dat vind ik niet miljonairwaardig... zoiets noem je een campingsmoking...quote:Op zondag 13 mei 2007 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Mootie is ziek.... Ian moet een lekker joggingpakje ontwerpen!
Ohjee... Arme Mootie.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:27 schreef mootie het volgende:
Mootie is ziek.... Ian moet een lekker joggingpakje ontwerpen!
Wat doen miljonairs dan aan als ze zich niet zo lekker voelen?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat vind ik niet miljonairwaardig... zoiets noem je een campingsmoking...
jaa het is een mooie zondag... een van mijn beste denk ik...quote:
Hoe komt dat?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:32 schreef Polonium-120 het volgende:
jaa het is een mooie zondag... een van mijn beste denk ik...
aan de coke?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat doen miljonairs dan aan als ze zich niet zo lekker voelen?
... tegenwoordig heb minder peristaltische bewegingen...quote:
Zo lief dat je die aan mij hebt overgedaan......quote:Op zondag 13 mei 2007 17:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... tegenwoordig heb minder peristaltische bewegingen...![]()
Nog niet zo ergs als de nieuwe coca cola zero... Dat is dus echt ranzige meuk.quote:
Keep smilin', keep shinin'quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo lief dat je die aan mij hebt overgedaan......![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:50 schreef Leandra het volgende:
Die is gisteren thuisgekomen...
Want?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:18 schreef mootie het volgende:
Ga even lekker in de Cos op Amanda lopen geilen.![]()
Dat wel... maar hij heeft ook een ongelukje gehad, tijdens het op een vuilniszak van de berg af sleën met z'n rug tegen een rotsblok geknald waardoor hij de dinsdagavond al vrijwel helemaal gemist had, en in de loop van de woensdag zo'n last van kreeg dat ze woensdagavond met m naar t ziekenhuis zijn geweest en er foto's gemaakt zijn.quote:
Betekent SC dat je niet over de Gouden Kooi mag praten of haar bewoners?quote:
Ach manneke...... doe hem maar een kusje van mijquote:Op zondag 13 mei 2007 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel... maar hij heeft ook een ongelukje gehad, tijdens het op een vuilniszak van de berg af sleën met z'n rug tegen een rotsblok geknald waardoor hij de dinsdagavond al vrijwel helemaal gemist had, en in de loop van de woensdag zo'n last van kreeg dat ze woensdagavond met m naar t ziekenhuis zijn geweest en er foto's gemaakt zijn.
Donderdag kon hij dus niet mee en de hele terugweg heeft hij zo ongeveer in het bed van de 2de chauffeur liggen slapen omdat dat hij daar iig (goed) kon liggen....
Hij zit dus al vanaf dinsdag aan de pijnstillers en vanaf het ziekenhuis bezoek op woensdag zijn dat pijnstillers op recept en ook nog eens slaappillen...
Morgen maar ff naar de huisarts dus, want het gaat echt niet lekker met hem.
Geilen op Amanda hoort toch echt meer thuis in de COS, volgens mij dan he.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Betekent SC dat je niet over de Gouden Kooi mag praten of haar bewoners?
Nou, ik wou even Slow op Amanda geilen, dus, bij deze..quote:Op zondag 13 mei 2007 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Geilen op Amanda hoort toch echt meer thuis in de COS, volgens mij dan he.
Ik geil altijd op Jaap, maar hou dat hier liever stilquote:Op zondag 13 mei 2007 20:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou, ik wou even Slow op Amanda geilen, dus, bij deze..
Amanda is echt geil.
Nope... ik wist van nix......quote:Op zondag 13 mei 2007 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach manneke...... doe hem maar een kusje van mij![]()
(je wist dit allemaal niet toen hij daar was?)
En die instelling is de volgende keer dan best lastig om vol te houdenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... ik wist van nix......
Ik weet alleen niet of ik me minder beroerd had gevoeld als ik het wel geweten had...
Nu was ik pissed dat ik nix van hem gehoord had maar had een "geen nieuws, goed nieuws" instelling.
Das waar... wel grappig: ik was zo pissed dat de hele week niets van hem gehoord had, dat toen hij me gistermorgen wakker belde (om 07.40 uur) om te zeggen dat ze met een uurtje bij school zouden zijn, dat ik, toen ik hoorde dat hij het was mijn eerste zin (en dat half slapend) was: "en nu kun je wel bellen?!"quote:Op zondag 13 mei 2007 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En die instelling is de volgende keer dan best lastig om vol te houden![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar... wel grappig: ik was zo pissed dat de hele week niets van hem gehoord had, dat toen hij me gistermorgen wakker belde (om 07.40 uur) om te zeggen dat ze met een uurtje bij school zouden zijn, dat, toen ik hoorde dat hij het was mijn eerste zin (en dat half slapend) was: "en nu kun je wel bellen?!"
Maar hij belde met de foon van een leraar![]()
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
ondertussen heb ik wel mooi met die kleine lange gezoend!
Hij ging zeg maar van Nena naar Natasia?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
Oh dit is humor... er is een vriend van hem op visite en nu hoor ik toch dingen die ik nog niet eerder had gehoord:
Bij de arts in het ziekenhuis werd hij door een enorm lekkere verpleegster in een rolstoel gezet en naar de röngtenafdeling gebracht om daar bij een enorme draak te worden afgeleverd...
Vervolgens helpt dat lekkere ding hem zijn shirt uit te doen en zo'n witte jurk aan te doen, en toen moest ie nog ff wachten en toen hij aan de beurt was hielp die draak hem zijn broek uit te doen...
Jr vindt dat het andersom had moeten zijn...![]()
![]()
Volgens Jr. was t nog erger dan Natasia....quote:Op zondag 13 mei 2007 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij ging zeg maar van Nena naar Natasia?![]()
Heeft ie het ziekenhuis aangeklaagd wegens psychische terreur?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens Jr. was t nog erger dan Natasia....![]()
Nog niet, maar ik zal morgen even kijken of dat nodig is... die enorm lekkere verpleegster was schijnbaar zelfs nog mooier dan Nena, dus ik denk dat dat een hoop goed maaktquote:Op zondag 13 mei 2007 20:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft ie het ziekenhuis aangeklaagd wegens psychische terreur?
Das lekker scoren voor iets wat je naar de vuilstort had willen brengenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
Ze hebben gisteren de oude koelkast opgehaald, 50 euroooooooootjes!![]()
En gewoon binnen 2 dagen!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das lekker scoren voor iets wat je naar de vuilstort had willen brengen![]()
De wijze moeder spreekt.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik zal morgen even kijken of dat nodig is... die enorm lekkere verpleegster was schijnbaar zelfs nog mooier dan Nena, dus ik denk dat dat een hoop goed maakt
En dan zal ik hier maar ff niet neerzetten wat hij zei toen ik zei: "misschien heb je wel mazzel dat dat lekkere ding je niet hielp met je broek... als je een stijve had gekregen dan had je flink voor lul gestaan"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |