Dat heb ik ook gedaan, maar dan met een Adidas Micoachquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:16 schreef Joene het volgende:
ik heb mezelf overigens een Garmin ForeRunner 305 in het vooruitzicht gegeven als ik het vol blijf houden om te lopen
Ik heb die ambitie wel iigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:53 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik loop dinsdags, vrijdags en zondags.![]()
(Goed, die vrijdag hoort eigenlijk donderdag te zijn, maar is tot nu toe steeds vrijdag geworden).
Ik hoor eigenlijk nog ergens tussendoor paard te rijden, maar dat ligt momenteel even stil.![]()
Al vind ik hardlopen nu al bijna even leuk en verslavend als dat..
Hebben jullie eigenlijk ook de ambitie om een wedstrijdje te lopen aan het eind van jullie schema?
In je stoutste dromen misschien.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:55 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
En ik zal uitkijken.. 22 minuten is immers niet niks.. dat doe jij mij nog niet na!
En dan verwijs je MIJ door naar "seks".. Wie begint hier over stoute dromen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:49 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
In je stoutste dromen misschien.
Ik heb het over hardloop dromen hoor...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:57 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
En dan verwijs je MIJ door naar "seks".. Wie begint hier over stoute dromen?![]()
Hardloop-dromen zijn heus mijn stoutste niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik heb het over hardloop dromen hoor...![]()
Ik weet niet wat jij allemaal in je hoofdje aan het halen bent, maar een koude douche wil wel eens helpen.
Zullen we weer on-topic gaan ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:08 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Hardloop-dromen zijn heus mijn stoutste niet.![]()
Bedankt voor de tip, de douche bewaar ik nog even voor als ik terug ben van mijn zeer slopende 22 minuten-loop!
Ja goed.. Dus heb jij nog hardloop-dromen voor de toekomst?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Zullen we weer on-topic gaan ?
anders stuur je maar een pm
Mja, dat moeten we ook weer niet hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:45 schreef Joene het volgende:
In het begin te enthousiast lopen helpt je aan blessures en kan je in week 3 helemaal niet meer lopen
Dem. Dit weekend komt echt rot uit helaas.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:54 schreef Twizu het volgende:
Even meelezen hier!
Ik ga werken aan de 10 km. Oh, voor de liefhebbers: Bij aktiesport is er nu 25% korting op de gehele hardloopcollectie, alleen dit weekend.![]()
Je bent niet de enige, ik kan daar echt van genietenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:05 schreef de_nachtwacht het volgende:
Iedereen zal me wel gek vinden, maar ik vind sporten in de regen altijd heerlijk.
hardlopen in de regen is lekker, zit zoveel zuurstof in de lucht danquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:05 schreef de_nachtwacht het volgende:
Iedereen zal me wel gek vinden, maar ik vind sporten in de regen altijd heerlijk.
Heyquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hardlopen in de regen is lekker, zit zoveel zuurstof in de lucht dan
Zes jaar met hardloopschoenen doen is erg lang, dus het zou daar wel aan kunnen liggen. Zo om en de nabij de twee jaar moeten ze vervangen worden. Demping van de schoen is namelijk compleet naar de mallemoeren en daar kunnen dus blessures van ontstaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:55 schreef StephenP het volgende:
Naast het sporten in ploegverband ga ik ook nog een aantal keer in de week lopen (10km op een uurtje), maar de laatste tijd, als ik nog maar net vertrokken ben of na een tiential minuten, krijg ik zo kramp aan mijn adducotren (denk ik) links.
Na mijn opwarming en mijn cooling down stretch ik altijd, maar dat wilt precies niet veel helpen. En na het lopen heb ik er nog een aantal dagen last van.
Mijn loopschoenen zijn al wel een 6-tal jaar oud, dus ik zal er binnenkort wel nieuwe kopen, maar ik betwijfel of het daaraan zou kunnen liggen.
Je moet geen hardloopschoenen kopen omdat ze van een bepaald merk zijn. Het beste is om naar een goede winkel te gaan waar ze kijken naar hoe je loopt en waar ze op basis daarvan jou bepaalde schoenen aanraden.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:58 schreef StephenP het volgende:
Welke loopschoenen raden jullie me dan aan?
Ik weet dat Asics hoog staan aangeschreven bij de lopers, maar hoe zit het dan met loopschoenen van Nike of Adidas bv?
Ja hèquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:47 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Op een gegeven moment liep ik lekker door de weilanden, het was al een beetje donker, geen medemens of auto te zien op de weg, en ik voelde me opeens zo heerlijk vrij en ontspannend... Zo'n euforisch gevoel overviel mij opeens plotsklaps. Daar doe ik het voor.![]()
Mocht je dan naar een winkel gaan, zorg er dan wel voor dat het een hardloopwinkel is. Die leveren goed en deskundig advies. Wat ook helpt is om je oude schoenen mee te nemen.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:58 schreef StephenP het volgende:
Welke loopschoenen raden jullie me dan aan?
Ik weet dat Asics hoog staan aangeschreven bij de lopers, maar hoe zit het dan met loopschoenen van Nike of Adidas bv?
Die Micoach van Adidas werkt alleen op hartslagprincipe toch? Die houdt geen snelheden/afstanden bij he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:17 schreef Flappekz het volgende:
Dat heb ik ook gedaan, maar dan met een Adidas Micoach
Die heeft wel GPS volgens mijquote:Op zondag 21 maart 2010 13:57 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Die Micoach van Adidas werkt alleen op hartslagprincipe toch? Die houdt geen snelheden/afstanden bij he?
Echt? Want dat ding van Nike is toch meer een veredelde stappenteller. Ik heb net op het internet naar die Micoach zitten kijken en ik word er wel erg hebberig van! Zou je 'm ook zonder programma kunnen gebruiken, dat je zelf een beetje bijhoud in welke kleurzone je bezig bent?quote:
Dat weet ik nog niet...ik heb m nog niet hequote:Op zondag 21 maart 2010 15:11 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Echt? Want dat ding van Nike is toch meer een veredelde stappenteller. Ik heb net op het internet naar die Micoach zitten kijken en ik word er wel erg hebberig van! Zou je 'm ook zonder programma kunnen gebruiken, dat je zelf een beetje bijhoud in welke kleurzone je bezig bent?
Ik had ondertussen zelf al zitten googlen. Er zit in de Micoach geen GPS, dus het is een podometer + hartslagmeter.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet...ik heb m nog niet he
Verdomd, je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 10:37 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik had ondertussen zelf al zitten googlen. Er zit in de Micoach geen GPS, dus het is een podometer + hartslagmeter.
Ambitieus.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:33 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Nou mensen... Ik heb me ingeschreven voor de 5 kilometer die gelopen wordt bij de Leidse Marathon!![]()
Die is op 16 Mei en dat valt precies op 1 dag nadat mijn 5 kilometer-schema afloopt.
Ik heb dus absoluut geen speling en hoop dat ik het allemaal ga redden... Maar ik ga ervoor!![]()
Iemand anders die er ook van voor te porren is?
Zekers. Doe je ook mee?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:11 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ambitieus.
Maar een stok achter de deur nu.
Hoeveel loop je nu?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:33 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Nou mensen... Ik heb me ingeschreven voor de 5 kilometer die gelopen wordt bij de Leidse Marathon!![]()
Die is op 16 Mei en dat valt precies op 1 dag nadat mijn 5 kilometer-schema afloopt.
Ik heb dus absoluut geen speling en hoop dat ik het allemaal ga redden... Maar ik ga ervoor!![]()
Iemand anders die er ook van voor te porren is?
Ik ben nu bij les 8 van het beginnersschema van www.dehardloopwinkel.nl.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |