Hij heeft of niet door wat de consequenties zijn of hij is jouw kloonquote:Op maandag 14 mei 2007 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik waarschuwde jou. Niet meer doen.
Hij is alleen 800kb te groot om als usericon te mogen worden gebruiktquote:Op maandag 14 mei 2007 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat is pure straatneger POWERRRRR
[afbeelding]
Kom ik ook nu pas achterquote:Op maandag 14 mei 2007 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is alleen 800kb te groot om als usericon te mogen worden gebruikt
ik zit godverdomme remlof te propageren als de nieuwe admin, dan gaat hij ineens tof doen tegen mijquote:Op maandag 14 mei 2007 01:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kom ik ook nu pas achter
Maar wat is 800 kb nou eigenlijk he Remlof
Nee ik ga hemmorgen even verkleinen.... moet even leren hoe dat moet of iemand anders moet het kunnen doen voor mij
Daarom kon ik hem dus niet op fok uploaden
Misschien kan murp het.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kom ik ook nu pas achter
Nee ik ga hemmorgen even verkleinen.... moet even leren hoe dat moet of iemand anders moet het kunnen doen voor mij
quote:Op maandag 14 mei 2007 01:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kom ik ook nu pas achter
gast, beter let je op je tellen.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar net op het randje toch Remlofwant dan stel ik die wel in als UI
Het mag gewoon niet a_a, we moeten een grens stellen, nog niet iedereen heeft supersnel internet.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar net op het randje toch Remlofwant dan stel ik die wel in als UI
Nou, ik zit nu achter de bank op m'n laptop te typenquote:Op maandag 14 mei 2007 01:35 schreef Straatneger het volgende:
remlof is bang voor mij
quote:

Neem die anaal, en je bent van al het gezeur af.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:37 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Hier, 94Kb aan ballenramgeweld.
laat me je niet opzoeken bro, laat me geen disstrack opnemen morgenquote:Op maandag 14 mei 2007 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, ik zit nu achter de bank op m'n laptop te typen
Ik neem niks anaalquote:Op maandag 14 mei 2007 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Neem die anaal, en je bent van al het gezeur af.
die kill rolt hem verkeerdquote:Op maandag 14 mei 2007 01:40 schreef Houtspeer het volgende:
He Neger, kan jij deze rollen?
[afbeelding]
Cheesy.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:39 schreef Straatneger het volgende:
[..]
laat me je niet opzoeken bro, laat me geen disstrack opnemen morgen
doodwverwensing jongen ,doe rustig.quote:
Ik vroeg je watquote:Op maandag 14 mei 2007 01:51 schreef Straatneger het volgende:
[..]
doodwverwensing jongen ,doe rustig.
Serieus Turk, nog even en je bent echt van mij.quote:
Feest.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:54 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Serieus Turk, nog even en je bent echt van mij.
Ik zal de rest van mijn fok carriere op jou richten als je zo doorgaat.
Het scheelt echt niets
okquote:
Nee!quote:Op maandag 14 mei 2007 01:54 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Serieus Turk, nog even en je bent echt van mij.
Ik zal de rest van mijn fok carriere op jou richten als je zo doorgaat.
Het scheelt echt niets
Nee, jij hebt jefferson airplane in je fobo staanquote:
Das waarquote:Op maandag 14 mei 2007 01:57 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Nee, jij hebt jefferson airplane in je fobo staan
Hij is een reuge vent joa!quote:Op maandag 14 mei 2007 00:06 schreef Straatneger het volgende:
ik weet dat braun bekend is van zijn lollerbakkes met die oude vent als avatar.
Zit al jaren op fok maar geen fobo, ik weet niet of iemand weet wie hij is, en een echte tough mofo.
quote:Op maandag 14 mei 2007 00:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarom typ je niet gewoon normaal, we zitten hier niet in de Rimboe.
Hahaha, wat een typerende topics open jij toch.. duidelijk geval van zielige computernerd die net even teveel gepest wordt en dan hier de toffe duderido gaat lopen uithangen..quote:Op zondag 13 mei 2007 23:56 schreef Straatneger het volgende:
en hoe motherfuckers!
Vandaag nog een smaatje gebakst die ik eergister heb leren kennen, gewoon voor de fun yo.
Player 4 life G.
Wat hebben jullie gedaan dan?
Zeker bierdrinken en masturberen
ownage bitchez
wauw.. amenquote:Op maandag 14 mei 2007 00:09 schreef Nosh het volgende:
De enige smaatje die jij batst is je linkerhand, als je er tien minuten op hebt gezeten en het net is alsof je buurmeisje onwennig eraan frummelt. Ga jezelf weer in slaap huilen, met overwicht behepte LOM-school drop-out.
En neem die gimmick van je weer mee naar 2005, misschien dat daar nog wel iemand kan lachen om een 16-jarige middleclass rijtjeshuisbewoner die doet alsof hij dagelijks stenen gooit door ramen van snackbars in de Baarsjes, in een zwakke poging zich te onderscheiden van even pijnlijk ongrappige kloonaccounts.
Zelfs Viswijfje levert meer entertainment op dan dit.
Hoeveel breezers tik jij weg in het weekend?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |