Paar kleine dingetjes zoals banner, andere data en wat foutjes eruit gehaald..quote:
dat vind ik heel erg knap aangezien ik aanneem dat je niet in de toekomst kan kijken?quote:In de VS worden de komende weken de laatste afleveringen van het 4e seizoen uitgezonden.
17 mei ging de kogel eindelijk door de kerk en werd er een vijfde seizoen toegezegd!
My thoughts exactly.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:18 schreef edejong het volgende:
[..]
dat vind ik heel erg knap aangezien ik aanneem dat je niet in de toekomst kan kijken?
[het is nu nog maar 14 mei]
Met Paris Hiltonquote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik lees net dat Sophia en Chad uit elkaar zijn gegaan omdat Chad samen geweest was met Paris Hilton tijdens de opnames van House of Wax. Erg dom van Chad want als ik toch de keuze had tussen Sophia en Paris dan zou ik 100 uit 100 voor Sophia gaan!!
Paris
Of Hillary Burtonquote:Op maandag 14 mei 2007 15:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met Paris Hilton
Hmm ik had toch wel iets beters van hem verwacht.... Als je dan toch je relatie wilt verknallen, doe het dan met iemand die ook nog leuk is. Elisha Cuthbert ofzo. Die ook in House Of Wax speelt
En zo gaat ie de hele set afquote:
Komende weken gaat OTH echt climaxenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:49 schreef Komakie het volgende:
Is het niet beter om in de TT "Open your eyes, Lucas" te zetten?
detail...
Nouja dat verhaal gaat natuurlijk nog wel een lange staart krijgen. Mocht Dan al betrapt worden op het vermoorden van Keith dan is het nog steeds niet zomaar afgelopen. Ik neem aan dat ze zo'n karakter niet zomaar ff uit de serie schrijven omdat hij de gevangenis in gaat. ik denk dat het nog wel verder gaat, maar het zal wel een wendig krijgen in de vorm van dat iedereen weet dat hij het gedaan heeft ofzo...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:11 schreef DaFan het volgende:
[..]
Komende weken gaat OTH echt climaxen
Hoop trouwens niet dat ze in S5 nog verder gaan met het Dan-Keith verhaal.
Denk dat het ongeveer zo zal gaan:quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nouja dat verhaal gaat natuurlijk nog wel een lange staart krijgen. Mocht Dan al betrapt worden op het vermoorden van Keith dan is het nog steeds niet zomaar afgelopen. Ik neem aan dat ze zo'n karakter niet zomaar ff uit de serie schrijven omdat hij de gevangenis in gaat. ik denk dat het nog wel verder gaat, maar het zal wel een wendig krijgen in de vorm van dat iedereen weet dat hij het gedaan heeft ofzo...
Is een mogelijkheid natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Denk dat het ongeveer zo zal gaan:
Einde van seizoen 4 Dan de cel in
Midden seizoen 5 Dan weer vrij wegens goed gedrag en zijn rol die hij heeft vervuld voor de gemeentschap![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef Tazmaniac het volgende:
www.othpodcast.com
It's official! We're coming back for Season 5. Thanks to the best fans in the world for all your support.
We'll see you next season. Until then, we have four incredible episodes left. All good things...
~ xoxo The Cast and Crew of One Tree Hill.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef Tazmaniac het volgende:
www.othpodcast.com
It's official! We're coming back for Season 5. Thanks to the best fans in the world for all your support.
We'll see you next season. Until then, we have four incredible episodes left. All good things...
~ xoxo The Cast and Crew of One Tree Hill.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, punt is: die hele toestand ging wel onderzocht worden.. Beide waren zowiezo al verdacht, en dan zag Whitey zo'n fragment uit die wedstrijd opnieuw bekijken en was er duidelijk contact tussen Nathan en Lucas toen hij die vrijworpen mistte..kan me niet voorstellen als dat onderzocht wordt dat ze door overheen zullen kijken..quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:01 schreef Komakie het volgende:
Lucas had ook gewoon niets moeten zeggen.
Gossip Girls krijgt in september het slot waar OTH nu zit.quote:One Tree Hill, which used to occupy this spot, is due back at midseason.
Hoe kom je daarbij?quote:
who'll knowquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:29 schreef Saviola het volgende:
Oh gaan ze nog verder daarna ?
ligt aan de kijkcijfers hequote:Op donderdag 17 mei 2007 20:29 schreef Saviola het volgende:
Oh gaan ze nog verder daarna ?
Whitey ziet dat er contact was omdat hij wist dat Lucas die baskets expres miste. Als jij gewoon die wedstrijd ziet, zie je toch alleen dat ze ff naar elkaar kijken en wat zeggen? Als je niet weet wat er aan de hand is dan zie je er ook niets vreemds in denk ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:27 schreef Saviola het volgende:
Mja, punt is: die hele toestand ging wel onderzocht worden.. Beide waren zowiezo al verdacht, en dan zag Whitey zo'n fragment uit die wedstrijd opnieuw bekijken en was er duidelijk contact tussen Nathan en Lucas toen hij die vrijworpen mistte..kan me niet voorstellen als dat onderzocht wordt dat ze door overheen zullen kijken..
Zo had ik het idd nog niet bekeken..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zegt niets trouwens.
Las Vegas kreeg afgelopen seizoen ook 16 afleveringen, maar seizoen 5 komt er!
Soooooooooo TRUEquote:
Een normaal persoon niet..maar onderzoekers die Nathan en Lucas al verdenken van 'point shaving' (of hoe heet het)..ik weet niet hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:41 schreef Komakie het volgende:
Whitey ziet dat er contact was omdat hij wist dat Lucas die baskets expres miste. Als jij gewoon die wedstrijd ziet, zie je toch alleen dat ze ff naar elkaar kijken en wat zeggen? Als je niet weet wat er aan de hand is dan zie je er ook niets vreemds in denk ik.
ja ok maar het ging om het ideequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Behalve dat The OC het in 1 aflevering met een montage deed..dit is gewoon echt de serie voortzetten.
Ksnap wat je bedoelt.. maar ik zou metéén tekenen als de VS het zooitje hier zou overnemen!!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:24 schreef blueangel_ het volgende:
*zucht*
Die Amerikaanse TV-regeling is zo dramatisch slecht
Wat bedoel je daar mee ??quote:Op zondag 20 mei 2007 13:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ksnap wat je bedoelt.. maar ik zou metéén tekenen als de VS het zooitje hier zou overnemen!!
Dat ik snap waarom blueangel_ zich irrteert maar dat ik de televisie toestand in VS nog lang niet zo erg van dan die in Nederland want de Nederlandse televisie is gewoon te triest voor woorden!!quote:Op zondag 20 mei 2007 15:00 schreef Sc0tTy het volgende:
Alweeeer verzet ??
[..]
Wat bedoel je daar mee ??
* Komakie is het daar helemaal mee eensch!quote:Op zondag 20 mei 2007 15:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat ik snap waarom blueangel_ zich irrteert maar dat ik de televisie toestand in VS nog lang niet zo erg van dan die in Nederland want de Nederlandse televisie is gewoon te triest voor woorden!!
Ja dit is wel leuk en al, maar zo als het de laatste tijd wel vaker gaat. Als ze dan weer ff niet tevreden zijn dat stoppen ze halverwege en dan zitten wij met een serie zonder einde.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Over the past week there have been several different reports on how many episodes of OTH have been ordered. Today, we got the official word directly from the CW Programming Department.
The CW has ordered 22 episodes with the option to reduce. Meaning if ratings are not good... the contract gives the option to cancel early or reduce the amount of episodes. But at this time OTH will have a full 22 episodes!
Once again this is confirmed through the CW directly. This did NOT come from our OTH Insiders... we wanted to go directly to the source.
![]()
dat zou echt té *** zijn, maar ik heb goeie hoop en verwacht nog wel wat seizoenenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:02 schreef SphronX het volgende:
[..]
Ja dit is wel leuk en al, maar zo als het de laatste tijd wel vaker gaat. Als ze dan weer ff niet tevreden zijn dat stoppen ze halverwege en dan zitten wij met een serie zonder einde.
De promoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:53 schreef blueangel_ het volgende:
Promo 419
http://www.youtube.com/watch?v=Rr-pOOHOo0M
Sneak Peek
http://www.youtube.com/watch?v=7H1PLehpLA4&eurl=http%3A%2F%2Fothfans%2Ecom%2F
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
De promo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
Pfffffffffff, gezien de spanningen tussen Sophia en Chad zie ik het echt gebeuren dat Sophia nog uit de show staptquote:According to someone very close to the show, we may not see everyone coming back. "Nothing is certain yet," says my spy, who predicts that "things will be very different" when the show returns at mid-season set four years into the future.
Zolang Hilarie maar blijftquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:06 schreef Sc0tTy het volgende:
Dat zou ik echt zwaaaaar kut vinden zeg, enigste cast member die ik graag zie vertrekken is Dan.
Ik vind dat ook een zuigvent. Irritant mannetje, maar ja dat is ook de bedoelingquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:06 schreef Sc0tTy het volgende:
Dat zou ik echt zwaaaaar kut vinden zeg, enigste cast member die ik graag zie vertrekken is Dan.
Ik ben altijd zo bang dat als een Bad Guy weg gaat dat er 1 of andere lame bad guy voor terug komt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:51 schreef Saviola het volgende:
Dan moet niet weg, elke serie heeft een 'bad guy' nodig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Nu je dit zegt wil ik eik, gewoon kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Lieve kijkbuiskinderen, ff een hele serieuze mededeling!
Kijk NIET naar "A message from Mark Schwahn" over episode 20!!!!
Deze clip bevat een MEGA MEGA MEGA FREAKING SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!
echt heeeeeel oncewl!!! dus jullie zijn gewaarschuwd!!
En nu oogjes dicht en snaveltje toe..
ik vind het echt TE kut dat ikhet gezien heb... had het veel liever gewoon volgende week gezien tijdens de aflevering.. dus ik raad het je afquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:04 schreef neggix het volgende:
Wat een ep weerben echt benieuwd.... Nou maar hopen dat ook volgend seizoen lekker doorgaat
Anders gaan al m'n series kapot
Ja, gewoon happy/Mooie ep.... toppie
[..]
Nu je dit zegt wil ik eik, gewoon kijken
o.a. op youtubequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:55 schreef Sc0tTy het volgende:
waar ken je dat zien dan ? ( niet dat ik dat wil zien , 'k haat spoilers )
Damn ... ik heb er ook wel spijt van dat ik het gezien hebquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
Wordt ie een soort nieuwe evil Derekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat achtelijk van Lucas dat hij met een pistool gaat staan zwaaien terwijl zijn zwangere moeder naast Dan staat....
Ik denk dat Lucas de gevangenis in gaat. Begin seizoen 5 komt ie er weer uit, totaal wereldvreemd, gaat Peyton opzoeken, veel moeilijk en serieus gedoe natuurlijk, etc.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:27 schreef Mikani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer komt seizoen 5?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:47 schreef Komakie het volgende:
Hopelijk geen mega cliffhanger de volgende aflevering want dan wordt het pas echt lang wachten....
volgende week de season finale!!! die gaat dus echt TOTALLY ass kicke!!!!!!!!!!quote:
from hero to zeroquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:12 schreef Komakie het volgende:
Dat stukje van Skillz en Bevin
Skillz roelt gewoon nog steeds
Volgens mij was het er gewoon in gedaan voor een beetje comische noot en om de aflevering wat minder zwaar te maken want verder boeit het natuurlijk niet.
Vond het wel een beetje erg groot contrast. Als Nathan naar college gaat is hij een held, als hij niet gaat werkt hij in een fabriek met het allerlaagste baantje.
Kon je goed zien in dat stukje waar hij thuis komt van het werk.
Vond het een beetje overdreven....
Nouja ik bedoel eigenlijk meer dat als je niet naar college gaat je niet meteen het meest smerige baantje van allemaal hoeft te hebben. Vind het een beetje onzinnig....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
from hero to zero
met alle respect voor de mensen met zo'n baan trouwens![]()
* Mikani ookquote:
hmmm ok, maar dat vriendengroepje is al een tijdje niet meer bij de River Court geweest natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:03 schreef blueangel_ het volgende:
Junk en die neger z'n naam weet ik niet
Maken al jaren deel uit van het originele vriendengroepje met Luke, Skills, die 2 dan, Mouth en Jimmy Edwards
Same herequote:
Dat is dus ep 316.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef stixx het volgende:
Gister aflevering 19 en 20 gezien, geweldige afleveringen. Aflevering 21 is toch een terugblik op seizoen 4 en een beetje vooruitblik op seizoen 5, toch? Teminste zoiets had ik gehoord of ergens gelezen.
Wat ik trouwens de mooiste aflevering vind van OTH tot nu toe is nog altijd die episode over die schietpartijen in school, welke aflevering was dat ook alweer precies? Want die moet ik gewoon nog eens een keer zien.
Nee het is niet echt een vooruitblik vond ik zelf en ook geen terugblik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef stixx het volgende:
Gister aflevering 19 en 20 gezien, geweldige afleveringen. Aflevering 21 is toch een terugblik op seizoen 4 en een beetje vooruitblik op seizoen 5, toch? Teminste zoiets had ik gehoord of ergens gelezen.
Wat ik trouwens de mooiste aflevering vind van OTH tot nu toe is nog altijd die episode over die schietpartijen in school, welke aflevering was dat ook alweer precies? Want die moet ik gewoon nog eens een keer zien.
Ik hoor ook geen dames er over pratenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:08 schreef Mikani het volgende:
Ik hoor hier altijd veel mannen praten over welke dames ze nou zo leuk vinden in One Tree Hill. Maar dames, wie vinden jullie van de mannen het leukst?
Ik ga voor:
[afbeelding]
In het begin van de serie vond ik Chad wel oké. Maar dat veranderde al snel, vind 'm nu eigenlijk niks meer aan.
Volgens mij reageren ook meer mannen dan vrouwen in dit topic, vandaar misschien ook?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hoor ook geen dames er over praten
Mannen praten er blijkbaar sneller over dan vrouwen
quote:
Precies op me verjaardag. Heb ik de dag erna meteen lekker het een en ander te downloadenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
25 september komt de DVD van Seizoen 4 in Amerika
Daar zit wel wat in ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:47 schreef SphronX het volgende:
Dan moet echt niet dood, veel van de echt instressante verhaallijnen hadden toch met hem te maken.
Plus elke serie moet een bad guy hebben.
alweer gewijzigd, denken nu ergens eind 2007 begin 2008.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
25 september komt de DVD van Seizoen 4 in Amerika
Ik gok dat hij 4 jaar krijgt voor die moord, dat komt dan meteen goed uit met de tijd liijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja.
hoe lang zou hij trouwens krijgen voor de moord op zijn broer?
Elke keer als ik dit topic omhoog geschopt zie worden denk ik "mooi bijna weer nieuwe aflevering" maar elke keer bedenk ik "ohwja kut, season finale is al geweest"
Onkruid vergaat niet, blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:37 schreef SphronX het volgende:
[..]
Ik gok dat hij 4 jaar krijgt voor die moord, dat komt dan meteen goed uit met de tijd liijn
Maarja zou nog best kunnen dat hij uitgeschreven wordt, die beste man heeft al 3 season finales gehad dat ie uitgeschreven had kunnen worden.
1ste keer met die hartaanval dat was final season 1.
2e keer met die dealership brand daar zag je aan het einde van season 2 dat gebouw ontploffen, en aan het begin season 3 was ie toevallig door lucas uit dat gebouw getrokken.
En nu dat ie gevangen zit.
Daarnaast is 4 jaar voor moord natuurlijk wel een beetje erg weinig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:37 schreef SphronX het volgende:
[..]
Ik gok dat hij 4 jaar krijgt voor die moord, dat komt dan meteen goed uit met de tijd liijn
Maarja zou nog best kunnen dat hij uitgeschreven wordt, die beste man heeft al 3 season finales gehad dat ie uitgeschreven had kunnen worden.
1ste keer met die hartaanval dat was final season 1.
2e keer met die dealership brand daar zag je aan het einde van season 2 dat gebouw ontploffen, en aan het begin season 3 was ie toevallig door lucas uit dat gebouw getrokken.
En nu dat ie gevangen zit.
Zoals ik al eerder zei: 8jaar voor de moord maar na 5 vrij wegens goed gedrag en zijn rol als burgemeester.. wil dus zeggen dat ie na een aflevering of 20 weer vrij zal zijn ofzo.. en de7 afleveringen voorafgaand kunnen ze weer een mooie storyline met hem opbouwen dus ik schat dat hij alleen zo rond de 3e en 14e aflevering niet echt erbij zit..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarnaast is 4 jaar voor moord natuurlijk wel een beetje erg weinig.
Maar het zou natuurlijk kunnen. Ik denk dat een nieuwe Bad Guy al gauw niet meer in de serie zou passen en Dan wel. Hij is zo'n heerlijk figuur die eigenlijk ook wel goeie bedoelingen heeft soms en dan weer een of andere domme actie heeft waardoor hij toch laat zien dat hij evil is
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OTH's pickup for a 5th season was for a full, 22-episodes.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en om even het welke man vind je leuk vraagje te beantwoorden van vorige pagina.
[afbeelding]
Vooral als hij met zijn baby in de weer wasen die stem van hem..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:20 schreef Saviola het volgende:
Vorige week is het filmen van seizoen 5 begonnen![]()
Wat kleine spoilers al:Misschien een ideetje om dat in Spoilertags te zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt interessant trouwens, ik ben heel benieuwd naar het nieuwe seizoen.Spoilers!
* Tazmaniac ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy kijkt geen trailers en geen spoilers
'K will goed kunnen genieten van de season premiere
Same here. Maar 2 jan pas nieuwe ep? Ik dacht september?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy kijkt geen trailers en geen spoilers
'K will goed kunnen genieten van de season premiere
http://next-episode.net/One-Tree-Hill/show/28/overview.htmlquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:56 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Same here. Maar 2 jan pas nieuwe ep? Ik dacht september?
neej joh, was al meteen bekend dat het pas 2008 zou worden helaas!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:56 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Same here. Maar 2 jan pas nieuwe ep? Ik dacht september?
Ahja, en Las Vegas ook in september. Pff ik volg redelijk wat series, soms ff lastig bijhoudenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
neej joh, was al meteen bekend dat het pas 2008 zou worden helaas!!
prison break en house daarentegen gaan wel in september verder
2 Januari is nou eenmaal herfst, of je het nou leuk vindt of nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:30 schreef Komakie het volgende:
"This Fall" is bij hun 2 januari
rare lui die amerikanen...
Die amerikanen rekken de herfst wel erg op zeg...quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
2 Januari is nou eenmaal herfst, of je het nou leuk vindt of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:55 schreef Tazmaniac het volgende:
omg! dat meen je toch niet he!treurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Op Net5 bedoelt zequote:
dat weet ik nou net nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:17 schreef suus21 het volgende:
net 5 ja, welk seizoen is dat?
zoals ik al zovaak gezegd heb.. Nederlandse televisiequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:42 schreef Michellee het volgende:
Lompe tijd om 9 uur s ochtends op zondag!
Krijg bijna ook die neiging, duurt nog zo lang voordat ze weer beginnenquote:Op maandag 3 september 2007 18:11 schreef Tommeh het volgende:
Lekker hoor, ben opnieuw begonnen met kijken, nu halverwege seizoen 3. Goeie serie.
Doenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:46 schreef Mikani het volgende:
[..]
Krijg bijna ook die neiging, duurt nog zo lang voordat ze weer beginnen.
Je leest verkeerd denk ik. Season 4 is wel al uit, afgelopen ook, dus die kan je al kijken. 2 januari begint dan season 5quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:05 schreef bar_rel het volgende:
Oef 18 dec.
Nog 2 maanden![]()
Ben van de week binnen 2 dagen door S3 gegaan!
Te verslavend![]()
Jij leest verkeerd. 18 december komt s4 uit op DVD.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:18 schreef DaFan het volgende:
Je leest verkeerd denk ik. Season 4 is wel al uit, afgelopen ook, dus die kan je al kijken. 2 januari begint dan season 5(nog lang)
Dan ga ik er stiekem van uit dan ze in ep 1 van s5 dus zover verder zijn? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:37 schreef Saviola het volgende:
Kleine update.. aantal titels van nieuwe eps zijn al bekend..
501 - 4 Years, 6 Months, 2 Days (January 2008)
Het ging erom dat ie dacht dat ie season 4 nog niet kan kijken, maar dat ken wel, gewoon downloadenquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij leest verkeerd. 18 december komt s4 uit op DVD.![]()
Hmm, overheen gelezen. Was er een beetje vanuit gegaan dat ze een paar maandjes verder zouden zijn. Anyway, zin inquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zie je goed
Maar dat is ook al paar keer aangekondigd.. Seizoen 5 zou 4 jaar later plaatsvinden als iedereen klaar is met studie enzo..
Ja dat weet ik wel, die heb ik alquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Het ging erom dat ie dacht dat ie season 4 nog niet kan kijken, maar dat ken wel, gewoon downloaden
Nee de Amerikaanse.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:41 schreef Sc0tTy het volgende:
Zijn dat de nederlandse dvds ?
De titels beloven al weer veel! Ik vind het nu trouwens wel fijn dat het pas in januari weer begintquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:37 schreef Saviola het volgende:
Kleine update.. aantal titels van nieuwe eps zijn al bekend..
501 - 4 Years, 6 Months, 2 Days (January 2008)
502 - Racing Like A Pro (January 2008)
503 - My Way Home is Through You (January 2008)
504 - It's Alright Ma (I'm Only Bleeding) (January 2008)
505 - I Forgot To Remember To Forget (January 2008)
506 - Don't Dream It's Over (February 2008)
Dat mag ik hopen ja! Ze doen de stap van 4 jaar juist om van het hele 'high school' gebeuren af te komen. Ik ben benieuwd, ziet er veel belovend uit. En Sophia is weer echtquote:Op woensdag 7 november 2007 19:49 schreef Tazmaniac het volgende:Van wat je kunt zien in de 1e videoclip over Brooke gaat de serie er heel anders uitzien dan dat we het tot nu toe gewend zijn!
October Roadquote:Op woensdag 7 november 2007 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voor de Jake fansOctober Road binnenkort op net5
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Dang! Houden jullie allemaal een winterslaap!!
Ik zie net dat de eerste OTH fast forward video er is!! Er komen zes delen, ieder deel geeft ons een kleine update over het leven van iemand uit OTH. Ik neem aan dat ze de Lucas, Peyton, Hailey, Nathan, Brooke en Mouth pakken!
De eerste aflvering gaat over het leventje van Brooke!
Ik krijg ontzettende heimwee naar the good old days toen OTH gewoon elke week te zien was, maar ik weet niet of ik het 5e seizoen wel leuk ga vinden. Van wat je kunt zien in de 1e videoclip over Brooke gaat de serie er heel anders uitzien dan dat we het tot nu toe gewend zijn!
quote:November 13, 2007
Hi everyone,
First off, I want to say thanks to everyone who has inquired about me and the show in the wake of the strike. As you may know, The WGA is indeed on strike and as a result, the writing of the show has stopped. We hope that the strike will be resolved in an amicable, reasonable, and expeditious fashion so that we can get back to writing great episodes of One Tree Hill, but until then, I want you all to know that we have 12 excellent episodes of the show completed – all the way through episode 100. As always, thanks for helping us get this far. It means more than you know. Now, that brings us to this…
When we hired Kevin Federline to play “Jason” in a few episodes of One Tree Hill, a press release went out. It was not generated by me. Not long afterward, I received a letter from a woman named Laura Thrall. She is the CEO of YWCA Metropolitan Chicago. She read in a tabloid that Jason would be fronting a band called “No Means Yes”. This was news to me, as we never named Jason’s band. As a result, it doesn’t appear on the show. At all. Ever. It’s not even a part of Jason’s storyline. It was simply an erroneous name that appeared in a press release about a fictional band that doesn’t exist. Following me so far? The letter that Ms. Thrall sent to me was subtly threatening in its language. But I took a look at her website and figured her heart was in the right place. She represents an organization that seems to do a lot of good work – and certainly that can be said of the YWCA on a national level. Now please understand, I get A LOT of letters when people are unhappy. I get letters from people that want to see Haley and Dan together. I got letters from the Philippines when Lucas got his tattoo in “some back alley in the Philippines.” I get letters from a guy who HATES my show and yet, always asks for autographs from the cast when he signs off. So when I received this one, threatening language and all, I dismissed it. Because I knew that while Ms. Thrall was misguided, her heart was in the right place. And that was the end of it. Until today.
Today I was informed that the Chicago Sun Times plans to run an article about how One Tree Hill supports sexual assault. Do you believe that? One Tree Hill! The show I’ve protected for five years now. The show that has taken pains to preach grace and kindness and nobility. Apparently, a woman named ESTHER CEPEDA has jumped on the bandwagon following this post under the ADVOCACY and ACTION tabs on the YWCA METROPOLITAN CHICAGO website:
“As part of the national YWCA A Week Without Violence campaign, and along with YWCA USA, YWCA Lake County, YWCA Metropolitan Chicago, and YWCA Greater Los Angeles, I strongly object to your network’s program One Tree Hill because of the irresponsible nod your show gives to rape. This summer, your network announced that Kevin Federline was to guest star in a few episodes as the front man of a band called ‘No Means Yes’.
In September, we politely petitioned you to change the band’s name and you were unresponsive to our request; we are asking again – change the name of the band on One Tree Hill because no never means yes!
This is the real context of ‘No Means Yes’ for young women in OTH’s target demographic:
- In a survey of more than 6,000 students at 32 colleges and universities across the country, it was found that 1 in 4 women had been victims of rape or attempted rape;
- 84% knew their attacker;
- 57% of the attacks happened on dates;
- only 5% reported their attack to police;
- 38% of the college women who reported having been raped were 14-16 years old at the time.
In the real world, what does it mean when ‘no means yes’? It means that someone has forced, coerced or manipulated an unwilling victim into sexual activity. The writers’ intent may have been humorously sleazy, but when someone believes and acts on ‘No Means Yes’ they have committed a sex crime – and Mark Schwahn’s hit show will wink at, condone, and spread that message to young people all over the country once it airs. It tells the rapist his act of violence is ok and it tells the victim of it that she has no right to say No.
We hope your network, and the producers of One Tree Hill, realizes that no never means yes and changes the name of the band to something that does not promote violence against women.”
There is so much that bothers me about all of this. Where were the letters of COMMENDATION when we did episodes on tolerance? When we did a benefit album and storyline to support Breast Cancer Awareness? When I named Brooke’s clothing line “Clothes Over Bro’s”? When we did episodes on teen kindness and teen suicide? When we explored themes of religion and faith, and when, as we’ve done in nearly EVERY episode of One Tree Hill, we preached acceptance, and honor, girls helping girls, and girls believing in themselves and their own self worth? This show garners very little press. It doesn’t deserve this. It deserves so much better. And when these people see our first episode of the new season, they are going to look really silly, because it’s an episode STEEPED with pro-girl and pro-kindness and pro-love themes and messages.
What happened along the way, that someone can read an erroneous blurb in a tabloid, dash off an aggressive and wrong-minded letter, and then the Chicago Sun Times swoops in, picks it up and runs with it? It’s disappointing. Because it calls into question all the good things that this organization probably does. It’s ignorant, and more than that, it smells selfish and malicious to me. And OK, the critics don’t like our show. But that doesn’t mean they can make up malicious LIES and print them as TRUTH.
To that end, the logic behind all of this is so flimsy and false. We haven’t even explored the idea that a band could be called “No Means Yes” and have NOTHING TO DO with sexual assault. I realize that when your life’s work is in regard to sexual assault, which is very worthy work, this might be your interpretation, but it certainly doesn’t make it a FACT. That being said, IF the band name DID exist on the show (which it DOESN’T) and IF it WAS a nod toward sexual assault, you know that a regular character would protest it and it would serve as a discussion point to basically reference the stats that the YWCA Metropolitan Chicago references above. But does anyone ask that question in advance? Does anyone give our show the benefit of the doubt? Apparently not these people and not in this day and age. Sad.
Finally, when you don’t receive a response from a show creator whose show has a fan base of roughly FOUR MILLION PEOPLE, to assume that it means that our network supports “rape and the perpetuation of rape culture” is really, really stupid. Maybe it means that Ms. Thrall made a hasty mistake and because there is NO MENTION OF A BAND NAME ON THE SHOW, we dismissed the letter as simply ignorant and reactionary.
So this is where I’m at. It’s Tuesday. Maybe the Sun Times will run their article on Thursday. There’s really nothing I can do about it. Sadly, this is the state of journalism today. If you subscribe to the Sun Times, you might want to look into that. If you donate money to the YWCA Metropolitan Chicago, that’s great. I’d still do it. But is it too much to ask them to take the above post off their web site? You might consider writing them an e-mail and asking them to do just that.
At the end of the day, none of this surprises me. Our show has always quietly been a show of grace and integrity. So that’s what I’m going to preach now. As I did when I initially read Ms. Thrall’s letter, I’m going to give her the benefit of the doubt. As I said, I think her heart was in the right place. The rest of it is a mess. Non-profits dashing off angry letters in reaction to tabloid press releases? Once-decent newspapers printing irresponsible articles under the guise of journalism? Politically correct whispers that make lies truth? Really?
If you feel strongly about this, you might want to send an e-mail, write a letter or make a call to the people below. (Ms. Thrall didn’t include an e-mail address in her letter. Apparently she only wants to tell, she doesn’t want to listen.) It might be nice for these people and organizations to hear from a fan base, a predominantly female one at that, how One Tree Hill has done a few good things over the last five years and doesn’t deserve this HATE disguised as pro-social concern. It’s not. And for that, someone owes me and you and One Tree Hill an apology. All good things…
Mark Schwahn
Esther Cepeda – Chicago Sun Times ecepeda@SunTimes.Com 312-315-2802
Laura Thrall - CEO of YWCA Metropolitan Chicago. 360 N. Michigan Ave. Suite 800 Chicago, Illinois 60601 312-372-6000 www.ywcachicago.org
Sarah Frick - YWCA Metropolitan Chicago Public Relations Officer 312-762-2723 Sarah.Frick@ywcachicago.org
Michael Cooke – Chicago Sun Times Editor-In-Chief mcooke@suntimes.com
Amanda Barrett – Chicago Sun Times Features Editor abarrett@suntimes.com
Ik vind het ook dikke bullshit allemaal.. maja het zo dus schijnbaar een vrij belastend artikel gaan worden waarin ze One Tree Hill uds min of meer zwart maken. Ik ben benieuwd of het echt in die krant heeft gestaan vandaag.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:11 schreef Komakie het volgende:
Ach "No means Yes" wil toch helemaal niet zeggen dat het over verkrachting gaat enzo.
Ik wist trouwens niet dat er Fast forward filmpjes waren van OTH. Zal vanavond eens even gaan kijken
Ik weet niet of het al bekend was maar nu bij www.bol.com te krijgen voor 40euroquote:
quote:It's official, season five of One Tree Hill will return on January 8th 2008! Thanks to curlyhead over at the OTH Spoilers section of Fanforum, who posted the official CW release:
HIT DRAMA ‘ONE TREE HILL’ RETURNS FOR SEASON FIVE ON
TUESDAY, JANUARY 8 WITH A TWO-HOUR PREMIERE FROM 8:00-10:00PM
SERIES STORYLINE WILL FLASH-FORWARD FOUR YEARS, SIX MONTHS
AND TWO DAYS AHEAD OF LAST SEASON’S FINALE
November 19, 2007 (Burbank, California) - The CW Network’s hit drama “One
Tree Hill” returns for season five with a special two-hour premiere on Tuesday, January 8 (8:00-10:00 p.m. ET). Subsequent episodes will take over the 9:00-10:00 p.m. ET timeslot beginning Tuesday, January 15, following an encore presentation of “Crowned: The Mother of All Pageants.” “Reaper” will return to the schedule with original episodes
later in the season.
The fifth season of “One Tree Hill” will be unprecedented in the annals of
television drama, as the show leaps forward four years. Season four ended as the young characters graduated high school and season five begins, post-college, four years later.
Some of the characters have found success while others have failed. Some are the same, some are very different. And while their storylines will actively move forward, the show will also dip into the past, returning to incidents and events of the last four years, sometimes for a moment or a scene, other times for an entire episode.
“One Tree Hill” was created by Mark Schwahn and is executive produced by
Schwahn, Mike Tollin, Brian Robbins and Joe Davola. “One Tree Hill” is a
Tollin/Robbins Production in association with Warner Bros.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peyton is lievquote:Op donderdag 22 november 2007 22:35 schreef Tazmaniac het volgende:
First of all.. you don't know me! Second of all, you don't know me!!
Peyton
Ah nee hequote:Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef blueangel_ het volgende:
EDIT: nu doet ie het wel
Ze zeggen niks over Lucas, dus das positief
Let's go Brucas !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van wat ik heb gelezen
Correct en tevens juist...
quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:30 schreef Hoedjes het volgende:
One Tree HIll S05E02
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De previews zeggen eigenlijk niet zo heel veel hoor. Maar je helemaal laten verrassen is natuurlijk ook leuk!quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:39 schreef Saviola het volgende:
Ik heb nog geen previews gekeken en ga het ook niet doen denk ik.. nog een paar weekjes, en dan laat ik me verrassen![]()
Zal nooit gebeuren.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef blueangel_ het volgende:
EDIT: nu doet ie het wel
Ze zeggen niks over Lucas, dus das positief
Let's go Brucas !
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:58 schreef Tommeh het volgende:Haley's haar dan. Ik snap dat ze er wat volwassener uit moeten zien maar ik vind dat andere leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fast Forwardquote:Op donderdag 6 december 2007 03:58 schreef Sc0tTy het volgende:
Wat is dat FF eigenlijk ?
Je ziet wel spoilers...je ziet hoe ze eruitzien in S5, en een beetje wat er van ze zijn gekomen. Wel flinke spoilers als je niks weet van S5 nog.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:37 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah maar wat moet ik me er dan bij voorstellen, spoilers of gewoon iets apparts, wat je dus niet in de serie zelf te zien krijg ?
[ Bericht 17% gewijzigd door Hoedjes op 08-12-2007 20:19:19 ]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:56 schreef Hoedjes het volgende:
One Tree HIll S05E04Ah wat een leuke foto's!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een maand! Woo!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:56 schreef Hoedjes het volgende:
One Tree HIll S05E04Damn wat is ze mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
Bol.com levert hem de 19de.quote:Op zondag 9 december 2007 20:11 schreef Desperadoz het volgende:
Sommige zeggen dat seizoen 4 woensdag al uitkomt maar sommige zeggen pas de 19e, weet iemand de echte release datum?
quote:Op maandag 10 december 2007 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik het trouwens bekend hoeveel afleveringen er al opgenomen zijn ivm de stakingen in Hollywood?
Nou genoeg voor 3maand dus..quote:12 episodes have been completed. Will return on January 8th with a full night of new episodes
Lolquote:Op donderdag 13 december 2007 00:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Open er een topic over.. jezus christus wat een geijl over een dvd
You tooquote:Op vrijdag 14 december 2007 07:39 schreef Desperadoz het volgende:
Jah sorry van dat mekkeren, maar ik kijk niet op internet en ik was er gewoon benieuwd na. Heb hem nu in mijn bezit en zal jullie USA fans nu niet meer lastigvallen :p veel kijkplezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |