Waarop ik dan maar uit arren moede opperde:quote:Op maandag 21 mei 2007 08:48 schreef fotoloog het volgende:
Mogguh
Sindsdien heerst wederom een vredige rust.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:02 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt me een vrolijk, beetje lomp Brits jaren zestig bandje dat vrolijke, Britse, beetje lompe muziek voortbracht waarvan iedereen vrolijk, een beetje lomp, maar niet Brits werd.
Zoiets.
Dat was geen sneer, maar de waarheid. En ik bedacht me, omdat Diaan die anekdote over The Buffoons die op haar bruiloft speelden beter zelf kan vertellen.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé waar is die sneer van pyl in Diaans richting gebleven?
O wacht, ik wilde zelf een sneer uitdelen door te zeggen dat The Buffoons ook weer bij haar derde huwelijk komen spelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat was geen sneer, maar de waarheid. En ik bedacht me, omdat Diaan die anekdote over The Buffoons die op haar bruiloft speelden beter zelf kan vertellen.![]()
Nope. Een huwelijksbootje voor een woelige, spannende relatie.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Livin' Blues?
Meisjes plagen, kusjes vragen.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:04 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, ik wilde zelf een sneer uitdelen door te zeggen dat The Buffoons ook weer bij haar derde huwelijk komen spelen.
Ik heb al een donkere zonnebril en een plaksnor gekochtquote:Op maandag 21 mei 2007 10:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je mag zeker ook niet op haar bruiloft komen, maar je gaat d'r stalken, hè?
Huh ??? Door wie?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Heey ik werd gewaarschuwd dat ik geplaagd werd.....
Geen enkele. Behalve dan dat The Buffoons op je eerste bruiloft speelden.quote:
Maar idd The Buffoons waren op mn 1e bruiloft... maar niet op mn 2e en een 3e komt er niet, Scrut!!
Welke anekdote heb je verteld, Pyl?
Okay, als ik dat zie, weet ik dat jij het bent....quote:Op maandag 21 mei 2007 10:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb al een donkere zonnebril en een plaksnor gekocht![]()
Ik ga natuurlijk niet mn bronnen verklappen, Pyl.quote:
Tja, nou hij kan ze alvast annuleren... er komt zoiezo geen derde bruiloft. Treden ze eigenlijk nog wel op?? Ik hoor het nog maar weinig dat ze optreden. Edit: ik lees net dat ze definitief zijn gestopt.... helaas Scrut.quote:Geen enkele. Behalve dan dat The Buffoons op je eerste bruiloft speelden.![]()
Scrut is degene die op een derde bruiloft hoopt, Diaan. Het hoge woord moet er maar eens uit: hij heeft The Buffoons voor elke zaterdagavond in 2009 al voorlopig vastgelegd.
Nee, ook niet. Minder rauw, gepolijster, in deze bezetting nog "modern", later meer richting top 40.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Een incarnatie van Cuby & The Blizzards?
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Kayak
Breng die arme jongen, die toch al getormenteerde ziel, dan ook niet steeds het hoofd op hol.quote:
Ik wens hem alleen "goedenacht". Dat moet toch kunnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Breng die arme jongen, die toch al getormenteerde ziel, dan ook niet steeds het hoofd op hol.![]()
Ja maar jij woont ook in de provincie. Jullie hebben nog geeneens last van blonde scholen, waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:46 schreef pyl het volgende:
Wij hebben slechts één blonde miep in de buurt. Een grensgeval: ze is mooi, juriste en kán parkeren.![]()
Voor het overige trekt zij vooral verkeerd volk aan. Schade-advocaten, makelaars, communicatie-adviseurs en zo. Om kort te gaan, het blijft behelpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |