Dan mogen ze Bowen van mij ook wel is aanpakken, die is ook lekker nasty bezig.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:10 schreef BitetheBullet het volgende:
Golden State dus uitgeschakeld, Baron Davis en J-Rich krijgen elk minimaal 2 wedstrijden als ik die overtredingen goed zag.
Jammer, alhoewel Boozer in deze vorm een leuke match-up vormt met Stoudemire of Duncan
Dit is natuurlijk niet te vergelijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:10 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens grappig dat iedereen die dunk van Baron Davis zo geweldig vindt... Deze al vergeten?
[afbeelding]
Now that was IN YOUR FACE!!!!!
Zou zeker kunen... Je ziet het alleen niet zo vaak gebeuren...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:27 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet te vergelijken. Davis deed dit tegen de veel langere Kirilenko, die ook nog eens een van de beste schotblokkers van de NBA is. Denk dat wat Kobe deed dat er nog zeker 10-20 spelers rondlopen die dit net zo gemakkelijk hadden kunnen doen.
![]()
Van mij was ook meer een verkapte tvp hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zou zeker kunen... Je ziet het alleen niet zo vaak gebeuren...
Ik had overigens ook de monsterdunk van Kobe over Tim Duncan kunnen posten![]()
Ja! Het excuus is dat je ze alleen bij de play-offs ziet. Succes trekt ook wel eens vervelende figuren aan. Het is een incident. Emoties lopen wel eens op. Is een veel gehoorde dooddoener. Het wachten is op de eerste dode.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:21 schreef sanni het volgende:
Ik neem aan dat er voldoende beeldmateriaal is geschoten om die 'honden' te pakken te krijgen of gaat iedereen weer 'knuffelen' en het wegpraten zoals bij sommige overlastgevende mocro's..[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:46 schreef Robertje het volgende:
Leuk hoor de dunks van Kobe...maar zolang hij een team niet naar een PO kan sturen valt hij onder categorie leuk-maar-je-wint-er-geen-eerste ronde mee![]()
Die overtreding kan nog wel eens goed uitpakken voor de Spurs. Stoudemire en Diaw leken er na namelijk de bank te verlaten en zouden wel eens voor een wedstrijd geschorst kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:07 schreef Robertje het volgende:
En die bodycheck van Hory. Big shot Rob wordt Cheap shot Rob
Daar ging het even niet omquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:46 schreef Robertje het volgende:
Leuk hoor de dunks van Kobe...maar zolang hij een team niet naar een PO kan sturen valt hij onder categorie leuk-maar-je-wint-er-geen-eerste ronde mee![]()
Regels zijn regels en de NBA is ovr het algemeen erg strict met het naleven van die regels. Ben wel benieuwd of ze geschorst worden. Zou zeker een aderlateing zijn voor de Suns.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:25 schreef Colplay het volgende:
[..]
Die overtreding kan nog wel eens goed uitpakken voor de Spurs. Stoudemire en Diaw leken er na namelijk de bank te verlaten en zouden wel eens voor een wedstrijd geschorst kunnen worden.Is voor de wedstrijd natuurlijk veel belangrijker dan een eventuele schorsing van Horry zelf.
Vandaag wordt de MVP uitgereikt, het is al een aantal dagen geleden bekend gemaakt dat Nowitzki het wordt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef Robertje het volgende:
Vandaag wordt de MVP toch ook bekend? Ik hoop zo dat het Dirk niet wordt. Dankzij hem is GS een ronde verder.
Handig om dit nu weer onder de aandacht te brengen, vraag me af waar hij volgend seizoen speelt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:29 schreef ScienceFriction het volgende:
http://youbeenblinded.com(...)rawl-25-years-later/
Ron Artest...Die gast kan niet normaal praten volgens mij
Het is officieel nog niet bekend wie het wordt, maar wel dat de winnaar volgende week op een persconferentie in Dallas bekend gemaakt zal worden. Dus misschien wel Diop of Dampier..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef Robertje het volgende:
Vandaag wordt de MVP toch ook bekend? Ik hoop zo dat het Dirk niet wordt. Dankzij hem is GS een ronde verder.
Er stonden er wel wat op ja en officieel mag je het veld niet betreden. Wie of wat was lastig te zien..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:12 schreef Barca het volgende:
Maar sprongen er nu wel of niet spelers van de bank?
En is het opstaan al verboden of gaat het erom wat je daarna doet?
Regels moeten wel consequent uitgevoerd worden. Spelers behoren niet het op te gaan als ze op de bank zitten. Doen ze dat wel, dan worden ze geschorst voor de volgende wedstrijd. Als de 2 Suns spelers nu niet worden geschorst dan zou het wel heel scheef gaan lopen qua schorsingen e.d.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Er stonden er wel wat op ja en officieel mag je het veld niet betreden. Wie of wat was lastig te zien..
Maar 't lijkt me sterk dat nu juist de Suns schorsingen krijgen door die lompe uitval van Horry. Nou goed, we zien wel.
Ook Duncan weg danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef popolon het volgende:
For those with the tape, Duncan going on the floor occured at the 9:08 mark in the 2nd quarter. Elson dunked and got kind of undercut by James Jones. Both players started shoving and Duncan (and it looks like one other hard to identify Spur) clearly stepped on the court (almost to the 3-point line).
Dan wel consequent blijven.Duncan ook weg.
Moet je gewoon ff naar www.nba.com gaan en dan zie je recht wel nba tv broadband en tnt overtime staan. Dan druk je ff op overtime en dan hoort er een filmje te staan die "Inside the nba replay: may 14" heet. Die moet je hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef vivelafete het volgende:
Weet iemand of en zo ja waar de nabeschouwing (met oa. Charles Barkley) van de spurs-suns partij ergens nog te zien is?
Ben wel benieuwd wat zij allemaal zeggen over de fouls.
Alvast bedankt!
Eerste Duitser neem ik aan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:34 schreef Djensen het volgende:
Het is officieel:
NEW YORK, May 15, 2007 – Dirk Nowitzki of the Dallas Mavericks was named the winner of the Maurice Podoloff Trophy as the NBA’s Most Valuable Player for the 2006-07 season, the NBA announced today.
Ik wil de huldiging wel zien hahahahaa
Tsja... ben niet echt weg van de buitenlanders moet ik eerlijk zeggen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Eerste Duitser neem ik aan?
En al 3 jaar op rij een buitenlander!
Tsja... Maar met alleen Elson zijn er zoveel en zo weinig binnenlanders.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tsja... ben niet echt weg van de buitenlanders moet ik eerlijk zeggen...
Ik bedoel Nash en Nowitzki...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tsja... Maar met alleen Elson zijn er zoveel en zo weinig binnenlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |