ambtenaren bedoel je?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:35 schreef Ritchie het volgende:
mag wel hoor..
het zijn wmb gewoon allemaal lamballen.
wat ben je dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ambtenaren bedoel je?
blij dat ik geen ambtenaar ben dan![]()
Deze is wel beter hé?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef bassieVL het volgende:
Van je huidige avatar word ik een beetje hyper.
Dat ik mijn hele leven in Breda gewoond heb, en er nog steeds elke dag kom... Alleen woon ik er sinds een maand of 3 niet meerquote:Op maandag 14 mei 2007 16:25 schreef Ritchie het volgende:
maar wat bedoel je met soort van?
Dan snap ik nu je avatar ook beterquote:Op maandag 14 mei 2007 16:28 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Dat ik mijn hele leven in Breda gewoond heb, en er nog steeds elke dag kom... Alleen woon ik er sinds een maand of 3 niet meerRijsbergen...Jweet
![]()
Respect voor het bier uit de Achterhoek!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:29 schreef ghizzer het volgende:
Respect uit de Achterhoek voor de sfeer tijdens de carnaval in Breda!
De Graafschap groet NAC!
Tot in Breda tijdens NAC - De Graafschap!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:29 schreef ghizzer het volgende:
Respect uit de Achterhoek voor de sfeer tijdens de carnaval in Breda!
De Graafschap groet NAC!
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:47 schreef fransbreda het volgende:
en ritchie , ik ken george de krullenbol nog wel idd, uhm van ons gesprek tijdens UWD weet ik helaas niets meer![]()
Ik, als origineel Bredaasch vrouwtjequote:Op maandag 14 mei 2007 17:54 schreef ghizzer het volgende:
Is het als student of net afgestudeerde student er goed toeven?
Ik kan me haast niet voorstellen dat je dat niet tof gaat vindenquote:Hoe is het om (als buitenstaander cq niet originele Bredanaar) in Breda te wonen?
Tsja, veiligheid. Euh: ik ben altijd wel blij dat ik een grote vent naast me heb lopen 's avonds laat. Maar dat geldt in iedere stad. En euh, Tuinzigt enzo is niet echt bijster populair in Breda.quote:Hoe zit het met de veiligheid en in welke wijken kun je beter niet gaan wonen? Ik heb wel eens gehoord over Tuinzigt en Breda-Noord. Is dat echt zo slecht?
Hartelijk graag gedaan, en als je hier komt wonen moet je wel deelnemen aan een meet. Maar dat snap je wel hehquote:Alvast heel hartelijk bedankt voor reacties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |