Bij mij lagen Nederland 1, Comedy Central, National Geographic en Discovery eruit!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:30 schreef Sirolf het volgende:
Op zich vreemd dat CC eruit heeft gelegen. Ze komen namelijk uit hetzelfde pand in A'dam als MTV en TMF...![]()
Ja die zingen echt supergoed! Enig idee of ze echt zo zingen of dat dit door iemand anders is ingezongen? Hoe noemen ze eigenlijk zo'n groep? Een acapella groep ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:11 schreef Chen het volgende:
Deze Scrubs was gister, en vorige week ook al 2 keer. Alleen die gasten in de lift kunnen wel vet zingen
Volgens de normale programmering helaas eerst Scrubsquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:51 schreef 7eVeNL het volgende:
Deze aflevering heb ik een paar wkeen geleden zien, erg droog
hopelijk komt hierna The Office
Barbershopquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:50 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja die zingen echt supergoed! Enig idee of ze echt zo zingen of dat dit door iemand anders is ingezongen? Hoe noemen ze eigenlijk zo'n groep? Een acapella groep ofzo?
Gaaf thanks! Ik zou er zelf ook wel in mee willen zingen, klinkt echt fenomenaal!quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef DaFrenk het volgende:
Whaha, ik lig in een deuk.. ik gooi er nog een tegenaan:
Dwight Schrute: There are several ways to tell if a perp is lying...
The liar will avoid direct eye contact. The liar will cover part of his or her face with his hand, especially the mouth. The liar will perspire. Unfortunately I spoke to Oscar on the phone so none of this is useful.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:16 schreef DaFrenk het volgende:
gewoonweg geniaal ja!
En Creed's reactie op die foto:
[Viewing a picture of marijuana]
Creed: That is "Northern Lights" cannabis indica.
Dwight Schrute: [sighs]. No, it's marijuana.
Hij stond hier eerst op 20 maar heb hem toch maar op 11 gezet, makkelijker in te toetsen als je er vaak naar kijktquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:53 schreef DaFrenk het volgende:
Wel cool dat er nu eens geen reclame tussendoor zit.. alhoewel, het lijkt er meer op dat ze nu echt geswitched zijn naar de programmering zoals die normaal zou moeten lopen. Ik zie dat ook opeens het logo weer bovenin staan.
Hoeveel van jullie hebben CC echt op 11 staan? Hier op 29.. al mag hij wel op 11 komen.. fantastische zender
Je hebt gelijk. CC zond eerder al seizoen 6 uit, daar kun je 'm van kennen. Ook is de aflevering van 22:00 de herhaling van 23:50 de vorige dag, misschien heb je die gezien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef DaFrenk het volgende:
Ik vraag me echt af wat Comedy Central aan het doen is met die South Park episodes.. volgens mij hadden we die van vandaag ook al lang gezien.. of ben ik in de war met de afleveringen van The Box nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |