Waarom ben jij niet bij Q.?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:53 schreef Anthraxx het volgende:
Dus vanavond ben ik de enige in dit topic en niet bij Q?
En dat noemt zich een vriend...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb volgens mij niets gezien. Dus dat kan best. Als ik het had gezien had ik het nog overwogen. Maar nu zit ik dus al in Noord-Groningen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb van Q vernomen dat ie jou gepoogd had te mailen maar hij wist niet of eht juiste adres wasen ik denk dat dat dus niet het goede was maar je bent/was dus ook uitgenodigd
wat is Q ook een klojo dat ie dat niet ff checktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niets gezien. Dus dat kan best. Als ik het had gezien had ik het nog overwogen. Maar nu zit ik dus al in Noord-Groningen.
Of het is in de spambox terecht gekomen.
Ow, twee uurtjes met de trein... eitje!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niets gezien. Dus dat kan best. Als ik het had gezien had ik het nog overwogen. Maar nu zit ik dus al in Noord-Groningen.
*kuch* Tel daar maar twee bij op. Een uur van hier naar Groningen, ruim 45 minuten wachten, en dan nog eens twee uur.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, twee uurtjes met de trein... eitje!
Hij heeft bij ons drie keer geckeckt. Misschien ziet 'ie sommige mensen gewoon liever dan anderen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat is Q ook een klojo dat ie dat niet ff checkt![]()
Dat effect heb ik op meer mensen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Al mn mailadressen staan op mn niet-werkende pc dus ik moest wat gokken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:59 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, het is waarschijnlijker dat het aan mij ligt. Ik denk dat Q wel het goede adres heeft omdat die al jaren niet gewijzigd is.
Ik ben heel geliefd hoor. Ik ben notabene zijn huisgenootquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft bij ons drie keer geckeckt. Misschien ziet 'ie sommige mensen gewoon liever dan anderen...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Al mn mailadressen staan op mn niet-werkende pc dus ik moest wat gokken.
Ik denk ook dat hij drie keer bij ons heeft gecheckt vanwege Hime hoor, niet vanwege mij...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben heel geliefd hoor. Ik ben notabene zijn huisgenoot.
Je zou kunnen overwegen om wat echte vrienden uit te nodigen, itt alleen maar mensen die je via Fok! kent.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:01 schreef Q. het volgende:
Nou, ik heb dus nog stoelen, even kijken, wie is nog meer welkom?
Hij heeft tenminste nog gecheckt bij julliequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij drie keer bij ons heeft gecheckt vanwege Hime hoor, niet vanwege mij...
Wat dacht je van: iedereen is vrij om vrijgezelle dames van tussen de 20 en 28 mee te nemen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:01 schreef Q. het volgende:
Nou, ik heb dus nog stoelen, even kijken, wie is nog meer welkom?
iedereen is vrij om vrijgezelle dames van tussen de 20 en 28 mee te nemen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van: iedereen is vrij om vrijgezelle dames van tussen de 20 en 28 mee te nemen?
Ja, maar CL is er al. Dus voor wie zijn die vrijgezelle dames bedoeld dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van: iedereen is vrij om vrijgezelle dames van tussen de 20 en 28 mee te nemen?
Hij heeft bij mij gevraagd om 't zeker is dat Hime komt...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste nog gecheckt bij jullie.
en ik dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor Q... Kan 'ie er nog een keer goed tegenaan voor hij definitief CLbatair gaat leven...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar CL is er al. Dus voor wie zijn die vrijgezelle dames bedoeld dan?
Als je vanavond Lush rond ziet slingeren weet je genoeg.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor Q... Kan 'ie er nog een keer goed tegenaan voor hij definitief CLbatair gaat leven...
Vraag jij wel meer om cadeautjes voor jezelf op de verjaardag van anderen?quote:
Q heeft nog twee stoelen vrij. Mits vrouw.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:04 schreef DonJames het volgende:
Het [singles]-topic verzandt een beetje in slowchat geloof ik.En dat kunnen jullie hier waarschijnlijk beter!
Is er hier nog een plekje over voor nog een chronisch-single?
![]()
Die ene kon niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Welles je had laatts toch 3tukker's?je weet wel toen ik je huis onderkotste
Dat hokje hebben we expres wat groter gemaakt, dus ja hoor... Welkom!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:04 schreef DonJames het volgende:
Het [singles]-topic verzandt een beetje in slowchat geloof ik.En dat kunnen jullie hier waarschijnlijk beter!
Is er hier nog een plekje over voor nog een chronisch-single?
![]()
Nou als je wilt weten wat ik dit jaar fvoor mijn verjaardag kreeg mag dat bestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag jij wel meer om cadeautjes voor jezelf op de verjaardag van anderen?![]()
DJ is geen lekker wijf maar slechts een CL-stalkert.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Q heeft nog twee stoelen vrij. Mits vrouw.
De persoon met wie je destijds je verjaardag vierde was de reden om het te vergeten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou als je wilt weten wat ik dit jaar fvoor mijn verjaardag kreeg mag dat bestnml niets, iedereen was t vergeten
like usual
Iedereen feliciteerde hem en gaf jhem wel cadeausquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
De persoon met wie je destijds je verjaardag vierde was de reden om het te vergeten.
HW?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
De persoon met wie je destijds je verjaardag vierde was de reden om het te vergeten.
Wie?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:06 schreef Anthraxx het volgende:
Dan kun je hem vanavond dus een flink pak slaag geven.
Same here!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Allebei onjuist. Zeker geen lekker wijf, en hooguit CL-fan. En plaatsgenoot. Nobody stalks like you Qquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:05 schreef Q. het volgende:
[..]
DJ is geen lekker wijf maar slechts een CL-stalkert.![]()
Redhead zeker?quote:
Nee, die moest werken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die heeft ook gewoon geen mail ontvangen.
Ach, Ede-Wageningen is groot genoeg. Waarom Q. daar nog niet woont is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Allebei onjuist. Zeker geen lekker wijf, en hooguit CL-fan. En plaatsgenoot. Nobody stalks like you Q![]()
Ik ga niet op een station wonen. Wageningen en Ede liggen een aardig eindje van elkaar af hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, Ede-Wageningen is groot genoeg. Waarom Q. daar nog niet woont is mij een raadsel.
Je moet haar 'Lekker wijf' noemen. En dan zeg je tegen alle leuke mannen dat je een lekker wijf hebt als kamergenoot. Succes gegarandeerd...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn katje gaat trouwens Rosa heten
Rosé(bier) klinkt niet
ow yeahquote:
Een poes die lekker wijf heet. Ja, dat trekt echt direct mannenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet haar 'Lekker wijf' noemen. En dan zeg je tegen alle leuke mannen dat je een lekker wijf hebt als kamergenoot. Succes gegarandeerd...![]()
Tegen de tijd dat ze daar achter komen heeft M-M de deur al op slot gedaan en de messen geslepen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een poes die lekker wijf heet. Ja, dat trekt echt direct mannen.
Of Hertog Jan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:10 schreef Q. het volgende:
Als ik een kat zou hebben zou ie "Grolsch" heten. "Grolsch! Eten!"
Dat is waar en veel keus hebben ze ook niet.quote:
Klopt, het ligt in Ede. Nog niet in de buurt van Wageningen, maar daar loopt geen spoorlijn heenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ede-Wageningen ligt toch gewoon in Ede? Nou ja, het idee is duidelijk. Als het kon woonde je recht tegenover CL.
Je verraadt zijn naam.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:12 schreef Anthraxx het volgende:
Gerwin... je stond dus echt in de spambox.
Die kloon moet ik nog steeds eens aanmaken gAirwiN...quote:
ook.. en milaquote:
Todat hij zijn kleine korporaal tevoorschijn haalt natuurlijk...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, iedereen weet toch zijn naam wel. En voor CL is het zelfs geen schok meer
.
"En die ruikt tenminste wel lekker"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:17 schreef Anthraxx het volgende:
"Zelfs mijn Lush-zeepje is groter"
Misschien is dat de manier om CL te overtuigen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Todat hij zijn kleine korporaal tevoorschijn haalt natuurlijk...![]()
"Hij heeft wel dezelfde roze kleur!"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
"Oh Gerwin, wat doe je nu?"
je hebt je spreadsheet weer gevonden?quote:
Onderschat de womanizerkrachten van nixxx niet... Misschien is hij wel de derde hond vanavond...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ja Plato. Als CL niet voor Q valt dan heb jij misschien wel kans.
Ik heet geen Mussert.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ja Plato. Als CL niet voor Q valt dan heb jij misschien wel kans.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderschat de womanizerkrachten van nixxx niet... Misschien is hij wel de derde hond vanavond...
Nee hoor, ik ben ook niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik voel me steeds meer buitengesloten. Allemaal vrijgezellen op die verjaardag...quote:
Je valt daar echt op als je geen eeuwig single bent.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel me steeds meer buitengesloten. Allemaal vrijgezellen op die verjaardag...![]()
Ik ga de Kleffie en Beffie act maar uit de kast halen denk ik...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je valt daar echt op als je geen eeuwig single bent.![]()
Ow? Wie? Je zusje met die kansloze vriend van d'r?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:30 schreef Q. het volgende:
Er komt nog een stelletje hoor.
Misschien is er op het eind van de avond nog wel een stelletje.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:30 schreef Q. het volgende:
Er komt nog een stelletje hoor.
ik weet wiequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow? Wie? Je zusje met die kansloze vriend van d'r?
Hooguit een stelletje dronkelappen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien is er op het eind van de avond nog wel een stelletje.![]()
Die laat ik echt niet in jouw buurt komen hoor. Of sowieso in de buurt van FOK!kers. Behalve als het per ongeluk is. Zo kwamen we een keer thaleia tegen in het Gelredome bij Radiohead.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow? Wie? Je zusje met die kansloze vriend van d'r?
AH?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet wie(en tuurlijk niet het zijn fokkers duhu
)
Ik ben wel uitgenodigd, alleen ik kom nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook niet uitgenodigd [afbeelding]
Radiohead komt binnenkort met een nieuw album. Dan komt er een tour en dan ga ik Qusje ontmoeten!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Die laat ik echt niet in jouw buurt komen hoor. Of sowieso in de buurt van FOK!kers. Behalve als het per ongeluk is. Zo kwamen we een keer thaleia tegen in het Gelredome bij Radiohead.
ik wil geen katerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog mensen interesse in een katertje?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat vlekje!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
Nieuw radiohead album. Tof. Nieuwe toer. Nog leuker..
Ah, je spambox. Ik lijk _Cara_ wel met dat teruglezenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben wel uitgenodigd, alleen ik kom niet. Subtiel verschil.
Een rode poes!quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog mensen interesse in een katertje?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat vlekje!
Kijk je spambox dan eens na.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je spambox. Ik lijk _Cara_ wel met dat teruglezen
Er zijn zekerheden in het leven.quote:
En dan het songfestival bekijkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:39 schreef Anthraxx het volgende:
Gezellig. Vanavond met zijn tweeën in dit topic.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je spambox. Ik lijk _Cara_ wel met dat teruglezen
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:43 schreef Q. het volgende:
Zou je gekomen zijn als je was uitgenodigd, Pheno?
Laat Duitsland Rammstein eens sturen, dan staan die idiote nichten die vooraan staan tenminste in de fikquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:43 schreef Anthraxx het volgende:
Apocalyptica geloof ik.
Je kan die tijd ook aan je vriendin besteden natuurlijk!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:39 schreef Anthraxx het volgende:
Gezellig. Vanavond met zijn tweeën in dit topic.
Lijkt me een goed planquote:
Waarschijnlijk kijkt zij wel naar het songfestival (zeg me dat het niet zo is Annie).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan die tijd ook aan je vriendin besteden natuurlijk!
En dan gaan wij die hele verjaardag zitten: Annie is nu aan het neuken, hij wel... Al die singles huilen enzo...![]()
Je legt zo wel enige druk op Annie.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan die tijd ook aan je vriendin besteden natuurlijk!
En dan gaan wij die hele verjaardag zitten: Annie is nu aan het neuken, hij wel... Al die singles huilen enzo...![]()
Welnee. Ik ben wel wat gewend.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je legt zo wel enige druk op Annie.![]()
Yup, alhoewel wij al zo'n lang een relatie hebben dat wij ook niet meer neuken... niet met elkaar in ieder geval...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:46 schreef Anthraxx het volgende:
Je bedoelt dus de hele verjaardag van Q. op Hime en jou na?
Oh, jullie zijn dus net een getrouwd stel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, alhoewel wij al zo'n lang een relatie hebben dat wij ook niet meer neuken... niet met elkaar in ieder geval...
Ik binnenkort met CL als het contact leggen vanavond een beetje mee zit...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:53 schreef Q. het volgende:
Met wie wel dan?
Je tampeloeris met Lush inzepenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:56 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon met wat Lush proberen te paaien.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik binnenkort met CL als het contact leggen vanavond een beetje mee zit...
Jij mag vast ook wel komenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:57 schreef Thisbe het volgende:
En ik dan Q?
"Ken je die nog niet dan? De Lush vaginale douche!"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je tampeloeris met Lush inzepen [afbeelding]
Of chocolade.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je tampeloeris met Lush inzepen [afbeelding]
Dan hoop ik dat jij niet terugleest...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:59 schreef CherryLips het volgende:
was ik weer.
Word ik dan niet levend verslonden?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij mag vast ook wel komenen anders neem ik je wel mee
vrijzgezelle dames van 20 tot 28 waren sowieso welkom geloof ik
jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij mag vast ook wel komenen anders neem ik je wel mee
vrijzgezelle dames van 20 tot 28 waren sowieso welkom geloof ik
er komen ook 2 niet-fokkersquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:01 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Word ik dan niet levend verslonden?
Het zou een té grote shock zijn, ik tussen de Fokkers. En ik denk dat voor de rest de shock even groot zal zijn.
Ik zie al uit naar onze discussies op niveau!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:01 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het zou een té grote shock zijn, ik tussen de Fokkers. En ik denk dat voor de rest de shock even groot zal zijn.
De ontmoetingen die ik heb meegemaakt met jou, werd er zo over jou gepraat terwijl je er bij zat...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:
IK zou als ik CL was niet eens meer durven te komen met al die mannen die zo over je pratengelukkig voor CL ben ik er ook nog!
Dat gooi je er gewoon een opmerking over een aanrecht tussendoor, dan slaat zo de vlam erin...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
Over rechten babbelen? Dat moet toch zo godsgruwelijk saai zijn.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ontmoetingen die ik heb meegemaakt met jou, werd er zo over jou gepraat terwijl je er bij zat...![]()
Is dat niet zo?quote:
Je hebt haar toch al gestalked?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
jadoe dat ... ik ben benieuwd naar thisbe
In ieder geval genoeg vrouwen die je drank komen brengen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gooi je er gewoon een opmerking over een aanrecht tussendoor, dan slaat zo de vlam erin...
te laatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij niet terugleest...![]()
ik was maar 1 keer dronken en daar was Airwin niet bijquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:05 schreef Anthraxx het volgende:
Je was dronken.
ik kan er (nog) niet van leven, maar ik doe mijn bestquote:
Een professional zou resultaat boeken, dus nee, professioneel zou ik het niet noemen...quote:
alle single meisjes zitten waarschijnlijk gewoon in doodsangst in de ene hoek van de kamer met z'n allen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:01 schreef Thisbe het volgende:
[..]
In dat geval maak ik het allemaal goed... Zin om binnenkort een weekendje met mij naar London te gaan om te shoppen?quote:
Trouwen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval maak ik het allemaal goed... Zin om binnenkort een weekendje met mij naar London te gaan om te shoppen?![]()
De ooggetuigenbeschrijvingen waren zeer accuraat kan ik je vertellen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was maar 1 keer dronken en daar was Airwin niet bij
ach Airwin is ook netjes gecastreerd hoor, net als japie... leer mij Hime kennenquote:
Als jij er na dat weekendje nog steeds zo over denkt... Dan is dat goed!quote:
i knowquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ooggetuigenbeschrijvingen waren zeer accuraat kan ik je vertellen!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
ach Airwin is ook netjes gecastreerd hoor, net als japie... leer mij Hime kennen
Gelukkig voor jou laat ik alleen mijn eigen verhalen meetellen in mijn beeldvorming. En daar zit ook al voldoende interessant materiaal tussen!quote:
die wordt de getuige.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:09 schreef Anthraxx het volgende:
En Q dan CL?
En de reis en het hotel natuurlijk. Ik nodig immers uit...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:08 schreef Anthraxx het volgende:
Als jij de Lush betaald.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:11 schreef Q. het volgende:
Maar je komt ook Thisbe? Gezellig!
Ook handig als de chippies wat flauw zijn!quote:
Dat verklaart dat ik meerdere mailtjes kreeg. Je bent nog ééntje vergeten te gokkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Al mn mailadressen staan op mn niet-werkende pc dus ik moest wat gokken.
Oeh, die hadden we gister al bijna gekeken...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:13 schreef nixxx het volgende:
[..]!
en ik wil met Hime Metropolis van Osamu Tezuka kijken
Ze zijn iig niet in je spambox terecht gekomen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat verklaart dat ik meerdere mailtjes kreeg. Je bent nog ééntje vergeten te gokken.
Jij komt ook?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat verklaart dat ik meerdere mailtjes kreeg. Je bent nog ééntje vergeten te gokken.
tot hoe laat is die vietnamese snackbar open?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook handig als de chippies wat flauw zijn!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, die hadden we gister al bijna gekeken...
Geen idee, ik ga er zo heen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tot hoe laat is die vietnamese snackbar open?.
Geen idee, zullen wijquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tot hoe laat is die vietnamese snackbar open?.
ik ben er niet, dus het moet meevallenquote:
Jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, zullen wijsamen
de Vietnamese loempia's gaan halen?
![]()
Redheads ftw!quote:
Ik neem mijn oordoppen mee, voor het geval die spraakwaterval weer gaat lopen...quote:
Goed punt. Ik vergeet de mijne continu, maar bedankt voor het herinnerenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem mijn oordoppen mee, voor het geval die spraakwaterval weer gaat lopen...
welke spraakwaterval?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem mijn oordoppen mee, voor het geval die spraakwaterval weer gaat lopen...
Gewoon geen vragen stellen over Java, (dier)geneeskunde, Programmeertalen, Computers, RPGs, Pen and Paper RPGs, D&D, Mage, Star Wars, Sci-Fi, Fantasy en het komt allemaal wel goed.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
AirwiN doelt ongetwijfeld op mijn welbekende welbespraaktheid.quote:
M-M is trouwens diegene die zich niet voorstelt, mocht je je afvragen wie wie is...quote:
(dier)geneeskunde is speciaal voor Anna natuurlijk, dat zou ik niet eens met andere mensen durven besprekenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon geen vragen stellen over Java, (dier)geneeskunde, Programmeertalen, Computers, RPGs, Pen and Paper RPGs, D&D, Mage, Star Wars, Sci-Fi, Fantasy en het komt allemaal wel goed.
Was dat niet CL?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
M-M is trouwens diegene die zich niet voorstelt, mocht je je afvragen wie wie is...![]()
Ik ben dat ene lekkere wijfquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
M-M is trouwens diegene die zich niet voorstelt, mocht je je afvragen wie wie is...![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zeggen dat Genesis die band is die als meest briljante nummer "I can't dance" heeft...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon geen vragen stellen over Java, (dier)geneeskunde, Programmeertalen, Computers, RPGs, Pen and Paper RPGs, D&D, Mage, Star Wars, Sci-Fi, Fantasy en het komt allemaal wel goed.
Ok, dat is vermoedelijk nog wel de grootste trigger, jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zeggen dat Genesis die band is die als meest briljante nummer "I can't dance" heeft...
Ohja, ik was muziek vergetenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zeggen dat Genesis die band is die als meest briljante nummer "I can't dance" heeft...
quote:
M-M was maar één keer dronken naar eigen zeggen, dus mag ik uit deze opmerking opmaken dat ze nog steeds dronken is?quote:
en Q. is de anderquote:
neequote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
M-M was maar één keer dronken naar eigen zeggen, dus mag ik uit deze opmerking opmaken dat ze nog steeds dronken is?
Ze blijven van mn MacBook afquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:22 schreef Thisbe het volgende:
Gaan we dan met z'n allen bij Q in dit topic posten?
Waarschijnlijk wel. Anders loopt de communicatie zo stroef.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:22 schreef Thisbe het volgende:
De anderen zijn knappe dames, ik ben het ordinaire grofgebekte lekkere wijfquote:
nee hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De anderen zijn knappe dames, ik ben het ordinaire grofgebekte lekkere wijf.
Maar waarschijnlijk zit ik de hele avond als een dood musje in de hoek angstig weggedoken.
euh? jijzelfquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:23 schreef Q. het volgende:
Wie PMt Thisbe even mn adres?
Uiteraard, met onze gedeelde sociale beperkingen zijn wij niet in staat om gesprekken in het echt te voeren...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:22 schreef Thisbe het volgende:
Misschien doen ze smileys naquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Anders loopt de communicatie zo stroef.
jijzelf?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:23 schreef Q. het volgende:
Wie PMt Thisbe even mn adres?
Heb jij een wireless network?quote:
Dan komt hij weer in de spamboxquote:
Awwww...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Maar waarschijnlijk zit ik de hele avond als een dood musje in de hoek angstig weggedoken.
Ordinair?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De buren wel...quote:
Doe jij aan domino?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schijn niet zo netjes te pratenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ordinair?
Je loopt binnen in een kort rokje op hoge hakken in het leer gekleed en je bekt iedereen af die maar met je wilt spreken?
quote:
daar zijn er meer vanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schijn niet zo netjes te praten.
my kind of galquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schijn niet zo netjes te praten.
Ik wel uiteraardquote:
Gezien je huidige voorkeur klinkt dit niet echt geloofwaardig...quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien je huidige voorkeur klinkt dit niet echt geloofwaardig...
Minglen voor je eigen bestwil dusquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik wel uiteraard(mits ik me in gezelschap verkeer dat me niet al veel langer kent dan npg maar net
)
Gezien zijn huidige resultaten welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien je huidige voorkeur klinkt dit niet echt geloofwaardig...
Eerder deze middag...quote:
Een professional zou resultaat boeken, dus nee, professioneel zou ik het niet noemen...quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerder deze middag...
[..]
Een professional zou resultaat boeken, dus nee, professioneel zou ik het niet noemen...
Yup, op basis van de zeer positieve feedback van het Ministerie is mijn contract voor bepaalde tijd omgezet in een contract voor onbepaalde tijd na 1,5 maand... Anders nog iets?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef nixxx het volgende:
[..]en jij.... professioneel ambtenaar? resultaten geboekt?
Het pensioen is nog niet binnen, dus dat is een wat voorbarige vraagquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef nixxx het volgende:
[..]en jij.... professioneel ambtenaar? resultaten geboekt?
Hoi, meeten?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:33 schreef Thisbe het volgende:
Ik snap er niks van. Kan iemand het samenvatte voor mij?
Ben jij slim, knap, lang en sportief?quote:
Vanavond verjaardag van Q vieren, om 20uur, bijna de hele r&Psc komt en jij dus ook ???quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:33 schreef Thisbe het volgende:
Ik snap er niks van. Kan iemand het samenvatten voor mij?
Q jarig, allemaal vrijgezelle vrouwen en mannen aanwezig, haantjesgedrag...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:33 schreef Thisbe het volgende:
hebben ze je bij je aanstelling niet verteld dat je als ambtenaar geen resultaten mag boeken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, op basis van de zeer positieve feedback van het Ministerie is mijn contract voor bepaalde tijd omgezet in een contract voor onbepaalde tijd na 1,5 maand... Anders nog iets?
Het is serieus? Ik dacht dat het een grapje was!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanavond verjaardag van Q vieren, om 20uur, bijna de hele r&Psc komt en jij dus ook ???
ja hij is slimquote:
Er is een meet en alle vaste R&P'ers zijn uitgenodigd!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:33 schreef Thisbe het volgende:
Zouden zulke mensen hier zitten?quote:
Tip!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef Memento-Mori het volgende:
nog iets te vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |