Zucht... dat ik het nog ga uitleggen ook. Shoot me.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
dat 20 jarige bla bla bla gedoe snap ik dan nogwel, maar als we dat verkorten tot: hem wordt het:
Ik ga voor hem :/
Koeliema pangpang!
ait
ik ben wat jij pas over 6 jaar bent misschienquote:Op maandag 14 mei 2007 00:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Opleidingsniveau gebruiken als 'diss'. Daar heb je me.
Het ís dat je hoogstwaarschijnlijk een MBO ICT-ertje bent, je aan het begin van het jaar een projectje hebt moeten maken, en nu alle tijd van de wereld heeft om met je Cheetos-vingertjes te Counterstriken en te doen alsof je een neger/14-jarig meisje/onzekere puber met een geaardheidscrisis (raad zelf maar wat het meest natuurgetrouw voor je is) bent, op het internet.
Anders was ik zojuist door een glazenwasser voor 'slim' uitgemaakt, en lag ik de rest van de nacht in een stuip te huilen, onzeker of ik ooit nog deze klap te boven ga komen.
Ik snapte hem, bedanktquote:Op maandag 14 mei 2007 00:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zucht... dat ik het nog ga uitleggen ook. Shoot me.
Iemand doet 'n gokje naar de ware aard van onze TS. Ik ook, dus ik zeg: ik ga voor... Dus. Och, wtf, laat ook maar. Zwaar geestelijk gehandicapt ben je!
Ik denk dat Nosh z'n school enzo wel afmaakt hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:24 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik ben wat jij pas over 6 jaar bent misschien![]()
bijna dood?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:24 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik ben wat jij pas over 6 jaar bent misschien![]()
faka?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:24 schreef IHVK het volgende:
hey mensen ga voor je lol slapen ofzo.
noh spang homie.quote:
eey bakra, praat normaal manquote:
Als concierge?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:26 schreef Straatneger het volgende:
ik ben de de bom yo!
UNIVERSITEIT en keihard straat
nohh check deze homeboy dan takkie takkie doen.quote:
ik vind jou echt een walgelijk persoon, iedere post die ik van je lees vult mij met afgunstquote:Op maandag 14 mei 2007 00:33 schreef cerror het volgende:
Is dit vod nog niet dicht?
Faka met deze torrie?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:33 schreef cerror het volgende:
Is dit vod nog niet dicht?
En hier is een verhaaltje over een man die het wat kon schelen:quote:Op maandag 14 mei 2007 00:37 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik vind jou echt een walgelijk persoon, iedere post die ik van je lees vult mij met afgunst
quote:
zijn er echt mensen die jouw 'weblogs' lezen?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
En hier is een verhaaltje over een man die het wat kon schelen:
[..]
c. maakt puike fotosquote:Op maandag 14 mei 2007 00:46 schreef Straatneger het volgende:
[..]
zijn er echt mensen die jouw 'weblogs' lezen?
Selim, je ben een goede jongen, echt waar.quote:
Tering man, neem tenminste de moeite om wat over me te weten.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:46 schreef Straatneger het volgende:
[..]
zijn er echt mensen die jouw 'weblogs' lezen?
Wat c. onder jou of boven mij zegt.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:50 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Selim, je ben een goede jongen, echt waar.
Maar beter doe je rustig nu, dwing met niet tot 'dingen '
je bent lelijk en wordt niet geaccepteerd IRL en dus ga je maar tof doen op fok?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Tering man, neem tenminste de moeite om wat over me te weten.
Ik schrijf geen blogs, ik paint ze.
Christus wat een kutkloon met slap relgedrag.
Komop, nu ben je gewoonweg zieligquote:Op maandag 14 mei 2007 00:55 schreef Straatneger het volgende:
[..]
je bent lelijk en wordt niet geaccepteerd IRL en dus ga je maar tof doen op fok?
Het is niet erg dat jij je zelfvertrouwen heb verkregen op fok, net als dribbel, maaar ga dan niet stoer doen tegen echte gangstas aub
Het grappige is dat je het nu tegen cerror hebt en niet tegen dribbel_ oidquote:Op maandag 14 mei 2007 00:55 schreef Straatneger het volgende:
[..]
je bent lelijk en wordt niet geaccepteerd IRL en dus ga je maar tof doen op fok?
dus?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het grappige is dat je het nu tegen cerror hebt en niet tegen dribbel_ oid1...
Man, ik ga geen tijd meer verkloten met dit zielige hoopje mens.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het grappige is dat je het nu tegen cerror hebt en niet tegen dribbel_ oid1...
Neen, je raakt hem niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:00 schreef Straatneger het volgende:
[..]
dus?
is cerros een held ofzo in jouw ogen?
je dwingt me nu echt om mij nu ook tegen jou te keren he.quote:
bek dicht, linkse lulquote:Op maandag 14 mei 2007 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Man, ik ga geen tijd meer verkloten met dit zielige hoopje mens.
Hij probeert zo'n geestelijk gehandicapt icoon te worden net als Maikuuul. Ik wens 'm veel succes met alle faam en vrouwen die hij er mee krijgt.
Ik probeer helemaal niets. Ik laat je alleen merken dat cerror boven dat domme geauwehoer staat...quote:Op maandag 14 mei 2007 01:03 schreef Straatneger het volgende:
[..]
je dwingt me nu echt om mij nu ook tegen jou te keren he.
Waarom Selim, waarom.
Voorzover ik hem ken danquote:Op maandag 14 mei 2007 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niets. Ik laat je alleen merken dat cerror boven dat domme geauwehoer staat...
geouwehoer, niet geauwehoerquote:Op maandag 14 mei 2007 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niets. Ik laat je alleen merken dat cerror boven dat domme geauwehoer staat...
nee mbo boy, leer het goed te schrijvenquote:Op maandag 14 mei 2007 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je maar doorhebt wat ik in mijn post gepost heb.
Zal het onthouden.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:12 schreef Straatneger het volgende:
[..]
nee mbo boy, leer het goed te schrijven
Hij vroeg het heel lief toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 01:18 schreef remlof het volgende:
Zag ik nou net een doodsverwensing van jou aan mijn adres in een ander topic, Straatneger?
Ik zag het ookquote:Op maandag 14 mei 2007 01:18 schreef remlof het volgende:
Zag ik nou net een doodsverwensing van jou aan mijn adres in een ander topic, Straatneger?
waar heb jij het nou wee ove?quote:Op maandag 14 mei 2007 01:18 schreef remlof het volgende:
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef Straatneger het volgende:
[..]
heej remlof, mag ik de kop van je romp aftrekken en er in schijten en daarna je Fok! account verwijderen?
Nee, ik waarschuwde jou. Niet meer doen.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:23 schreef Straatneger het volgende:
niet tof doen he remlof, ik waarschuw je nu
That really cracked me up.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:23 schreef Straatneger het volgende:
niet tof doen he remlof, ik waarschuw je nu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |