Hoi wycciequote:
Wat de Gouden Kooi is weet ik nog nèt, maar wat is V-O-L?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Bwennie zit tegenwoordig op V-O-L. Die volgt daar de Gouden Kooi
Dat is een ander forum, Vrienden OnLinequote:Op zondag 13 mei 2007 14:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat de Gouden Kooi is weet ik nog nèt, maar wat is V-O-L?![]()
Nóóit van gehoord.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een ander forum, Vrienden OnLine![]()
Nope; dit is een mooie vrouw.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
Is het een lelijke vrouw die op deze manier nog iets lijkt ?
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:27 schreef Misstique het volgende:
Is dat Neve Campbell?
Lijkt mij niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt me Kate Beckinsale.
Daarover gesproken:quote:Op zondag 13 mei 2007 19:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo zonder zichtbare cleavage vind ik deze opgave toch best lastig.
You are sóóó fucked !quote:Op zondag 13 mei 2007 21:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Of je de enige was, durf ik niet te zeggen, maar ik hoor de naam nu voor het eerst en zal de rest van m'n leven daaraan denken als ik die naam hoor.
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo zonder zichtbare cleavage vind ik deze opgave toch best lastig.
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:27 schreef pyl het volgende:
Linda heeft geen cleavage nodig om de aandacht te trekken.
Ja ja, John Wayne…snik, goede oude tijdquote:Op maandag 14 mei 2007 08:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Hallo John. Held der helden.
De hele dag bonen met spek eten. Opgebakken boven een kampvuur en direct uit de pan eten. Met de pollepel. Wat nou borden en bestek!?!?!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:04 schreef Bimmel het volgende:
Ja ja, John Wayne…snik, goede oude tijd
Uit de tijd dat mannen nog mannen waren en dat ze genoeg gezelschap hadden aan hun paard en hun banjo.
Toen echte ijzervreters gewoon nog koffie dronken uit een roestig keteltje en niet die fancy-schmancy senseo meuk.
Dat was me nog eens wat. Tegenwoordig ben je als man pas hip als je metrosexueel bent….John moest een weten…
quote:De leden van New Order zijn Bernard Sumner (leadzanger), Peter Hook (bassist) en Stephen Morris (drums, percussie en elektronica), allen afkomstig uit Joy Division, plus Gillian Gilbert (gitaar/synthesizer). Gilbert en Morris vormen een echtpaar. In 2001 verliet Gillian Gilbert de groep en werd vervangen door Phil Cunningham. Op 4 mei 2007 kondigt Peter Hook in een radiointerview het einde van de groep aan.
Mmmmmmquote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef Bimmel het volgende:
een Napoleon zuurtje verorberd.
Ze bezingen "goedendag" in 20 talen?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:40 schreef Gellius het volgende:
Er is een link met een bovenstaand plaatje.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Of bedoel je een van de vele liederenmet Steve McQueen in de titel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |