OAquote:
Eer-ikquote:
het was maar een grapje....quote:Op maandag 14 mei 2007 09:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je bent zo oud je je voelt!
Op dit moment ben ik dan aan AOW toe![]()
Armoedquote:Op maandag 14 mei 2007 09:45 schreef Armoedzaaier het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn waarde vriend Miljonair recentelijk nog gezien?![]()
![]()
![]()
Hier ben ik!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:45 schreef Armoedzaaier het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn waarde vriend Miljonair recentelijk nog gezien?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 09:46 schreef OA het volgende:
De meest Mooie vragen op DIG aller tijden 2
Schitterend topic!![]()
Goedemorgen vriend, alles goed?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:47 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Hier ben ik!![]()
Goedemorgen allemaal!![]()
ik lees vaak alleen mee, een soort appear offline...![]()
Ja, maar ik gebruik het internet meestal op mijn werkquote:Op maandag 14 mei 2007 09:46 schreef Bierik het volgende:
[..]
Armoed
Gisteravond was ie er, hij vroeg nog naar je...
Idd...quote:
Ik ga eens ontbijten, mijn maag gaat te keerquote:Op maandag 14 mei 2007 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, bijna weer genoeg gedaan voor vandaag
Goeiemorgen, UI-stelerT!quote:
Niet eens....quote:Op maandag 14 mei 2007 09:50 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Ja, maar ik gebruik het internet meestal op mijn werk... en op zondagavond werk ik niet...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eenschquote:
MEt die auteursrechten zit het wel goed, waarde Papier!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen, UI-stelerT!![]()
Heb je daar wel auteursrechten voor betaald?![]()
Leen anders wat geld van je miljonairs-vriendje
Stop er dan ook eens meequote:
Ik mag van mijn baas, mits mijn werk er niet onder lijdt, omdat ik thuis zoeen pauper trage verbinding heb, via een telefoon...quote:Op maandag 14 mei 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Niet eens....![]()
Beetje hart voor de zaak hebben Armoed, zo kom je nooit hogerop...![]()
wat een liegbeest ben je zeg....quote:Op maandag 14 mei 2007 09:53 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Ik mag van mijn baas, mits mijn werk er niet onder lijdt, omdat ik thuis zoeen pauper trage verbinding heb, via een telefoon...
Ter compensatie werk ik ook elke dag een uur over
Ik vind trouwens dat jouw situatie opmerkelijke gelijkenissen vertoont met die van onze vaste Koffiër Papierversnipperaar....quote:Op maandag 14 mei 2007 09:53 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Ik mag van mijn baas, mits mijn werk er niet onder lijdt, omdat ik thuis zoeen pauper trage verbinding heb, via een telefoon...
Ter compensatie werk ik ook elke dag een uur over
en daarom is ie een liegbeest....quote:Op maandag 14 mei 2007 09:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat jouw situatie opmerkelijke gelijkenissen vertoont met die van onze vaste Koffiër Papierversnipperaar....![]()
JJ....quote:Op maandag 14 mei 2007 09:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat een liegbeest ben je zeg....![]()
![]()
![]()
![]()
74
niet bij mequote:
That explanes....quote:Op maandag 14 mei 2007 09:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en daarom is ie een liegbeest....![]()
![]()
![]()
71
nee....quote:Op maandag 14 mei 2007 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
JJ....Ken jij Armoedzaaier soms "iets" beter dan je ons wilt laten geloven??
![]()
vooral eer-ikquote:Op maandag 14 mei 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
al die klonen...
Miljonair,
Armoedzaaier,
eer-ik...
Armoed blijft bij hoog en laag beweren geen kloon te zijn....quote:Op maandag 14 mei 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
al die klonen...
Miljonair,
Armoedzaaier,
eer-ik...
Goedemorgen mijn waarde Papierversnipperaar.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen, UI-stelerT!![]()
Heb je daar wel auteursrechten voor betaald?![]()
Leen anders wat geld van je miljonairs-vriendje
OMG...nee toch...quote:Op maandag 14 mei 2007 09:58 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Goedemorgen mijn waarde Papierversnipperaar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze UI heb ik op de markt gekocht, van een louche type met regenjas, bril, baard en gleufhoed.![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht jij geld wensen te zien, verwijs ik je graag door naar het mooie plaatsje Arnhem, waar je met dit sjofele type met enige regelmaat op de Korenmarkt zult zien rondhangen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valt het jou ook al op, ja?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat jouw situatie opmerkelijke gelijkenissen vertoont met die van onze vaste Koffiër Papierversnipperaar....![]()
nee...quote:Op maandag 14 mei 2007 09:58 schreef Plasgoot het volgende:
Ik snap het nut vanklonen ook niet.
![]()
Laats werd ik er nog van beschuldigd een kloon te zijn, iedereen word paranoia van dat stomme gekloon.
quote:Op maandag 14 mei 2007 09:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar wel o zo lekkerrrrrrr....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
69
Kloons zijn paranoia...quote:Op maandag 14 mei 2007 10:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee...... jullie kloons zijn paranoia...
![]()
![]()
67
Ongelofelijkquote:Op maandag 14 mei 2007 10:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een kt kloon die zich ook nog voordoet als één van ons....
![]()
![]()
![]()
![]()
66
quote:
OA....dat meen je toch niet he....quote:Op maandag 14 mei 2007 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
Kloons zijn paranoia...
JJ = paranoia...
JJ = kloon....![]()
Ga jij je mond eens even spoelen.... of denk jij dat stiekem JJ (ook) achter armoed zit?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
Kloons zijn paranoia...
JJ = paranoia...
JJ = kloon....![]()
Ik trek alleen maar logische conclusies....quote:Op maandag 14 mei 2007 10:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA....dat meen je toch niet he....![]()
![]()
![]()
????
64
Behalve dan dat ik een enorme belangrijke baan heb!quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens even spoelen.... of denk jij dat stiekem JJ (ook) achter armoed zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
nou zeg....quote:Op maandag 14 mei 2007 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik trek alleen maar logische conclusies....![]()
![]()
ikweetsquote:
jij denk dat toch niet lieverd....quote:Op maandag 14 mei 2007 10:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens even spoelen.... of denk jij dat stiekem JJ (ook) achter armoed zit?
Doe er eens wat aan, het is irritant aan het wordenquote:
Ik? Hoe kom je erbij? Zoeen lieve koffiester als jij kan toch onmogelijk zo enorm lopen rellen en zieken met zoeen kutkloonquote:Op maandag 14 mei 2007 10:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij denk dat toch niet lieverd....![]()
60
idd...quote:Op maandag 14 mei 2007 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan, het is irritant aan het worden
dat bedoel ik...quote:Op maandag 14 mei 2007 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik? Hoe kom je erbij? Zoeen lieve koffiester als jij kan toch onmogelijk zo enorm lopen rellen en zieken met zoeen kutkloon.
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
want...weet jij iets wat wij niet weten Fruts...![]()
59
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd...
maar zoals ik zei: er wordt aan gewerkt![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Hou eens op met aftellen, anders delete ik straks één post van je en dan zeg je op het verkeerde moment 10.000
Stel dat de klonen worden verbannen...quote:
gekeken naar hoogste post aantal + laatste actieve datumquote:Op maandag 14 mei 2007 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Stel dat de klonen worden verbannen...
Wordt eer-ik dan verbannen of Bierik??
Das toch wel even een kwestie...![]()
Bierik was eerder, maar toen eer-ik opstond, lag Bierik al onder een dikke laag stof...
Dus wie wordt er als kloon gezien?![]()
Ja, fruts?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
want...weet jij iets wat wij niet weten Fruts...![]()
59
Dat zei je begin vorige week ook alquote:Op maandag 14 mei 2007 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd...
maar zoals ik zei: er wordt aan gewerkt![]()
Ah, op zo'n manier!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gekeken naar hoogste post aantal + laatste actieve datum![]()
dus heb je d'r 10.000 met bierik, maar is die al sinds 2004 nonaktief...dan is dat je kloon vergeleken met Ee-rik van nu waar je er misschien 2500 mee hebt![]()
![]()
ik mag niet eens meer aftellen....quote:Op maandag 14 mei 2007 10:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, fruts?
Wie zitten er achter die klonen?
mee eens...quote:Op maandag 14 mei 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, op zo'n manier!![]()
Advies aan de heer eer-ik: Laat Bierik weer verstoffen en houdt eer-ik levend!![]()
Gelukkigquote:Op maandag 14 mei 2007 10:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik mag niet eens meer aftellen....![]()
![]()
Waarschijnlijk blijf ik dan als enigste overquote:Op maandag 14 mei 2007 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Stel dat de klonen worden verbannen...
Wordt eer-ik dan verbannen of Bierik??
Das toch wel even een kwestie...![]()
Bierik was eerder, maar toen eer-ik opstond, lag Bierik al onder een dikke laag stof...
Dus wie wordt er als kloon gezien?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik mag niet eens meer aftellen....![]()
![]()
Eensch is!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, op zo'n manier!![]()
Advies aan de heer eer-ik: Laat Bierik weer verstoffen en houdt eer-ik levend!![]()
we hebben er nog één....quote:Op maandag 14 mei 2007 10:13 schreef Plasgoot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk blijf ik dan als enigste over![]()
Ik ben nl ook geen kloon!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:13 schreef Plasgoot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk blijf ik dan als enigste één van de weinigen over![]()
Puick advies...quote:Op maandag 14 mei 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, op zo'n manier!![]()
Ik ook nietquote:
Wat weet jij wat ik niet weet lieverd?quote:
Volgens mij niets...quote:
Postopkriksterquote:Op maandag 14 mei 2007 10:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
aangezien ik niet meer mag aftellen naar mijn 10.000e posts wil ik jullie hiermee op de hoogte brengen dat ik nog maar 50 posts verwijderd ben van dit geweldig getal....![]()
nee ik weet van niks, maar als iemand heel hard gaat roepen dat ie geen kloon is gaat er bij mij een belletje rinkellen....quote:
ik jou wel hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 10:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ik ga je zeker niet je zin geven....
![]()
Is er niet zeer binnenkort een box-evenement?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick advies...
Als nou ook die miljonair en armoedzaaiert wegblijven, dan kunnen we weer rustig koffiën.
Of snel een meet organiseren, dan weet je snel genoeg hoe het met die kutklonen zit
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik jou wel hoor
Ik gun je die magische grens![]()
ligt eraan wat er besloten wordtquote:Op maandag 14 mei 2007 10:19 schreef Bierik het volgende:
Ja fruts, vertel eens...
Stel nou dat m'n kloon verwijderd wordt, wordt deze account dan dichtgegooid, of eer-ik?
Aan de ene kant vind ik het wel mooi dat deze het weer doet
M'n oldskool account, maar aan de andere kant 'leef' ik hier al lang als eer-ik
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
aangezien ik niet meer mag aftellen naar mijn 10.000e posts wil ik jullie hiermee op de hoogte brengen dat ik nog maar 50 posts verwijderd ben van dit geweldig getal....![]()
Zelfs als ze allebij voorbeeldig gebruikt worden?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ligt eraan wat er besloten wordt![]()
Denk dat er een mededeling komt om klonen niet meer te gebruiken om vervolgens de users zelf de keuze te geven welke ze gebruiken... en de rest wordt dan geblokkeerd![]()
eer-ik en bierik wel, maar dat armoedige figuurquote:Op maandag 14 mei 2007 10:24 schreef Bierik het volgende:
[..]
Zelfs als ze allebij voorbeeldig gebruikt worden?
Want zeg nou zelf, 't zijn allebij kei nette users![]()
Die is hier niet gesignaleerdquote:
Een meetquote:Op maandag 14 mei 2007 10:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is er niet zeer binnenkort een box-evenement?![]()
![]()
Kan iemand BrandX een mailtje sturen???
Zelfs danquote:Op maandag 14 mei 2007 10:24 schreef Bierik het volgende:
[..]
Zelfs als ze allebij voorbeeldig gebruikt worden?
Want zeg nou zelf, 't zijn allebij kei nette users![]()
As a matter of fact, dit account is weer geopend door een FA, die wist dat ik dus 2 accounts had...
Precies! Opr*%^"e:Op maandag 14 mei 2007 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
eer-ik en bierik wel, maar dat armoedige figuur
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee ik weet van niks, maar als iemand heel hard gaat roepen dat ie geen kloon is gaat er bij mij een belletje rinkellen....![]()
![]()
Nee, dat weer nietquote:
Stel je voor....quote:Op maandag 14 mei 2007 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
eer-ik en bierik wel, maar dat armoedige figuur
dit bewijst nog niks he....quote:Op maandag 14 mei 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
.... Voor november 2006 had ik zelfs nog nooit van fok gehoord....
![]()
Daarna direct geregistreerd en geklaagd...![]()
Vervolgens ben ik in dit koffietopic verzeild geraakt![]()
En toen is er een user opgedoken, genaamd Miljonair, die zich voordoet als kloon van mij...![]()
En ineens komt er een nieuwe KOFFIE user, Rijkestinkerd?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Stel je voor....
Een meet met alle KSC-ers... komt in ene een armzalig figuur binnengelopen die zich voorstelt als Armoedzaaier, ... in het echte leven...![]()
Het licht gaat uit en weer aan.. Armoed is ineens weer weg... en zo ook al je bezittingen....![]()
Dattie maar met zijn tengels van mijn spullen afblijftquote:Op maandag 14 mei 2007 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Stel je voor....
Een meet met alle KSC-ers... komt in ene een armzalig figuur binnengelopen die zich voorstelt als Armoedzaaier, ... in het echte leven...![]()
Het licht gaat uit en weer aan.. Armoed is ineens weer weg... en zo ook al je bezittingen....![]()
De beste dieven zijn juist rijke mensen.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Stel je voor....
Ga jij nu Miljonair verdacht maken ja?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De beste dieven zijn juist rijke mensen.
Waarmee ik niet wil zeggen dat alle rijke mensen dieven zijn
![]()
Ik wilde al bijna zeggenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:35 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
![]()
Niets slechts over mijn vriend Miljonair hequote:Op maandag 14 mei 2007 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Je hebt anders wel mijn UI gestolen. Dief!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:39 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Niets slechts over mijn vriend Miljonair he![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens ben ik zelf ook een eerlijke en hardwerkende mens, die niets van dieven moet hebben![]()
![]()
![]()
kutklonenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gaat weer hard hier!
Ik ben heul geen diefquote:Op maandag 14 mei 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt anders wel mijn UI gestolen. Dief!![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 09:58 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Goedemorgen mijn waarde Papierversnipperaar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze UI heb ik op de markt gekocht, van een louche type met regenjas, bril, baard en gleufhoed.![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht jij geld wensen te zien, verwijs ik je graag door naar het mooie plaatsje Arnhem, waar je met dit sjofele type met enige regelmaat op de Korenmarkt zult zien rondhangen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb Miljonair verboden zich hier nog te laten zien!quote:
Case closed.quote:
Goed bezig, ik ga ook weer hard werken... Geen fok meer voor mij vandaagquote:
Dan ben je een heler!quote:
Ik zou bijna zeggen, ga aangifte doenquote:
Wat kun je niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:53 schreef Bierik het volgende:
Ik kan 't niet....
Officieel klachtje richting een MOD...quote:Op maandag 14 mei 2007 10:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen, ga aangifte doen
Of regel ff dat die kutkloon zich hier niet meer durft te vertonen
Je zult een keuze moeten maken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |