Naar Luxembourg en Zwitserlandquote:
Triest, is er dan geen manier om beide niets te geven. Iets toevoegen doen ze toch nietquote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/107(...)dood_om_erfenis.html
Het Leger des Heils door de bocht
Mwoa, dat was nog voordat ik die post ge-edit hadquote:
Nou ik ben absoluut geen greenpeacert, maar dit niveau van inhaligheid van het LdH verbaast me toch hogelijk. Deze publiciteit zal de collecta-obrengsten geen goed doen lijkt me.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Triest, is er dan geen manier om beide niets te geven. Iets toevoegen doen ze toch niet
En komt het goed?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dat was nog voordat ik die post ge-edit had
Oh nee, dan niet. Vrijdag wilde ik vrij maar dat kon weer eens niet. Het zal weer rustig zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ehm, donderdag is het hemelvaart, dan werk je toch ook niet
Best flauw, maarja, krijg ook geen vrij aangezien er dan al 2 mensen vrij zijn.. En het bedrijf moet wel telefonisch bereikbaar blijven...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh nee, dan niet. Vrijdag wilde ik vrij maar dat kon weer eens niet. Het zal weer rustig zijn
Teringlijers.
Dan pleuren we de lounge wel volquote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Best flauw, maarja, krijg ook geen vrij aangezien er dan al 2 mensen vrij zijn.. En het bedrijf moet wel telefonisch bereikbaar blijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |