Oh, dan besmetten ze elkaar via het toetsenbord met enge ziektes..quote:Op maandag 14 mei 2007 19:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar het typt zo lastig met al die snijwonden van aardappelschilmesjes.
En dan ook nog eens "waar het hart vol van is" in extreme ere herstellenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:09 schreef sammienl het volgende:
Waarom wil ik altijd het onbereikbare pff. Ik ben zo screwed dat ik zelfs bang ben dat iemand te leuk ga vinden. Why oh why ben ik zo gek op mannen.
we hebben schoenen voor mijn moeder's jurkquote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh daar is Yonah weer![]()
![]()
kan je terugkijken op een leuk weekend ?
Ik val veels te snel op mannen en dan word ik hyper en nog chaotischer van. Ik wil vanaf komen maar het lukt me niet echtquote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan ook nog eens "waar het hart vol van is" in extreme ere herstellen
Ja mevrouw applegate is van de partijquote:Op maandag 14 mei 2007 21:23 schreef sammienl het volgende:
[..]
Die blonde van Married with Children speelt er in zo te zien.
[afbeelding]
Ah mooi, dan ligt het gelukkig niet aan mijquote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef Vlarp het volgende:
Ja, msn is een tering zooi al 2 dagen. Al heb ik er nog geen last van, maar ik hoor meer mensen klagen die geen berichten kunnen versturen en/of ontvangen.
Dat had ik ook bij een aantal mensen afgelopen dagenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:31 schreef Andyvie het volgende:
Meer mensen die klachten krijgen van andere mensen dat berichten niet aankomen in je MSN?
Nou ik heb mams een Senseo geschonkenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:19 schreef Yonah het volgende:
[..]
we hebben schoenen voor mijn moeder's jurk
ik heb de bloemist gesproken en alvast een kleine planning gemaakt,
de kapster is al gebeld..
ja hoor, mijn weekend was productief
jouwe?
Smartypantsquote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef DennisMoore het volgende:
Senseo hoef je toch niet te schenken?
Volgens mij hoef je alleen maar een knopje in te drukken enzo.
presentjes schenk je toch gewoon aan iemandquote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef DennisMoore het volgende:
Senseo hoef je toch niet te schenken?
Volgens mij hoef je alleen maar een knopje in te drukken enzo.
Daarom vraag ik het.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef Stroekie het volgende:
Da's toch alleen maar bij de blauwe M en M![]()
een platform voor jongeren op www.spunk.nlquote:Op maandag 14 mei 2007 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
Is dat goed? Wat is spunk?
Do'h. B!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:44 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik heb vakantie. Zal ik A) vroeg naar bed gaan en dus flink bijslapen deze week, of B) heel lang opblijven, kut slapen, maar daardoor wel een vakantieidee?
B!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:44 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik heb vakantie. Zal ik A) vroeg naar bed gaan en dus flink bijslapen deze week, of B) heel lang opblijven, kut slapen, maar daardoor wel een vakantieidee?
Dat was niet het eerste dat me te binnenschootquote:Op maandag 14 mei 2007 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een platform voor jongeren op www.spunk.nl
Doe dat dan gewoonquote:Op maandag 14 mei 2007 22:51 schreef Vlarp het volgende:
Ik dacht zelf aan A
Ik heb in geen weken meer goed geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |