quote:Op zondag 13 mei 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
Nicolaas is terug
Of jemig ik krijg pijn in m'n kont van dat bierquote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub sliep niet. Anders was hij de volgende ochtend nooit met de volgende opmerking gekomen: "Nu weet ik zeker dat ik alleen op vrouwen val"
![]()
Klopt.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Dynabite het volgende:
Huub sliep niet. Anders was hij de volgende ochtend nooit met de volgende opmerking gekomen: "Nu weet ik zeker dat ik alleen op vrouwen val"
![]()
Aangifte doen, die eventueel kan worden afgekocht.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
Alles kan overboord...
Nico moest prive zaken regelen...
Is m'n TT toch goed gekozen.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
Nicolaas is terug
Ook dat, en ik vind 't onzin om daar zo over te discussieren. Huub zit er overduidelijk niet mee, dus waar hebben we 't in godsnaam over?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
De verstandhouding tussen Eric en Huub, is sindsdien toch behoorlijk veranderd. Misschien zit Huub er toch wel een beetje mee? ssssssttt!quote:Op zondag 13 mei 2007 21:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ook dat, en ik vind 't onzin om daar zo over te discussieren. Huub zit er overduidelijk niet mee, dus waar hebben we 't in godsnaam over?![]()
Ik heb ook al gegeten...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:07 schreef noekje het volgende:
Ik dacht net,'heeft hij al gegeten?'
en Huub vraagt het.
Gelukkig, hij heeft al gegeten.
Ik wil wel dat Nicolaas het goed heeft natuurlijk.
kijk naar de streams dan zie je het zelf.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:08 schreef Sonique het volgende:
'Laat de complot theorien maar weer komen....
Oh wacht 'Door DGK opgelegt' en 'doofpot' zullen weer hoogtij vieren...
Je bent echt een visionair.quote:
omdat homosex nogal gevoelig ligt, en DGK net bar veel kijkers trekt misschien?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt.
Maar waarom mag dit onderwerp dan niet ten sprake komen van achter?
Ik snap de logica niet.
Dat is ook niet gek als je de bewoners zelfs hoort praten over het incident. Alhoewel het meer een niet praten is.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:08 schreef Sonique het volgende:
'Laat de complot theorien maar weer komen....
Oh wacht 'Door DGK opgelegt' en 'doofpot' zullen weer hoogtij vieren...
Nico vertelt dat ie privézaken heeft geregeld, Huub meldt dat de salontafel terug is en Brian vindt Nicolaas wel erg vrolijk. Amanda zegt dat Melissa niet komt omdat er iets belangrijks staat te gebeuren.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:07 schreef Kinga het volgende:
watgebeurt er? me streams doen vaag...
Ik ook niet. Wat is waar?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt.
Maar waarom mag dit onderwerp dan niet ten sprake komen van achter?
Ik snap de logica niet.
It also improves the texture of the skin, and heals the dryness associated with aging."quote:Op zondag 13 mei 2007 21:03 schreef Mokum020 het volgende:
"Juicebar.....dat is master, daar hebben ze verse sapjes, ze maken sap van gras,
groeiend gras......"
aldus Brian![]()
Ja en Eric vond het gezellig dat ie weer een keer aan tafel heeft meegegeten.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb ook al gegeten...![]()
heeft Jaap al gegeten trouwens?
Thanksquote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nico vertelt dat ie privézaken heeft geregeld, Huub meldt dat de salontafel terug is en Brian vindt Nicolaas wel erg vrolijk. Amanda zegt dat Melissa niet komt omdat er iets belangrijks staat te gebeuren.
Je toetsenbord staat engels ingesteld...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
It also improves the texture of the skin, and heals the dryness associated with aging."
Some people who try grass juice find that they just cannot tolerate wheatgrass juice. It is extremely detoxifying and makes some people nauseous every time they drink it. These people may find that they can tolerate barley grass juice
En dus gooien ze er een homo in?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
omdat homosex nogal gevoelig ligt, en DGK net bar veel kijkers trekt misschien?
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
It also improves the texture of the skin, and heals the dryness associated with aging."
Some people who try grass juice find that they just cannot tolerate wheatgrass juice. It is extremely detoxifying and makes some people nauseous every time they drink it. These people may find that they can tolerate barley grass juice
Ik kan me voorstellen dat de eerste keer homosex gevoelig (pijnlijk) is, maar toch zeker niet voor al die tere zieltjes die dat moeten zien? Tenzij je in je oog geneukt wordt.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
omdat homosex nogal gevoelig ligt, en DGK net bar veel kijkers trekt misschien?
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:09 schreef Tissik het volgende:
[..]
De verstandhouding tussen Eric en Huub, is sindsdien toch behoorlijk veranderd. Misschien zit Huub er toch wel een beetje mee? ssssssttt!
Alsjeblieft niet, niet nog een bimbo.... Mitch mag welquote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef kybe het volgende:
Ik hoop niet dat Melissa als nieuwe millionaire komt vanavond.
De "heren" waren al een tijdje wakker voordat de streams op de masterbedroom gingen. Toen die opmerking gemaakt werd, zat Huub te roken in/op bed en was dus al even wakker (de voorafgaande gesprekken hebben wij niet kunnen volgen).quote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, niet nog een bimbo.... Mitch mag wel
Please, gaat ze dat zeggen.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef kybe het volgende:
Ik hoop niet dat Melissa als nieuwe millionaire komt vanavond.
En er dus theorien worden bedacht en iedereen het er toch over heeft... Nog meer zelfs...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is ook niet gek als je de bewoners zelfs hoort praten over het incident. Alhoewel het meer een niet praten is.![]()
Niemand mag een ander beletten aangifte te doen, ook de redactie niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef ericahysterica het volgende:
zou dat ook bij de spelregels horen dat je na een poging tot aanranding uren weg mag blijven buiten de kooi om privezaken te regelen. Ik herinner mij nog dat sylvia naar een begrafenis moest. en dat had heel wat voeten iin de aarde..........
Nico zegt dat ie zich er vooral aan stoorde dat ie weer eens werd wakker gemaakt maar Eric zegt dat dat moet kunnen in dgk.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Thanks
Ik hoop echt dat Eric moet vertrekken. Ik vind hem zo eng en smerig in dat filmpje van vannacht.
Zonder te betalenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
he me streams doen het opeens
Wat een lulverhaalquote:Op zondag 13 mei 2007 21:09 schreef itsme het volgende:
Ja hoor hij is weg geweest. prive zaken mocht hij regelen.
Pietquote:Op zondag 13 mei 2007 21:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
De Sint heeft toch een bepaalde uitstraling nu... Ik denk dat de TT niet ver bezijden de waarheid is.![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |