Hari-Bo | zondag 13 mei 2007 @ 22:02 |
Omdat er verscheidene topics zijn over andere pauper merken, daarom maar eens een echt topic over het automerk Mercedes-Benz.![]() Geschiedenis Mercedes Dus laat hier zien dat je een trotse eigenaar bent van een Mercedes-Benz. Mijn huidige Benz een Mercedes W124 200D in topstaat! ![]() ![]() Vorige auto de laatste 2 jaar; | |
densmee | zondag 13 mei 2007 @ 22:28 |
op dit moment geen maar ik heb een Mercedes Benz Unimog 404.114 gereden | |
OnlineGokker | zondag 13 mei 2007 @ 23:14 |
Een goed foute Turkenwagen in de openingspost ![]() | |
Alexxxxx | zondag 13 mei 2007 @ 23:28 |
Ik zoek nog een goede manier om mijn Mercedes ster aan mn Visa vast te maken. | |
Alexxxxx | zondag 13 mei 2007 @ 23:29 |
Haribo, als je nog eens een wieldop nodig hebt, ik heb precies zo een als op jou auto in mn garage hangen ![]() | |
Isdatzo | zondag 13 mei 2007 @ 23:45 |
Turken/bouwvakkers-bak ![]() | |
GizartFRL | zondag 13 mei 2007 @ 23:46 |
Beter een ster in je voorruit dan op je motorkap. Zo, heb je die opmerking maar vast weer gehad. ![]() | |
#ANONIEM | maandag 14 mei 2007 @ 17:09 |
*meldt*![]() | |
alsem | maandag 14 mei 2007 @ 17:12 |
PATATBOEREN! KOMT TEZAMEN!!! ![]() | |
Hari-Bo | maandag 14 mei 2007 @ 18:30 |
quote:Jammer genoeg heb ik aluminium velgen ![]() | |
Hari-Bo | maandag 14 mei 2007 @ 18:31 |
Is natuurlijk ook een site waar studentenvolk zonder geld en dan maar een verotte Golf III of een stoere BMW rijden ![]() | |
MrSleep | maandag 14 mei 2007 @ 18:47 |
quote:Dit zijn de grapjes die je kunt verwachten. Zelf rijd ik in een doodnormale BMW zonder franje en ga binnenkort over op een redelijk nieuwe Mercedes ![]() | |
ralphk | maandag 14 mei 2007 @ 20:27 |
Nou, even het tegendeel van de studenten bewijzen: En zonder trekhaak nogwel (was moeilijk te vinden:) ) ![]() | |
Bartholomeus | maandag 14 mei 2007 @ 21:31 |
quote:Dat dus. Als ik een ster wil rijden stap ik wel in een taxi. Zelfs de duitsers zelf zeggen hoe langer hoe meer dat het hem vooral over de ster op de motorkap gaat, en dat de eens vermaarde kwaliteit al jaren tot de verleden tijd behoort. Vroeger kwam je nog wel eens een oud gebakje tegen dat gewoon 7 ton had gelopen (eh, op benzine he) zonder noemenswaardige problemen. Als een benz diesel tegenwoordig de 4 ton nog haalt mag je je handjes dichtknijpen. Afgezien daarvan, de benz dealers klagen steen en been over hun imagoprobleem. Vooral foute figuren schijnen graag met een ster op de motorkap rond te rijden, aldus de bedrijfsleider van een niet nader te noemen benz dealer ![]() | |
OnlineGokker | maandag 14 mei 2007 @ 21:37 |
Tegenwoordig is de kwaliteit van Mercedes toch beter geworden? 1996-2004 was een ramp... | |
Bartholomeus | maandag 14 mei 2007 @ 21:59 |
quote:Zakenvriendje van m'n pa heeft altijd benz gereden, maar toen ie begin dit jaar een nieuwe auto uit ging zoeken, liep ie toch echt regelrecht naar de audi dealer. En erg oud was die toenmalige benz van 'm ook niet, hooguit anderhalf jaar ofzo. Nu is dat natuurlijk maar 1 exemplaar, en dat is uiteraard niet per defenitie representatief voor de gehele linie, maar verhalen als deze hoor je nogsteeds veel. Electronicaproblemen en de algehele kwaliteit van het hele spul waren de main issues. Het ding zoop ook meer olie dan een gemiddelde vrachtwagen geloof ik. Het tank-idee dat je er vroeger bij had, is al járén niet meer in ieder geval ![]() Edit: het is trouwens heus niet zo dat per defenitie alles waar benz op staat slecht is hoor, er zijn best modellen die ik wel mooi vind, en er zijn best ook punten waarop benz het wel goed doet. Maar vroegâh was dat juist waar benz voor stond, en heden ten dage is dat eerder een uitzondering, helaas. | |
Gumballs | maandag 14 mei 2007 @ 23:31 |
w202 combi 200cdi. Elke dag weer een genot die ster op je motorkap te zien. Liever een Merc van 20 jaar oud dan een golf van 1 jaar oud ![]() | |
Go0s | maandag 14 mei 2007 @ 23:35 |
quote:Goeie auto's hoor!! Maar 5 versleten in 2 jaar ![]() ![]() Maar even weer serieus; oude MB's schoppen kont! ![]() | |
Oosthoek | maandag 14 mei 2007 @ 23:56 |
Mn pa wil z'n 300 CE uit 1992 niet meer kwijt. Heeft inmiddels 430.000 gelopen maar ziet er werkelijk nog top uit en rijdt nog subliem. Is nog 100% origineel, dus met zijn grijze kop erin is het nog geen turkenbak gelukkig. | |
Rool.and.the.Gang | dinsdag 15 mei 2007 @ 01:06 |
quote:"Andere pauper merken" ... De ironie in die zin, hoe stijlvol verwerkt. Fraai. ![]() | |
benenjerryijs | dinsdag 15 mei 2007 @ 01:24 |
Altijd leuk die jongetjes die geen mercedes kunnen betalen en dan het merk af lopen te kraken..! (heb trouwens zelf geen mercedes, rij audi) | |
Pascal86 | dinsdag 15 mei 2007 @ 05:22 |
quote:Ik kan later makkelijk mercedes betalen, nu zou ik ook zo'n mercedes in de openings post kunnen betalen maar ik heb liever een nieuwere auto inplaats eentje uit 1990. Mijn vader heeft ook mercedessen gehad, en had meer problemen dan bij auto's waarvan tegenwoordig worden gezegt dat ze kut zijn. | |
j22flyingdownwind | dinsdag 15 mei 2007 @ 10:30 |
* meldt zich ![]() Misschien geen échte Benz meer volgens velen; maar voor mij voelt het nog wel zo: E 320 CDI. ![]() ![]() | |
yup | dinsdag 15 mei 2007 @ 10:41 |
quote:Bijna 200 pk en 470! nm. Goeie shit. | |
j22flyingdownwind | dinsdag 15 mei 2007 @ 11:05 |
+chip.. 235pk en 541nm op bank ![]() | |
ralphk | dinsdag 15 mei 2007 @ 11:12 |
quote:Same here................... ![]() | |
UberPhreak | dinsdag 15 mei 2007 @ 12:08 |
is dat niet vervelend dat er steeds mensen instappen als je stopt bij een verkeerslicht? | |
j22flyingdownwind | dinsdag 15 mei 2007 @ 12:30 |
Wel gezellig vind ik? Heel sociaal volk hoor, Mercedes-rijders ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 15 mei 2007 @ 12:46 |
quote:Geen enkele last van met de SLK. ![]() | |
GVH | dinsdag 15 mei 2007 @ 13:31 |
Hier ook een E 320 cdi![]() | |
TheThirdMark | dinsdag 15 mei 2007 @ 13:34 |
/rijdt Sprinter. Pauper bus ![]() Och, een Merc is nog steeds aardig om te zien. Maar zou er niet snel 1 prive kopen. MIsschien een 190, maar ja. Dat is dan ook wel weer zo'n sjonnie bak. *ben ik nu fout omdat ik die 190 wel leuk vind?* | |
#ANONIEM | dinsdag 15 mei 2007 @ 13:54 |
Die oudere modellen vind ik echt te gek. W116 en W123, oldskool benzen dus. Zo'n klassieker zou ik graag dagelijks rijden. | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 15 mei 2007 @ 13:59 |
quote:190D ![]() ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 15 mei 2007 @ 14:17 |
quote:Dat vind ik dus ook... Een nieuwere benz krijg je me echt niet in... En een echte classic kan ik inderdaad niet betalen nee ![]() | |
j22flyingdownwind | dinsdag 15 mei 2007 @ 14:23 |
quote:Km stand? Opties/accessoires? ![]() | |
TheThirdMark | dinsdag 15 mei 2007 @ 14:52 |
quote:Heb meer met de 190E (ja een echte sjonnie) ![]() | |
Oosthoek | dinsdag 15 mei 2007 @ 18:06 |
quote:Dit is een Evo. Als je die hebt mag je in je handjes klappen. 'Mooi' spul. | |
Pascal86 | dinsdag 15 mei 2007 @ 18:42 |
quote:Staat hier in de straat ![]() | |
benenjerryijs | dinsdag 15 mei 2007 @ 18:53 |
quote:Foto's!! | |
Quint24 | dinsdag 15 mei 2007 @ 18:57 |
Ik heb 2 190E`s van Mercedes-Benz: 190E 2.0 van 1990 met een handgeschakelde 4 bak, 87KW 118PK met 133.554 KM 190E 1.8 van 1992 met een handgeschakelde 5 bak, 80KW 104PK met 148.570 KM [ Bericht 8% gewijzigd door Quint24 op 15-05-2007 19:04:15 ] | |
Quint24 | dinsdag 15 mei 2007 @ 18:59 |
quote:En als je een 190E 3,2 AMG hebt dan moet je hem nooit meer verkopen!!! ![]() | |
TheThirdMark | dinsdag 15 mei 2007 @ 19:04 |
quote:Pfft, dure shit. | |
Pascal86 | dinsdag 15 mei 2007 @ 19:04 |
quote:Straks, als ik hem zie. | |
Sloper | dinsdag 15 mei 2007 @ 19:23 |
Ik chauffeer regelmatig in een S320CDI en het valt mij altijd op hoe zuinig die bakken zijn op de snelweg. 6.7l/100km (1:15). Best respectabel voor een diesel met bijna 500nm. | |
TheThirdMark | dinsdag 15 mei 2007 @ 19:33 |
1 op 15 voor een 320? Lijkt me heel stug. | |
TheThirdMark | dinsdag 15 mei 2007 @ 19:35 |
Verdomme nou.quote:Dan is idd 1 op 15 op de snelweg wel realiseerbaar. Heel apart ja voor een bak met dat vermogen. | |
yup | dinsdag 15 mei 2007 @ 20:01 |
quote:Op de snelweg kan je met alles zuinig rijden. Een M3 rijdt op de snelweg ook 1:11 ofzo en dat is een 3.2 liter met 343 pk. | |
TheThirdMark | dinsdag 15 mei 2007 @ 20:15 |
quote:Zie de post eronder. En nee, met een X5 kun je niet zuinig rijden, ook niet op een snelweg. | |
OnlineGokker | dinsdag 15 mei 2007 @ 21:13 |
quote:http://www.mobile.de/SIDDpIwLRR.REVDa5egb965TA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1179259872A1LsearchPublicD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A1%81W-t-vCaMiMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100C126E17200G3%2C2%FF%A0amgBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=1&id=11111111257440351& Is dat deze ![]() ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 15 mei 2007 @ 23:15 |
Nou, volgens mij is dat een nepperd... | |
j22flyingdownwind | dinsdag 15 mei 2007 @ 23:18 |
Ik rij met mijn E320cdi combi (zon beetje zelfde gewicht als een S) gem. nog geen 7,5 l/100km. Das 1 op 13,5. Niet slecht toch? | |
Sloper | woensdag 16 mei 2007 @ 09:09 |
quote:Denk dat die M3 dat niet haalt, die zit veel te hoog in de toeren. Maar die 6.7L/100km is bij stevig doorrijden gem. 140km/h. Vond ik toch best opvallend. Mss door een lage Cw waarde ofzo... | |
yup | woensdag 16 mei 2007 @ 10:01 |
quote:Zeker niet. M3 heeft 6 bak. | |
Sloper | woensdag 16 mei 2007 @ 10:11 |
quote:Volgens de brochure van BMW NL rij je op de snelweg toch echt 1:9... | |
yup | woensdag 16 mei 2007 @ 10:25 |
quote:verbruik buiten beb. kom 8,4 l/100km http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=28674&cache=no | |
Sloper | woensdag 16 mei 2007 @ 10:42 |
quote:Autotader/week ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 16 mei 2007 @ 11:00 |
Ja hallo, over het verbruik van een M3 ga je maar in het BMW topic miemelen hoor. ![]() | |
yup | woensdag 16 mei 2007 @ 11:07 |
k_man heeft gelijk. fappen over sterren nu. http://www.youtube.com/watch?v=sEV4P0JYVZ8 Brabus EV12 (oude E-klasse). 7.3 liter V12 met 48 kleppen: 582 pk en 772 nm. Dit maakt pas stappen zeg. Ding zou ook een sperretje kunnen gebruiken, niet te zuinig :-) ultiem autobahnracer. | |
-Muse- | woensdag 16 mei 2007 @ 13:23 |
Doe mij "The Rocket" maar aub! V12 Bit-turbo! ![]() ![]() | |
Turbo_Diesel | woensdag 16 mei 2007 @ 13:27 |
Ik heb geen mercedes.. Maar mijne wordt ooit nog een W124 E300 TD en dan een straight pipe eronder ![]() ![]() ![]() | |
-Muse- | woensdag 16 mei 2007 @ 13:38 |
quote:Je gaat mij toch niet vertellen dat je een diesel geluid mooi vindt? ![]() | |
Turbo_Diesel | woensdag 16 mei 2007 @ 13:54 |
Ik word gewoon geil van dat geluid ![]() Check deze... http://www.youtube.com/watch?v=r2YgOWN_R5I ![]() ![]() ![]() | |
Richboy | woensdag 16 mei 2007 @ 14:02 |
He, een turkentopic. | |
TheThirdMark | woensdag 16 mei 2007 @ 14:47 |
quote:Opdonderen.. ![]() | |
TheThirdMark | woensdag 16 mei 2007 @ 14:49 |
quote:Mannn, Hoor die turbo zuigen dan ![]() | |
Richboy | woensdag 16 mei 2007 @ 14:59 |
quote:Het is waar he... ![]() | |
Bartholomeus | woensdag 16 mei 2007 @ 16:01 |
http://www.youtube.com/watch?v=OYLR-UnhrGU Die's dan wel weer grappig. Top Gear stukje over de Brabus SL convertible. En voor diegenen die enige mentale voorbereiding behoeven: ze zeiken 'm behoorlijk af ![]() | |
TheThirdMark | woensdag 16 mei 2007 @ 16:40 |
quote:<----- zie mijn avatar... Hoeveel Allochtonen kijken dat denk je? | |
Beach | woensdag 16 mei 2007 @ 17:04 |
quote:je bent dus een wijf | |
Richboy | woensdag 16 mei 2007 @ 17:09 |
quote:Gezien je FoBo ben je trouwens geen Turk maar een Pool. | |
TheThirdMark | woensdag 16 mei 2007 @ 17:43 |
quote:Ja de mensenkennis is weer geniaal vandaag ![]() ![]() | |
MrSASO | woensdag 16 mei 2007 @ 20:13 |
quote:Heb ik een tijdje geleden te koop gezien voor 5000 duizend Euro. | |
Quint24 | vrijdag 18 mei 2007 @ 11:08 |
quote:Wat er zo bijzonder aan is dat er dacht ik maar 250 van gebouwd zijn. En als je ze weet te bemachtigen kosten ze ongeveer zo`n 15.000 euro voor een goede ORGINELE 190E AMG. En niet zo`n 190E die later is omgebouwd naar een AMG | |
Oosthoek | vrijdag 18 mei 2007 @ 23:40 |
Wát een wagen ![]() ![]() ![]() ![]() Hier ben ik iets minder enthousiast over ![]() ![]() | |
DonJames | zaterdag 19 mei 2007 @ 00:01 |
Ik beken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Uit de tijd dat ze nog auto's bouwden die voor de eeuwigheid zijn gemaakt. | |
Turbo_Diesel | zaterdag 19 mei 2007 @ 13:25 |
quote:De 190 serie en ook de 200 serie vind ik ook een van de mooiste mercedessen ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Turbo_Diesel op 19-05-2007 13:51:52 ] | |
leolinedance | zaterdag 19 mei 2007 @ 20:43 |
tvp | |
yup | zondag 20 mei 2007 @ 01:36 |
quote:In Grand Tourismo 4 heb ik een 190E 2.5 16v Evolution gekocht, geen diesel maar wel rete dik en supersnel ![]() | |
j22flyingdownwind | zondag 20 mei 2007 @ 11:04 |
Kon het niet laten: de CLS 55 van me pa: ![]() brakke autoweek-review pic.. i know | |
benenjerryijs | zondag 20 mei 2007 @ 11:58 |
quote: ![]() | |
GVH | maandag 21 mei 2007 @ 23:28 |
quote:Jammer genoeg niet zoveel opties als jouw 320. Wel avantgarde, schuifdak en leer maar geen command navigatie. Inmiddels al meer dan 3 ton gelopen maar doet het nog perfect. De automaat schakelt nog perfect en ook de power is nog super. Zowel interieur als exterieur in perfecte staat! Echt Mercedes kwaliteit. Kennissen en vrienden vroegen of de kmteller niet naar voren gedraait is. | |
yup | maandag 21 mei 2007 @ 23:41 |
Voor de 2ehands-maar-in-concoursstaat ster fappers: http://www.budgetbenz.nl Budget in het naam kan je wel schrappen maar ze hebben aardig mooi wagens. Wel duur. | |
j22flyingdownwind | dinsdag 22 mei 2007 @ 11:45 |
qbcars en nijkamp mercedes-benz heb je ook nog... soortgelijk concept | |
Drifter__ | dinsdag 22 mei 2007 @ 18:23 |
Jah hier zo! W201 190E 2.0 (122pk/178nm) - 3 ton - ziet er niet uit, maar rijdt ![]() ![]() Mijn pa had vroeger een 2.3-16(185pk) en zo'n ding wil ik ook ooit bezitten of een 2.5-16 ![]() ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 22 mei 2007 @ 21:42 |
Ah, achter zo eentje reed ik vanmiddag nog. Leuk hoor, maar toch liever de SLK. Zojuist nog heerlijk open terug gereden van cursus. ![]() | |
Silverado | dinsdag 22 mei 2007 @ 21:56 |
*Meldt C200 Diesel Elegance | |
benenjerryijs | dinsdag 22 mei 2007 @ 23:23 |
quote:You lucky basterd ![]() | |
T42 | vrijdag 25 mei 2007 @ 12:44 |
MB 280SE 1969![]() mijn bakkie maar ik ben er na 2 maanden niet zo blij meer (onderdelen 8x duurder dan van me vw ![]() me kevertje rijd veel en veel en veel leuker/lekkerder/mooier/sneller | |
yup | vrijdag 25 mei 2007 @ 17:58 |
quote:Ik bied 100 euro ![]() | |
T42 | dinsdag 29 mei 2007 @ 10:01 |
quote:dit is beter ![]() | |
_laytsskylighter_ | dinsdag 29 mei 2007 @ 11:32 |
jeej tvp | |
bastiaan_smeding | dinsdag 29 mei 2007 @ 17:06 |
Mijn 190E met 209000km op de teller;![]() [ Bericht 4% gewijzigd door bastiaan_smeding op 29-05-2007 17:19:05 ] | |
Quint24 | dinsdag 29 mei 2007 @ 20:51 |
zo die ziet er nog knap uit zeg ![]() dit zijn mijn 190E tjes: de rode heeft 133.469 KM op de teller de groene heeft 149.253 KM op de teller ![]() ![]() | |
bastiaan_smeding | donderdag 31 mei 2007 @ 01:48 |
Die rode 190 is ook mooi. Heb je op die 2 190's nog leuke opties zitten? | |
otisclub | donderdag 31 mei 2007 @ 11:16 |
*Meldt net nieuwe C klasse besteld. | |
leolinedance | donderdag 31 mei 2007 @ 17:50 |
quote: ![]() Welke utivoering? | |
Quint24 | donderdag 31 mei 2007 @ 18:12 |
quote:De rode 190E heeft als opties: -elektrische schuif-kantel dak (die is lek en kapot) -Toerenteller. -Ledere stuurwiel De groene 190E heeft als opties: -een met hout ingelegd midden konsole -A.B.S -stuur airbag -buiten temp. meter -toeren teller -elektrische antenne -alarm - elektrische ramen voor. -Ledere stuurwiel | |
Drifter__ | donderdag 31 mei 2007 @ 18:30 |
quote:Oeeeeh nice! Wel een C350 toch ? ![]() | |
Hari-Bo | donderdag 31 mei 2007 @ 18:34 |
![]() En uiteraard heb ik mijn EIGEN ster ![]() | |
otisclub | donderdag 31 mei 2007 @ 20:51 |
quote:C200 avantgarde. C350 was iets te duur ![]() | |
Drifter__ | donderdag 31 mei 2007 @ 22:42 |
quote:Hmmm met die ster in de grill (SEC-neus).... liever met ster op motorkap toch ![]() Kompressor of CDI ? | |
Turbo_Diesel | vrijdag 1 juni 2007 @ 00:30 |
quote:De groene is precies eentje die ik zoek. Een houten midden konsole kom je niet vaak tegen ![]() | |
bastiaan_smeding | vrijdag 1 juni 2007 @ 00:51 |
quote:De 190E die jij hebt (2e type) heeft standaard een toerenteller. Het 1e type 190E had dit niet standaard. | |
Turbo_Diesel | vrijdag 1 juni 2007 @ 01:08 |
quote:Nee. Mijn pa heeft een 190 2e type uit 1993 gehad en die had geen toerenteller. | |
bastiaan_smeding | vrijdag 1 juni 2007 @ 01:21 |
Waarschijnlijk had hij een 190 (met carburateur dus), of een 190E 1.8, maar geen 190E 2.0 [ Bericht 8% gewijzigd door bastiaan_smeding op 01-06-2007 01:30:12 ] | |
Oosthoek | vrijdag 1 juni 2007 @ 01:26 |
quote:Freak-alert. | |
bastiaan_smeding | vrijdag 1 juni 2007 @ 01:28 |
quote:Tsja, kan er nix aan doen. Zie ik trouwens een Honda SS50 in jouw profiel? | |
Turbo_Diesel | vrijdag 1 juni 2007 @ 01:31 |
quote:Het was een 190D 2.5... | |
Oosthoek | vrijdag 1 juni 2007 @ 02:11 |
quote:Absoluut. Een grijs/blauwe K1. En ik ken het probleem van detailkennis. Ik heb het met Saabs. Komt soms nogal debiel over als ik op straat loop en vrienden vertel dat er geen originele knipperlichten op een bepaald model zitten, omdat dat jaar een zilver randje had ipv een zwart ![]() | |
bastiaan_smeding | vrijdag 1 juni 2007 @ 02:18 |
quote:Oke, dan heb je gelijk. Ik was in de veronderstelling dat het een benzine was. ![]() Sowieso is een 190 geweldig natuurlijk ![]() | |
bastiaan_smeding | vrijdag 1 juni 2007 @ 02:19 |
quote:Gelukkig doet mijn vriendengroep daar niet moeilijk over. We zijn met z´n allen extreme autofans... | |
Turbo_Diesel | vrijdag 1 juni 2007 @ 02:49 |
quote: ![]() De 190 en de 200 serie zijn geweldig natuurlijk ![]() | |
otisclub | vrijdag 1 juni 2007 @ 12:22 |
quote:Ik vind die met de ster in de grill sportiever ogen vandaar. het is een compressor en geen CDI. | |
T42 | vrijdag 1 juni 2007 @ 12:33 |
quote:mijn motto "voor orgineel moet je naar een museum!" | |
Oosthoek | vrijdag 1 juni 2007 @ 12:46 |
quote:Mijn motto: Auto's moeten rijden, niet verstoffen. | |
T42 | vrijdag 1 juni 2007 @ 12:52 |
quote:das mijn 2e ![]() | |
TheThirdMark | vrijdag 1 juni 2007 @ 13:32 |
quote:Die is idd wel goed. | |
Die_Rooie | vrijdag 1 juni 2007 @ 16:22 |
meld! heb een W124 300CE ja ik weet het tis een pooierbak maar hij rijd zo lekker.... of je nou 120 rijd of 220 het rijd net zo comfortabel het enige wat een beetje tegenvalt is het verbruik..... gemiddeld denk 1:7 en op de lange stukken 1:9,8 denk alleen dat ie toch binnenkort weer weg moet ![]() ![]() krijg een Hoge. Onkosten. Na. De. Aanschaf civic 2.2tdi van de zaak..... en ga niet weer twee auto's onderhouden en zo goedkoop als die civic is mn merc echt niet.... [ Bericht 33% gewijzigd door Die_Rooie op 01-06-2007 16:30:18 ] | |
Quint24 | vrijdag 1 juni 2007 @ 21:43 |
Maar dat weet je als je een mercedes rijdt. Als je hem niet kan betalen moet je hem ook niet nemen en zeuren over de kosten. | |
PeuRac | zaterdag 2 juni 2007 @ 09:55 |
Weet iemand waar ik informatie over de 200-serie kan krijgen, ik ga namelijk kijken naar een 250C uit 73, maar wil eerst kijken wat zwakke punten zijn van zo'n auto | |
Hari-Bo | zaterdag 2 juni 2007 @ 11:26 |
quote:Dat is de W123 serie oftewel de E-klasse van toen. Zwakke plekken zijn wielschermen, dorpels, onderkant deuren, kofferbak en bijna alle modellen lekken wel wat water, maarop de bodem zitten achterin & kofferbak rubbertjes die je eruit kan halen zodat het water eruit kan. En het is een 250C een Benzine, ga je deze op LPG zetten? Zo ja direct kleppen ruim laten afstellen, harde kleppen erin, en een soort van druppelaar dat er om de zoveel tijd een drupje olie voor de smering wordt meegenomen, want een aluminimum kop kan niet goed tegen hitte. En ik kan het weten heb al 5X W123'ers gehad ![]() En 1x W115 & W124 ![]() Heb eventueel een werkplaats documentatie voor je van dit type. | |
bastiaan_smeding | zondag 3 juni 2007 @ 14:34 |
quote:Hij heeft het over een auto uit '73. Toen werd de W123 nog niet gebouwd. Het zal dan waarschijnlijk de W115 zijn | |
Hari-Bo | zondag 3 juni 2007 @ 15:09 |
quote:Je hebt gelijk is een W114/115, ik zag namelijk '78 staan ![]() Bij de W114/115 heb je snel plekjes rond de koplampen (achter chromen rand), ook de wielkassen, en dorpels/kokerbalken zijn een gevoelige plek. Maar controleer ook goed de rubbers rond de deuren etc want je hebt snel lekkage en als gevolg roest. Maar voor de rest topwagens ![]() | |
keezy | maandag 4 juni 2007 @ 10:47 |
o/ Ik rij zelf in een 190D, een witte uit het jaar 1991 met 370.000 op de teller. | |
bastiaan_smeding | maandag 4 juni 2007 @ 14:02 |
quote:Loopt als nieuw nog zeker? | |
keezy | maandag 4 juni 2007 @ 18:25 |
Ja, hij loopt nog als een zonnetje ![]() | |
Hari-Bo | maandag 4 juni 2007 @ 19:01 |
quote:W201 net zo sterk als de W124, werden ze tegenwoordig maar zo sterk/betrouwbaar gemaakt ![]() | |
Vinnievw | maandag 4 juni 2007 @ 23:46 |
*Meldt zich W123 220D, 156.000km. ![]() | |
Oosthoek | dinsdag 5 juni 2007 @ 00:03 |
Hele leuke foto. Volgende keer wel de hoofdsteunen uitlijnen ![]() | |
T42 | dinsdag 5 juni 2007 @ 09:16 |
mijne staat nu in deurne bij achten transmissie voor een volledige revisie van de automaat bak | |
bastiaan_smeding | dinsdag 5 juni 2007 @ 21:40 |
quote:3-traps automaat waarschijnlijk? | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 6 juni 2007 @ 00:06 |
quote: ![]() Ga je daar in Finland mee rond rijden? | |
T42 | woensdag 6 juni 2007 @ 10:05 |
quote:4 traps | |
bastiaan_smeding | donderdag 7 juni 2007 @ 21:41 |
quote:Das nog best luxe ![]() | |
Alexxxxx | donderdag 7 juni 2007 @ 21:42 |
vandaag mn mercedes-debuut gehad ![]() Vito FTW! | |
leolinedance | donderdag 7 juni 2007 @ 21:44 |
quote:Ik vind Mercedes tof ![]() Maar vergeleken met de concurrentie is er toch wel wat te vinden dat beter rijdt dan een Vito. (Traffic oa.) | |
Alexxxxx | donderdag 7 juni 2007 @ 21:57 |
Geen idee, op mn werk bouwen we voornamelijk Sprinters en E-klasses om, en de VW T5. En zo nu en dan een Vito. | |
PrinceSL | vrijdag 8 juni 2007 @ 18:31 |
Gisteren een uur of wat in een Mercedes E 270 Elegance uit 2004 gereden. Wat een auto, heerlijk ![]() | |
Der_Onkel | dinsdag 10 juli 2007 @ 23:18 |
quote:Hoeft niet per se. M'n vader is zelf ook op zoek naar een nieuwe C, maar hij vond de avantgarde uiterlijk mooier maar van die ster in de neus moest hij niks hebben. Je kan ook gewoon de Avandgarde bestelllen en dan een elegance grill er achteraf op monteren. | |
yup | woensdag 11 juli 2007 @ 00:15 |
quote:Zo een ding, in Mercedes-faptaal W211 E-klasse genoemd, is mijn dagelijkse wagen geworden voor mijn werk. E270 Classic, std. 5 vers. automaat, 4 zone climatronic en allerlei andere soort electronische zooi derop. Wat ik echt RETE handig vind voor een automaat is dat hij een soort "automatisch" remsysteem heeft (SBC Stop) die ervoor zorgt dat onder de 40 km/u ofzo de auto vanzelf langzaam afremt, net alsof je een handgeschakelde wagen rijd... Zeer handig voor in de file waarbij je niet constant op de rem moet gaan trappen. Ook zorgt hij ervoor dat in D de auto niet vooruitkruipt. Volgens mij een optie die SBC (trouwens, hij heeft veel meer functies dan de automaat "afremmen"), die trouwens door de vele electronische storingen (dat ding is van Bosch voordat de verkeerde merken worden afgezeken ![]() Gaat wel rete hard van zijn plek en de trap die je van de kickdown krijgt is ook niet mis. 177 pk en 425 nm (bij 2000 rpm) heeft zo een ding. | |
Hari-Bo | zaterdag 28 juli 2007 @ 19:17 |
Hier trouwens een tribute filmpje over de W124 The last of the 'Over Engineered' Mercede Benz http://www.youtube.com/watch?v=87P2RQBQsXU | |
Alexxxxx | zaterdag 28 juli 2007 @ 19:20 |
Mooiste blijft toch de W210 hoor ![]() | |
Hari-Bo | zaterdag 28 juli 2007 @ 19:27 |
quote:Opzich wel een mooie E-Serie ja vooral met die koplampen (ik noem ze kikkerogen) ![]() Maar als ik voor een mooie Benz moet gaan kies ik voor deze, de Pagode; ![]() | |
yup | zondag 29 juli 2007 @ 06:36 |
quote:Ik vind zo een ding maar lomp hoor, geef mij maar W211 als het om design gaat ![]() | |
draaijer | zondag 29 juli 2007 @ 12:01 |
Ik heb een bloedhekel aan Mercedes. Ik vind het vinkenslag bakken. ![]() ![]() | |
Hari-Bo | zondag 29 juli 2007 @ 12:21 |
quote:Auto Union dan aka Audi dat is zalig makend, hebben altijd z'on simpel interieur maarja smaken verschillen. En dat Mercedes ooit de A-Klasse heeft durfen uitbrengen, maar gelukkig wordt deze serie verworpen. | |
draaijer | zondag 29 juli 2007 @ 12:24 |
quote: ![]() Mercedes heeft een mooi interieur?!?! Ha ha met die grote playmobiel knoppen. Bekijken de E en de S. Blegh het ziet er niet uit.. Als jij prive een mercedes hebt, ben je 1 van de weinige niet taxi of buitenlander die achter het stuur zit. Chapeau | |
valek | zondag 29 juli 2007 @ 12:32 |
quote:Die rode op de afbeelding vind ik echt op een BMW lijken. Jullie zullen nu waarschijnlijk een Fatwa over me uitroepen maar ik vind dat dus echt. | |
#ANONIEM | zondag 29 juli 2007 @ 12:45 |
quote:En was ze er blij mee? De man die een autootje koopt voor z'n schatje... ![]() Ze zit zeker ook elke avond braaf met het eten klaar? ![]() | |
draaijer | zondag 29 juli 2007 @ 18:11 |
quote:Uiteraard is ze er blij mee. Wat denk jij dan. En nee helaas. Het is een ontwikkelde zelfstandige vrouw. Maar als ik nou gewoon meer binnen breng en de verhoudingen gewoon een beetje zoek zijn, is het dan erg als je een auto voor je partner koopt?! ![]() | |
SeLang | zondag 29 juli 2007 @ 18:26 |
quote:Ik vind het een mooie kar, vooral in die kleur. Alleen jammer dat er geen fiets achterin past (eerste vereiste) anders haalde ik er ook eentje. En nee, ik ga geen twee autos kopen. Het nieuwere model vind ik trouwens lelijk, veel te agressieve voorkant. | |
#ANONIEM | zondag 29 juli 2007 @ 18:55 |
Er past evt. een fiets op het dak, als je de speciale dragers daarvoor koopt. ![]() | |
SeLang | zondag 29 juli 2007 @ 19:00 |
quote:Dat is natuurlijk geen porem, en al helemaal niet met een cabrio ![]() Daarnaast ben ik veel te zuinig op mijn fietsen dus die wil ik veilig op kunnen sluiten. | |
#ANONIEM | zondag 29 juli 2007 @ 19:01 |
Tuurlijk is het geen porem, maar het kán wel. ![]() Een fietsendrager achterop kan trouwens ook niet, aangezien er geen trekhaak aan de SLK kan. ![]() [ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2007 19:03:14 ] | |
Jim.Beam | zondag 29 juli 2007 @ 19:32 |
Heb een maand terug een G-klasse naar de hel gereden. Slipte van een dijk een sloot in, lekker een keer over de kop, van het plaatwerk was nog maar weinig over, máár de motor was still alive. | |
SeLang | maandag 30 juli 2007 @ 02:44 |
quote:Jim Rogers (bekende beursspeculant/ beleggingsgoeroe) is als huwelijksreis de hele wereld rondgereden (>245.000km) met dit ding. Is een SLK chassis op het onderstel van een terreinwagen en heeft daar een boek over geschreven. ![]() ![]() | |
#ANONIEM | maandag 30 juli 2007 @ 09:17 |
Wheheh. Bizar ding. Hopelijk werkte het dak nog wel. ![]() | |
SeLang | maandag 30 juli 2007 @ 14:38 |
quote:Helemaal custom built. Jim Rogers wilde persé een Mercedes voor dit doel. De reden is dat volgens hem elke dictator of mafiosi ter wereld een Mercedes heeft, dus mocht er iets stukgaan dan is er alijd wel iemand in de buurt die hem kan repareren. Zit wel wat in ja. Het onderstel is van een Mercedes terreinwagen en heeft nb een automaat! Hij koos voor een SLK body vanwege het dak. Met een linnen dak is het te makkelijk inbreken. De kleur geel heeft ook een reden. Dat ding ziet er zo vreemd uit dat hij op een soort shockeffect hoopte; achteraf zouden mensen pas denken "Ehm.. were we not supposed to rob or kidnap these guys..?". Vergeet niet dat hij door landen als Pakistan, Afghanistan en diverse oorlog/ guerilla gebieden in Afrika ging. Die trailer is ook speciaal ontworpen. Hij heeft eerst gekeken wat hij allemaal mee wou nemen en daarop is vervolgens de trailer ontworpen. Zijn boek is trouwens niet echt een travelbook. Na een paar regels over het land zelf begint ie elke keer weer over welke beleggingsmogelijkheden hij daar zag. Hij slaat de plank af en toe flink mis trouwens, maar dat is makkelijk praten achteraf (zijn reis was van 1999-2001). | |
#ANONIEM | maandag 30 juli 2007 @ 14:59 |
Jij hebt het boek? ![]() Jammer dat je zo ver weg woont, anders wilde ik het wel eens van je lenen. ![]() | |
SeLang | maandag 30 juli 2007 @ 15:18 |
quote:Ik heb het boek niet maar ik heb in de boekhandel stukjes eruit gelezen om te kijken of het interessant was. Over een maand woon ik trouwens weer dichterbij ( UK ![]() | |
Alexxxxx | maandag 30 juli 2007 @ 22:29 |
geniaal project was dat idd! Merk en type: Mercedes-Benz W123 coupé Eigenaar: onbekend Land van herkomst: Nederland Locatie: Hazeldonk Datum: 29 juli 2007 Fotograaf/Bron: Alex Miedema Bijzonderheden: foto genomen bij Fotorit retourtje Antwerpen; fiets op het dak | |
Marloes | vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:42 |
Een mercedes topic!!! Ik rij zelf geen mercedes, maar m'n ouders wel dus daar rij ik dan ook vaak in ![]() M'n moeder heeft een wat oudere E220 (geloof ik), zilvergrijs. M'n vader heeft nu tijdelijk ook een E, maar hij is op zoek naar een S500. Ook heeft ie nog een sl300. De fijnste Benz waar ik in heb gereden vond ik onze vorige auto, een E220, nieuw model. Fantastisch ![]() | |
Hari-Bo | vrijdag 3 augustus 2007 @ 20:28 |
quote:Mooi wagen ![]() Alleen vind ik die wieldoppen mooier staan als deze kroonkurk velgen, wat voor model is het? | |
mikezwet | zaterdag 4 augustus 2007 @ 09:59 |
Hier een C200. word nu 2 jaar en nog maar 35.000 km. Prachtige wagen, rijd heerlijk. En lekker zuinig. Als ik niet te gek doe kom ik aan 5.7 / 100 maar gemiddeld zit ik rond de 6,8. Ik ben wel aan het kijken naar een S400. tweede hands niet zo duur en beesten van wagens ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 4 augustus 2007 @ 10:18 |
Het is cabrioweer... ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 4 augustus 2007 @ 10:19 |
quote:De aanschaf misschien niet nee... ![]() | |
mikezwet | zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:58 |
quote:Wegenbelasting bedoel je ![]() We gaan toch rekening rijden ![]() Die c200 heb ik op belgisch kenteken, scheelde behoorlijk in aanschaf ![]() S400 in belgie heeft geen zin omdat de ingebruikname vrij hoog is en de wegenbelasting ook voor deze klasse KW. | |
#ANONIEM | zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:29 |
Verbruik vooral. ![]() | |
mikezwet | zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:39 |
quote:Valt reuze mee hoor. Het is wel een 8 cilinder maar de motor loopt gewoon vrij rustig en het is een diesel. S500 is benzine. Over x jaartjes zijn die CLSén misschien wat goedkoper 2dehands, dat vind ik echt gave wagens. | |
#ANONIEM | zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:55 |
Een CLS is wel gaaf, maar ook wel een enorme pornobak. ![]() | |
mikezwet | zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:38 |
quote:Ik vraag me altijd af wat die mensen in z'n soort bak voor werk doen enzo ![]() OffTopic @ k_man: Mooie foto's zeg!! | |
Hari-Bo | donderdag 16 augustus 2007 @ 22:53 |
Ik ga zaterdag voor een W210 kijken hopen dat het wat wordt. ![]() ![]() Wordt dan mijn 8ste Benz in 3 jaar tijd. ![]() | |
Alexxxxx | donderdag 16 augustus 2007 @ 22:59 |
W210 ![]() | |
Hari-Bo | maandag 20 augustus 2007 @ 22:46 |
Is niets geworden (helaas). Maar ik laat nu mijn Benz volgend jaar lijkzwart spuiten en lederen bekleding erin zetten (inclusief plafond, hoedenplank). ![]() | |
Scrutinizer | zaterdag 22 september 2007 @ 13:33 |
Onlangs een W123 280CE uit 1978 gekocht mét trekhaak. Ik overweeg momenteel wat voor kermisattractie ik ga exploiteren. | |
TheSilentEnigma | zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:57 |
Oh wat leuk, een Mercedes-rijders topic! Ik ben van een W123 via een W124 onlangs toch weer naar een W123 overgestapt. Wat een heerlijke bakken zijn dat!![]() | |
Scrutinizer | zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:32 |
quote:Waarom weer een 123? | |
TheSilentEnigma | zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:47 |
quote:Ten eerste vind ik het persoonlijk de allerallerallermooiste auto en ten tweede is het kostentechnisch een stuk interessanter (scheelt me ruim 200,- per maand). | |
Scrutinizer | zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:52 |
quote:Die w124 was niet belastingvrij of wat? Ja, ik vind de w123 ook véél mooier dan z'n opvolger, alleen de w124 stationcar vind ik wel aardig, maar voor een goede belastingvrije betaal je dan wel de hoofdprijs. Leuk filmpje over de c123 | |
TheSilentEnigma | zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:55 |
quote:De w124 was van '91 en zou ook nooit belastingvrij worden. Jammer, want hij was nog puntgaaf en van binnen 100% smetteloos. Maar met ca. 1 op 8 (uitsluitend super) gaat de lol er snel van af... Ik vind van de w124 de sedan juist het mooist. Van de w123 vind ik eigenlijk alle modellen erg mooi. | |
Scrutinizer | zondag 29 augustus 2010 @ 00:04 |
quote:Ja, daar wordt je niet blij van ![]() quote:Nah, de w124 is wat te modern voor mij. Eigenlijk zag de w123 er bij introductie al ietwat ouderwets uit, dat maakt 'm wmb nu alleen maar mooier. | |
TheSilentEnigma | zondag 29 augustus 2010 @ 00:10 |
quote:Mijn eerste w123 was een diesel, maar die was zo rot van onder dat ik er geen heil meer in zag. Nu rijd ik ook op LPG, en da's toch een stuk aangenamer iedere keer bij de pomp. Ik vind de w124 wel iets 'statigs' hebben, mits in goede staat en in een mooie donkere kleur. De w123 straalt echter veel meer uit. Dat chroom, de vorm, de wieldoppen, prachtig gewoon! Heb momenteel met die heftige regen wel iedere keer m'n kofferbak blank staan, zullen de raamrubbers zijn vrees ik... | |
Scrutinizer | zondag 29 augustus 2010 @ 00:21 |
quote:Ja, die van mij is ook aardig lek. Kofferbak is vochtig, dat ligt idd vaak aan het raamrubber. Sinds er het nodige aan gelast is houd ik wel m'n voeten droog tijdens buien. Het is wel een aanrader om Flashlube te laten installeren als je op LPG rijdt, vooral als je langere ritten rijdt. Hoe meer chroom, hoe beter ![]() | |
Sounddragon | zondag 29 augustus 2010 @ 00:29 |
quote:Nice topickick ![]() Eigenlijk nog nooit gemist in de AT, terwijl ik ook zo'n ding heb ![]() SPOILER | |
TheSilentEnigma | zondag 29 augustus 2010 @ 00:30 |
quote:Mij is juist verteld dat Flashlube onzinnige poppenkast is, en dat het veel beter is om eens in de week even op benzine te draaien en in de winter op benzine starten en eindigen... Ik heb een zwart dashboard (zonder hout) en beige/bruine bekleding ![]() ![]() | |
Scrutinizer | zondag 29 augustus 2010 @ 00:39 |
quote:Ik merk het verschil echt wel op lange afstanden, vooral snelle nachtelijke ritten van meer dan 100 km waren voorheen niet zonder gevolgen. De volgende dag was het dan maar afwachten hoe het zaakje liep, met een automaat kan dat ook nog best lastig zijn. quote:Die velletjes zijn wel héél lekker in de winter ![]() | |
leolinedance | zondag 29 augustus 2010 @ 02:34 |
Ik overweeg de aanschaf van een Mercedes C220 CDI sportcoupe. Kan iemand mij vertellen of ze allemaal standaard audiobediening (en andere bediening?) op het stuur hebben? En zijn er misschien nog dingen waar ik in het bijzonder op moet letten bij deze auto? [ Bericht 22% gewijzigd door leolinedance op 29-08-2010 02:40:07 ] | |
DS4 | zondag 29 augustus 2010 @ 10:41 |
Als bezitter van een W124 500E meld ik mijzelf ook maar even aan... | |
#ANONIEM | zondag 29 augustus 2010 @ 11:15 |
In mei 2007 schreef ik in dit topic dat ik wel graag een w123 zou willen rijden, in augustus 2007 kocht ik mijn w123 300d. Inmiddels zou ik er wel graag een w124 300d, of een w126 300sd bij willen hebben, maar dan een opknapprojectje waar ik in meerdere jaren weer een mooie auto van kan maken. | |
valek | zaterdag 4 september 2010 @ 14:02 |
Heb een W126. Heb hem naar de garage gebracht om er gas in te laten installeren en ga hem vandaag ophalen. Het zijn echt heerlijke auto's. Heb trouwens een 380s | |
Sounddragon | zaterdag 4 september 2010 @ 14:13 |
quote:Wil ik ook ![]() feauteau's ?? ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 04-09-2010 14:35:06 ] | |
Patje1987 | woensdag 8 juni 2011 @ 19:04 |
Oké poging 2 (speciaal voor opa_vertelt ![]() Sinds 2 weken ben ik ook in het bezet van een Mercedes-Benz Het is een C180 Sportcoupé de Indianapolis uitvoering. Ik vind het echt heerlijk rijden ![]() ![]() | |
Opa_vertelt | woensdag 8 juni 2011 @ 19:06 |
Mooie wagen zeg, welke motor ligt daarin? | |
Patje1987 | woensdag 8 juni 2011 @ 19:08 |
Niet heel spannend maar toch genoeg vermogen voor mij. 1.8 4 cylinder met 143pk geloof ik. | |
Pizza_Boom | woensdag 8 juni 2011 @ 19:10 |
1,8 liter, goh... C180K Aut. uit 2002/04 ofzo zeker? | |
Patje1987 | woensdag 8 juni 2011 @ 19:11 |
2004 | |
Pizza_Boom | woensdag 8 juni 2011 @ 19:13 |
En hoeveel heeft ie gelopen? Zijn inderdaad lekkere gebakjes, alleen jammer dat je niet fatsoenlijk op de achterbank kan zitten als volwassene in een C (ik red het iig. niet in onze station). Lopen trouwens nog prima door, 210 hebben we ermee gereden (C180K station aut 2005) en toen gas maar weer losgelaten omdat er weer verkeer opdoemde. | |
Patje1987 | woensdag 8 juni 2011 @ 19:14 |
83 gelopen nu, verder is instappen voor achterin echt een drama en ja als je wat langer bent zit je niet zo comfortabel als voorin. Maar inderdaad prima bak. Lederen bekleding en xenonverlichting etc. | |
Pizza_Boom | woensdag 8 juni 2011 @ 19:21 |
Valt me mee, eerlijk gezegd. Die van ons heeft een tijd stilgestaan (grootouder met hersenbloeding en nagelnieuwe auto) en daar rijden we alleen lange stukken mee, die heeft nu 40k erop staan (2005). Ja, nu staat ie wat langer voor de deur en wat meer gebruikt, maar normaal zijn het toch echt afstanden als minimaal 200 km, 1350 km in Mei (Côte d'Azur), ff op en neer naar Mannheim, etc. etc. Vind je motor wel prettig. Maarja, het is ook niet de main use auto, maar echt een van de autos voor erbij. | |
Turquaz52 | woensdag 8 juni 2011 @ 20:39 |
Mijn baas rijdt ook alleen maar Oldtimer Benz'en.. Maar dan alleen S-Klasses.. ![]() ![]() | |
Barcaconia | woensdag 8 juni 2011 @ 21:21 |
![]() ![]() ![]() Pics please. | |
ZwartmetSuiker | woensdag 8 juni 2011 @ 22:37 |
Hier een potentieel W126 rijder ![]() | |
TheSilentEnigma | woensdag 8 juni 2011 @ 22:42 |
Hier een nog altijd tevreden W123-rijdster. Het blijft toch werkelijk een feestje om iedere dag in zo'n heerlijke bak naar het werk te rijden! | |
drdoofenshmirtz | zaterdag 11 juni 2011 @ 08:41 |
Een W123 240D automaat uit 1980 hier, in zeer harde staat, wat kleine roestplekjes onderaan de deuren maar voor een W123 echt weinig. Tevens de fijnste W123 die ik tot nu toe heb gereden, vooral de automaat is erg prettig en het blauwe MB-Tex interieur ook erg mooi vind ik zelf. Onderhoud doe ik voornamelijk zelf in de garage van een vriend. ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 11 juni 2011 @ 09:23 |
Natuurlijk, W123 FTW! | |
leolinedance | zaterdag 11 juni 2011 @ 12:24 |
Waarde Mercedes rijders, paar vraagjes van een Mercedes noob. Ik ben aan het kijken naar een C160/C180 sportcoupe, ik heb hier een paar vragen over, hopelijk hebben jullie de antwoorden ![]() - Lopen deze motoren goed op LPG? Mercedes staat er wel om bekend dat motoren in het verleden altijd goed liepen op LPG, is dat nogsteeds zo? - Wanneer is de facelift doorgevoerd? Het interieur na de facelift is veel mooier dan daarvoor. Maar het prijsverschil is ook aanzienlijk. Misschien dat ik er één moet zien te vinden die van nét na de facelift is. De C160 is overigens sowieso al van na de facelift, dus > Eur 15k. - Ik heb al gezocht maar heb het nog niet goed kunnen vinden. Hoe zou de Sportcoupe zich qua bagageruimte verhouden tot een Seat Leon (eerste model)? Niet dat ik veel mee moet nemen, maar met 2 personen naar de camping in Frankrijk met een tent en toebehoren moet geen probleem zijn ![]() Alvast bedankt! | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 11 juni 2011 @ 12:25 |
ik vond die ouwe mercedessen wel wat hebben. al die nieuwe zooi roest gewoon weg en heeft aardig ingeboet aan kwaliteit. jammer. | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 11 juni 2011 @ 12:32 |
Hier in de buurt rijdt sinds kort een originele zwarte W124 coupé rond. Gaaf ding, boterzacht geveerd (zeker bij het optrekken, haha). | |
Patje1987 | zaterdag 11 juni 2011 @ 12:40 |
Mijn ouders hebben een seat leon en ik een C180 sportcoupé en de bagageruimte is ongeveer wel even ruim. | |
leolinedance | zaterdag 11 juni 2011 @ 12:41 |
Nice, dank je. | |
Lagrinta | zondag 12 juni 2011 @ 13:47 |
![]() Audi en BMW staan hier met de bek vol tanden. De historie van MB is groter dan van welk merk ook. | |
Barcaconia | zondag 12 juni 2011 @ 13:49 |
Dat zijn alleen de S-klasses maar tot de Ponton die in '53 kwam. Dat is pas halfweg de historie van luxe vervoer door Mercedes-Benz. Als ze de auto's die ervoor kwamen die dezelfde klasse als een S hadden erbij zouden zetten was de rij 3x zo lang geweest. | |
Lagrinta | zondag 12 juni 2011 @ 13:53 |
Het naoorlogse tijdperk is zoveel meer auto. | |
Barcaconia | zondag 12 juni 2011 @ 13:56 |
Oneens. Voor de oorlog was er nog veel meer exorbitante luxe en afwerkingsniveau waar iedereen van droomde aanwezig. Dingen die tegenwoordig te gek voor woorden zijn zoals een half regenwoud in je auto, een V8 met 8 liter inhoud en 4 carburateurs, een geluid waar je bang van wordt, meer chroom dan je kan dromen etc. Alles handgemaakt en een afwerking die je tegenwoordig nergens meer ziet. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de huidige generatie S-klasse ook geweldige auto's en eigenlijk alles wat ervoor geweest is ook, maar de vooroorlogse kwaliteit zie je niet snel meer tegenwoordig ![]() | |
Lagrinta | zondag 12 juni 2011 @ 14:03 |
Ongetwijfeld maar dat is iets anders dan goede auto's bouwen. Daarom heb ik ook niks met merken als Rolls Royce en Bentley. Het zegt me wel wat, maar het zijn meer rijdende kastelen dan auto's. En dat is een S-klasse allerminst. | |
Barcaconia | zondag 12 juni 2011 @ 14:07 |
Vooroorlogse Mercedessen waren ook kwalitatief al beter dan welke andere auto dan ook ![]() En met RR en Bentley heb ik inderdaad ook niks. | |
Alexxxxx | zondag 12 juni 2011 @ 14:23 |
Maybach kon er anders ook wat van ![]() | |
FkTwkGs2012 | zondag 12 juni 2011 @ 16:20 |
Jammer dat de laatste paar generaties onder je reet wegroesten. | |
Hyperdude | zondag 12 juni 2011 @ 16:41 |
![]() 1928 SSK ontworpen door de oude Prof. Porsche | |
Lagrinta | zondag 12 juni 2011 @ 16:42 |
Jaren 90 Benzen, mede mogelijk gemaaktt door Jürgen Schrempp. W202, 203, 210 het merk is totaal verkwanseld. | |
FkTwkGs2012 | zondag 12 juni 2011 @ 17:15 |
Wel fijn dit topic, kunnen ze elkaar steun geven. | |
junkiexp | woensdag 15 juni 2011 @ 23:27 |
Ik volg even ![]() | |
FalleNk810i | donderdag 16 juni 2011 @ 00:42 |
![]() ![]() ![]() ![]() Enne ![]() ![]() ![]() Wat is die laatste AMG exact voor een type? | |
Isamara87 | donderdag 16 juni 2011 @ 00:53 |
Gare roestige rammelende vito rijer meld zich. | |
Lagrinta | donderdag 16 juni 2011 @ 01:02 |
E60 AMG. | |
Drifter__ | donderdag 16 juni 2011 @ 02:10 |
Was hij ook nog verantwoordelijk voor de pre-facelift W211? Ook zo een rampzalig model..... ![]() | |
Chokeme | donderdag 16 juni 2011 @ 03:26 |
Ik vind zoiets, of dit, toch wel behoorlijk 'veel auto' anders. Wat gruwelijk moet dat geweest zijn in die tijd. Ik rij zelf wel eens in een W208 cabrio, bazenauto gewoon. Mercedes > andere auto's big time ![]() | |
Chokeme | donderdag 16 juni 2011 @ 03:38 |
Ik ben geen monteur ofzo, maar ik dacht juist dat de w210 als extreem betrouwbaar te boek stond. In elk geval de E320 CDI, check taxi's die mega veel km's maken. Mercedes erkent het probleem met roest, toch vraag ik me gezien de km's af hoe dit zich verhoudt tot andere merken. Zijn wel vaak zakenauto's die veel rijden en waarbij roest pas na lange tijd behandeld wordt. Volgens mij is Mercedes (mits goed onderhouden) ook coulant bij het herstel. Audi schijnt weinig last van roest te hebben. Verder zie ik alle andere auto's ook wel roesten. Feit is wel dat de auto's die je noemt komen uit de tijd dat MB een periode flink bezuinigd heeft, inmiddels wordt er alweer veel meer geld in de ontwikkeling gestoken. Jammer is het zeker voor een prestigieus merk als MB maar 'totaal verkwanseld' ben ik toch niet met je eens ![]() | |
Lagrinta | donderdag 16 juni 2011 @ 11:00 |
Schrempp is in 2005 vertrokken. De W211 pre-facelift had veel elektronicaproblemen, zeker de 2002 modellen. Maar goed, daar ben ik nog steeds bang voor bij MB. | |
Lagrinta | donderdag 16 juni 2011 @ 11:08 |
De motoren die gingen nog wel, alleen de bouwkwaliteit was duidelijk minder en roest is wel het bekendste probleem. Ook bij W203tjes trouwens, maar verder ook rammels en breekbare onderdelen. Het is ook de nostalgie van vroeger. Vroeger kocht je Mercedeskwaliteit, geschreven als één woord. Die tijd is wel voorbij, maar er wordt ook veel meer verwacht van een automodel tegenwoordig. | |
leolinedance | donderdag 16 juni 2011 @ 12:01 |
Zou Audi minder last hebben van roest dan de andere concerngenoten (VW, Seat, Skoda)? | |
FkTwkGs2012 | donderdag 16 juni 2011 @ 12:07 |
Hebbe die ook al roestprobs ![]() | |
drdoofenshmirtz | donderdag 16 juni 2011 @ 12:09 |
Mijn oma rijdt al sinds 1991 in een Audi 80, die koetsen werden toen al volledig gegalvaniseerd. Dat ding heeft werkelijk geen spatje roest, en als ik er zo over nadenk, krijg ik het beeld van een roestige Audi maar lastig in mijn gedachte. MB's daarentegen, kijk eens naar de eerste typen Vito's, Sprinters, C-klasse, E-klasse... zowat allemaal roesten ze wel ergens. Maar toch blijf ik fan van Mercedes-Benz ![]() | |
Lagrinta | donderdag 16 juni 2011 @ 12:09 |
Ja, duidelijk. Betere lak is gebruikt en Audi's zijn denk ik volbad verzinkt. | |
Lagrinta | donderdag 16 juni 2011 @ 12:13 |
In 87 begon Audi met verzinken. Vito's drama, Sprinters idem, W203 en W210. Pure horror. Het merk wordt er niet minder mooi om, maar het is wel MB onwaardig. | |
drdoofenshmirtz | donderdag 16 juni 2011 @ 12:17 |
Tsja, mijn pa zat laatst nog te vertellen dat vroeger alle auto's roestten en dat niemand daar van opkeek. Heb eens een soort van ANWB autoklusboek uit de jaren '60 gekocht waarin ook beschreven staat hoe je grote stukken roest en rottigheid kunt wegwerken met kippengaas en plamuur. En in een verroeste oude auto zie je er nu eenmaal best snel uit als een pauper, niet dat ik me daar wat van aantrek overigens. | |
FkTwkGs2012 | donderdag 16 juni 2011 @ 12:17 |
Wel een oplossing voor het zgn turkenbak-imago ![]() | |
leolinedance | donderdag 16 juni 2011 @ 12:59 |
![]() | |
leolinedance | donderdag 16 juni 2011 @ 13:02 |
Die lak geloof ik wel, de rest niet. Ook Audi's worden lang niet meer altijd geheel verzinkt. En andere merken binnen de VAG groep worden/werden ook verzinkt. | |
FkTwkGs2012 | donderdag 16 juni 2011 @ 13:02 |
Ik dacht dat vw weinig roest kent. | |
FalleNk810i | donderdag 16 juni 2011 @ 13:03 |
Ligt eraan... golf 2 vergeleken met een golf 3 totaal niet | |
Lagrinta | donderdag 16 juni 2011 @ 13:04 |
Waarom wordt er niet meer geheel verzinkt? Kostenbesparingen, betere lak? De Seat Alhambra van mn ouders vertoont roest bij de steenslagputjes. Die fabriek in Portugal heeft duidelijk minder strenge eisen dan eentje in Neckarsulm. Dat alle auto's verzinkt worden klopt, maar het gaat er ook om de manier waarop. | |
Hyperdude | donderdag 16 juni 2011 @ 16:06 |
Je hoeft niet totaal te verzinken om een auto roestvrij te kunnen houden. Weegt ook iets van 30-50 kilo extra, heb ik wel eens ergens gelezen. Bovendien zie je steeds meer aluminium en kunststoffen onderdelen; die je niet kunt/hoeft te verzinken. | |
TheSilentEnigma | donderdag 16 juni 2011 @ 23:18 |
Motorisch is een Benz bijna niet kapot te krijgen, maar het is inderdaad roest die ze vaak de das om doet. Van mijn vorige W123 heb ik afscheid moeten nemen omdat de gaten in de bodem groter waren dan die in de auto van Fred en Wilma... | |
Chokeme | vrijdag 17 juni 2011 @ 02:32 |
Doe er maar twee.. Eén om te rijden en één voor in de woonkamer. Ik zag vandaag een nieuwe CLS in het zwart. Volgens mij de mooiste auto die er bestaat. Plaatjes zijn zinloos. In het echt is hij zo mooi ![]() | |
ZwartmetSuiker | vrijdag 17 juni 2011 @ 10:40 |
Zo'n W210 320CDI rijdt echt briljant. | |
Lagrinta | vrijdag 17 juni 2011 @ 11:30 |
Meer aluminium en kunsttstof helpen uiteraard. Maar verzinken gebeurt nu voor het persen al, en dan krijg je deze bruine accenten bij lasnaden e.d. Kijk met een volledige verzinking hou je roest uiteindelijk ook niet tegen, maar het maakt een heel groot verschil. MB is ook overgestapt op lak op waterbasis in de jaren 90 en dat was ook funest. | |
El_Liberaliste | vrijdag 17 juni 2011 @ 17:29 |
SL 73 AMG, daar heeft geen Turk of kamper ooit van gehoord![]() Rijdt een handje vol van rond wereldwijd. | |
TheSilentEnigma | vrijdag 17 juni 2011 @ 22:45 |
Persoonlijk vind ik de W210 de meest afzichtelijke bolide die MB ooit op de markt heeft gebracht. | |
Lagrinta | zaterdag 18 juni 2011 @ 00:43 |
Ik vind em in de folders geweldig, maar als ik ga zoeken op gaspedaal.nl krijg ik kotsneigingen. Zelfs in originele staat is het zo ontzettend ordinair en lelijk. | |
Opa_vertelt | zaterdag 18 juni 2011 @ 00:58 |
Leuke auto, stond er laatst nog een in Apeldoorn te koop bij zo'n kamper aan de sleutelbloemstraat. Dacht dat dat ding iets van ¤35k moest opbrengen. Ex-duitser, dat dan wel weer. | |
El_Liberaliste | zaterdag 18 juni 2011 @ 19:40 |
Cool, zo'n ding is gewoon een goede belegging als je 'm met zorg onderhoudt. Alleen niet mooi, een nieuw NL kenteken op zo'n uber-90's auto. | |
Lagrinta | zondag 19 juni 2011 @ 00:26 |
Stoort mij ook altijd. Een nieuw kenteken of een 1tje, verschrikkelijk. Ik zou een auto erom laten staan. | |
TheSilentEnigma | zondag 19 juni 2011 @ 00:49 |
Ik vind het ook pauperig staan, maar helaas zijn oude auto's uit Nederland vaker het slachtoffer van roest dan auto's uit zuidelijkere gebieden. Daarnaast zijn er relatief weinig Nederlandse oldtimers meer en worden het er natuurlijk ook nog eens steeds minder door de regeling dat een auto vanaf 1987 niet meer voor wegenbelastingvrijstelling in aanmerking komt. | |
Lagrinta | zondag 19 juni 2011 @ 00:56 |
Ja waardelooos en bovendien gaan mooie auto's ook allemaal weg uit NL. Probeer maar eens een mooie E34 te vinden. Een E34 vind je al amper nog. E39s gaan ook massal richting het oosten. | |
TheSilentEnigma | zondag 19 juni 2011 @ 00:59 |
Dat er nu oldtimers geïmporteerd worden is dus begrijpelijk, het schijnt dat we Duitsland zo'n beetje aan het leeghalen zijn. Dat er op deze manier nog veel W123's en W124's rondrijden vind ik een positieve ontwikkeling, het overschot aan W201's vind ik dan weer erg jammer... | |
Lagrinta | zondag 19 juni 2011 @ 01:01 |
W201 vind ik niet echt een fraaie Benz maar zeker geen Mercedes die in het verdomhoekje hoeft gezet te worden. | |
TheSilentEnigma | zondag 19 juni 2011 @ 01:06 |
Mee eens, maar is het je ooit opgevallen wat voor een soort volk er over het algemeen in geïmporteerde W201's rijdt...? | |
junkiexp | zondag 19 juni 2011 @ 14:15 |
Wel eens in Rotterdam geweest, hier rijden honderden W124's rond met nieuw kenteken rond. Allemaal turken erin ![]() Behalve ik : ![]() | |
Tarado | zondag 19 juni 2011 @ 14:24 |
Niet meer maar bij zijn introductie toch wel, ik heb er zelf ook 2 gehad, goede auto, wel heel klein voor meer dan 2 personen | |
Lagrinta | zondag 19 juni 2011 @ 14:27 |
Klopt, beenruimte achterin is waardeloos. | |
FalleNk810i | zondag 19 juni 2011 @ 17:17 |
Vind de W201 zo goed als hetzelfde als de W124? Deze is wel baas ![]() ![]() | |
El_Liberaliste | zondag 19 juni 2011 @ 17:22 |
Thumbs up voor bovenstaande EVO. Ik was laatst in een etablissement waar ook een Turkse bruiloft werd gehouden. Gewoon 20 oude Benzen op importkenteken op het parkeerterrein ![]() Bij oudere Volvo's (240 e.d.) zie je ook steeds meer import trouwens. | |
TheSilentEnigma | zondag 19 juni 2011 @ 19:10 |
Heb je weleens in beide auto's gereden? Zo ja, dan zou je moeten weten dat het een verschil van dag en nacht is. | |
FalleNk810i | zondag 19 juni 2011 @ 19:28 |
O, nee kwa uiterlijk bedoel ik. ![]() | |
TheSilentEnigma | zondag 19 juni 2011 @ 19:32 |
De W124 is natuurlijk een stukje groter, maar ze hebben qua vormgeving inderdaad veel overeenkomsten. Toch oogt de W124 een stuk stijlvoller in mijn beleving en als het op rijcomfort aankomt, mag de W201 niet eens in de schaduw van de W124 rijden... ![]() | |
Oom_Agent | zondag 19 juni 2011 @ 19:33 |
Mijn w140 s500 uit 1995. ![]() (daarachter onder de kap staat een w126 560sel uit 1987.) ![]() filmpje: w140 s500 [ Bericht 8% gewijzigd door Oom_Agent op 19-06-2011 19:46:52 ] | |
Tarado | zondag 19 juni 2011 @ 19:57 |
W124 ook gehad 300TDT, echt een mooie en ook goede auto, vind ik nog steeds één van de mooiste stations ooit | |
FalleNk810i | zondag 19 juni 2011 @ 20:03 |
Ah okay, mja heb me er nooit in verdiept en bij een redelijk snelle blik lijkt het toch verdomd veel op elkaar ![]() Rocco ![]() | |
junkiexp | zondag 19 juni 2011 @ 20:18 |
Nice ! Heb je veel kosten aan die bak qua onderhoud ? | |
Oom_Agent | zondag 19 juni 2011 @ 20:26 |
![]() Nee, eerlijk gezegd niet. Om de 7500 km ververs ik de olie en gooi ik er weer 9 liter Kroon 5w30 in en elke tankbeurt van 100 liter een flesje wynns injectiereiniger. Maar deze tanks blijven maar rijden. Mocht ik ooit iets nodig hebben, zoals een verdelerkap laatst, dan koop ik altijd op ebay.de !! Misschien ook een tip voor de andere Benzers. http://shop.ebay.de/i.htm(...)t=See-All-Categories | |
Tarado | zondag 19 juni 2011 @ 20:31 |
Iedere 7500km? Is dat normaal | |
Oom_Agent | zondag 19 juni 2011 @ 20:45 |
In het verleden reed ik veel kleine stukjes in de stad en reed ik hooguit 10k per jaar met deze auto. De laatste tijd rijd ik vaak op de autobahn naar Keulen of Frankfurt en ververs ik de olie na 10 of 12k. Elk jaar krijgt ie een beurtje en ook gelijk nieuwe olie. | |
Tarado | zondag 19 juni 2011 @ 20:48 |
En je tankt 98 of 95? Ik heb eens gelezen dat als je 98 tankt je die injectiereiniger niet nodig hebt | |
Drifter__ | zondag 19 juni 2011 @ 20:52 |
Wat een mastodont zeg! Echt zo een Benz die niet stuk te krijgen is. Nog steeds erg geliefd onder dictators in Afrika..... ![]() | |
Oom_Agent | zondag 19 juni 2011 @ 20:58 |
Ja hoe schoner hoe beter denk ik. Ze zeggen dat je auto dan ook wat zuiniger rijdt. Maar of hij nou in 1 op 4 rijd of 1 op 5 in de stad maakt geen klap uit. Op de snelweg (110km/u) haal ik 1 op 9 maar op de autobahn zit ik gauw weer op 1 op 6 ![]() | |
Oom_Agent | zondag 19 juni 2011 @ 21:04 |
Haha ja hoor dat vaker. Bondskanselier Kohl had destijds ook een W140. Zie hier nog een leuk filmpje met een wedstrijdje tussen de west duitse w140 ministersauto en de oost duitse Citroen CX25 . | |
Tarado | zondag 19 juni 2011 @ 21:12 |
OK zelf nog nooit gebruikt, ik rij een 4.4 V8 van een iets zuidelijkere fabrikant, verbruik komt me bekend voor ![]() | |
Turquaz52 | zondag 19 juni 2011 @ 21:30 |
Waarom the fuck staat er bij Video's you'll also enjoy dit: View My Video ![]() | |
Hakki | woensdag 22 juni 2011 @ 20:38 |
dacht dat deze niet bestond ![]() heb een cls 350 uit 2004 ![]() | |
FkTwkGs2012 | woensdag 22 juni 2011 @ 20:41 |
Wanneer komen de pics. We wachten al ffies. ![]() | |
Hakki | woensdag 22 juni 2011 @ 20:42 |
als het goed is staat ie in mijn fobo maar weet het niet zeker, kan niet kijken door ban | |
FkTwkGs2012 | woensdag 22 juni 2011 @ 20:50 |
![]() nice! | |
amenth | woensdag 22 juni 2011 @ 21:44 |
mooie auto wel maar die kleur ![]() | |
Drifter__ | donderdag 23 juni 2011 @ 01:46 |
Prachtige auto's die CLS. Alleen vind die velgen en kleur minder..... | |
Lagrinta | donderdag 23 juni 2011 @ 02:30 |
Een obsessie voor Mercedes-Benz leg je niet uit op een verjaardag. Het enige wat je kan doen is dit laten zien: | |
Oom_Agent | donderdag 23 juni 2011 @ 14:02 |
Bedankt !! Leuk filmpje ! Deze is ook top: | |
El_Liberaliste | donderdag 23 juni 2011 @ 16:28 |
Ik vind de kleur van die CLS anders wel vet! Beter dan al die grijze en zwarte auto's.. | |
Lagrinta | vrijdag 24 juni 2011 @ 00:12 |
Ook bedankt. Prachtig zeg. Mercedes of je het nu haat of liefhebt, het merk is van zon statuur en laat niemand onberoerd. Je hebt merken als Rolls Royce en Bentley maar die hebben niet de maatschappelijke impact als MB. MB is overal en iedereen weet het. | |
Hakki | vrijdag 24 juni 2011 @ 01:01 |
Mijn Mercedes moet in de op, veel aantrekkelijker | |
Patje1987 | vrijdag 24 juni 2011 @ 09:15 |
Ik vind hem ook wel mooi ja. Die van mij is smaragd zwart, wel een aparte kleur die er een beetje groenig uit ziet. | |
Lagrinta | vrijdag 24 juni 2011 @ 13:36 |
Mercedes heeft fantastische rode tinten gehad. http://www.meinbenz.de/fa(...)m#Serienlackierungen | |
TheSilentEnigma | vrijdag 24 juni 2011 @ 22:07 |
Met name de 'Engels rood' die ze hebben gehad: ![]() | |
Kriegel | zondag 3 juli 2011 @ 22:34 |
Is dat niet een beetje overdreven? Een hedendaags kenteken op een echte klassieker (met ooit een blauwe) kan ik begrijpen, maar een nieuw type of vervangen kenteken op een jaren '90 auto... boeiend. Je ziet het op het eerste gezicht niet eens. | |
junkiexp | maandag 4 juli 2011 @ 00:05 |
[TK] Wegenbelastingvrije Mercedes oldtimer met nieuwe APK en opties Voor de liefhebbers. | |
PiRANiA | maandag 4 juli 2011 @ 00:32 |
Dit is nu een reeks. Bij het openen van een nieuw topic worden de volgers automatisch meegenomen ![]() | |
Sounddragon | maandag 4 juli 2011 @ 11:34 |
Heej spamsnol, ik ga toch niet overal die brakke roestbak tegenkomen heah? ![]() | |
Sounddragon | maandag 4 juli 2011 @ 11:36 |
Thanks Hapvis ![]() | |
junkiexp | maandag 4 juli 2011 @ 18:47 |
Nee hoor, niet overal ![]() | |
junkiexp | maandag 4 juli 2011 @ 18:47 |
Jij mag de nieuwe maken ![]() | |
Turquaz52 | maandag 11 juli 2011 @ 17:41 |
Heb nu een Benz er bij, langs me BMW's.: Mijn nieuwe interieur, straight out of een Jeep Grand Cherokee: Oordeel zelf maar.. ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is dus een E-Klasse toch? 't is een 300D met een 3.0 6 cilinder oer degelijke diesel met (maar) 110PK.. 1986 dus lekker belasting vrij... ![]() ![]() ![]() |