Sssshhhhtquote:Op zondag 13 mei 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Voetbalvrouwen?? Sinds wanneer pokeren ze niet meer??
Die verandering, begon meteen daarna en is nog altijd merkbaar.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef Taurus het volgende:
[..]De verstandhouding is nú pas 'n beetje veranderd, en dat ligt volgens mij aan 't feit dat Huub bij sommige dingen over de schreef is gegaan volgens Eric, en dat Eric niet duidelijk partij blijft kiezen voor Huub. En concurrentie: Lieke kwam er 'n beetje tussen, Amanda ook 'n beetje en Nicolaas etc., Syl weg, gewoon geen stabiele SHE-situatie meer.
De verstandhouding is absoluut niet ná dat incident gelijk veranderd, ze hebben nog staan bekken op dat feest, en sowieso nog vrij lang met elkaar geslapen, gelachen en geklooid, zonder ruzie.
Een paar dagen geleden waren er geruchten over Melissa als nieuwe millionaire.Ik hoop ook van niet,Mitch zou ik niet erg vinden.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, niet nog een bimbo.... Mitch mag wel
Kan geregeld worden hoor...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Voetbalvrouwen?? Sinds wanneer pokeren ze niet meer??
Toen amanda hem vroeg of hij weg geweest was begon hij te lachen. Ook amanda zat raar te lachen en daarna zei Nicolaas dat hij prive zaken had geregeld.quote:
Die verandering begon niet daarna en is pas sinds enkele weken ingetreden.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
Die verandering, begon meteen daarna en is nog altijd merkbaar.
Hij zei dat hij bankzaken moest regelen, dat kan niet op zondag, maar het was onlinequote:Op zondag 13 mei 2007 21:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Toen amanda hem vroeg of hij weg geweest was begon hij te lachen. Ook amanda zat raar te lachen en daarna zei Nicolaas dat hij prive zaken had geregeld.
Misschien een verschil van observatie, ik merkte die verandering meteen daarna al op.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Die verandering begon niet daarna en is pas sinds enkele weken ingetreden.
Nee joh, ze mist haar kindjuuuuuuuuusquote:Op zondag 13 mei 2007 21:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je ziet Natasia denken : "Hij mocht wel naar huis en ikke niet ...."
[afbeelding]
Ja, klinkt heeeeeeel logisch. Not.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zei dat hij bankzaken moest regelen, dat kan niet op zondag, maar het was online![]()
Ok, ik dus nietquote:Op zondag 13 mei 2007 21:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Misschien een verschil van observatie, ik merkte die verandering meteen daarna al op.
Op precies dezelfde manier hoe zij der kindjes vergeet?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe kon ik dat nou vergeten ......
Bankzaken....quote:
ABN AMRO Das lastig hoor met je miljoenenquote:
Ik doe er ook altijd 7 uur over om een rekening via internet te betalenquote:
Alles wat brian zegt word in het belachelijke getrokken, ik had het idee dat hij het vast niet verzon, dus ik ging ff zoeken en vond datquote:Op zondag 13 mei 2007 21:11 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Je toetsenbord staat engels ingesteld...![]()
Langzaam modem?quote:
Jij kijkt wel streams?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
Hij had die bankzaken online dus ook in het kantoor van de redactie kunnen doen bijvoorbeeld.....
Ik blijf er bij dat ik dit dus gewoon oneerlijk vind in het kader van het spel dat men speelt met een grote zeer grote prijs zou ik zeggen. Mensen leveren immers hun ziel en hun tijd - en een goed toekomstperspectief in, gelijke kansen zou ik zeggen
sinds 4 mei ben ik verstoken van streams en ben ik afhankelijk van wat jullie fokkers hier neertypenquote:
Als ze dat deden, was het misschien leukerquote:Op zondag 13 mei 2007 21:22 schreef Kinga het volgende:
Ze gaan tv kijken? fuckers.
volgens mij op het moment dat Huub immuun gemaakt werd.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Die verandering begon niet daarna en is pas sinds enkele weken ingetreden.
het plasmascherm schijnt kapot te zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 21:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom ze niet gewoon in de woonkamer mogen zitten ?
Daar mochten ze eerder ook al niet naar toe. Misschien camera's kaopt?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom ze niet gewoon in de woonkamer mogen zitten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |