quote:
En dat gaat heul lastig worden straks..quote:Op zondag 20 mei 2007 20:19 schreef Marcosss het volgende:
Maar ja, Barca moet zelf ook alles winnen natuurlijk..
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:19 schreef Marcosss het volgende:
Was Recreativo trouwens de ploeg die eerder dit seizoen nog ruim won in Bernabeu?
Maar jammer voor Barca, dit was wel een wedstrijd waar Real punten had kunnen voorspellen. Nu maar hopen dat Zaragoza dat wel lukt. Maar ja, Barca moet zelf ook alles winnen natuurlijk..
Vanavond kan het inderdaad beslist worden.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En dat gaat heul lastig worden straks..![]()
quote:
Ging wel de dood van 3 supporters aan vooraf. Ze waren extra gemotiveerd.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:39 schreef Marcosss het volgende:
[..]
![]()
Maar volgens mij was Recreativo de ploeg die met 0-3 won in Bernabeu, dus ik had wel vertrouwen in die ploeg![]()
Je kunt beter op Barca wedden, dan heb je altijd plezierquote:Op zondag 20 mei 2007 20:39 schreef jojomen4 het volgende:
Nogmaals, vandaag winnen zou heel lekker en goed zijn. Barca gaat straks weer hard op z'n bek, ik voel het en heb er zelfs 13 euro op gezet.
Dat gaat tegen m'n geloof in.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je kunt beter op Barca wedden, dan heb je altijd plezierof ze winnen en je hebt geld, of ze verliezen en je we worden kampioen
don't mind het gelijkspel
Een terechte 0-2 voorsprong verspelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:46 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme zeg, wat is dit.
zitten in de 43ste minuutquote:
van de 2e helftquote:
1000 keer liever Sevilla dan dat gespuis uit de hoofdstadquote:Op zondag 20 mei 2007 20:50 schreef Damzkieee het volgende:
Zie je, Sevilla kampioen straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |