Hoi wycciequote:
Wat de Gouden Kooi is weet ik nog nèt, maar wat is V-O-L?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Bwennie zit tegenwoordig op V-O-L. Die volgt daar de Gouden Kooi
Dat is een ander forum, Vrienden OnLinequote:Op zondag 13 mei 2007 14:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat de Gouden Kooi is weet ik nog nèt, maar wat is V-O-L?![]()
Nóóit van gehoord.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een ander forum, Vrienden OnLine![]()
Nope; dit is een mooie vrouw.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
Is het een lelijke vrouw die op deze manier nog iets lijkt ?
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:27 schreef Misstique het volgende:
Is dat Neve Campbell?
Lijkt mij niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt me Kate Beckinsale.
Daarover gesproken:quote:Op zondag 13 mei 2007 19:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo zonder zichtbare cleavage vind ik deze opgave toch best lastig.
You are sóóó fucked !quote:Op zondag 13 mei 2007 21:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Of je de enige was, durf ik niet te zeggen, maar ik hoor de naam nu voor het eerst en zal de rest van m'n leven daaraan denken als ik die naam hoor.
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo zonder zichtbare cleavage vind ik deze opgave toch best lastig.
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:27 schreef pyl het volgende:
Linda heeft geen cleavage nodig om de aandacht te trekken.
Ja ja, John Wayne…snik, goede oude tijdquote:Op maandag 14 mei 2007 08:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Hallo John. Held der helden.
De hele dag bonen met spek eten. Opgebakken boven een kampvuur en direct uit de pan eten. Met de pollepel. Wat nou borden en bestek!?!?!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:04 schreef Bimmel het volgende:
Ja ja, John Wayne…snik, goede oude tijd
Uit de tijd dat mannen nog mannen waren en dat ze genoeg gezelschap hadden aan hun paard en hun banjo.
Toen echte ijzervreters gewoon nog koffie dronken uit een roestig keteltje en niet die fancy-schmancy senseo meuk.
Dat was me nog eens wat. Tegenwoordig ben je als man pas hip als je metrosexueel bent….John moest een weten…
quote:De leden van New Order zijn Bernard Sumner (leadzanger), Peter Hook (bassist) en Stephen Morris (drums, percussie en elektronica), allen afkomstig uit Joy Division, plus Gillian Gilbert (gitaar/synthesizer). Gilbert en Morris vormen een echtpaar. In 2001 verliet Gillian Gilbert de groep en werd vervangen door Phil Cunningham. Op 4 mei 2007 kondigt Peter Hook in een radiointerview het einde van de groep aan.
Mmmmmmquote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef Bimmel het volgende:
een Napoleon zuurtje verorberd.
Ze bezingen "goedendag" in 20 talen?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:40 schreef Gellius het volgende:
Er is een link met een bovenstaand plaatje.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Of bedoel je een van de vele liederenmet Steve McQueen in de titel?
Dat is noordwest. Newcastle is noordoost.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:36 schreef wyccie het volgende:
Liverpool ligt daarzo toch?
Noem eens wat hits van ze.
Welnu wyccie, het antwoord is - zoals pyl en jij al zeiden: midden jaren 80.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:15 schreef wyccie het volgende:
Maar wat is dan het antwoord, Tokay?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:17 schreef Tokay het volgende:
Welnu wyccie, het antwoord is - zoals pyl en jij al zeiden: midden jaren 80.
Ik zat gisterenavond nog even aan The Undertones te denken, maar dat was dan natuurlijk niet goed geweestquote:
Wij zijn zaterdag aan de beurtquote:
Zo dus inmiddels ook al lasogen ontwikkeld? Ik heb vorige maand in 1 weekend Twin Peaks seizoen 1, 2 en de film Fire Walk With Me zitten kijken.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:26 schreef Diaan73 het volgende:
heey mr_Awij zijn inmiddels ook verslaafd aan Lost. We hebben de de dvd-boxen van seizoen 1 en 2 volledig gekeken... in 14 dagen
![]()
Helemaal goed. Mevrouw Steve McQueen, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:03 schreef Tokay het volgende:
Enne: da's Ali McGraw, uit Love Story. Denk ik.
Dat is inderdaad makkelijk. Love Story, snik snik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:28 schreef pyl het volgende:
Jawel, maar dan wordt het wel erg gemakkelijk:
[afbeelding]
Is dat Nico van Eigen huis en Tuin?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:34 schreef Bimmel het volgende:
dit is me toch een partij moeilijk......![]()
[afbeelding]
Het valt nog mee, maar 26 uur in één weekendquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo dus inmiddels ook al lasogen ontwikkeld? Ik heb vorige maand in 1 weekend Twin Peaks seizoen 1, 2 en de film Fire Walk With Me zitten kijken.Dikke 26 uur kijkplezier dat wel.
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:20 schreef pyl het volgende:
Gokje op Paul Newman en Joanne Woodward.
Nee, mannen in balletpakjes danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:08 schreef pyl het volgende:
Whehehehe ... en toch vind ik vrouwen en sport in principe een onzalige combinatie.
[afbeelding]
Goed idee voor een nieuw thema!quote:
Ja, Romy Schneider, hier in een scharnierfoto:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:16 schreef wyccie het volgende:
Sissi.
Aerobics, ja, Jane, ja.quote:
Hmmmmmmmm ...... ik doe mijn best, wyccie, maar MJ wil vooralsnog niet tevoorschijn komen. Hoe raar ik ook kijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:15 schreef wyccie het volgende:
Haha, als je goed kijkt naar die foto. Vooraan...dat glas..... als je een beetje raar kijkt lijkt het op Michael Jackson (met zonnebril).
Welke foto hebben jullie het dan over? Ik zie helemaal geen zwarte broek.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef Tokay het volgende:
De zwarte broek van Romy Schneider is de hoed; haar opgetrokken knie maakt het tot een soort puntige piratenhoed.
Zie je het, pyl?
Nee, het is mij één amorfe massa. Net als Michael Jackson, eigenlijk.quote:
Iets meer naar boven scrollen....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welke foto hebben jullie het dan over? Ik zie helemaal geen zwarte broek..
De zwart-wit foto die pyl om 12:08 u. plaatste.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:39 schreef Misstique het volgende:
Welke foto hebben jullie het dan over? Ik zie helemaal geen zwarte broek..
Gebruik je fantasie!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:40 schreef pyl het volgende:
Nee, het is mij één amorfe massa. Net als Michael Jackson, eigenlijk.
Dit plaatje is totaal anders dan het plaatje wat pyl heeft gepost, toch?quote:
Huh?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:02 schreef Misstique het volgende:
Dit plaatje is totaal anders dan het plaatje wat pyl heeft gepost, toch?. Ik zie deze foto hier nu voor het eerst.
Okay, LaToya dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is dat Michael niet hoor.
Ik geef het op.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:Ik denk ook niet dat LaToya aan het voeteneind van Romy heeft gezeten.
Nee, nee! Hou op!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou toch ook niet logisch zijn? Denk na!
Kijk als het nou Liz Taylor was geweest, dan zou het best Michael geweest kunnen zijn. Maar in dit geval, Romy Schneider, lijkt het me toch sterk.quote:
Ik zie deze:quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:08 schreef pyl het volgende:
Whehehehe ... en toch vind ik vrouwen en sport in principe een onzalige combinatie.
Ja zeg, fantasiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is toch dezelfde.... ik zag/zie het wel. Je hebt idd wel wat fantasie ervoor nodig.
Heb je dat ook nooit gehad?? Ook niet toen je een kleine Scrut was?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja zeg, fantasieDat heb ik helemaal niet, daar begin ik ook niet meer aan op mijn leeftijd.
Ik word gek, ik zie 2 verschillende foto's: één waar een dame met haar armen in de lucht staat en een zilverkleurige, mouwloze top aan heeft en de ander een dame liggend op een bank met een blouse aan en een sigaret in haar hand.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is toch dezelfde.... ik zag/zie het wel. Je hebt idd wel wat fantasie ervoor nodig.
Ik ben zelfs nooit klein geweest, tenmiste niet dat ik mij herinneren kan. Ik was altijd al net zo groot als mijzelf.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je dat ook nooit gehad?? Ook niet toen je een kleine Scrut was?
quote:
Zij zien Michael Jackson met een punthoed op. Wie zou er nu gek zijn? Jij of Michael?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:44 schreef Misstique het volgende:
Jullie proberen me gewoon gek te maken, of niet?.
Zie ik daar achter in de bosjes, ter hoogte van de voet van meneer, Michal Jackson met een hoed op?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:51 schreef pyl het volgende:
Ik heb het probleem met enkele geniale handgrepen proberen op te lossen, Mysstique. Maar het middel is erger dan de kwaal, begrijp ik.![]()
Afijn.
[..]
[afbeelding]
Neehee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef pyl het volgende:
Als je Nureyev en Ebbelaar kent, ken je deze ook.
quote:Een belangrijk moment voor de carrière vanwas in 1909 zijn ontmoeting met Serge Diaghilev, een kunstliefhebber in Sint-Petersburg die grote Russische exposities en concerten organiseerde in Parijs. Diaghilev was steeds op zoek naar nieuwe uitingen van kunst (zijn motto was Etonne-moi, ofwel verbaas mij).
en Diaghilev raakten verwikkeld in een homoseksuele relatie (waarbij het de vraag is in hoeverre dat bij
geheel vrijwillig was), en Diaghilev stuurde de carrière van
. Hij nam hem op in zijn nieuwe balletgezelschap Les Ballets Russes, waar hij met Anna Pavlova een leidende rol kreeg.
zorgde ervoor dat ook zijn zusje Bronislava een contract kreeg.
Het ballet dat het gezelschap in Europa kwam brengen was geheel nieuw. De originele decors en kostuums, verrassende muziek en bovenal de goed getrainde dansers sloegen in. Rond zijn twintigste jaar waseen gevierde ster. Na Parijs en de rest van Europa veroverde het gezelschap ook de Verenigde Staten. Een fameuze rol van
was die van de marionet Petroesjka in het gelijknamige ballet van Igor Stravinsky. Legendarisch was de gigantische sprong waarmee
aan het einde van de korte solo 'Spectre de la Rose' de coulissen in sprong. Diaghilev spoorde
aan om ook zelf balletten te gaan maken. Voor de vaste choreograaf van het gezelschap (Michel Fokine) was dat een reden om de groep verbolgen te verlaten. In 1912 produceerde
L'après-midi d'un faune met muziek van Claude Debussy. Dit ballet werd met groot enthousiasme ontvangen, hoewel critici beweerden dat het eigenlijk geen dans meer was.
week af van de gebruikelijke vloeiende dansbewegingen, geïnspireerd door schilderingen op Grieks aardewerk. De hoekige en soms ook homoseksueel getinte bewegingen die hij gebruikte veroorzaakte bij de première van L'apres-midi d'un faun een rel in het Théâtre de Champs-Elysées, waar men meende dat hij masturbeerde met de sjaal van de nimf. In 1913 volgden Jeux (een spel van drie mannen op een tennisbaan) en Le Sacre du Printemps, op muziek van Igor Stravinsky. 'Sacre' veroorzaakte een ware rel bij de première in Parijs.
In 1913 gingen de Ballets Russes op tournee naar Zuid-Amerika. Diaghilev ging niet mee, vanwege zijn vrees voor zeereizen over de Oceaan. Op deze reis werdverliefd op de Hongaarse gravin Romala Pulszky. Een huwelijk volgde. In haar memoires schreef Bronislava
dat Pulszky haar broer in de val had laten lopen. Zij zou opzettelijk op hetzelfde schip als het balletgezelschap een passage geboekt hebben, om
ongehinderd door Diaghilev aan de haak te kunnen slaan. Diaghilev, die van het huwelijk hoorde, stuurde onmiddellijk een telegram waarin
ontslagen werd.
Baryshnikov ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Het wachten is op Treinhomo, onze balletkenner.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:13 schreef Tokay het volgende:
Of Alexander Godunov.
Dat strookt niet met deze bewering:quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef pyl het volgende:
Als je Nureyev en Ebbelaar kent, ken je deze ook.
Oeps ... jij kent Nureyev wel, maar Nijinksy niet?quote:
Hoe zou hij soep gegeten hebben? Of een kipkluifje?quote:Doe nog maar iets cultureels.
Nee, dacht ik eerst ook, maar hij heeft iets van een onverzorgde air over 'm die ik niet vind stroken met een Gallier.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef Tokay het volgende:
Een Fransman, dat lijkt mij duidelijk.
Hmmmmm .... wat een ... eh ... breed geverseerd mannetje. Op welk van deze terreinen blonk hij écht uit?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:23 schreef Gellius het volgende:
... namelijk slechts astronoom, taalkundige, filosoof en dichtèr.
Tsja...wat zijn dat dan voor tijden ,dat jij je hengel uitgooit.......quote:
Vroeger naar bakvissenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:12 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Tsja...wat zijn dat dan voor tijden ,dat jij je hengel uitgooit.......
Vroegah,toen je nog jong was......quote:
8 jaar geleden nog maar hoor, m'n fotoboek. Nu ben ik Hazesquote:
Ïk verscheurde je foto...Of was dat die andere klasbak?..quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
8 jaar geleden nog maar hoor, m'n fotoboek. Nu ben ik Hazes
Alsof je de Beatles met BZN vergelijktquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:46 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ïk verscheurde je foto...Of was dat die andere klasbak?..
Eén pot natquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof je de Beatles met BZN vergelijkt
Nope, ik ben weer vergeten naar bed te gaan vannacht. Ik ga dadelijk nog maar even slapen en dan naar m'n werk. Jij hebt een lang weekend?quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ga je nog wat leuks doen vandaag???
Op zoek gaan hoef ik waarschijnlijk niet. Het kan verkeren maar meestal zoekt het werk mij wel. Dat is het voordeel als je goed bent in een kunstje. Dat is tegelijk ook een nadeel omdat je daardoor misschien wel wat te lang doorgaat met dat kunstje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ben je op zoek naar ander werk? Of laat je het gewoon zn beloop?
Ook daarin zou ik wel wat actiever kunnen zijn maar het hele idee van netwerken staat me tegen. Als ik dat om me heen zie gebeuren ga ik al op zoek naar een teiltje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Maar wel lekker dat je niet op zoek hoeft, maar dat het jou vindt.
Moah, ik kan niet zomaar vrije dagen opnemen, da's wel vervelend.quote:Je moet nu wel heel veel/vaak werken of niet?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Dames van het uitzendbureau.... verschrikkelijke types, vinden zichzelf de maatstaf der mensheid maar zijn zo verschrikkelijk voorspelbaar, burgertruttig en saai. ik wilde nog toevoegen dat ze nazi's van deze tijd zijn, maar die vergelijking gaat, helaas, mank
Dat hele Human-Resource Management is een wassen neus [afbeelding]
Voer je ook sollicitatiegesprekken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Bij ons heet het gewoon Personeel & Organisatie.en ik ben er onderdeel van...![]()
Soms.... maar de slechte/goede punten staat inderdaad bijna op alle standaardlijstjes. Sterke opmerking van die schoenen poetsen. Doe ik ook nooit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voer je ook sollicitatiegesprekken?
mij werd eens in een gesprek met drie nogal zure dames gevraagd naar m'n goede en slechte punten. ik was helemaal overdonderd want ik had bij die organisatie toch wel een iets minder standaard gesprek verwacht maar ik was helder genoeg om niet uit de school te klappen over mijn slechte eigenschappen. aangekomen bij het benoemen van de slechte punten meldde ik, waarheidsgetrouw overigens, dat ik mijn schoenen nooit poets. ineens doken de zure dames tegelijk onder tafel en werd er daarna nog een minuut of wat serieus gesproken over schoenonderhoud-gerelateerde onderwerpen.
Enfin: ik ga even dutten
Fijne dag
Dag Diaantjequote:
Zo noemen ze me ook op het werk. Ik ben de jongste.quote:
Neuh, lekker luieren vandaag!quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo noemen ze me ook op het werk. Ik ben de jongste.
Ga jij nog wat leuks doen vandaag?
Wij ookquote:
Bekend probleemquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij ook![]()
Al is Peaceman wel druk met het proberen te repareren van de pc...
Ach wat maakt het uit als het hier zo goed als uitgestorven isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:20 schreef Bimmel het volgende:
Morgen allen
Dit was toch het "Raad je Plaatje" topic en niet "Maak een Praatje" ??
Ach ja, lekker aan de klets is ook best toch.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit als het hier zo goed als uitgestorven isWe kunnen het wel een nieuwe topictitel geven: "Raad je plaatje en maak daarbij een praatje".
![]()
quote:'k Ben Brahman. Maar we zitten zonder meid.
Ik doe in huis het een'ge dat ik kan:
'K gooi mijn vuilwater weg en vul de kan;
Maar 'k heb geen droogdoek; en ik mors altijd.
Zij zegt, dat dat geen werk is voor een man.
En 'k voel me hulp'loos en vol zelfverwijt,
Als zij mijn lang verwende onpraktischheid
Verwent met wat ze toverde in de pan.
En steeds vereerde ik Hem, die zich ontvouwt
Tot feeërie van wereld, kunst en weten:
Als zij me geeft mijn bordje havermout,
En 'k zie, haar vingertoppen zijn gespleten,
Dan voel ik éénzelfde adoratie branden
Voor Zon, Bach, Kant, en haar vereelte handen.
Volgens mij Google heb je gelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:02 schreef Z het volgende:
Volgens mij is het Dog Eat Dog, met rechts de zanger.
Char Margolis!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Char?
'k wist wel dat internationaal bellen behoorlijk prijzig kan zijn, maar dit slaat alles.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:04 schreef Tokay het volgende:
Char Margolis!
Ik lees net op haar site dat ze ook telefonische readings doet à 600 dollar. Dan heb je haar drie kwartier aan de lijn, en mag je haar alles vragen.
Maartje van Weegenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:29 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Hallo RJPvD'ers.![]()
Goh foto, Ik wist helemaal niet dat Maartje van Weegen in een groepje heeft gezongen?![]()
quote:
Volgens wyccie is dat Gérard Depardieu.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:20 schreef tong80 het volgende:
Nou de man rechtsboven lijkt me die country Disk Jockey uit Brabant. Kan het natuurlijk mis hebben.
The Tumbleweedsquote:
Ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
Regisseur ?
Als je Roland Topor bedoelt, en dat doe je denk ik, dan is dat goed. En verdomde knap!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |