Aaw wat ben je toch weer lief.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:49 schreef -J-D- het volgende:
* -J-D- gaat wel naar de wedstrijd in Nijmegen.
Moet zelfs 2 kaartjes regelen voor geel-zwartjes van fok..
5 Geblesseerde spelers in het Nijmeegse met optie tot meer (Sansoni, red.), een in vorm zijnde Mads Junker. Het wordt hoe dan ook spannend!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:48 schreef endr0me het volgende:
Lijkt me duidelijk wie deze gaat winnen..
Als je van een pot dus echt geen voorspellingen kan maken dan is het Vitesse - Nec wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:48 schreef endr0me het volgende:
Grapjasquote:Op maandag 14 mei 2007 14:02 schreef DeVinger het volgende:
Jij zei tegen mij dat hij geschorst was dude
Yeah, wha-everquote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Grapjas. Das de echte Davids. Niet die kloon die aan de andere kant van de waal speelt
.
Zal wel weer zoals vorig jaar gaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:48 schreef endr0me het volgende:
Ik had het een mooier seizoen gevonden als we "echt" succes hadden gehad...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef Positive_Thinking het volgende:
hehehe mooi seizen vorig jaar. Eerst nek van europese play offs afhouden en daarna uit de play offs gooien voor intertoto en dan ook nog eens boven hun eindigen daardoor.
Btw J-D. De eerste derby is Arnhem vs Nijmegen...
Die topicmakers van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest is.![]()
zo dan zien we allemaal maar eens duidelijk waar het geld van de club vandaan is gekomenquote:
Of zoals dit seizoen tijdens de competitie..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef type_29 het volgende:
[..]
Zal wel weer zoals vorig jaar gaan.![]()
Vitesse, nr.1 van gelderland.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef Positive_Thinking het volgende:
en daarna uit de play offs gooien voor intertoto en dan ook nog eens boven hun eindigen daardoor.
haahha neknerdquote:Op maandag 14 mei 2007 15:01 schreef endr0me het volgende:
[..]
Of zoals dit seizoen tijdens de competitie..
93' + 3 el-akchaoui![]()
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef type_29 het volgende:
[..]
haahha neknerd
play-offs zijn beslissend voor het eindklassement
daarom, vorig jaar vitesse weer boven nek geeindigd![]()
Dan kunnen we meteen van het dauwtrappen naar het stadion fietsenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:07 schreef Adelante het volgende:
Spelen ze op donderdag om 12:30 uur?
Mogen er geen fans bij zijn ofzo
quote:10. Vitesse (play-offsfinale Intertoto verloren, maar in play offs gewonnen van NEC en RKC)
11. NEC (uitgeschakeld in de 2e ronde van de play-offs voor Intertoto)
Missen zullen ze hem toch nietquote:Denneboom speelt niet meer voor NEK
14/5/2007 17:11
NEK moet zich zonder Romano Denneboom zien te kwalificeren voor het Intertoto Cup-toernooi. De spits kampt met een knieblessure.
Denneboom blijkt een scheurtje in de buitenmeniscus van zijn rechterknie te hebben. Woensdag wordt de knie verder onderzocht, meldt NEK. Hij zal dit seizoen niet meer in actie komen.
Denneboom ontbrak afgelopen week al tijdens de twee duels met Sparta Rotterdam in de eerste ronde van de play-offs. De 26-jarige spits is dit seizoen clubtopscorer met negen doelpunten. Komend seizoen vertrek hij naar FC Twente.
NEK neemt het in de play-offs op tegen Vitesse. De winnaar van de tweestrijd tussen de Gelderse rivalen plaatst zich voor de finale van de play-offs om Intertoto-voetbal.
vi.nl
Denk je echt dat ze deze snappen..quote:Op maandag 14 mei 2007 17:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Moeten die nekkers zich niet bezig houden met de wedstrijd van straks, dadelijk degraderen ze nog![]()
Niet bij nagedacht dat het niveau daar iets lager ligt.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:18 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze deze snappen..
Ze weten waarschijnlijk amper dat de A1 niet eens door de eerste ronde, om te kunnen proveren, door is gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |