quote:Op zondag 13 mei 2007 22:54 schreef murp het volgende:
bel me dan op, over de telefoon gaat het sneller
nope, heb iets fouts gedaan met installeren maar weet niet hoe ik het moet terugdraaienquote:Op zondag 13 mei 2007 22:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
moet je niet gewoon een bepaald nummer eerst even bellen?
staat in de handleiding
06-9666-MURPMURPVOORMOD ajbquote:Op zondag 13 mei 2007 22:54 schreef murp het volgende:
bel me dan op, over de telefoon gaat het sneller
deinstalleren?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope, heb iets fouts gedaan met installeren maar weet niet hoe ik het moet terugdraaien![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:57 schreef murp het volgende:
heb jij een soort splitter voor internet en telefoon, misschien is die niet helemaal goed...
misschien is die brak, als ik zoek met google, zie ik dit vaak voorbijkomen, dat wil natuurlijk niets zeggen....quote:
nou ik weet wat ik verkeerd heb gedaan met installeren toen ik ff na ging checken, maar weet niet hoe het ongedaan te maken en weer opnieuw te installerenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:02 schreef murp het volgende:
[..]
misschien is die brak, als ik zoek met google, zie ik dit vaak voorbijkomen, dat wil natuurlijk niets zeggen....
als ie kapot is kan dat 14 euro kosten ofzo
-------------------
morgen wel effe informeren bij je provider
yepz doet utquote:Op zondag 13 mei 2007 23:12 schreef chatter het volgende:
Heb je al geprobeerd of de telefoon het doet, zonder dat je de splitter gebruikt ?
Een broer die bij Dixons werkt!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Eeen klus voor mijn broer die kan alles met telefonie en internet hij werkt in een computerwinkel
Helemaal niet waar. Geen grote commerciele kut winkel ik doe altijd bij mensen thuis op locatie repararen jaaaa!quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:48 schreef Sjoerdjuhh het volgende:
[..]
Helemaal niet waar. Geen grote commerciele kut winkel ik doe altijd bij mensen thuis op locatie repararen jaaaa!![]()
Je krijgt alleen eten als je mijn foon aan de praat krijgtquote:Op zondag 13 mei 2007 23:46 schreef chatter het volgende:
Als ze niet te ver weg woont, heb ik ook wel zin in een gratis maaltijd, ik bedoel om haar te helpen.
jullie wonen ver wegquote:Op zondag 13 mei 2007 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Eeen klus voor mijn broer die kan alles met telefonie en internet hij werkt in een computerwinkel
Tuurlijk beebquote:Op maandag 14 mei 2007 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb jou toch als de nood echt hoog is![]()
kee morgenavond uur of 6 en dan ga ik halalvleesjes voor je halen?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:51 schreef zarGon het volgende:
Het is 10 minuten fietsen SoL.
Kun je niets anders dan koken? Mijn moeder kookt al genoeg vleesquote:Op maandag 14 mei 2007 00:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kee morgenavond uur of 6 en dan ga ik halalvleesjes voor je halen?![]()
Verkapte "ik doe het ook voor een pijpbeurt" postquote:Op maandag 14 mei 2007 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je niets anders dan koken? Mijn moeder kookt al genoeg vlees1
remlofquote:Op maandag 14 mei 2007 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Verkapte "ik doe het ook voor een pijpbeurt" post
heej remlof, mag ik de kop van je romp aftrekken?quote:
Jij mag natuurlijk sowieso komen beebquote:Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef Pony-Lover het volgende:
Mag ik ook komen eten????![]()
![]()
![]()
Ik kan alleen niet je telefoon maken want daar snap ik geen klote van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |