ma pang pang G. Ik ben dronken pendejoquote:
wie is braun?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:01 schreef zarGon het volgende:
Straatneger, neem het is tegen BrauN op. Die is lekker bezig gisteren.
Fatoe!? Die kill is geen partij, brada.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:01 schreef zarGon het volgende:
Straatneger, neem het is tegen BrauN op. Die is lekker bezig gisteren.
je doet rof nu papiquote:
Ja, want het plaatsen van een foto van je hoofd is echt het kenmerk van ruigheid.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:06 schreef Straatneger het volgende:
ik weet dat braun bekend is van zijn lollerbakkes met die oude vent als avatar.
Zit al jaren op fok maar geen fobo, ik weet niet of iemand weet wie hij is, en een echte tough mofo.
Mijn ouders zijnj wakker geworden van het gelach van mij.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:09 schreef Nosh het volgende:
De enige smaatje die jij batst is je linkerhand, als je er tien minuten op hebt gezeten en het net is alsof je buurmeisje onwennig eraan frummelt. Ga jezelf weer in slaap huilen, met overwicht behepte LOM-school drop-out.
En neem die gimmick van je weer mee naar 2005, misschien dat daar nog wel iemand kan lachen om een 16-jarige middleclass rijtjeshuisbewoner die doet alsof hij dagelijks stenen gooit door ramen van snackbars in de Baarsjes, in een zwakke poging zich te onderscheiden van even pijnlijk ongrappige kloonaccounts.
Zelfs Viswijfje levert meer entertainment op dan dit.
ik heb gewoon een persoon van google gepikt en die staat in mijn fobo, zo kan het toch ook?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, want het plaatsen van een foto van je hoofd is echt het kenmerk van ruigheid.
Ik ben gewoon BrauN, neem me zoals ik ben!
Wel veilig.
ga weg modje, als je tof gaat doen en een ban uitlokken mag je lekker mijn dollo choppenquote:Op maandag 14 mei 2007 00:09 schreef Nosh het volgende:
De enige smaatje die jij batst is je linkerhand, als je er tien minuten op hebt gezeten en het net is alsof je buurmeisje onwennig eraan frummelt. Ga jezelf weer in slaap huilen, met overwicht behepte LOM-school drop-out.
En neem die gimmick van je weer mee naar 2005, misschien dat daar nog wel iemand kan lachen om een 16-jarige middleclass rijtjeshuisbewoner die doet alsof hij dagelijks stenen gooit door ramen van snackbars in de Baarsjes, in een zwakke poging zich te onderscheiden van even pijnlijk ongrappige kloonaccounts.
Zelfs Viswijfje levert meer entertainment op dan dit.
wtf praat jij man?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:13 schreef denka het volgende:
Wat doe je nu met LiefLiesje? Durf je deze kloon niet meer te gebruiken na gister? Dat was de keiharde waarheid of niet?![]()
![]()
vergeet mijn adoratiesong niet Gquote:Op maandag 14 mei 2007 00:15 schreef remlof het volgende:
Straatneger is terug, dus van Lijpeturk zijn we weer even af?
Best grappig eigenlijk, want in het echt bent je vast een heel onzeker 16 jarig ventje die hier met een dubbel account de stoere man probeert uit te hangen. Je faalt behoorlijk trouwensquote:Op maandag 14 mei 2007 00:15 schreef Straatneger het volgende:
[..]
wtf praat jij man?
beter ga je nokken en mijn vuist kussen lowlife
Niet fucken met LijpeTurk swaquote:Op maandag 14 mei 2007 00:15 schreef remlof het volgende:
Straatneger is terug, dus van Lijpeturk zijn we weer even af?
Hmm, ik ga voor de 20-jarige ICT'er die na 6 jaar zijn MBO-niveau certificaatjes nog steeds niet heeft gehaald en deze straattaal leert van zijn 5 jaar jongere klasgenootjes.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:17 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Best grappig eigenlijk, want in het echt bent je vast een heel onzeker 16 jarig ventje die hier met een dubbel account de stoere man probeert uit te hangen. Je faalt behoorlijk trouwens
nee, blijf proberen.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hmm, ik ga voor de 20-jarige ICT'er die na 6 jaar zijn MBO-niveau certificaatjes nog steeds niet heeft gehaald en deze straattaal leert van zijn 5 jaar jongere klasgenootjes.
Deze zin snap ik nietquote:Op maandag 14 mei 2007 00:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hmm, ik ga voor de 20-jarige ICT'er die na 6 jaar zijn MBO-niveau certificaatjes nog steeds niet heeft gehaald en deze straattaal leert van zijn 5 jaar jongere klasgenootjes.
yvonne?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:19 schreef Straatneger het volgende:
[..]
nee, blijf proberen.
Wie ontrafelt mijn ware id?
omdat je godverdomme jesus dom bent misschienquote:
Damn, jouw denkvermogen stijgt ook niet bijster ver boven 't N.a.p. uit, is het wel?quote:
Opleidingsniveau gebruiken als 'diss'. Daar heb je me.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:12 schreef Straatneger het volgende:
en nosh, je zit nog op de middelbare school, ga heen naar PUB
dat 20 jarige bla bla bla gedoe snap ik dan nogwel, maar als we dat verkorten tot: hem wordt het:quote:Op maandag 14 mei 2007 00:20 schreef Straatneger het volgende:
[..]
omdat je godverdomme jesus dom bent misschien![]()
anders begrijpen jullie het niet soms.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:21 schreef Sodeju het volgende:
Waar blijft dat neger accent van je? Nu klink je meer als een kamper.
quote:Op maandag 14 mei 2007 00:19 schreef Straatneger het volgende:
[..]
nee, blijf proberen.
Wie ontrafelt mijn ware id?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |