Huub heeft gister toegegeven dat hij gewoon sliep en dat ze er niet over mogen praten.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vond Huub anders aardig bij z'n positieven hoor dat trek momentje... Maar als gesloten ogen per definitie 'slapen' betekend....
Dan heeft het merendeel van de mensen slapend sex met elkaar...
Slapen jaa daaag Huubquote:Op zondag 13 mei 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub heeft gister toegegeven dat hij gewoon sliep en dat ze er niet over mogen praten.
Huub had er geen problemen mee.quote:
Nope. En daarom is ie nu waarschijnlijk al zo lang weg.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:46 schreef blomst het volgende:
NicoBlaas lijkt me niet iemand die het in de doofpot laat belanden.
Als je met gesloten ogen ligt, en daarbij ook nog eens overduidelijk hoorbaar snurkt, waar lijkt dat voor jou op?quote:
Inderdaad, je moet wel heel diep slapen, als je niet wakker wordt van een duim in je kont.quote:
Natuurlijk zegt hij dat, nu dat Huub en Eric spelen uit elkaar te groeien...quote:Op zondag 13 mei 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub heeft gister toegegeven dat hij gewoon sliep en dat ze er niet over mogen praten.
Als hij niet sliep zie ik geen enkele reden voor de redactie om het in de doofpot te stoppen.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet wel heel diep slapen, als je niet wakker wordt van een duim in je kont.
Nico is gewoon te koop hoor anders zat hij niet voor een tweede keer in dgk. Hij ging destijds weg met het argument dat hij bij zijn kinderen wilde zijn. Afin een aantal maanden later zat hij daar toch weer. Dus ik denk dat Tien flink met de flappen moet ritselen en dan blijft nicohelaas gewoonquote:Op zondag 13 mei 2007 20:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee precies, daarom zijn ze nu uren op hem aan ht inlullen waarschijnlijk.
Ik denk zelfs dat hij misschien helemaal niet terugkomt![]()
Undercover sexquote:Op zondag 13 mei 2007 20:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als je met gesloten ogen ligt, en daarbij ook nog eens overduidelijk hoorbaar snurkt, waar lijkt dat voor jou op?
Toch was dat zo (heb het helaas gezien toen). Volgens mij was er ook enige alcolhol en weed in het spel op die bewuste avond.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet wel heel diep slapen, als je niet wakker wordt van een duim in je kont.
Ik denk eerder dat Nico is aangesproken op zijn schop, en dat hij toen Eric zijn irritante gedrag er bij gehaald heeft.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt hij dat, nu dat Huub en Eric spelen uit elkaar te groeien...
MAar goed....
Als Nicolaas Eric wilt beschuldigen van iets geloofwaardigs, dan kan het alleen maar 'ongewenste intimiteiten' zijn...
En ook dat vind ik behoorlijk ver gaan, maar wel in de DGK stijl waar alles aangepakt wordt om mensen eruit te kunnen krijgen...
Ik kreeg vanmiddag een gesprek mee tussen N en B, en volgens wifebeater was Huub degene die Eric penetreerde.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was ook geen doofpot, het stond gewoon op de DGK site!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Als hij niet sliep zie ik geen enkele reden voor de redactie om het in de doofpot te stoppen.
Ik geloof het alleen als hij een algehele narcose had gekregen.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Toch was dat zo (heb het helaas gezien toen). Volgens mij was er ook enige alcolhol en weed in het spel op die bewuste avond.
Huub kan wel wat hebben qua alochol .. Die was er echt wel bij, een verkrachting is niet ter sprakenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Toch was dat zo (heb het helaas gezien toen). Volgens mij was er ook enige alcolhol en weed in het spel op die bewuste avond.
Het was een onderwerp wat niet aangekaart mocht worden.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Er was ook geen doofpot, het stond gewoon op de DGK site!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zondag 13 mei 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag een gesprek mee tussen N en B, en volgens wifebeater was Huub degene die Eric penetreerde.
Komt U maar.
quote:Op zondag 13 mei 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag een gesprek mee tussen N en B, en volgens wifebeater was Huub degene die Eric penetreerde.
Komt U maar.
Wel als Huub geen aangifte heeft willen doen, naderhand. Toch is de hechte band tussen Huub en Eric sindsdien enorm afgekoeld. Sindsdien vallen ze elkaar regelmatig af in de groep, en noemt Huub Eric met regelmaat "vals". Lastig, als degene die je aanrandt, ook nog eens je back-up is in het spel.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Als hij niet sliep zie ik geen enkele reden voor de redactie om het in de doofpot te stoppen.
Staat op het weblog van Jaapquote:Op zondag 13 mei 2007 20:59 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
lol. Die hebben altijd hun eigen waarheid die 2
Dan was je er zeker ook bij dat bij wakker worden Huub tegen eric zei "nu weet ik het zeker, ik ben toch meer van de meisjes' zonder ook maar één stap bij de snackbar te hebben gezet....quote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
En voor exit!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:59 schreef fredfik het volgende:
woh erik heeft een 10 voor exel!!
Japio is snel met infoquote:
Aanranding, is iets anders dan een verkrachting. Maar beide zijn strafbaar.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Huub kan wel wat hebben qua alochol .. Die was er echt wel bij, een verkrachting is niet ter spraken![]()
En toch op de DGK site...quote:Op zondag 13 mei 2007 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was een onderwerp wat niet aangekaart mocht worden.
Ik denk juist dat hij niet erover mag praten omdat (het leek dat) hij sliep....quote:Op zondag 13 mei 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dan ook echt wel heeeeeeeeeeel moeilijk, kom op zeg, als je een beetje hersens hebt installeer je het programma en heb je geen cursus nodig!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:59 schreef fredfik het volgende:
woh erik heeft een 10 voor exel!!
Als hij dat zo zeker weet, heeft hij zich vast suf genoten?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dan was je er zeker ook bij dat bij wakker worden Huub tegen eric zei "nu weet ik het zeker, ik ben toch meer van de meisjes' zonder ook maar één stap bij de snackbar te hebben gezet....
Dat lijken mij geen uitspraken van iamnd die in een diepe slaap was toen hij gerukt en gesucked werdt...
En een goudeerlijke Rotterdammert.quote:
Met het geluid aan, leek dat niet alleen zo, maar kon je dat ook horen.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij niet erover mag praten omdat (het leek dat) hij sliep....
Jemig word ik een keer serieus genomen. Nee dat was mijn spinsel. (sorry) maar komt voort uit het feit dat Amanda Jaap topless heeft gewassen in het hotel. Dat staat wel in zijn log en Brian en Natas hadden daar een serieuse discussie overquote:
http://rapidshare.com/files/22691818/EricrandtHuubaan.flv.htmlquote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
We hebben het toch niet over genieten, we hebben het over dat Huub wakker was of niet...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:02 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als hij dat zo zeker weet, heeft hij zich vast suf genoten?![]()
G'dammm daar istiequote:Op zondag 13 mei 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
Nicolaas is terug
quote:Op zondag 13 mei 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
precies!quote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub sliep niet. Anders was hij de volgende ochtend nooit met de volgende opmerking gekomen: "Nu weet ik zeker dat ik alleen op vrouwen val"
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
Nicolaas is terug
Of jemig ik krijg pijn in m'n kont van dat bierquote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub sliep niet. Anders was hij de volgende ochtend nooit met de volgende opmerking gekomen: "Nu weet ik zeker dat ik alleen op vrouwen val"
![]()
Klopt.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Dynabite het volgende:
![]()
Aangifte doen, die eventueel kan worden afgekocht.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
Alles kan overboord...
Nico moest prive zaken regelen...
Is m'n TT toch goed gekozen.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
Nicolaas is terug
Ook dat, en ik vind 't onzin om daar zo over te discussieren. Huub zit er overduidelijk niet mee, dus waar hebben we 't in godsnaam over?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
De verstandhouding tussen Eric en Huub, is sindsdien toch behoorlijk veranderd. Misschien zit Huub er toch wel een beetje mee? ssssssttt!quote:Op zondag 13 mei 2007 21:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ook dat, en ik vind 't onzin om daar zo over te discussieren. Huub zit er overduidelijk niet mee, dus waar hebben we 't in godsnaam over?![]()
Ik heb ook al gegeten...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:07 schreef noekje het volgende:
Ik dacht net,'heeft hij al gegeten?'
en Huub vraagt het.
Gelukkig, hij heeft al gegeten.
Ik wil wel dat Nicolaas het goed heeft natuurlijk.
kijk naar de streams dan zie je het zelf.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:08 schreef Sonique het volgende:
'Laat de complot theorien maar weer komen....
Oh wacht 'Door DGK opgelegt' en 'doofpot' zullen weer hoogtij vieren...
Je bent echt een visionair.quote:
omdat homosex nogal gevoelig ligt, en DGK net bar veel kijkers trekt misschien?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt.
Maar waarom mag dit onderwerp dan niet ten sprake komen van achter?
Ik snap de logica niet.
Dat is ook niet gek als je de bewoners zelfs hoort praten over het incident. Alhoewel het meer een niet praten is.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:08 schreef Sonique het volgende:
'Laat de complot theorien maar weer komen....
Oh wacht 'Door DGK opgelegt' en 'doofpot' zullen weer hoogtij vieren...
Nico vertelt dat ie privézaken heeft geregeld, Huub meldt dat de salontafel terug is en Brian vindt Nicolaas wel erg vrolijk. Amanda zegt dat Melissa niet komt omdat er iets belangrijks staat te gebeuren.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:07 schreef Kinga het volgende:
watgebeurt er? me streams doen vaag...
Ik ook niet. Wat is waar?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt.
Maar waarom mag dit onderwerp dan niet ten sprake komen van achter?
Ik snap de logica niet.
It also improves the texture of the skin, and heals the dryness associated with aging."quote:Op zondag 13 mei 2007 21:03 schreef Mokum020 het volgende:
"Juicebar.....dat is master, daar hebben ze verse sapjes, ze maken sap van gras,
groeiend gras......"
aldus Brian![]()
Ja en Eric vond het gezellig dat ie weer een keer aan tafel heeft meegegeten.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb ook al gegeten...![]()
heeft Jaap al gegeten trouwens?
Thanksquote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nico vertelt dat ie privézaken heeft geregeld, Huub meldt dat de salontafel terug is en Brian vindt Nicolaas wel erg vrolijk. Amanda zegt dat Melissa niet komt omdat er iets belangrijks staat te gebeuren.
Je toetsenbord staat engels ingesteld...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
It also improves the texture of the skin, and heals the dryness associated with aging."
Some people who try grass juice find that they just cannot tolerate wheatgrass juice. It is extremely detoxifying and makes some people nauseous every time they drink it. These people may find that they can tolerate barley grass juice
En dus gooien ze er een homo in?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
omdat homosex nogal gevoelig ligt, en DGK net bar veel kijkers trekt misschien?
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
It also improves the texture of the skin, and heals the dryness associated with aging."
Some people who try grass juice find that they just cannot tolerate wheatgrass juice. It is extremely detoxifying and makes some people nauseous every time they drink it. These people may find that they can tolerate barley grass juice
Ik kan me voorstellen dat de eerste keer homosex gevoelig (pijnlijk) is, maar toch zeker niet voor al die tere zieltjes die dat moeten zien? Tenzij je in je oog geneukt wordt.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
omdat homosex nogal gevoelig ligt, en DGK net bar veel kijkers trekt misschien?
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:09 schreef Tissik het volgende:
[..]
De verstandhouding tussen Eric en Huub, is sindsdien toch behoorlijk veranderd. Misschien zit Huub er toch wel een beetje mee? ssssssttt!
Alsjeblieft niet, niet nog een bimbo.... Mitch mag welquote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef kybe het volgende:
Ik hoop niet dat Melissa als nieuwe millionaire komt vanavond.
De "heren" waren al een tijdje wakker voordat de streams op de masterbedroom gingen. Toen die opmerking gemaakt werd, zat Huub te roken in/op bed en was dus al even wakker (de voorafgaande gesprekken hebben wij niet kunnen volgen).quote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, niet nog een bimbo.... Mitch mag wel
Please, gaat ze dat zeggen.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef kybe het volgende:
Ik hoop niet dat Melissa als nieuwe millionaire komt vanavond.
En er dus theorien worden bedacht en iedereen het er toch over heeft... Nog meer zelfs...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is ook niet gek als je de bewoners zelfs hoort praten over het incident. Alhoewel het meer een niet praten is.![]()
Niemand mag een ander beletten aangifte te doen, ook de redactie niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef ericahysterica het volgende:
zou dat ook bij de spelregels horen dat je na een poging tot aanranding uren weg mag blijven buiten de kooi om privezaken te regelen. Ik herinner mij nog dat sylvia naar een begrafenis moest. en dat had heel wat voeten iin de aarde..........
Nico zegt dat ie zich er vooral aan stoorde dat ie weer eens werd wakker gemaakt maar Eric zegt dat dat moet kunnen in dgk.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Thanks
Ik hoop echt dat Eric moet vertrekken. Ik vind hem zo eng en smerig in dat filmpje van vannacht.
Zonder te betalenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
he me streams doen het opeens
Wat een lulverhaalquote:Op zondag 13 mei 2007 21:09 schreef itsme het volgende:
Ja hoor hij is weg geweest. prive zaken mocht hij regelen.
Pietquote:Op zondag 13 mei 2007 21:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
De Sint heeft toch een bepaalde uitstraling nu... Ik denk dat de TT niet ver bezijden de waarheid is.![]()
[afbeelding]
Sssshhhhtquote:Op zondag 13 mei 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Voetbalvrouwen?? Sinds wanneer pokeren ze niet meer??
Die verandering, begon meteen daarna en is nog altijd merkbaar.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef Taurus het volgende:
[..]De verstandhouding is nú pas 'n beetje veranderd, en dat ligt volgens mij aan 't feit dat Huub bij sommige dingen over de schreef is gegaan volgens Eric, en dat Eric niet duidelijk partij blijft kiezen voor Huub. En concurrentie: Lieke kwam er 'n beetje tussen, Amanda ook 'n beetje en Nicolaas etc., Syl weg, gewoon geen stabiele SHE-situatie meer.
De verstandhouding is absoluut niet ná dat incident gelijk veranderd, ze hebben nog staan bekken op dat feest, en sowieso nog vrij lang met elkaar geslapen, gelachen en geklooid, zonder ruzie.
Een paar dagen geleden waren er geruchten over Melissa als nieuwe millionaire.Ik hoop ook van niet,Mitch zou ik niet erg vinden.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, niet nog een bimbo.... Mitch mag wel
Kan geregeld worden hoor...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Voetbalvrouwen?? Sinds wanneer pokeren ze niet meer??
Toen amanda hem vroeg of hij weg geweest was begon hij te lachen. Ook amanda zat raar te lachen en daarna zei Nicolaas dat hij prive zaken had geregeld.quote:
Die verandering begon niet daarna en is pas sinds enkele weken ingetreden.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
Die verandering, begon meteen daarna en is nog altijd merkbaar.
Hij zei dat hij bankzaken moest regelen, dat kan niet op zondag, maar het was onlinequote:Op zondag 13 mei 2007 21:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Toen amanda hem vroeg of hij weg geweest was begon hij te lachen. Ook amanda zat raar te lachen en daarna zei Nicolaas dat hij prive zaken had geregeld.
Misschien een verschil van observatie, ik merkte die verandering meteen daarna al op.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Die verandering begon niet daarna en is pas sinds enkele weken ingetreden.
Nee joh, ze mist haar kindjuuuuuuuuusquote:Op zondag 13 mei 2007 21:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je ziet Natasia denken : "Hij mocht wel naar huis en ikke niet ...."
[afbeelding]
Ja, klinkt heeeeeeel logisch. Not.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zei dat hij bankzaken moest regelen, dat kan niet op zondag, maar het was online![]()
Ok, ik dus nietquote:Op zondag 13 mei 2007 21:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Misschien een verschil van observatie, ik merkte die verandering meteen daarna al op.
Op precies dezelfde manier hoe zij der kindjes vergeet?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe kon ik dat nou vergeten ......
Bankzaken....quote:
ABN AMRO Das lastig hoor met je miljoenenquote:
Ik doe er ook altijd 7 uur over om een rekening via internet te betalenquote:
Alles wat brian zegt word in het belachelijke getrokken, ik had het idee dat hij het vast niet verzon, dus ik ging ff zoeken en vond datquote:Op zondag 13 mei 2007 21:11 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Je toetsenbord staat engels ingesteld...![]()
Langzaam modem?quote:
Jij kijkt wel streams?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
Hij had die bankzaken online dus ook in het kantoor van de redactie kunnen doen bijvoorbeeld.....
Ik blijf er bij dat ik dit dus gewoon oneerlijk vind in het kader van het spel dat men speelt met een grote zeer grote prijs zou ik zeggen. Mensen leveren immers hun ziel en hun tijd - en een goed toekomstperspectief in, gelijke kansen zou ik zeggen
sinds 4 mei ben ik verstoken van streams en ben ik afhankelijk van wat jullie fokkers hier neertypenquote:
Als ze dat deden, was het misschien leukerquote:Op zondag 13 mei 2007 21:22 schreef Kinga het volgende:
Ze gaan tv kijken? fuckers.
volgens mij op het moment dat Huub immuun gemaakt werd.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Die verandering begon niet daarna en is pas sinds enkele weken ingetreden.
het plasmascherm schijnt kapot te zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 21:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom ze niet gewoon in de woonkamer mogen zitten ?
Daar mochten ze eerder ook al niet naar toe. Misschien camera's kaopt?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom ze niet gewoon in de woonkamer mogen zitten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |