Waarom ben jij niet bij Q.?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:53 schreef Anthraxx het volgende:
Dus vanavond ben ik de enige in dit topic en niet bij Q?
En dat noemt zich een vriend...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:53 schreef Anthraxx het volgende:
Dus vanavond ben ik de enige in dit topic en niet bij Q?
Ik heb volgens mij niets gezien. Dus dat kan best. Als ik het had gezien had ik het nog overwogen. Maar nu zit ik dus al in Noord-Groningen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb van Q vernomen dat ie jou gepoogd had te mailen maar hij wist niet of eht juiste adres wasen ik denk dat dat dus niet het goede was maar je bent/was dus ook uitgenodigd
wat is Q ook een klojo dat ie dat niet ff checktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niets gezien. Dus dat kan best. Als ik het had gezien had ik het nog overwogen. Maar nu zit ik dus al in Noord-Groningen.
Of het is in de spambox terecht gekomen.
Ow, twee uurtjes met de trein... eitje!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niets gezien. Dus dat kan best. Als ik het had gezien had ik het nog overwogen. Maar nu zit ik dus al in Noord-Groningen.
*kuch* Tel daar maar twee bij op. Een uur van hier naar Groningen, ruim 45 minuten wachten, en dan nog eens twee uur.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, twee uurtjes met de trein... eitje!
Hij heeft bij ons drie keer geckeckt. Misschien ziet 'ie sommige mensen gewoon liever dan anderen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat is Q ook een klojo dat ie dat niet ff checkt![]()
Dat effect heb ik op meer mensen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Al mn mailadressen staan op mn niet-werkende pc dus ik moest wat gokken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:59 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, het is waarschijnlijker dat het aan mij ligt. Ik denk dat Q wel het goede adres heeft omdat die al jaren niet gewijzigd is.
Ik ben heel geliefd hoor. Ik ben notabene zijn huisgenootquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft bij ons drie keer geckeckt. Misschien ziet 'ie sommige mensen gewoon liever dan anderen...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Al mn mailadressen staan op mn niet-werkende pc dus ik moest wat gokken.
Ik denk ook dat hij drie keer bij ons heeft gecheckt vanwege Hime hoor, niet vanwege mij...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben heel geliefd hoor. Ik ben notabene zijn huisgenoot.
Je zou kunnen overwegen om wat echte vrienden uit te nodigen, itt alleen maar mensen die je via Fok! kent.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:01 schreef Q. het volgende:
Nou, ik heb dus nog stoelen, even kijken, wie is nog meer welkom?
Hij heeft tenminste nog gecheckt bij julliequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij drie keer bij ons heeft gecheckt vanwege Hime hoor, niet vanwege mij...
Wat dacht je van: iedereen is vrij om vrijgezelle dames van tussen de 20 en 28 mee te nemen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:01 schreef Q. het volgende:
Nou, ik heb dus nog stoelen, even kijken, wie is nog meer welkom?
iedereen is vrij om vrijgezelle dames van tussen de 20 en 28 mee te nemen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van: iedereen is vrij om vrijgezelle dames van tussen de 20 en 28 mee te nemen?
Ja, maar CL is er al. Dus voor wie zijn die vrijgezelle dames bedoeld dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van: iedereen is vrij om vrijgezelle dames van tussen de 20 en 28 mee te nemen?
Hij heeft bij mij gevraagd om 't zeker is dat Hime komt...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste nog gecheckt bij jullie.
en ik dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor Q... Kan 'ie er nog een keer goed tegenaan voor hij definitief CLbatair gaat leven...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar CL is er al. Dus voor wie zijn die vrijgezelle dames bedoeld dan?
Als je vanavond Lush rond ziet slingeren weet je genoeg.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor Q... Kan 'ie er nog een keer goed tegenaan voor hij definitief CLbatair gaat leven...
Vraag jij wel meer om cadeautjes voor jezelf op de verjaardag van anderen?quote:
Q heeft nog twee stoelen vrij. Mits vrouw.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:04 schreef DonJames het volgende:
Het [singles]-topic verzandt een beetje in slowchat geloof ik.En dat kunnen jullie hier waarschijnlijk beter!
Is er hier nog een plekje over voor nog een chronisch-single?
![]()
Die ene kon niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Welles je had laatts toch 3tukker's?je weet wel toen ik je huis onderkotste
Dat hokje hebben we expres wat groter gemaakt, dus ja hoor... Welkom!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:04 schreef DonJames het volgende:
Het [singles]-topic verzandt een beetje in slowchat geloof ik.En dat kunnen jullie hier waarschijnlijk beter!
Is er hier nog een plekje over voor nog een chronisch-single?
![]()
Nou als je wilt weten wat ik dit jaar fvoor mijn verjaardag kreeg mag dat bestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag jij wel meer om cadeautjes voor jezelf op de verjaardag van anderen?![]()
DJ is geen lekker wijf maar slechts een CL-stalkert.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Q heeft nog twee stoelen vrij. Mits vrouw.
De persoon met wie je destijds je verjaardag vierde was de reden om het te vergeten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou als je wilt weten wat ik dit jaar fvoor mijn verjaardag kreeg mag dat bestnml niets, iedereen was t vergeten
like usual
Iedereen feliciteerde hem en gaf jhem wel cadeausquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
De persoon met wie je destijds je verjaardag vierde was de reden om het te vergeten.
HW?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
De persoon met wie je destijds je verjaardag vierde was de reden om het te vergeten.
Wie?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:06 schreef Anthraxx het volgende:
Dan kun je hem vanavond dus een flink pak slaag geven.
Same here!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Allebei onjuist. Zeker geen lekker wijf, en hooguit CL-fan. En plaatsgenoot. Nobody stalks like you Qquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:05 schreef Q. het volgende:
[..]
DJ is geen lekker wijf maar slechts een CL-stalkert.![]()
Redhead zeker?quote:
Nee, die moest werken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die heeft ook gewoon geen mail ontvangen.
Ach, Ede-Wageningen is groot genoeg. Waarom Q. daar nog niet woont is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Allebei onjuist. Zeker geen lekker wijf, en hooguit CL-fan. En plaatsgenoot. Nobody stalks like you Q![]()
Ik ga niet op een station wonen. Wageningen en Ede liggen een aardig eindje van elkaar af hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, Ede-Wageningen is groot genoeg. Waarom Q. daar nog niet woont is mij een raadsel.
Je moet haar 'Lekker wijf' noemen. En dan zeg je tegen alle leuke mannen dat je een lekker wijf hebt als kamergenoot. Succes gegarandeerd...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn katje gaat trouwens Rosa heten
Rosé(bier) klinkt niet
ow yeahquote:
Een poes die lekker wijf heet. Ja, dat trekt echt direct mannenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet haar 'Lekker wijf' noemen. En dan zeg je tegen alle leuke mannen dat je een lekker wijf hebt als kamergenoot. Succes gegarandeerd...![]()
Tegen de tijd dat ze daar achter komen heeft M-M de deur al op slot gedaan en de messen geslepen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een poes die lekker wijf heet. Ja, dat trekt echt direct mannen.
Of Hertog Jan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:10 schreef Q. het volgende:
Als ik een kat zou hebben zou ie "Grolsch" heten. "Grolsch! Eten!"
Dat is waar en veel keus hebben ze ook niet.quote:
Klopt, het ligt in Ede. Nog niet in de buurt van Wageningen, maar daar loopt geen spoorlijn heenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ede-Wageningen ligt toch gewoon in Ede? Nou ja, het idee is duidelijk. Als het kon woonde je recht tegenover CL.
Je verraadt zijn naam.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:12 schreef Anthraxx het volgende:
Gerwin... je stond dus echt in de spambox.
Die kloon moet ik nog steeds eens aanmaken gAirwiN...quote:
ook.. en milaquote:
Todat hij zijn kleine korporaal tevoorschijn haalt natuurlijk...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, iedereen weet toch zijn naam wel. En voor CL is het zelfs geen schok meer
.
"En die ruikt tenminste wel lekker"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:17 schreef Anthraxx het volgende:
"Zelfs mijn Lush-zeepje is groter"
Misschien is dat de manier om CL te overtuigen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Todat hij zijn kleine korporaal tevoorschijn haalt natuurlijk...![]()
"Hij heeft wel dezelfde roze kleur!"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
"Oh Gerwin, wat doe je nu?"
je hebt je spreadsheet weer gevonden?quote:
Onderschat de womanizerkrachten van nixxx niet... Misschien is hij wel de derde hond vanavond...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ja Plato. Als CL niet voor Q valt dan heb jij misschien wel kans.
Ik heet geen Mussert.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ja Plato. Als CL niet voor Q valt dan heb jij misschien wel kans.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderschat de womanizerkrachten van nixxx niet... Misschien is hij wel de derde hond vanavond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |