HA! mijn fiets heeft er meer!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Wow zelfs mijn Clio heeft meer versnellingen Rizz.
Dat geeft problemen als je je auto ooit een keertje uitleentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Die versnelling is echter niet te gebruiken
Op de pook staan er namelijk 5 versnellingen en ik heb een 4-bak
jazeker wel! En natuurlijk die met Ernie erop! en in t verleden die braziliaanse vlag toen christiana en die andere braziliaan (ben ff zn naam kwijt) in de aanval speelden.quote:
Ik heb gewoon heel m'n 205 vervangen door een 206. Heeft iets meer effect dan alleen de pookknop...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:25 schreef tha_rizzo het volgende:
Bij nader inzien, ik heb er trouwens wel net nieuwe remschijven voor erop zitten en een nieuwe pookknop ( van een 206)
Jouw Kliko komt uit 1998?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Wow zelfs mijn Clio heeft meer versnellingen Rizz.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:04 schreef Frazz het volgende:
Ik heb een avatar!
Na al die jaren wordt hij alsnog geaccepteerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
frazz@@@!! een avatar?? wat doe je?? je imago!!!
nee hoor, proficiat ... je hoort er nu ook bij hé
Onder SanCoTec had ik jaren een avatarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Na al die jaren wordt hij alsnog geaccepteerd
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
nee hoor, proficiat ... je hoort er nu ook bij hé
Hoe kan hij anders op het locatieplaatje in de OP staan?quote:
Met zijn naamquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Hoe kan hij anders op het locatieplaatje in de OP staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |