Bij mij lagen Nederland 1, Comedy Central, National Geographic en Discovery eruit!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:30 schreef Sirolf het volgende:
Op zich vreemd dat CC eruit heeft gelegen. Ze komen namelijk uit hetzelfde pand in A'dam als MTV en TMF...![]()
Ja die zingen echt supergoed! Enig idee of ze echt zo zingen of dat dit door iemand anders is ingezongen? Hoe noemen ze eigenlijk zo'n groep? Een acapella groep ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:11 schreef Chen het volgende:
Deze Scrubs was gister, en vorige week ook al 2 keer. Alleen die gasten in de lift kunnen wel vet zingen
Volgens de normale programmering helaas eerst Scrubsquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:51 schreef 7eVeNL het volgende:
Deze aflevering heb ik een paar wkeen geleden zien, erg droog
hopelijk komt hierna The Office
Barbershopquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:50 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja die zingen echt supergoed! Enig idee of ze echt zo zingen of dat dit door iemand anders is ingezongen? Hoe noemen ze eigenlijk zo'n groep? Een acapella groep ofzo?
Gaaf thanks! Ik zou er zelf ook wel in mee willen zingen, klinkt echt fenomenaal!quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef DaFrenk het volgende:
Whaha, ik lig in een deuk.. ik gooi er nog een tegenaan:
Dwight Schrute: There are several ways to tell if a perp is lying...
The liar will avoid direct eye contact. The liar will cover part of his or her face with his hand, especially the mouth. The liar will perspire. Unfortunately I spoke to Oscar on the phone so none of this is useful.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:16 schreef DaFrenk het volgende:
gewoonweg geniaal ja!
En Creed's reactie op die foto:
[Viewing a picture of marijuana]
Creed: That is "Northern Lights" cannabis indica.
Dwight Schrute: [sighs]. No, it's marijuana.
Hij stond hier eerst op 20 maar heb hem toch maar op 11 gezet, makkelijker in te toetsen als je er vaak naar kijktquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:53 schreef DaFrenk het volgende:
Wel cool dat er nu eens geen reclame tussendoor zit.. alhoewel, het lijkt er meer op dat ze nu echt geswitched zijn naar de programmering zoals die normaal zou moeten lopen. Ik zie dat ook opeens het logo weer bovenin staan.
Hoeveel van jullie hebben CC echt op 11 staan? Hier op 29.. al mag hij wel op 11 komen.. fantastische zender
Je hebt gelijk. CC zond eerder al seizoen 6 uit, daar kun je 'm van kennen. Ook is de aflevering van 22:00 de herhaling van 23:50 de vorige dag, misschien heb je die gezien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef DaFrenk het volgende:
Ik vraag me echt af wat Comedy Central aan het doen is met die South Park episodes.. volgens mij hadden we die van vandaag ook al lang gezien.. of ben ik in de war met de afleveringen van The Box nog?
Is ook zo met Scrubs, de aflevering van vroeg in de avond is de avond daarvoor om 0:20 ook al uitgezondenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. CC zond eerder al seizoen 6 uit, daar kun je 'm van kennen. Ook is de aflevering van 22:00 de herhaling van 23:50 de vorige dag, misschien heb je die gezien.
En ook met That 70s showquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is ook zo met Scrubs, de aflevering van vroeg in de avond is de avond daarvoor om 0:20 ook al uitgezonden.
Dan heb ik veel liever geen ondertiteling dan ditquote:
eens. Prutsers die daar zittenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan heb ik veel liever geen ondertiteling dan dit.
kijk deze ep nu al voor de 3de keer vandaagquote:
heb alle afleveringen van alle seizoenen al meer dan 5 keer gezienquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef merino het volgende:
[..]
kijk deze ep nu al voor de 3de keer vandaag
blijft mooi![]()
wat vind jij eigenlijk van de britse?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb alle afleveringen van alle seizoenen al meer dan 5 keer gezien
vind die britse wel ok, maar eigenlijk alleen door die Ricky Gervais. maar de amerikaanse vind ik echt fantastisch.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:40 schreef merino het volgende:
[..]
wat vind jij eigenlijk van de britse?
ik heb daar dus echt heel weinig mee. Al vind ik Ricky Gervais erg goed acteren
ja zeker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:42 schreef merino het volgende:
Carrell is koning
maar Dwight doet er nauwelijks voor onder. Vrijwel elke aflevering zit er wel een legendarische quote van hem in die alleen hij goed kan leveren.
Ook Jim vind ik een stuk leuker dan Tim.
Future-Dwight en Copy-Dwight waren ook te mooiquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja zeker.
alleen dat gedoe tussen pam en jim is soms een beetje te.
die aflevering met die speech van dwight, daar is ie echt vet![]()
welke zijn dat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef merino het volgende:
[..]
Future-Dwight en Copy-Dwight waren ook te mooi
intro's van 2 ep's uit seizoen 3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:00 schreef DaFrenk het volgende:
Volgens mij lopen die afleveringen van Scrubs ook aardig door elkaar right? Of hoort het dat die intro filmpjes de ene keer die van het begin en anders een nieuwe?
En het hotelkamerfeestje van Michaelquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:54 schreef koen_pijl het volgende:
The Office gisteren was echt geweldig!!
Dwight die de macht denkt over te kunnen nemen op het kantoor.
De reden voor het maken van dat langere Scrubs muziekje was om ook Neill Flynn (Janitor) bij de intro te betrekken. Fans vonden het echter massaal kut (de verlengde intro tune vergeleken met de oude) en daarom hebben ze het terug veranderd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:52 schreef Kokstra het volgende:
Er werd in het begin van het tweede seizoen een langer introfilmpje gebruikt, maar later werd dit weer afgeschaft omdat ze zo minder tijd aan het verhaal zelf konden besteden. Dus in het begin waren ze er een beetje mee aan het spelen en later is het alsnog afgeschaft.
Idd dat was echt geweldigquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:54 schreef koen_pijl het volgende:
The Office gisteren was echt geweldig!!
Dwight die de macht denkt over te kunnen nemen op het kantoor.
Welk aflevering nummer is/zijn dat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef merino het volgende:
[..]
Future-Dwight en Copy-Dwight waren ook te mooi
Future = 307quote:
321 is de anderquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:12 schreef merino het volgende:
[..]
intro's van 2 ep's uit seizoen 3.
zal ff in spoilertag zetten omdat die eps nog moeten uitgezonden worden op CCoh ja, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CC is niet de enige die daar last van heeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef Kokstra het volgende:
Geluidsverschil tussen South Park en de reclame is wel erg groot
wat een bejaardenklacht btw
ik ook..south park kan ik allemaal dromen, scrubs hetzelfde..that 70's show volg ik maar met die 100 herhalingen hoef ik daar niet echt rekening mee te houden en The Office ga ik op dvd regelen heb ik besloten en ben ik ook niet meer aan het kijken..quote:Op maandag 25 juni 2007 23:13 schreef koen_pijl het volgende:
Ik begin CC steeds minder te kijken eigenlijk...
Logisch.. begint op The Box te lijken met z'n herhalingen. Neem gewoon de Amerikaanse programmering over en schaf bij voorkeur Nickelodeon ook af (vervang het desnoods door Cartoon Network) en dan heb je weer een leuk kanaal.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:13 schreef koen_pijl het volgende:
Ik begin CC steeds minder te kijken eigenlijk...
Helemaal geniaal was nog wel die onderbreking toen ze met z'n vieren bijeenkwamen om te bitchen op hoe slecht 'the new guy' het deed:quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:33 schreef koen_pijl het volgende:
Of op dat ander kantoor, die vrouw met Call Of Duty 2!!! YEAH Call Of Duty!!!
What are your last words?
Scrubs dramatisch slecht?!?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Logisch.. begint op The Box te lijken met z'n herhalingen. Neem gewoon de Amerikaanse programmering over en schaf bij voorkeur Nickelodeon ook af (vervang het desnoods door Cartoon Network) en dan heb je weer een leuk kanaal.
Snap trouwens niet wat men nog met Jamie Foxx, Scrubs en Reno 911 moet.. wat een dramatisch slechte series.![]()
South Park mogen ze van mij best blijven herhalen, maar zendt dan 2 afleveringen per dag uit en dan van alle seizoenen in plaats van telkens dezelfde.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |