En toch op pagina 2...quote:
aaahhhhhhhhhhhhhhh....ik word gek van jou OA....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:58 schreef OA het volgende:
[..]
En toch op pagina 2...![]()
Volgens mij heeft nog nooit iemand een verjaardagstopic gehad dat meer dan 100 posts haalde...![]()
Toch maar een [afbeelding] dan?
vast voor mijn tijd...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:59 schreef cablegunmaster het volgende:
OA er was iemand die een heel topic volkreeg zo'n bekende gothic meisjeop Fok
naam kwijt...
Dan maar een post zonder het bekende mannetje dat zwaait met een apparaat dat met een sleutel moet worden bewerkt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aaahhhhhhhhhhhhhhh....ik word gek van jou OA....![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker peuh OA...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
vast voor mijn tijd...![]()
[..]
Dan maar een post zonder het bekende mannetje dat zwaait met een apparaat dat met een sleutel moet worden bewerkt...![]()
alweer een Postometer?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
ZO GAAT IE GOED......ZO GAAT IE BETER....
![]()
![]()
!!!!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Liever te laat dan niet.. alsnog gefeliciteerd!
het gaat nu bijna toch gebeuren,quote:
ach..... het gaat je echt aan je hart...quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou ja...als het echt moet...
...VAARWEL IEDEREEN.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10 en 16...quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:08 schreef Pheno het volgende:
Hoe oud zijn je kinderen?
Als het een volledige duikcursus (padi open water) is dan moeten je kinderen 14 of ouder zijn. Vandaar dat ik het even vraag. Al mag je jongste natuurlijk wel gewoon zwemmen of bubblemaker doen, dan gaan ze niet zo diep als de haaienquote:
we gaan maar 5 meter diep...quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het een volledige duikcursus (padi open water) is dan moeten je kinderen 14 of ouder zijn. Vandaar dat ik het even vraag. Al mag je jongste natuurlijk wel gewoon zwemmen of bubblemaker doen, dan gaan ze niet zo diep als de haaien
Dan mag het inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
we gaan maar 5 meter diep......volgens hun mag dus mijn zoontje ook mee dusssss...
![]()
Duikleraar tieft weer uit dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |