Oh niks. Moest op het matje komen maar zei gewoon dat iemand dat had verzonnen. Ik kwam wel op FOK!, maar dan onder username blabla, en elke vervelende gozer kan zoiets wel mailen. Weet je wat ze met Photoshop kunnen vandaag de dag? Etc etc.quote:
@home? En zo ja, bij de technische dienst te Groningen of heb je daar een rechtstreeks nummer van?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik schaam me voor waar ik werk(een kabel ISP
)
En sindsdien al van 3 mensen bericht gehad dat zij het warenquote:
$groot_bedrijf.quote:Op maandag 14 mei 2007 07:54 schreef LintuxCx het volgende:
Omdat iedereen die mijn posts leest dan gauw zou overschakelen naar Yahoo!, Altavista of MSN Search.
Geen idee waar 't vandaan komt eigenlijk. Misschien omdat hard roepen dat je voor $groot_bedrijf werkt als opscheppen gezien kan worden. En wat al genoemd is volgens mij, je spreekt namens jezelf hier en niet namens je werkgever. Als je de werkgever toch noemt kan de lezer misschien de post aan dat bedrijf koppelen, en dat is niet de bedoeling.
Ik verberg het verder iig niet. Staat ook gewoon op mijn website. Maar verder moet ik zelf eerst nog even aan het idee wennen dat ik voor een Fortune 500 bedrijf werk ipv een gezellig klein bedrijfje waar niemand ooit van gehoord heeft.
@Slarioux: Wow, wat een trieste actie was dat zeg. Mogelijk nog triester dan het figuur dat Kasta verlinkt heeft bij @Home.
Oh, dat wel, maar ja, wie van de 3 is het dan? En wie zegt me dat 1 van die drie het daadwerkelijk is?quote:Op maandag 14 mei 2007 08:05 schreef LintuxCx het volgende:
En je connecties met de crew zijn niet goed genoeg dat ze voor je gingen kijken wiens kloon het was?
Hee Kasta je ken nu naar hartelust klonen.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
En sindsdien al van 3 mensen bericht gehad dat zij het waren.
Wel allemaal anonieme users met een nieuw aangemaakt accountje, maar ja, da's logisch.
Ksst! Scheer je weg, kwajongen! Ga 'es gauw leren programmeren en begin bij het hoofdstuk over variable prefixes.quote:
Organon?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:27 schreef guapo het volgende:
Ik werk voor een groot pharmaceutisch bedrijf![]()
Gatverdamme, dat meen je niet!?quote:Op maandag 14 mei 2007 07:31 schreef Slarioux het volgende:
De laatste keer dat ik op FOK! postte waar ik werkte heeft de een of andere ijverige user mijn werk gemailt met een linkje naar
a) de desbetreffende negatieve post
b) een link naar mijn fotoboek, zodat er geen misverstand kon bestaan
c) de whois gegevens van mijn domein
Dus tegenwoordig zeg ik het niet meer
quote:Op zondag 13 mei 2007 20:24 schreef FlitsFrits het volgende:
Waarom zou ik uberhaupt willen werken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |