Waar wil je soliciteren de SGP?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
"Daarom maakt screening onderdeel uit van onze werving- en selectieprocedures."
Wat zou dat inhouden? Gaan ze dan zoeken naar lijken in je kast, en random familieleden ondervragen naar je seksuele voorkeur?
is toch vrij essentieel voor een callcenter om hiermee al te opdringerige klanten af te poeierenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
"Daarom maakt screaming onderdeel uit van onze werving- en selectieprocedures."
Nee, dan zouden ze alleen maar bellen met je dominee.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dan zouden ze alleen maar bellen met je dominee.
Serieus, ik had 's te maken met een gereformeerde studentenvereniging waarvan je alleen lid kon worden als je een briefje van je dominee liet zien....
Senso.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef Yonah het volgende:
hmmz...senseo..
*naar de keuken hobbel met grote mok*
Ik geloof niet in petitiesquote:Op maandag 14 mei 2007 21:14 schreef CARLAK het volgende:
Zijn jullie geinteresseert in het ondertekenen van een petitie tegen homofobie in Polen? Kijk op mijn mijn link op fok.
Petitie tegen homofobie in Polen
Eens. Allemaal achter het behang plakken.quote:
Maar dan komen er ook geen nieuwe kinderkes meer dus stoppen we ze gewoon in een fokkampquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eens. Allemaal achter het behang plakken.
Klonen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dan komen er ook geen nieuwe kinderkes meer dus stoppen we ze gewoon in een fokkamp![]()
Maar een kopie van een kopie van een kopie wordt steeds slechtere kwaliteit maar iedereen leeft dan wel voor altijdquote:
Dat geldt alleen voor analoge kopieen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar een kopie van een kopie van een kopie wordt steeds slechtere kwaliteit maar iedereen leeft dan wel voor altijd![]()
Ik vraag me ook altijd het nut van die dingen af.quote:
'Cos I ain't movin' from my face, from my race, from my historyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb het licht gezien
liefs de mesias
indrukwekkender als uiterlijk in ieder gevalquote:Op maandag 14 mei 2007 18:33 schreef sammienl het volgende:
[..]
Als je geld en stijl indrukwekkend vindt![]()
waar is dat uit dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
'Cos I ain't movin' from my face, from my race, from my history
I ain't movin' from my love, my peaceful dove, it means too much to me
Loving self can be so hard. Honesty can be demanding
Learn to love yourself, it's a great, great feeling
ik spunkquote:Op maandag 14 mei 2007 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was niet het eerste dat me te binnenschoot![]()
Nogal logisch als op dat moment de zon al hoog aan de hemel staatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb het licht gezien
liefs de mesias
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |