quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:15 schreef rubbereend het volgende:
aha de grootste sponsor van de club wordt in het zonnetje gezet
Is de vlag van de Provincie Gelderland en niet van de gemeente Arnhem. Overhied = Overheid, dus indirect komt het geld daar toch vandaanquote:
Zelfde doek was tegen VVV ook al gebruikt trouwens.quote:Op maandag 24 september 2007 09:45 schreef Sethje het volgende:
Waar sloeg dat affice van Alkmaar-Venlo op? Ik snap echt de bedoeling niet van kaas
ja daarom... dit doek + de tekstdoeken die al nergens op sloegen... Heb nog nergens een reactie van de west kaas mafia kunnen vinden.....quote:Op maandag 24 september 2007 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zelfde doek was tegen VVV ook al gebruikt trouwens.
Tsja, AZ...quote:Op maandag 24 september 2007 15:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch grappig dat ze bij az weer voor wat anti Ajaxdoekjes hebben gekozen ipv pro-az doekjes.
Wat nou geen historie? Je zal maar geen toekomst hebben!![]()
er zit inderdaad direct en indirect nogal wat provinciaal geld in Vitesse en het Gelredomequote:Op maandag 24 september 2007 15:33 schreef DRD het volgende:
[..]
Is de vlag van de Provincie Gelderland en niet van de gemeente Arnhem. Overhied = Overheid, dus indirect komt het geld daar toch vandaan
Bij Willem II hing vorig seizoen een spandoek van wel een meter of 20 breed met heel groot 'Supportersvereniging, bedankt voor de fietstocht!' of in een iets andere bewoording.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:47 schreef rubbereend het volgende:
nou het meest trieste spandoek van dit seizoen is iig al bekend
tjah, daar mag je nog eens een fakkeltje mee het stadion in smokkelen.quote:Op maandag 24 september 2007 16:37 schreef r.liong het volgende:
Ik vind de volgende TIFO's van Nederlandse clubs wel het vermelden waard:
[afbeelding]
ajax-psv seizoen 2006
[afbeelding]
feyenoord-ajax seizoen 2005
Maar de Spaanse en Italiaanse TIFO's die verslaan gewoon alles.
Vergeet ook Frankrijk niet, met name St. Etienne (Magic Fans & Green Angels)quote:Op maandag 24 september 2007 16:37 schreef r.liong het volgende:
Ik vind de volgende TIFO's van Nederlandse clubs wel het vermelden waard:
[afbeelding]
ajax-psv seizoen 2006
[afbeelding]
feyenoord-ajax seizoen 2005
Maar de Spaanse en Italiaanse TIFO's die verslaan gewoon alles.
Ik vind 'm mooi gelukt. Hulde!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:57 schreef Blawh het volgende:
Heel leuk Thema voor de sfeeractie van vorige week, helaas kwam het gouden hart er totaal niet uit.
http://www.youtube.com/watch?v=N_v7AnsaSHY
KAOS JWTquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef BottleKid het volgende:
Bovendien, waarom zou je van die gare CO2-shooters () vóór de tekst zetten? Zodat je het nóg slechter leest?
![]()
Leg hem even uit, ik snap hem nog steeds nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef BottleKid het volgende:
Ik moest 41x kijken bij die actie van AZ waar het nou eigenlijk over ging.
Na enige uitleg wist ik het, maar duidelijk was het niet. Bovendien is dat doek al eens eerder gebruikt...
Die tekst is ook maar lukraak dat vak op geflikkerd.
Bovendien, waarom zou je van die gare CO2-shooters () vóór de tekst zetten? Zodat je het nóg slechter leest?
![]()
[afbeelding]
Ik vind het echt een kutactie.
Eerste profwedstrijd van Nederland, Alkmaar-Venlo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:34 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Leg hem even uit, ik snap hem nog steeds niet![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:34 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Leg hem even uit, ik snap hem nog steeds niet![]()
Oh okquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:41 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Eerste profwedstrijd van Nederland, Alkmaar-Venlo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |