ai...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hi buurvrouw
Neuh niet helemaal....... lees en huiver: [SC #64] Sleeptime
ik had je nog een reactie gepost...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Nah mijn videocard is niet goed ensow echt vaag, want de nieuwste grafische spelletjes worden hier gewoon gespeeld. Ik geef het op ik kijk wel mee op de streams naar second life
... deze dus...quote:Op maandag 14 mei 2007 18:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
misschien wel... kijk hier voor meer hulp en hier voor de update van drivers
ja ik heb al zitten kijken, maar hoe kom ik erachter welke kaart of welke driver ik heb ??? Ben namelijk erg BlonTquote:
moet je even in je uitvoer optie : dxdiag (intikkken)...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
[..]
ja ik heb al zitten kijken, maar hoe kom ik erachter welke kaart of welke driver ik heb ??? Ben namelijk erg BlonT
Ze heeft hem allang gevonden!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
moet je even in je uitvoer optie : dxdiag (intikkken)...
dat kan het inderdaad zijn... klinkt als een videokaart...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:06 schreef petraa het volgende:
Kan het NVIDIA Geforce FX 5700 LE zijn ???
Vrouwen lossen dat samen gewoon op.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat kan het inderdaad zijn... klinkt als een videokaart...
... wil je vriend je niet helpen?... is het een vriend wannabe?...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:20 schreef mootie het volgende:
Mijn vriend duwt me gewoon nieuwe onderdelen voor mn computer in mn hand, dan moet ik maar zien dat ik ze op de juiste plek krijg. Bij grote drama's mag ik roepen.![]()
Tuurlijk wil ie helpen, maar hij wil ook dat ik het zelf ook kan en dat wil ook!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... wil je vriend je niet helpen?... is het een vriend wannabe?...
Wees blij...... wat moet je daar nou....... kutgraphics....... en wat is er nou eigenlijk te doen?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:24 schreef Polonium-120 het volgende:
ik mag met mijn videokaart (ATI Rage mobility P/M AGP 2X (A21/2)) niet op Second Life...![]()
... goede zaakquote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ie helpen, maar hij wil ook dat ik het zelf ook kan en dat wil ook!
chatten met barbie en huub heffner...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Wees blij...... wat moet je daar nou....... kutgraphics....... en wat is er nou eigenlijk te doen?
jij hebt toch een redelijk nieuwe kaart... toch?...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |