lijkt me welquote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Barcelona MOET dus winnen?
Moesten ze sowieso.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat zeker.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
waarschijnlijk wel ja, alles zit mee. dan heeft de kampioen meestal..quote:Op zondag 20 mei 2007 20:52 schreef Skwish het volgende:
Real wordt kampioen, klaar.
yepquote:Op zondag 20 mei 2007 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
Weer in blessuretijd ofniet?
http://www.myp2p.eu/Matches/Match7.htmquote:Op zondag 20 mei 2007 20:57 schreef Damzkieee het volgende:
Nog linkje voor de wedstrijd van Barça op internet?
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:56 schreef partyyboyy het volgende:
KUTZOOI! KUT MADRIDIDD
Ook? Je bedoelt net als Recre om het gevecht voor de UEFA cup plaatsen?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zul je zien Barca ook punten morst straks
tevens goede speler.quote:
sport1 nemenquote:
Hadden we maar ingeruild voor Tele2quote:
Voor wie is dit een slecht weekend?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Geen puntverlies dus van Sevilla, Real én Barca. Slecht weekend.
Ik zou ze graag in de CL zien. Maar goed, FC Groningen-Atletico Madrid is ook niet verkeerd..quote:Op zondag 20 mei 2007 21:49 schreef jojomen4 het volgende:
. Ze verspelen de UEFA nog bijna terwijl ze om de CL plekken mee zouden moeten strijden.
Wie blijft er overquote:
Maar ja, wel weer een kans minder om er overheen te gaan voor Sevilla, Barcelona en Valencia.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Alle titelkandidaten staan gewoon quitte na dit weekeinde.
Ze hebben allemaal gewonnen, maar de top drie moet nu toch maar eens punten gaan laten liggen willen we (Valenciaquote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Alle titelkandidaten staan gewoon quitte na dit weekeinde.
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:03 schreef venomsnake het volgende:
0-1 Messi
http://www.d1g.com/video/show/1022694
0-2 Zambrotta
http://www.d1g.com/video/show/1022699
0-3 Eto'o
http://www.d1g.com/video/show/1022706
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:28 schreef Terreros85 het volgende:
Als ik dit geweten had, had ik die 60 euro er wel voor over gehad![]()
als je een kaartje voor 60 euro hebt gekocht, is dit wel een fikse domper jaquote:Op zondag 20 mei 2007 22:31 schreef venomsnake het volgende:
Veel publiek verlaat nu al (20min voor tijd) al het stadion.
quote:76' The Cameroon international comes inside and thunders a shot off the crossbar!!! It almost broke in half!
Onderlinge resultaat is idd belangrijker. Op het moment dat de 3 eerste gelijk staan in punten is het Real dat kampioen wordt. Is het Barca en Real te gelijk staat kwa punten dan is het Real die kampioen wordt. Is het Real en Sevilla dat gelijk staan dan neemt Sevilla de prijs mee naar huis. En is het Barca samen met Sevilla gelijk ook dan pakt Sevilla hem.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:58 schreef DeeBee het volgende:
Waarom staat Real nog boven Barça in de stand trouwens?![]()
Telt het onderlinge resultaat of aantal overwinningen eerst of zo? Rare regeling dan, want Barça heeft echt een veel beter doelsaldo...
En geniale overwinning vanavond, 0-6 bij Atletico is echt goed.![]()
Barcelona - Sevilla 3-1quote:Op zondag 20 mei 2007 23:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Onderlinge resultaat is idd belangrijker. Op het moment dat de 3 eerste gelijk staan in punten is het Real dat kampioen wordt. Is het Barca en Real te gelijk staat kwa punten dan is het Real die kampioen wordt. Is het Real en Sevilla dat gelijk staan dan neemt Sevilla de prijs mee naar huis. En is het Barca samen met Sevilla gelijk ook dan pakt Sevilla hem.
Barca moet dus gewoon meer punten hebben dan Real EN Sevilla, anders is het de lul (ook met het oog op de belangrijke 2de plek).
Als Barca 3de zou worden kunnen ze niet naar Azie wat ze 6 miljoen op zou brengen.
![]()
En om nog maar te zwijgen over de strijd onderinquote:Op zondag 20 mei 2007 23:16 schreef Public_NME het volgende:
Damn, straks wint Real de titel op onderling resultaat...! Echt bizar spannend overal...
Je hebt gelijk. Ik was in de war. Als Barca en Sevilla de zelfde punten hebben en Real heeft er meer of minder dan staat Barca boven Sevilla.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Barcelona - Sevilla 3-1
Sevilla - Barcelona 2-1
Dan heeft Barca het beste onderlinge resultaat, lijkt me![]()
Was een penalty.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand filmpje van Ruud zn goal ?
Als 3 clubs het zelfde aantal punten heeft wordt gekeken naar het aantal punten dat een club tegen de 2 andere clubs in totaal gehaald heeft. In de post hierboven zie je hoeveel punten wie heeft.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:49 schreef Saviola het volgende:
Dus Barça is beter dan Sevilla, Sevilla beter dan Real en Real dan weer beter als Barça.. ik ben even in de war denk ik. Waarom wint Real dan?
Omdat bij de huidge stand Sevilla minder punten heeft dan Real Madrid en Barcelona is die club vooralsnog niet aan de orde voor het landskampioenschap. Dus gaat het alleen maar tussen Real en Barca. Dan wint Real dus.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:49 schreef Saviola het volgende:
Dus Barça is beter dan Sevilla, Sevilla beter dan Real en Real dan weer beter als Barça.. ik ben even in de war denk ik. Waarom wint Real dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |