quote:Op zondag 13 mei 2007 22:54 schreef murp het volgende:
bel me dan op, over de telefoon gaat het sneller
nope, heb iets fouts gedaan met installeren maar weet niet hoe ik het moet terugdraaienquote:Op zondag 13 mei 2007 22:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
moet je niet gewoon een bepaald nummer eerst even bellen?
staat in de handleiding
06-9666-MURPMURPVOORMOD ajbquote:Op zondag 13 mei 2007 22:54 schreef murp het volgende:
bel me dan op, over de telefoon gaat het sneller
deinstalleren?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope, heb iets fouts gedaan met installeren maar weet niet hoe ik het moet terugdraaien![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:57 schreef murp het volgende:
heb jij een soort splitter voor internet en telefoon, misschien is die niet helemaal goed...
misschien is die brak, als ik zoek met google, zie ik dit vaak voorbijkomen, dat wil natuurlijk niets zeggen....quote:
nou ik weet wat ik verkeerd heb gedaan met installeren toen ik ff na ging checken, maar weet niet hoe het ongedaan te maken en weer opnieuw te installerenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:02 schreef murp het volgende:
[..]
misschien is die brak, als ik zoek met google, zie ik dit vaak voorbijkomen, dat wil natuurlijk niets zeggen....
als ie kapot is kan dat 14 euro kosten ofzo
-------------------
morgen wel effe informeren bij je provider
yepz doet utquote:Op zondag 13 mei 2007 23:12 schreef chatter het volgende:
Heb je al geprobeerd of de telefoon het doet, zonder dat je de splitter gebruikt ?
Een broer die bij Dixons werkt!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Eeen klus voor mijn broer die kan alles met telefonie en internet hij werkt in een computerwinkel
Helemaal niet waar. Geen grote commerciele kut winkel ik doe altijd bij mensen thuis op locatie repararen jaaaa!quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:48 schreef Sjoerdjuhh het volgende:
[..]
Helemaal niet waar. Geen grote commerciele kut winkel ik doe altijd bij mensen thuis op locatie repararen jaaaa!![]()
Je krijgt alleen eten als je mijn foon aan de praat krijgtquote:Op zondag 13 mei 2007 23:46 schreef chatter het volgende:
Als ze niet te ver weg woont, heb ik ook wel zin in een gratis maaltijd, ik bedoel om haar te helpen.
jullie wonen ver wegquote:Op zondag 13 mei 2007 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Eeen klus voor mijn broer die kan alles met telefonie en internet hij werkt in een computerwinkel
Tuurlijk beebquote:Op maandag 14 mei 2007 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb jou toch als de nood echt hoog is![]()
kee morgenavond uur of 6 en dan ga ik halalvleesjes voor je halen?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:51 schreef zarGon het volgende:
Het is 10 minuten fietsen SoL.
Kun je niets anders dan koken? Mijn moeder kookt al genoeg vleesquote:Op maandag 14 mei 2007 00:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kee morgenavond uur of 6 en dan ga ik halalvleesjes voor je halen?![]()
Verkapte "ik doe het ook voor een pijpbeurt" postquote:Op maandag 14 mei 2007 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je niets anders dan koken? Mijn moeder kookt al genoeg vlees1
remlofquote:Op maandag 14 mei 2007 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Verkapte "ik doe het ook voor een pijpbeurt" post
heej remlof, mag ik de kop van je romp aftrekken?quote:
Jij mag natuurlijk sowieso komen beebquote:Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef Pony-Lover het volgende:
Mag ik ook komen eten????![]()
![]()
![]()
Ik kan alleen niet je telefoon maken want daar snap ik geen klote van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heej straatneger ga eens dood ofzoquote:Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef Straatneger het volgende:
[..]
heej remlof, mag ik de kop van je romp aftrekken?
ik gaf nog wel een kusje aan hem beebquote:Op maandag 14 mei 2007 02:01 schreef remlof het volgende:
Doe dat nou niet SOL.
je bent lelijk manquote:Op maandag 14 mei 2007 02:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik gaf nog wel een kusje aan hem beeb![]()
Verzachtende maatregelenquote:Op maandag 14 mei 2007 02:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik gaf nog wel een kusje aan hem beeb![]()
Dat zou eventueel alleen maar mogelijk zijn, als we weten waar je ongeveer woont.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je krijgt alleen eten als je mijn foon aan de praat krijgt![]()
![]()
ik wacht wel gewoon 2 weken tot jij hier bentquote:Op zondag 13 mei 2007 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
En als het etentje al vaststaat wat staat er dan tegenover?
ooh ja nu je het zegtquote:
goeie.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:24 schreef chatter het volgende:
[..]
Dat zou eventueel alleen maar mogelijk zijn, als we weten waar je ongeveer woont.
Noem eens een grote stad in de buurt.
nee ik kan nietquote:
jaquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Gut kijkeens wat er meestal vrij bovenaan in mijn AT voor topic staat![]()
Wij hadden precies hetzelfde probleem, bij ons is dat nu verholpen. Als je een Speedtouch 780WL (ofzo) hebt kan je dit het beste volgen.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope, heb iets fouts gedaan met installeren maar weet niet hoe ik het moet terugdraaien![]()
Telefoonkabel zit ook in modem gepluggedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Wij hadden precies hetzelfde probleem, bij ons is dat nu verholpen. Als je een Speedtouch 780WL (ofzo) hebt kan je dit het beste volgen.
- Ten eerste moet je de telefoonkabel niet in de splitter doen waar telefoon opstaat, maar meteen in het modem pluggen, de splitter is alleen voor het internet bedoeld werd mij verteld.
- Reset knop met een sateprikker oid indrukken, dit is het kleine ronde gaatje helemaal aan de rechter kant. Doe dit tot je alleen een rood lampje ziet.
- Meuk opnieuw installeren (incl. internet)
Dus je moet nog wachten ook, op die gasten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Telefoonkabel zit ook in modem gepluggedMaar goed, zoals ik hierboven al zei ga ik me er verder niet aan wagen en wacht wel lekker op amiraal_anaal als hij hier is volgende week met diner-meet met nog wat andere FOK!kers
![]()
Ben als de dood dat dadelijk niks het meer doet en ik wil niet zonder i-net![]()
Anywayz, tnx![]()
Ik heb zo'n gevoel dat als ik het lief vraag of het eerder kan er best iemand bereid is om ff langs te komenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef chatter het volgende:
[..]
Dus je moet nog wachten ook, op die gasten.
Hadden ze niet wat eerder kunnen komen naar je ?
Of komen er zoveel, dat je de tijd nodig hebt, om genoeg eten in huis te sjouwen ?
![]()
Ik hoop in ieder geval voor je, dat ze het met zijn allen voor elkaar gaan krijgen.
En als je de kans krijgt, film het even als ze met zijn allen tegelijk aan de slag gaan, om de boel op te lossen voor je.
![]()
Ok, dus je kent een antal van hun IRL al, dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat als ik het lief vraag of het eerder kan er best iemand bereid is om ff langs te komenMaar ik gebruik gewoon mijn mobiel nog wel ff tot volgende week
![]()
Is een etentje met maar een klein groepje FOK!kers btw, had het al maanden geleden beloofd maar steeds geen zin in om zoveel 'vreemde' mensen in mijn huis te hebben (een aantal heb ik al meerdere malen irl gezien).
Ik kan het wel filmen maar mijn foon is best gaar met filmpjes enzo, zal ff kijken of 1 van de mannen een goed mobieltje heeft....zou wel een leuke update zijn natuurlijk met filmpje erbij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |