Jammer dat je niet gewoon een auto kan pakken en onbeperkt rondjes kan rijden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:41 schreef clouddy het volgende:
ik moet proberen 1.03 te halen met BMW, heeft iemand toch op het forum gedaan?
we moeten gewoon kleine competitie houden, C-klasse / A-klasse / R2-klasse, kijk wie het snelst kan
auto keuze is vrij natuurlijk en alles manual en off
![]()
Ik ben 3 rondes bezig mn positie in de top3 te behouden, soms raak ik goed van de baan en dan ben ik een aantal ronden in gevecht met de laatste paar auto'squote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet gewoon een auto kan pakken en onbeperkt rondjes kan rijden.
Dan zou het wel leuk zijn.
Nou ben je al 1 ronde kwijt om de AI af te schudden.
Dan heb je nog 2 kansen om een tijd neer te zetten.
Daarna moet je weer opnieuw beginnen.
Ik wacht wel op de full versie.
Ik geef ze altijd een seconde of 30 voorsprongquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Voor de release heb je hem weerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:47 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben ook klaar met de demo!
Maar dat is zo omdat er nu 3 rode ringen aan het knipperen zijn
* _Administr8or_ gaat het telefoonnummer van Microsoft maar eens zoeken..
Als je goed start kan je na de eerste bocht al vooraan rijden maar dan nog heb je maar 2 rondes over. Het is inderdaad wachten op de full version om voluit te kunnen gaanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zonder ABS (en alle andere hulp) rijden is zoveel leukerquote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef -Bigguy- het volgende:
Ik rijd nu ook met alles uit, was ff wennen, maar ik rijd er alleen maar sneller door![]()
Ok, bedanktquote:Op zondag 13 mei 2007 19:49 schreef twi het volgende:
Nee, dat werkt niet. De uitgang van de X360 is immers anders dan de uitgang van de Xbox. Je hebt hier een zogenaamde VGA Box voor nodig, die best moeilijk te krijgen is in Nederland. Geen idee waar je die zou moeten halen.
Het eerst rondje is toch zowieso verlorenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook gewoon voor de finish omkeren en dan terugrijden om snelheid te maken.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Het eerst rondje is toch zowieso verlorenJe start namelijk vanuit stilstaat, alsof je dan nog kan scoren. En die AI lui zijn makkelijk in het eerste rondje in te halen.
Well thats a thoughtquote:Op zondag 13 mei 2007 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook gewoon voor de finish omkeren en dan terugrijden om snelheid te maken.
Sterker nog, met een goede start, mits je zelf schakelt, is het bijna altijd mogelijk om nog vóór de eerste bocht iedereen in te halenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Het eerst rondje is toch zowieso verlorenJe start namelijk vanuit stilstaat, alsof je dan nog kan scoren. En die AI lui zijn makkelijk in het eerste rondje in te halen.
Alleen met mijn kwaliteiten is het dan nog een kunst om als eerste te finishen.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:09 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Sterker nog, met een goede start, mits je zelf schakelt, is het bijna altijd mogelijk om nog vóór de eerste bocht iedereen in te halen![]()
Tja die gasten rijden in de C klasse althans maar rondjes van ruim 1 minuut 14, dus erg veel winst is er dan ook niet te pakken natuurlijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 07:44 schreef Heintje het volgende:
Heb ook wel eens gehad dat ik een paar keer in een ronde kon slipstreemen en verder geen last had van de andere. Maar dat heeft me nog geen goede tijd op geleverd.
Ik ben er nog steeds niet uit wat het fijnste is.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:09 schreef Black-Hole het volgende:
Met welke camera view rijden jullie? Ik vind zelf die dat je nog net een stukje van de motorkap ziet het fijnste.
Vanavond eens proberen om zonder hulp te rijden, met alles aan is het wel erg makkelijk om als eerste te eindigen.
Nope.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:25 schreef MosPos het volgende:
Komt hij ook op de oude X-Box uit?
Je rijd alles in zn 3 neem ik aan?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:01 schreef twi het volgende:
Met A klasse kan ik je geen tips geven. Met de C klasse hoef je na de eerste bocht niet meer te schakelen.
Bij mij zit ik dan toch echt met de meeste C auto's al een tijdje in het rood...quote:
Graphics vind ik prima, eigenlijk zeer mooi. Maar van de gameplay kun je eigenlijk nog vrij weinig zeggen.. ja je weet een beetje nu dat verschillende autos verschillende aanvoelen en dat je verschillende raceklasse hebt. Maar het mooie vind ik van forza is toch het tunen van die dingen.. dat je ook echt merkt dat je er een andere uitlaat onder hebt. Of de auto overspuiten en voorzien van diverse decals om hem echt eigen te maken... daar gaat al echt uren werk in zittenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:32 schreef Openthegate het volgende:
hoe kun je je verkijken als je weet dat de demo misschien 1/1000 van de uiteindelijke mogelijkheden bevat? ik vind dat de demo al een aardig beeld geeft van de gameplay en dat is natuurlijk wel belangrijk net als t feit dat de graphics ook niet verkeerd zijn (minder belangrijk maar toch wil je nog iets van eyecandy).
Ligt aan je brouwerinstellingen als je ze niet kan zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:06 schreef JimmieTheSaint het volgende:
jezus MMarsu, wanneer begrijp je nou eens dat imageshack Fok! een ban heeft gegeven?
Ik zie ze gewoon hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:06 schreef JimmieTheSaint het volgende:
jezus MMarsu, wanneer begrijp je nou eens dat imageshack Fok! een ban heeft gegeven?
Nee, het ligt aan je browserinstellingen als je ze wel kunt zien. Standaard werkt het niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ligt aan je brouwerinstellingen als je ze niet kan zien.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:48 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan je browserinstellingen als je ze wel kunt zien. Standaard werkt het niet.
Ik ben dus niet standaardquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:48 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan je browserinstellingen als je ze wel kunt zien. Standaard werkt het niet.
Als je Firefox hebt:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef piet_pelle het volgende:
Oke ik ben een noob; dusse hoe kan ik me browser instellingen ook alweer wijzigen om die kikkers in screenshots te doen toveren?
Iets met config.sys en zo?
en als je internet explorer hebt... (ik zie ze ook niet)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef twi het volgende:
[..]
Als je Firefox hebt:
about:config in de adresbalk typen, en dan bij network.http.SendRefererHeader rechtermuisknop, Modify en de waarde 2 veranderen in 0.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef twi het volgende:
[..]
Als je Firefox hebt:
about:config in de adresbalk typen, en dan bij network.http.SendRefererHeader rechtermuisknop, Modify en de waarde 2 veranderen in 0.
Nee, met IE kan je simpelweg je referrer info niet uitschakelen, en ik ga/mag op m'n werk geen FireFox gebruiken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ligt aan je brouwerinstellingen als je ze niet kan zien.
waar heb jij hem gekocht? hopen dat ze wel een beetje tijdig gaan leveren, alhoewel ik hem kan afhalen.quote:
Free Record Shop Vlissingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
waar heb jij hem gekocht? hopen dat ze wel een beetje tijdig gaan leveren, alhoewel ik hem kan afhalen.![]()
ze liggen al in het magazijn van de winkels??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:48 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Free Record Shop Vlissingen.
Maat van me heeft hem apart gelegd.
Code staat inderdaad op het hoesje, niet zo slim van MS/Turn 10.
Gelukkig hadden ze hier de code afgeplakt met stickers.
Is het pre-order doosje een doosje waar je een DVD in kunt klemmen? Heb nog een hoesje nodig voor PGR3, die van mij is kapot gegaanquote:
mja, misschien zijn veel mensen aan het spelen en verbeteren ze zichzelf niet echt. of valt het sommigen toch tegen, alhoewel ik me dat niet echt kan voorstellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
Dit topic gaat een stuk minder hard sinds de demo verschenen is.
ja, wat valt er over 1 baan te vertellen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
Voordat de demo er was werdt er 10 keer per dag "ik wil de demo" geroepen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
Die aids zijn gewoon gay en moet je uitzetten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:25 schreef flappiewappie het volgende:
ik vind hem vet, maar wil jullie mening toch wel ns horen over de "aids" (weet niet of je het zo schrijft?)
aan de ene kant is zonder moeilijk, maar meer invloed op de auto.
met aids minder invloed maar makkelijker rijden en betere tijden.
ik bedoel in het echt zijn die systemen er toch opgezet om betere prestaties neer te zetten?
tword in het spel een beetje afgetekend als moeilijkheids graad.
Ja had ik ook al gedachtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:33 schreef gijsje79 het volgende:
Makkelijk en simpel te maken.
[afbeelding]
Ligt er een beetje aan wat je doel in het spel is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:25 schreef flappiewappie het volgende:
ik vind hem vet, maar wil jullie mening toch wel ns horen over de "aids" (weet niet of je het zo schrijft?)
aan de ene kant is zonder moeilijk, maar meer invloed op de auto.
met aids minder invloed maar makkelijker rijden en betere tijden.
ik bedoel in het echt zijn die systemen er toch opgezet om betere prestaties neer te zetten?
tword in het spel een beetje afgetekend als moeilijkheids graad.
Hoe kan dat dan het spel is nog niet eens goud.quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:28 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand die ik ken heeft hem al 2 dagen. Like wtf.
Hij is wel goud, net na de demo release.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan het spel is nog niet eens goud.
Zal wel een review exemplaar zijn.
Ik zie het sinds 14 mei is ie goud.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is wel goud, net na de demo release.
Zal wel een green disc zijn.
Mij viel het wel een tikkeltje tegen maar dat komt waarschijnlijk omdat ik Gran Turismo echt heel veel gespeeld heb. En op de een of andere manier vind ik dat toch fijner rijden ofzo weet niet precies wat het is. Maar ga Forza zeker wel spelen en dit was ook een demo natuurlijk dat is toch anders.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mja, misschien zijn veel mensen aan het spelen en verbeteren ze zichzelf niet echt. of valt het sommigen toch tegen, alhoewel ik me dat niet echt kan voorstellen.
de enige reden om MP tegen jou te spelen is dat daarin de voice chat niet de heletijd onderbroken wordt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:41 schreef twi het volgende:
Inderdaad. Een time trial mode (oneindig aantal ronden met vliegende start) en een multiplayer van 3 ronden, dat had dan wel weer leuk geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |