bij het gebrek aan betere bladen koop ik 'm toch telkens weerquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Staat er ooit wel eens iets nuttigs in de NR?
aktueel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:50 schreef jmac het volgende:
[..]
nee, maar bij het gebrek aan betere bladen koop ik 'm toch telkens weer![]()
Hoeveel nieuwe Jordans hebben we al gehad?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:42 schreef jmac het volgende:
In de revu van deze week staat een stuk over Wade. Dat ie de nieuwe jordan is en waarschijnlijk nog beter ook en meer van die blabla
Zie onder jouw post.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begrijp het niet, hoe kan het nou zijn dat Duncan er mee wegkomt?.
Kobequote:Op woensdag 16 mei 2007 19:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoeveel nieuwe Jordans hebben we al gehad?
Carter (), Hill, Bryant, James...
Duncan lijkt te groeien naarmate de playoffs vorderen, dat heeft ie al eerder bewezen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:48 schreef Leatherface het volgende:
Is Duncan ineens agressief geworden?
Die saaie lul?
Ja hoor... de rest van de wedstrijden werden ook al zo eenvoudig gewonnen... oh, wacht...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:13 schreef Colplay het volgende:
Kut kut kut kut spurs winnen natuurlijk weer. Drie punten verschil zonder Stoudemire en Dias. Dus hadden natuurlijk eenvoudig gewonnen op volle sterkte. Als Spurs vrijdag winnen boeit de rest van het seizoen me helemaal niet meer.
Ik noem em niet voor niets misschien wel de beste PF ooitquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:34 schreef Zwansen het volgende:
Als Spurs weer een finale zouden winnen, met Duncan als MVP... Man, man, dan krijgt die vent wel een erelijst waar je u tegen zegt. Voor zover ie dat al niet heeft.
3 titels, 3 finals MVP's en 2 regular season MVP's.
Horry is ubercool... wilde destijds (rond 2004) nog een Horry jersey kopen... en toen moest hij bij de Lakers weg...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef no-look het volgende:
Horry gaat wel voor z'n zevende chip inmiddels
Wat een carriere heeft die dude zeg, damn...
Zijn clutch factor is anders niet echt "gemiddeld"quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef popolon het volgende:
Voor een gemiddelde speler heeft 'ie er wel heel wat uitgehaald ja.
Zijn er meer spelers met 3 verschillende franchises kampioen geworden?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zijn clutch factor is anders niet echt "gemiddeld"Het is geen toeval als je bij de Rockets, Lakers én de Spurs zo vaak zulke belangrijke shots raakt hoor tijdens de playoffs en de finals.
Als gehele speler is hij inderdaad behoorlijk gemiddeld. Niet flashy, redelijke defense, hier en daar wat rebounden (positioneel wel goed).
Ik zou het eigenlijk niet weten... met 2 teams zijn er wel meer. Shaq, Jabbar, Steve Kerr en Rodman bijvoorbeeld... Wilt Chamberlain misschien ook...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zijn er meer spelers met 3 verschillende franchises kampioen geworden?
John Salley ging Horry voor. Werd kampioen met de Pistons, Bulls en de Lakers.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zijn er meer spelers met 3 verschillende franchises kampioen geworden?
Ik ga denk ik toch ff kijken, moet pas 12 uur opstaanquote:
nog 20 minsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch ff kijken, moet pas 12 uur opstaan
Goed derde kwart voor de Pistons. Ik zie de Pistons dit niet uit handen geven.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:39 schreef popolon het volgende:
12-1 run Detroit.
Vind dat de refs teveel fluiten, da's jammer.Voor beide teams trouwens.
Erg goede speler idd. Erg sterk voor zo'n mager mannetje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:12 schreef ScienceFriction het volgende:
Als ik één speler van de Pistons zou mogen hebben voor mijn team, wat zou ik dan graag Tayshaun Prnce hebben... Damn wat is die gast clutch zeg.
In zoveel wedstrijden van de Pistons (makkelijk team om te volgen omdt ze aan de east coast zitten) is het me opgevallen dat Prince ze zo vaak over een dood punt heen helpt. Een tijdje even geen buckets, of en defensive stop nodig op een cruciaal moment. Vaak Prince.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:39 schreef popolon het volgende:
En dat terwijl Prince juist de laatste twee wedstrijden wat minder speelde. Maar je ziet hem groeien, letterlijk en figuurlijk.Vooral in de playoffs.
Los Angeles is still waiting for the big one...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:58 schreef popolon het volgende:
Komt omdat Prince eigenlijk nooit slecht speelt, een van de meest constante spelers in de NBA.
Gisteren was het Sheed die met z'n theatrale tech de Pistons extra leven in wist te blazen.Ook dit zie je vaker, er wordt een TF opgeofferd om iedereen wakker te schudden..
Ik heb begrepen dat Artest niet meer zo lekker ligt bij de Kings.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Los Angeles is still waiting for the big one...
Ik weet niet of Artest nou zo'n geweldige keus isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Artest niet meer zo lekker ligt bij de Kings.
Daarom.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik weet niet of Artest nou zo'n geweldige keus is![]()
Natuurlijk niet. Duncan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mja, ik denk dat de Suns de Spurs ook zonder schorsingen niet had kunnen stoppen eerlijk gezegd.
Gezien het feit dat Stoudemire ze dr heel makkelijk ingooide denk ik dat de Suns hadden gewonnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mja, ik denk dat de Suns de Spurs ook zonder schorsingen niet had kunnen stoppen eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:23 schreef Colplay het volgende:
[..]
Gezien het feit dat Stoudemire ze dr heel makkelijk ingooide denk ik dat de Suns hadden gewonnen.
Maar zonder Stoudemire en Diaw bleef het verschil beperkt tot drie punten, dus is het denk ik logisch te verwachten dat de Suns deze wedstrijd hadden kunnen winnen. Suns hadden een zevende wedstrijd verdiend.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]Tim Duncan had anders weinig moeite met de "defense" van Stoudemire.
Defense trumps offense, omdat in de playoffs het aantal possessions achteruit loopt en defense per possession dus belangrijker wordt.
Als je een speler als Stoudemire erin zet, dan heb je wel ineens een andere wedstrijd. Als je jouw logica overigens volgt, dan zijn ze zonder Stoudemire dus beter dan mét...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:16 schreef Colplay het volgende:
[..]
Maar zonder Stoudemire en Diaw bleef het verschil beperkt tot drie punten, dus is het denk ik logisch te verwachten dat de Suns deze wedstrijd hadden kunnen winnen. Suns hadden een zevende wedstrijd verdiend.
Klopt, maar bij een van de nederlagen moesten de Suns het de laatste minuten zonder Nash doen. Dat was in de thuiswedstrijd. Ik denk dat de Suns in eigen stadion met Stoudemire en Diaw en Nash beter zijn de Spurs ja. Dat ze in SA verliezen dat kan, want de verschillen zijn niet groot. Maar het is gewoon ontzettend jammer dat we deze discussie nog zo lang kunnen voeren en dat de NBA geen manier kon vinden om de twee teams op volle sterkte de strijd uit te laten voeren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als je een speler als Stoudemire erin zet, dan heb je wel ineens een andere wedstrijd. Als je jouw logica overigens volgt, dan zijn ze zonder Stoudemire dus beter dan mét...Zou overigens best waar kunnen zijn aangezien Stoudemire's defense zich beperkt tot wat rebounden en shot blokken.
Ze hebben bovendien de meeste wedstrijden mét Stoudemire gespeeld en slechts 2 gewonnen.
Het historische perspectief wat je noemt klopt op zich wel, maar met de nieuwe verdedigende regels is het gemakkelijker voor penetrerende guards geworden, zoals bijvoorbeeld vorig jaar Dwyane Wade. Maar na vier wedstrijden was het bij de Suns tegen de Spurs gewoon in evenwicht en hadden de Suns het thuisvoordeel. De thuisnederlaag kwam nog mede door het uitvallen van Nash aan het einde van de eerste wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef ScienceFriction het volgende:
De stijl van de Suns (of Warriors)is gewoon geen winning combination in de playoffs. Zeker als je het bekijkt in historisch perspectief. De laatste NBA kampioen met een zeer aanvallende speelstijl en een ondermaatse defense waren de Lakers in 1988!
Nash knijpt zoveel mogelijk uit de Suns als mogelijk is . Kijk bijvoorbeeld maa eens naar het aantal passes van nash direct op Stoudemire. Zonder Nash komen de Suns echt niet zover. Probleem voor de Suns was dat de Spurs erg gedisciplineerd zijn op defense, waardoor het aantal fastbreaks terug loopt en het aantal easy baskets helemaal een stuk lager komt te liggen.
In deze wedstrijd werd Stoudemire wat vrijer gelaten, maar de rest van de Suns werden een stuk strakker verdedigd.
Veel "als"... maar wedstrijd 1 werd door de Suns verloren omdat ze Tony Parker totaal niet konden afstoppen en Stoudemire bagger schoot en Duncan niet kon verdedigen en ze een serieus reboundingprobleem hadden. Dat Nash op het laatst uitviel is jammer voor de Suns, maar is eigenlijk exemplarisch voor de wedstrijd. Mét Nash hebben ze zeker een betere kans om de wedstrijd te winnen... maar de hele wedstrijd hebben ze slechts 1 kwart gewonnen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:51 schreef Colplay het volgende:
[..]
Het historische perspectief wat je noemt klopt op zich wel, maar met de nieuwe verdedigende regels is het gemakkelijker voor penetrerende guards geworden, zoals bijvoorbeeld vorig jaar Dwyane Wade. Maar na vier wedstrijden was het bij de Suns tegen de Spurs gewoon in evenwicht en hadden de Suns het thuisvoordeel. De thuisnederlaag kwam nog mede door het uitvallen van Nash aan het einde van de eerste wedstrijd.
Amare speelde niet op TD...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]Tim Duncan had anders weinig moeite met de "defense" van Stoudemire.
Mij ook.quote:Het moest me erg verbazen mochten Detroit of SA er meer dan 5 wedstrijden over doen om elkaar weer tegen te komen in de finals.
Dat Tim Duncan bijvoorbeeld in game 5 Stoudemire helemaal zoek speelde...quote:Op zondag 20 mei 2007 13:47 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp je niet helemaal. Wat bedoel je precies?
Game 5, toen-ie thuis zat bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat Tim Duncan bijvoorbeeld in game 5 Stoudemire helemaal zoek speelde...
quote:
Ik weet niet waar jij dit lijstje vandaan hebt, maar belangrijkste free-agents zijn volgens mij:quote:Op zondag 20 mei 2007 16:15 schreef popolon het volgende:
Paar leuke FA's deze zomer:
Billups, Anthony, Carter, Jamison, Wade, Nowitzki, Stackhouse, Bibby en Doleac(!!!).
Maar goed, de meeste zullen blijven waar ze zijn.
http://www.eskimo.com/~pbender/contractsquote:Op zondag 20 mei 2007 16:15 schreef popolon het volgende:
Paar leuke FA's deze zomer:
Billups, Anthony, Carter, Jamison, Wade, Nowitzki, Stackhouse, Bibby en Doleac(!!!).
Maar goed, de meeste zullen blijven waar ze zijn.
Game 6 bedoel ik ja...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:47 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Game 5, toen-ie thuis zat bedoel je?
Over de hele serie heeft d'Antoni Thomas zoveel mogelijk op Duncan gespeeld.
mja volg t scoreboard wel en ga t 4de kwart wel even kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:06 schreef Chrishop het volgende:
nog mensen kijken vannacht?
Zeker?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:21 schreef vivelafete het volgende:
Viper + Viper2 komt dadelijk weer online. Dus zodadelijk is er weer NBA Play offs!
Mooi dat Detroit gelijk de eerste wedstrijd pakt. Maar Cleveland heeft het aardig laten liggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:42 schreef ScienceFriction het volgende:
Goede beslissing van James van de pass naar Marshall... Marshall mist alleenAls je iemand zo open ziet staan, dan pass je de bal.
Detroit
Geloof ik niet. Normaliter zijn denk ik alleen de Spurs, de Suns en misschien Dallas in staat zijn om Detroit over 7 wedstrijden op zij te zetten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:22 schreef Colplay het volgende:
Die eerste wedstrijd is echt het voorteken van de rest van de serie. Erg jammer dat er een ploeg uit het oosten tegen een ploeg uit het westen moet spelen in de finale. Zeker de beste vijf ploegen uit het westen waren kampioen in het oosten geworden.
Suns twijfel ik trouwens ook nog over.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Normaliter zijn denk ik alleen de Spurs, de Suns en misschien Dallas in staat zijn om Detroit over 7 wedstrijden op zij te zetten.
Dallas niet zeker?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Suns twijfel ik trouwens ook nog over.
Lichamelijk ook niet...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:02 schreef Zwansen het volgende:
Shaq is al jaren niet gezond meer.
Dallas wint wel over zeven wedstrijden van Detroit. Utah ook, daar heeft Detroit het al jaren moeilijk tegen, dus ik ga er van uit dat die ploeg in de play-offs ook zou kunnen winnen. Over Houston twijfel ik, maar ik denk dat zij ook beter zijn dan Detroit. In het veel sterkere westen wonnen zij maar een wedstrijd minder dit seizoen. Dus vandaar dat ik denk dat er vijf ploegen in het westen beter zijn dan Detroit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Normaliter zijn denk ik alleen de Spurs, de Suns en misschien Dallas in staat zijn om Detroit over 7 wedstrijden op zij te zetten.
19 punten en 9 rebounds in de play-offs op 35-jarige leeftijd. Kan me vergissen, maar volgens mij is er maar 1 center in de geschiedenis van de NBA die dat ook gehaald heeft.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:02 schreef Zwansen het volgende:
Shaq is al jaren niet gezond meer.
Dallas wint wel... want? Ik denk dat mensen Detroit nog steeds ondeschatten (of ploegen uit het oosten in het algemeen).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dallas wint wel over zeven wedstrijden van Detroit. Utah ook, daar heeft Detroit het al jaren moeilijk tegen, dus ik ga er van uit dat die ploeg in de play-offs ook zou kunnen winnen. Over Houston twijfel ik, maar ik denk dat zij ook beter zijn dan Detroit. In het veel sterkere westen wonnen zij maar een wedstrijd minder dit seizoen. Dus vandaar dat ik denk dat er vijf ploegen in het westen beter zijn dan Detroit.
Waarom dat? Seattle, Portland en Atlanta zijn allemaal kleinere markets voor de NBA. Marketingtechnisch had de 1e of 2e pick het beste in Boston kunnen belanden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:03 schreef Warrior28 het volgende:
Ongelofelijke lottery night weer.... de conspiracy theories vliegen je alweer om de oren!!
Tony Parker had een lekkere avond.....de statline van DFish toverde weer een glimlach op mn gezicht : 1 op 9 en 0 op 4.....heerlijk dat ie in Utah speelt!
in 1985 deden ze het, volgens een boel mensen, met een koude enveloppe waardoor Ewing naar de Knicks gingquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef jmac het volgende:
Idd, en 5% kans is gewoon 5% kans. Ze werken daar toch niet met warme of koude balletjes zoals bij de knvb
Garnett waarschijnlijk naar de Suns volgens de meest hardnekkige geruchten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Warrior28 het volgende:
In 97 hetzelfde verhaal met Duncan hoor....Ach, niemand weet het, maar het is duidelijk dat zowel Seattle (met die ownership issues) asl Portland heel erg behoefte hadden aan dit duwtje. Rot voor Minny...niet alleen krijgen ze geen toppick, maar Oden en Durant spelen ook nog eens in de Northwest... hoor ik daar een KG trade??
In ruil voor?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Garnett waarschijnlijk naar de Suns volgens de meest hardnekkige geruchten.
Marion traden voor Garnett lijkt me het best voor allebei. Garnett wil sowieso weg uit Minnesota en Marion past niet bij de Suns en ze zijn allebei Free Agent na volgend seizoen.quote:
Pistons winnen al hoop ik het niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:06 schreef jmac het volgende:
Wat denken jullie van vanavond?
Wat voorspelbaar zeg, komen de Pistons wéér goed weg.quote:
Wéér ? Gooit er iemand een muntje op steeds ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 05:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat voorspelbaar zeg, komen de Pistons wéér goed weg.
Dan moet je wel even langs die fout op James willen kijken, anders staan de Cavaliers 1 punt voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Oud nieuws, zo winnen de Pistons 90% van hun games: Eerste helft zwaar slecht. Tweede helft veel meer agressie en een terechte win.
Uiteraard is het verschil dat LBJ de focal point van de cavs offense is en Prince nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:48 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Dan moet je wel even langs die fout op James willen kijken, anders staan de Cavaliers 1 punt voor.
Wat wel apart is dat iedereen het over de defense van Tayshaun Prince op Lebron heeft, terwijl Lebron hem een nachmerrie bezorgt met 1-19 FG.
quote:Mike Brown: That was a fucking foul
Toch komt LBJ vrij snel in zijn carriere ver in de play offs. Terwijl zijn team niet mega goed is. Afwachten dus hoe dat zich de komende jaren ontwikkeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Uiteraard is het verschil dat LBJ de focal point van de cavs offense is en Prince nietMaar stats blijven stats en 1-19 is gewoon bar slecht. Maar als beide zo spelen dan is het effect op de Cavs groter.
Pistons gaan deze series wel winnen. Cavs pakken 1 of 2 van de thuiswedstrijden, maar denk dat Detroit wel wint in 5 of 6 games. Finals verliezen ze met 4-2 van de Spurs.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Toch komt LBJ vrij snel in zijn carriere ver in de play offs. Terwijl zijn team niet mega goed is. Afwachten dus hoe dat zich de komende jaren ontwikkeld.
Top in de east was dit jaar niet erg goed... Miami was bar slecht en NJ ook niet geweldig (quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Toch komt LBJ vrij snel in zijn carriere ver in de play offs. Terwijl zijn team niet mega goed is. Afwachten dus hoe dat zich de komende jaren ontwikkeld.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:12 schreef Toolmannetje het volgende:
grappig verhaaltje over "floppen"
flop
Is that basketball? Hell, no! In fact, when I was a little kid -- and I swear to God, this happened -- a guard named Mike Newlin flopped to draw a charge from the great Dave Cowens, a fiery Hall of Famer who played with a remarkable level of passion and fury, to the degree that he burned himself out after 7-8 years. Completely and utterly outraged that Newlin committed such a phony act of sportsmanship, Cowens berated the ref who made the call, yelled at him some more, then started running back on defense when he noticed Newlin dribbling up the court. Now, our seats were at midcourt, so this happened right in front of us and nearly caused me to pee my pants -- as Cowens was running, he snapped and suddenly charged Newlin like a free safety, bodychecked him at full speed (much, MUCH harder than Horry's foul on Nash) and sent poor Newlin careening into the press table at about 35 mph. Then he turned to the same ref and screamed ...
"NOW THAT'S A F------- FOUL!"
![]()
![]()
En daar zit het probleem dus met de coaching.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Top in de east was dit jaar niet erg goed... Miami was bar slecht en NJ ook niet geweldig (VC ) Detroit is het enige team dat goed speelt (als het voluit gaat)
In de west was het een stuk moeilijker geweest voor de Cavs. Maar toch knap.
de nieuwe stockton en malonequote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef popolon het volgende:
Wat een verschil Utah in de 1e en 2e helft.
Jazz scoort 66-36 in periode drie en vier. Williams en Boozer, leuke combo.
quote:Kobe to Lakers: Bring back West, or trade me
Kobe Bryant's frustration with the Los Angeles' Lakers season and first-round exit from the playoffs apparently hasn't cooled, and apparently he's angry enough to throw general manager Mitch Kupchak under the bus.
Bryant told ESPN that he wants the Lakers to bring back legendary Lakers player and executive Jerry West as general manager. West will leave his job as director of basketball operations with the Memphis Grizzlies when his contract expires on July 1.
According to ESPN, Bryant said that he wants the Lakers to give West full authority in remaking the team's roster, and that if they don't, he wants to be traded.
http://www.msnbc.msn.com/id/18893597/
Het valt allemaal wel mee als je het hele artikel leest en ESPN heeft het verhaal ook al afgezwakt.quote:
Deron Williams speelt gewoon maar de Spurs gaan winnen.quote:Bryant, 28, didn't detail what changes he wanted, however, the Times reported. Unlike ESPN's report, he told the Times that he did not want to be traded. Bryant has a no-trade clause for at least two more seasons, the Times reported, although he can opt out of his deal at that point.
Ik denk niet dat Kobe dat leuk zal vindenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:05 schreef Dunckie het volgende:
De Lakers kunnen Kobe wel wegruilen, op Foxsports.com staan er een paar artikelen over en ook een filmpje waarin analist Marques Johnson het idee oppert om Bryant naar Seatle te traden in ruil voor Kevin Durant + Ray Allen. Lijkt me nog niet eens zo`n slecht idee.
Nee, dan houdt hij echt wel vast aan zijn no-trade clause. Naar Seattle als de beste 2 assets daarvoor ook nog weg moetenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kobe dat leuk zal vindenSeattle...
![]()
GRAAG!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:41 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Nee, dan houdt hij echt wel vast aan zijn no-trade clause. Naar Seattle als de beste 2 assets daarvoor ook nog weg moeten![]()
Als Isiah Thomas de GM van de Lakers was, zou hij nu natuurlijk Kobe traden naar Portland voor Darius Miles en Zach Randolph![]()
Danny Ainge zou er nog een draftpick bij doen ook....sommige GM's zijn echt idioten!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:41 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Nee, dan houdt hij echt wel vast aan zijn no-trade clause. Naar Seattle als de beste 2 assets daarvoor ook nog weg moeten![]()
Als Isiah Thomas de GM van de Lakers was, zou hij nu natuurlijk Kobe traden naar Portland voor Darius Miles en Zach Randolph![]()
Op ESPN stond al Bryant naar PHX voor Marion + Barbosa + Draft Pick. Zou voor beide teams wel mooie deal zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:43 schreef popolon het volgende:
Bryant en Billups naar de Bucks.
Redd naar de Lakers, die krijgen er dan toch wat aardigs voor terug en hup, de Bucks doen meteen mee in de playoffs volgend jaar.
Maar goed, de Lakers zullen hem echt niet laten gaan. Zeker niet naar een concurrent uit het westen.
Wat je nu probeert zijn de bericht/posticons te plaatsen..quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:14 schreef Dunckie het volgende:
Hmmm...Hoe plaats ik die smileys?
Tuurlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:14 schreef Dunckie het volgende:
He Popolon doe niet zo flauwhttp://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/8.gif
icoon het is toch leuk een beetje speculeren http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/6.gif
icoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |