Hier ook bitter weinig. Technische omgevingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Flirten goed voor m'n carrière? Nou, euhm.. er valt zeer weinig te beflirten bij ons.
Geen toffe ICTers in de buurt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Flirten goed voor m'n carrière? Nou, euhm.. er valt zeer weinig te beflirten bij ons.
Neen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef veldmuis het volgende:
Geen toffe ICTers in de buurt?
Nou hij is eigenlijk zomaar aan komen lopen en wil nu niet meer weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Hoe kan hij anders op het locatieplaatje in de OP staan?
Dat doet MdO geloof ik, omdat het een privékaartje is ofzoiets.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
kan iemdan mij dan ff in de ypelaar erin gooien in die googlemap?
Stuur mij even een PM Spekkie, waar je ongeveer woontquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
kan iemdan mij dan ff in de ypelaar erin gooien in die googlemap?
Als je het over de duivel hebt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:07 schreef MdO82 het volgende:
Stuur mij even een PM Spekkie, waar je ongeveer woont
Welke van de zeven bedoel jequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:22 schreef tha_rizzo het volgende:
Md082, wonen jullie in één van die drie flatjegebouwtjes?
Daar kom ik elke dag langs (bijna dan)
Zeven?quote:
Oui oui. Toi.quote:
Als je van de Rith afkomt is het, het eerste flatje die je ziet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zeven?
Ik zag er vanochtend maar drie
(ik rij elke dag over de rith naar Breda, om vervolgens via de oude A16 de zuidelijke rondweg te pakken)
Neehoor! We hadden het over je GoogleMap kunstenquote:
Ik had hem ook openbaar kunnen maken zodat hij bijgewerkt kon worden, maar dan kan de kaart ook gevoden worden bij de zoekresultaten van Google. Daar had ik niet zo'n behoefte aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neehoor! We hadden het over je GoogleMap kunsten.
Mja, hier nog één. Googlen op Kuukske brengt sowieso al ellende met zich meequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef MdO82 het volgende:
Ik had hem ook openbaar kunnen maken zodat hij bijgewerkt kon worden, maar dan kan de kaart ook gevoden worden bij de zoekresultaten van Google. Daar had ik niet zo'n behoefte aan![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:05 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nou hij is eigenlijk zomaar aan komen lopen en wil nu niet meer weg.
Ik had het gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, hier nog één. Googlen op Kuukske brengt sowieso al ellende met zich mee.
nou inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, hier nog één. Googlen op Kuukske brengt sowieso al ellende met zich mee.
Ik ben overigens niet de Kuukske die zich heeft aangesloten bij Dieetweb ofzoiets.quote:
oh......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben overigens niet de Kuukske die zich heeft aangesloten bij Dieetweb ofzoiets.
En die ICT gast dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |