Is ook zo met Scrubs, de aflevering van vroeg in de avond is de avond daarvoor om 0:20 ook al uitgezondenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. CC zond eerder al seizoen 6 uit, daar kun je 'm van kennen. Ook is de aflevering van 22:00 de herhaling van 23:50 de vorige dag, misschien heb je die gezien.
En ook met That 70s showquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is ook zo met Scrubs, de aflevering van vroeg in de avond is de avond daarvoor om 0:20 ook al uitgezonden.
Dan heb ik veel liever geen ondertiteling dan ditquote:
eens. Prutsers die daar zittenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan heb ik veel liever geen ondertiteling dan dit.
kijk deze ep nu al voor de 3de keer vandaagquote:
heb alle afleveringen van alle seizoenen al meer dan 5 keer gezienquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef merino het volgende:
[..]
kijk deze ep nu al voor de 3de keer vandaag
blijft mooi![]()
wat vind jij eigenlijk van de britse?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb alle afleveringen van alle seizoenen al meer dan 5 keer gezien
vind die britse wel ok, maar eigenlijk alleen door die Ricky Gervais. maar de amerikaanse vind ik echt fantastisch.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:40 schreef merino het volgende:
[..]
wat vind jij eigenlijk van de britse?
ik heb daar dus echt heel weinig mee. Al vind ik Ricky Gervais erg goed acteren
ja zeker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:42 schreef merino het volgende:
Carrell is koning
maar Dwight doet er nauwelijks voor onder. Vrijwel elke aflevering zit er wel een legendarische quote van hem in die alleen hij goed kan leveren.
Ook Jim vind ik een stuk leuker dan Tim.
Future-Dwight en Copy-Dwight waren ook te mooiquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja zeker.
alleen dat gedoe tussen pam en jim is soms een beetje te.
die aflevering met die speech van dwight, daar is ie echt vet![]()
welke zijn dat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef merino het volgende:
[..]
Future-Dwight en Copy-Dwight waren ook te mooi
intro's van 2 ep's uit seizoen 3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:00 schreef DaFrenk het volgende:
Volgens mij lopen die afleveringen van Scrubs ook aardig door elkaar right? Of hoort het dat die intro filmpjes de ene keer die van het begin en anders een nieuwe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |