Het hele zwikje gaat niet naar Polen. Wel een delegatie van het COC en afgevaardigden van het Europees Parlement. Een zwikje noem je dat?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef Aoristus het volgende:
Ik peins er niet over![]()
Tenzij het hele zwikje naar Polen gaat om daar hun homoseksualiteit kort te sluiten
Ook christelijken kunnen soms reeel denken denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:14 schreef llawonk_ het volgende:
Wat een achterlijke christelijke cultuur hebben die Polen ook he.
Katholiekenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:14 schreef llawonk_ het volgende:
Wat een achterlijke christelijke cultuur hebben die Polen ook he.
Geen last van zeker.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:20 schreef ScienceFriction het volgende:
Homofibie?
boehoehoe, de internationale dag tegen de homofobie, daar is de gay pride toch al voor? Ik heb het al eerder geschreven in diverse topics, er wordt ruim voldoende gedaan in Nederland voor homo's. Ik vind, als je dan toch zo'n grote bek moet opzetten, vier dat dan lekker in Polen of beter, val de Paus er op aan.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:19 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Het hele zwikje gaat niet naar Polen. Wel een delegatie van het COC en afgevaardigden van het Europees Parlement. Een zwikje noem je dat?
Heb je enig idee hoe die mensen daar verwelkomd worden? Heb jij wel eens een ei tegen je hoofd gehad omdat je andersdenkend was? Voor de delegatie misschien eenmalig. Voor de mensen die daar wonen een zaak van iedere dag.
Het schijnt dat er mensen zijn die er moeite mee hebben dat sommige mensen homofiel zijn. Ikzelf ben het niet maar ik ben voorstander van het uitvoeren van de Grondwet. Artikel 1 van de Grondwet stelt dat mensen gelijk zijn aan elkaar (ik hoop dat ik dit duidelijk verwoord).quote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord nee...
Je begrijpt het niet goed geloof ik. Het gaat niet om een internationale dag tegen de homofobie. Het gaat tegen het schenden van de mensenrechten. Niet alleen in Nederland, nee, dit topic gaat zelfs voor een petitie tegen homofobie in Polen.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
boehoehoe, de internationale dag tegen de homofobie, daar is de gay pride toch al voor? Ik heb het al eerder geschreven in diverse topics, er wordt ruim voldoende gedaan in Nederland voor homo's. Ik vind, als je dan toch zo'n grote bek moet opzetten, vier dat dan lekker in Polen of beter, val de Paus er op aan.
En dat noem je homofibie?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:29 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Het schijnt dat er mensen zijn die er moeite mee hebben dat sommige mensen homofiel zijn. Ikzelf ben het niet maar ik ben voorstander van het uitvoeren van de Grondwet. Artikel 1 van de Grondwet stelt dat mensen gelijk zijn aan elkaar (ik hoop dat ik dit duidelijk verwoord).![]()
Bah een hetero, het zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:29 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Het schijnt dat er mensen zijn die er moeite mee hebben dat sommige mensen homofiel zijn. Ikzelf ben het niet maar ik ben voorstander van het uitvoeren van de Grondwet. Artikel 1 van de Grondwet stelt dat mensen gelijk zijn aan elkaar (ik hoop dat ik dit duidelijk verwoord).![]()
What the hell is gals?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:31 schreef Boze_Appel het volgende:
We vangen hier in Nederland anders genoeg Village People op, maar more power to you gals!
[afbeelding]
Zie de topic. Het betreft Polen. Lid van de EU maar erkent de mensenrechten nog niet zoals wij die in Nederland kennen.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:33 schreef sammienl het volgende:
[..]
Bah een hetero, het zou verboden moeten worden![]()
Ja hoor, tuurlijk. Sinds wanneer is het COC voor de rechten van de mens? Ze zijn voor de homo-rechten en dat is een fundamenteel verschil met de rechten van de mens. Vooralsnog ken ik het COC als een verlengstuk van de rechtse politiek.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:32 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet goed geloof ik. Het gaat niet om een internationale dag tegen de homofobie. Het gaat tegen het schenden van de mensenrechten. Niet alleen in Nederland, nee, dit topic gaat zelfs voor een petitie tegen homofobie in Polen.
Je kunt jezelf inlezen en mocht je vragen hebben kan ik dat altijd op een hoger nivo doorspelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |