Triest he?quote:
Wtf dude?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:49 schreef -J-D- het volgende:
* -J-D- gaat wel naar de wedstrijd in Nijmegen.
Moet zelfs 2 kaartjes regelen voor geel-zwartjes van fok..
Werkte goed tegen NAC, houden zoquote:
Dan heb je het als graffiti-kunstenaar toch niet helemaal goed begrepen...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:24 schreef EdAtTheBar het volgende:
Renfront arnep
Heeft iemand gezien wat ze op die n.e.c. borden hadden geschreven? Ze hadden hakenkruizen getekend![]()
![]()
![]()
Driedubbele beveiligingskosten, beide stadons 25% leger dan normaal. Ja het levert heel wat op, die playoffs...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:25 schreef Dos37 het volgende:
Leve de play off's wat gaat dit kosten
Ach, het geeft het niveau van de renfronters aan.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:42 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Dan heb je het als graffiti-kunstenaar toch niet helemaal goed begrepen...
Lijkt het wel op als ik zo eens rondlees op verschillende forums. Maar ja, is toch altijd met deze derby?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:17 schreef DeVinger het volgende:
wow stoere jongen hoor, draait idd om wie de grootste spierballen heeft![]()
Inderdaad! Nec mist 5 basisspelers, dus dat schijnt toch te moeten kunnen. Daarna FC Utrecht verslaan en naar Cork City!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:15 schreef Klingon het volgende:
Gaan we NEK weer inhalen op de ranglijst na de play-offs
Dan ben je al heel lang niet meer naar de derby geweest.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Lijkt het wel op als ik zo eens rondlees op verschillende forums. Maar ja, is toch altijd met deze derby?
Als je op verschillende forums rond gaat lezen lijken wel meer potjes uit te lopen op een veldslagquote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Lijkt het wel op als ik zo eens rondlees op verschillende forums. Maar ja, is toch altijd met deze derby?
in Arnhem zijn al tijden geen vechtpartijen meer geweest. In Nijmegen waren ze afgelopen seizoen nog met elkaar aan het vechten in Nijmegen, Nec vs. Nec dusquote:Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef Klingon het volgende:
[..]
Dan ben je al heel lang niet meer naar de derby geweest.
Toen we in de play offs in Nijmegen van hun wonnen, keek ik op de Grote Markt in Nijmegen op een groot tv-scherm. Ik dik juichen bij de winnende goal van Benson dacht ik? Niemand die me wat deed hoor, was dan ook wel studentenscene maar toch. Alleen de barman ging hele tijd in beeld staanquote:Op maandag 14 mei 2007 13:31 schreef Yozzz het volgende:
[..]
in Arnhem zijn al tijden geen vechtpartijen meer geweest. In Nijmegen waren ze afgelopen seizoen nog met elkaar aan het vechten in Nijmegen, Nec vs. Nec dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |