Doelpuntensaldo van Barca is vele malen beter... onderling resultaat telt toch pas als het doelpuntensaldo geen uitsluitsel biedt?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Real 1e nu toch? Onderlinge resultaten zijn beter.
stik erinquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 20:57 schreef Damzkieee het volgende:
Real staat bovenaan, in Spanje telt onderling eerst.
Nope, onderling resultaat is in Spanje belangrijker dan het doelsaldo.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef Skwish het volgende:
[..]
Doelpuntensaldo van Barca is vele malen beter... onderling resultaat telt toch pas als het doelpuntensaldo geen uitsluitsel biedt?
Barca 2equote:Op zondag 13 mei 2007 21:20 schreef Dos37 het volgende:
Barca nog bovenaan, gaat nog super spannend worden
Maar de vi zit er wel eens vaker naastquote:Op zondag 13 mei 2007 21:39 schreef Dos37 het volgende:
1 Barcelona 34 19 9 6 66 64 - 30
2 Real Madrid 34 20 6 8 66 55 - 34
vi.nl
Eet smakelijk!quote:Op zondag 13 mei 2007 21:18 schreef WeebI het volgende:
Ik dacht al, waarom post er niemand in mijn topic.
Maar er is er dus nog één.
Volgens mij moeten er nog een aantal wedstrijden gespeeld wordenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:33 schreef jojomen4 het volgende:
Was Puyol nou aan het huilen na de wedstrijd vandaag? Misschien is die dan de eerste bij Barcelona die inziet dat het seizoen is afgelopen voor ze.
zolang barca geen kampioen is vind ik het okquote:Op maandag 14 mei 2007 17:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Het belooft een mooie ontknoping te worden in ieder geval.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
zolang barca geen kampioen is vind ik het ok
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
zolang barca geen kampioen is vind ik het ok
Deze drie waren erg de besten ja, valt niks op af te dingen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:10 schreef jojomen4 het volgende:
Na Valladolid en Murcia is Almeria, met onder meer Sander Westerveld in het doel gepromoveerd naar de PD volgend seizoen.
Helaas geen Cadiz maar deze 3 clubs zijn erg sterk geweest dit seizoen en hebben zich met een straatlengte voorsprong op de anderen weten te kwalificeren. Gefeli.
Tof!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:10 schreef jojomen4 het volgende:
Na Valladolid en Murcia is Almeria, met onder meer Sander Westerveld in het doel gepromoveerd naar de PD volgend seizoen.
Geeft maar weer aan wat een onrealistisch kut spel dat is..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:41 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Met Almería heb ik nog de CL gewonnen in FIFA.
quote:
En dat gaat heul lastig worden straks..quote:Op zondag 20 mei 2007 20:19 schreef Marcosss het volgende:
Maar ja, Barca moet zelf ook alles winnen natuurlijk..
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:19 schreef Marcosss het volgende:
Was Recreativo trouwens de ploeg die eerder dit seizoen nog ruim won in Bernabeu?
Maar jammer voor Barca, dit was wel een wedstrijd waar Real punten had kunnen voorspellen. Nu maar hopen dat Zaragoza dat wel lukt. Maar ja, Barca moet zelf ook alles winnen natuurlijk..
Vanavond kan het inderdaad beslist worden.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En dat gaat heul lastig worden straks..![]()
quote:
Ging wel de dood van 3 supporters aan vooraf. Ze waren extra gemotiveerd.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:39 schreef Marcosss het volgende:
[..]
![]()
Maar volgens mij was Recreativo de ploeg die met 0-3 won in Bernabeu, dus ik had wel vertrouwen in die ploeg![]()
Je kunt beter op Barca wedden, dan heb je altijd plezierquote:Op zondag 20 mei 2007 20:39 schreef jojomen4 het volgende:
Nogmaals, vandaag winnen zou heel lekker en goed zijn. Barca gaat straks weer hard op z'n bek, ik voel het en heb er zelfs 13 euro op gezet.
Dat gaat tegen m'n geloof in.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je kunt beter op Barca wedden, dan heb je altijd plezierof ze winnen en je hebt geld, of ze verliezen en je we worden kampioen
don't mind het gelijkspel
Een terechte 0-2 voorsprong verspelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:46 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme zeg, wat is dit.
zitten in de 43ste minuutquote:
van de 2e helftquote:
1000 keer liever Sevilla dan dat gespuis uit de hoofdstadquote:Op zondag 20 mei 2007 20:50 schreef Damzkieee het volgende:
Zie je, Sevilla kampioen straks.
lijkt me welquote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Barcelona MOET dus winnen?
Moesten ze sowieso.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat zeker.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
waarschijnlijk wel ja, alles zit mee. dan heeft de kampioen meestal..quote:Op zondag 20 mei 2007 20:52 schreef Skwish het volgende:
Real wordt kampioen, klaar.
yepquote:Op zondag 20 mei 2007 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
Weer in blessuretijd ofniet?
http://www.myp2p.eu/Matches/Match7.htmquote:Op zondag 20 mei 2007 20:57 schreef Damzkieee het volgende:
Nog linkje voor de wedstrijd van Barça op internet?
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:56 schreef partyyboyy het volgende:
KUTZOOI! KUT MADRIDIDD
Ook? Je bedoelt net als Recre om het gevecht voor de UEFA cup plaatsen?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zul je zien Barca ook punten morst straks
tevens goede speler.quote:
sport1 nemenquote:
Hadden we maar ingeruild voor Tele2quote:
Voor wie is dit een slecht weekend?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Geen puntverlies dus van Sevilla, Real én Barca. Slecht weekend.
Ik zou ze graag in de CL zien. Maar goed, FC Groningen-Atletico Madrid is ook niet verkeerd..quote:Op zondag 20 mei 2007 21:49 schreef jojomen4 het volgende:
. Ze verspelen de UEFA nog bijna terwijl ze om de CL plekken mee zouden moeten strijden.
Wie blijft er overquote:
Maar ja, wel weer een kans minder om er overheen te gaan voor Sevilla, Barcelona en Valencia.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Alle titelkandidaten staan gewoon quitte na dit weekeinde.
Ze hebben allemaal gewonnen, maar de top drie moet nu toch maar eens punten gaan laten liggen willen we (Valenciaquote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Alle titelkandidaten staan gewoon quitte na dit weekeinde.
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:03 schreef venomsnake het volgende:
0-1 Messi
http://www.d1g.com/video/show/1022694
0-2 Zambrotta
http://www.d1g.com/video/show/1022699
0-3 Eto'o
http://www.d1g.com/video/show/1022706
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:28 schreef Terreros85 het volgende:
Als ik dit geweten had, had ik die 60 euro er wel voor over gehad![]()
als je een kaartje voor 60 euro hebt gekocht, is dit wel een fikse domper jaquote:Op zondag 20 mei 2007 22:31 schreef venomsnake het volgende:
Veel publiek verlaat nu al (20min voor tijd) al het stadion.
quote:76' The Cameroon international comes inside and thunders a shot off the crossbar!!! It almost broke in half!
Onderlinge resultaat is idd belangrijker. Op het moment dat de 3 eerste gelijk staan in punten is het Real dat kampioen wordt. Is het Barca en Real te gelijk staat kwa punten dan is het Real die kampioen wordt. Is het Real en Sevilla dat gelijk staan dan neemt Sevilla de prijs mee naar huis. En is het Barca samen met Sevilla gelijk ook dan pakt Sevilla hem.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:58 schreef DeeBee het volgende:
Waarom staat Real nog boven Barça in de stand trouwens?![]()
Telt het onderlinge resultaat of aantal overwinningen eerst of zo? Rare regeling dan, want Barça heeft echt een veel beter doelsaldo...
En geniale overwinning vanavond, 0-6 bij Atletico is echt goed.![]()
Barcelona - Sevilla 3-1quote:Op zondag 20 mei 2007 23:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Onderlinge resultaat is idd belangrijker. Op het moment dat de 3 eerste gelijk staan in punten is het Real dat kampioen wordt. Is het Barca en Real te gelijk staat kwa punten dan is het Real die kampioen wordt. Is het Real en Sevilla dat gelijk staan dan neemt Sevilla de prijs mee naar huis. En is het Barca samen met Sevilla gelijk ook dan pakt Sevilla hem.
Barca moet dus gewoon meer punten hebben dan Real EN Sevilla, anders is het de lul (ook met het oog op de belangrijke 2de plek).
Als Barca 3de zou worden kunnen ze niet naar Azie wat ze 6 miljoen op zou brengen.
![]()
En om nog maar te zwijgen over de strijd onderinquote:Op zondag 20 mei 2007 23:16 schreef Public_NME het volgende:
Damn, straks wint Real de titel op onderling resultaat...! Echt bizar spannend overal...
Je hebt gelijk. Ik was in de war. Als Barca en Sevilla de zelfde punten hebben en Real heeft er meer of minder dan staat Barca boven Sevilla.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Barcelona - Sevilla 3-1
Sevilla - Barcelona 2-1
Dan heeft Barca het beste onderlinge resultaat, lijkt me![]()
Was een penalty.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand filmpje van Ruud zn goal ?
Als 3 clubs het zelfde aantal punten heeft wordt gekeken naar het aantal punten dat een club tegen de 2 andere clubs in totaal gehaald heeft. In de post hierboven zie je hoeveel punten wie heeft.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:49 schreef Saviola het volgende:
Dus Barça is beter dan Sevilla, Sevilla beter dan Real en Real dan weer beter als Barça.. ik ben even in de war denk ik. Waarom wint Real dan?
Omdat bij de huidge stand Sevilla minder punten heeft dan Real Madrid en Barcelona is die club vooralsnog niet aan de orde voor het landskampioenschap. Dus gaat het alleen maar tussen Real en Barca. Dan wint Real dus.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:49 schreef Saviola het volgende:
Dus Barça is beter dan Sevilla, Sevilla beter dan Real en Real dan weer beter als Barça.. ik ben even in de war denk ik. Waarom wint Real dan?
Doen ze iedere week bij Real.. moet een keer fout gaan..quote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ik bedoel ik juichde gisteren om mijn amateurclub die in de 97ste minuut won. Maar Real in de 93ste trek ik niet.
Maar als dat niet gebeurd is Real Madrid kampioen en is het einde verhaal voor Barcelona, ook al winnen ze de resterende 3 duels met 10-0quote:Op maandag 21 mei 2007 00:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doen ze iedere week bij Real.. moet een keer fout gaan..![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:41 schreef M0NTANA het volgende:
Liever dat Real Madrid kampioen wordt, dan dat kut-Barça!
En die vette premie van Calderon danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:24 schreef jojomen4 het volgende:
Sja, maar de wedstrijden die Getafe vrijuit speelt kunnen ze best gevaarlijk zijn
Mallorca is al uitgevoetbald.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:46 schreef WeebI het volgende:
"Jongens, vandaag gaan we voor de verandering eens goed spelen"
Dat ze denken dat zo'n premie echt helpt
1-1 Forlanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:22 schreef jojomen4 het volgende:
Slappe penal zet Valencia op 1-0 door Villa, minuut 21.
quote:
Mwah, een echte concurrent waren we toch al niet meerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:34 schreef partyyboyy het volgende:
Het ziet er naar uit dat 1 concurrent al punten gaat verspelen
Dat is waar, maar je weet nooit met deze rare competitiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, een echte concurrent waren we toch al niet meer.
Laat maarquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:57 schreef denthemen het volgende:
Come on Depor!!
Dat komt een team als Real Sociedad niet slecht uit. Die moeten op de laatste speeldag nog die kant opquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Seizoen van VCF zit er eigenlijk wel op, voorronde CL is eigenlijk al zeker, niets meer om voor te spelen, eventueel direct CL natuurlijk.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef venomsnake het volgende:
Mooie assist met de vuist van Ruud..!
was hands jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef venomsnake het volgende:
Idd vuile thuisfluiter!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef venomsnake het volgende:
Mijn voorziene blikquote:
Heb je nog wat inhoudelijks gozerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:45 schreef denthemen het volgende:
madrid cabron....saluda al CAMPEON!!!
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:57 schreef denthemen het volgende:
Come on Depor!!
En dan nu snel roepen dat je spijt hebt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:45 schreef denthemen het volgende:
madrid cabron....saluda al CAMPEON!!!
Nee en jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En dan nu snel roepen dat je spijt hebt.
Weet je wel in godsnaam wat het betekend?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:17 schreef RayMania het volgende:
Nu niet denken dat ik juichte voor Real.
Zag het ook, legende!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:24 schreef jojomen4 het volgende:
Raul speelt vandaag z'n 605de wedstrijd waarbij die 2de speler ooit is met de meeste wedstrijden voor Real. Hij maakte z'n 187ste goal. Hij heeft evenveel wedstrijden als Gento erop zitten en moet er nog 107 spelen wil die Sanchis inhalen en 38 goaltjes maken om Di Stefano voorbij te gaan.![]()
De laatste jaren is hij niet meer zo heel productief geweest.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:29 schreef denthemen het volgende:
gek, ik heb het gevoel dat hij veel vaker gescoord heeft
Dat wat ik net noemde waren alle wedstrijden voor Real in alle competitie en de goals in de competitie. Dit zijn z'n andere goals:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:29 schreef denthemen het volgende:
gek, ik heb het gevoel dat hij veel vaker gescoord heeft
mwa, hoort eig 2-1 te staan. Die hands assist van Ruud had nooit gemogen natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:35 schreef denthemen het volgende:
ach, verdiend gewonnen neem ik aan
En drie extra punten voor Real omdat we genaaid zijn in Santander.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mwa, hoort eig 2-1 te staan. Die hands assist van Ruud had nooit gemogen natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:38 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En drie extra punten voor Real omdat we genaaid zijn in Santander.
Zaragozaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:41 schreef partyyboyy het volgende:
tegen wie moet Real volgende week eigenlijk? Ze zeggen dat ze volgende week tegen een moeilijke moeten.
YEAH!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
Zaragoza
uit![]()
Maar eerst een interlandweek
Daar moet het gebeuren, als Barca nog kampioen wil worden. Barca verloor daar toch ook?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
Zaragoza
uit![]()
Maar eerst een interlandweek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |