Ja in Hardenberg meende ik ergens te hebben gelezen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:31 schreef Marrije het volgende:
Waar gaat ze naartoe, meedoen aan de NL kampioenschappen?
Nee, gewoon een vriendschappelijke wedstrijd, ergens in een dorp, in de tent op het feestterrein!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:31 schreef Marrije het volgende:
Als man heb ik daar misschien niet zo'n oog voor maar ik zie geen verschil tussen voor en na die "behandeling".quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:31 schreef Kaleddis het volgende:
Moet er niet aan denken dat ik elke dag zo lang bezig ben met m'n haar![]()
Ah dat is dus vandaag, nou. . .dat ze maar mag winnen. Dan krijgt ze 1000 cp'en toch, als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja in Hardenberg meende ik ergens te hebben gelezen.
Troost je, ik ook niet. Ja hooguit dat het er "wat" vetter uitziet dan daarvoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als man heb ik daar misschien niet zo'n oog voor maar ik zie geen verschil tussen voor en na die "behandeling".![]()
Och, ze is miljonaire, iedereen wacht wel op haar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:30 schreef milk-shake het volgende:
tja opschieten amanda
Plastische chirurgie.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:37 schreef Gigageil het volgende:
En ze is pas 19.......wat moet dat wel niet worden als die 33 is, net als Nasty....![]()
"God" straft onmiddellijk, gelijk weer de tot-13u-streams...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:42 schreef Kaleddis het volgende:
Ja, laat de schrijffaud nog ff extra in beeld zien![]()
... visagie contest ergens in een halletje in hardenberg... niets belangrijks...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:31 schreef Marrije het volgende:
Jaja, Aman zegt het net zelf ook 'kampioenschappen'quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... visagie contest ergens in een halletje in hardenberg... niets belangrijks...
voor of na de behandeling, ze ziet er altijd mooi uitquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als man heb ik daar misschien niet zo'n oog voor maar ik zie geen verschil tussen voor en na die "behandeling".![]()
Hij gaat mee als ken. De butler zou eerst mee, maar die kon niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:50 schreef FSR het volgende:
wel knap als je na 10 lessen naar de NK mag....en iemand opmaakt als een clown....
Wat ik nog steeds raar vind: Dat Bwian zomaar mee mag..... ?
Dat wist ik, maar meestal mogen ze niet zomaar ff weg....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij gaat mee als ken. De butler zou eerst mee, maar die kon niet.
Is ook niet zomaar, Brian heeft het verdiend, hij heeft het zo zwaar gehad afgelopen tijdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:53 schreef FSR het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar meestal mogen ze niet zomaar ff weg....
dat is waar, maar hij is ook weer onder de pammetjes gepropt... dus het valt wel mee...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is ook niet zomaar, Brian heeft het verdiend, hij heeft het zo zwaar gehad afgelopen tijd![]()
Wat ik hoorde had Brian een triootje met twee vrouwelijke fans en was Amanda daar woedend over. Was in Lepels schijnt het. Heel feestje na sluitingstijd! Geen wonder dat hij daar een tribute voor wil schrijven.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:37 schreef Ning het volgende:
Aaaa wat lief van Brian weblog
Keer op keer is het intigrerend om fans te ontmoeten! Mensen in de vrije buitenwereld die je herkennen van een Tv programma...op de foto willen...een handtekening...Echt much respect voor de mensen die kijken. Binnenkort ga ik een tribute gedicht schrijven waarin ik mijn ontmoetingen met fans op poetische wijze zal neerzetten. Bedankt voor alle lieve steun!
Much love.
De ronde tafel is model POPOV van Roderick Vos voor Linteloo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:22 schreef blomst het volgende:
Die ronde tafel vind ik maar zielig.
Kan ie daar mooi achter de vrouwtjes aan......quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:50 schreef FSR het volgende:
wel knap als je na 10 lessen naar de NK mag....en iemand opmaakt als een clown....
Wat ik nog steeds raar vind: Dat Bwian zomaar mee mag..... ?
Dames van Dreams zijn vast al bezig, Amanda doet als laatste wat poeder op het gezicht en klaar.quote:
Ze heeft in elk geval geen lang t-shirt aan maar een 3/4 broekquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:59 schreef Gigageil het volgende:
Lekker handig voor Make-up vlekken zo'n wit pakje.....![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:05 schreef the_undertaker het volgende:
Waarom heeft del die aftandse zonnebril nu op![]()
![]()
... ik denk dat dat te veel gevraagd is... ca 80% in je eentje beschermen lukt niet...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:03 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Kan ie daar mooi achter de vrouwtjes aan......Amanda is toch bezig.....
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:05 schreef Mika25 het volgende:
Een hele streamdag zonder Wifebeater B en Amanda op de streams? Het wordt nu wel heel erg verleidelijk om 3.95 te betalen
Ze voelt zich nu als een beroemdheid. een hoe heet ze ook al weer.vrouw van David beckham.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:05 schreef the_undertaker het volgende:
Waarom heeft del die aftandse zonnebril nu op![]()
![]()
posh spice?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Ze voelt zich nu als een beroemdheid. een hoe heet ze ook al weer.vrouw van David beckham.
Victoira Beckham.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Ze voelt zich nu als een beroemdheid. een hoe heet ze ook al weer.vrouw van David beckham.
... moeder netty zal wel weer trots zijn op haar kleine slet,... eh nee, ik bedoel niet amanda...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:10 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda en Brain opweg naar de contest NK visagie in Hardenberg.
[afbeelding]
Verdomme Blomst, Braajen is zijn witte hoedje vergeten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:10 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda en Brain opweg naar de contest NK visagie in Hardenberg.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... moeder netty zal wel weer trots zijn op haar kleine slet,... eh nee, ik bedoel niet amanda...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... moeder netty zal wel weer trots zijn op haar kleine slet,... eh nee, ik bedoel niet amanda...
Ze zal hier dus wel aan mee doen:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:31 schreef Marrije het volgende:
... neem gerust de tijd, er is geen fuck te beleven... iedereen slaapt en barbie en ken zijn vertrokken...quote:
... het zou mij niets verbazen als dat hele spul via via door john gesponsord is van ons streamgeld...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
Zou John de M. zijn gewicht in de strijd hebben gegooid en de wedstrijd zo hebben gefixed dat Amanda workshop met fotoshoot wint?
... heb jij beeld?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:33 schreef haak2 het volgende:
hebben jullie geluid?
Niels en Eric.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:35 schreef Copycat het volgende:
Wie heeft vannacht eigenlijk in de masterbedroom geslapen?
... asjeblieft ... de sint...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:33 schreef Gigageil het volgende:
Slaapt die regie of zo.....geef eens andere beelden dan die slapende Eric....![]()
... schakel de computer uit en aan of ga eens naar de dokter...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:36 schreef haak2 het volgende:
[..]
een slapende eric en het huis, maar het geluid doet het nergens
Ja, tuurlijk. Waarom denk je dat Sylvia laatst een prijs had gewonnen voor dat paaldansen, niet omdat ze het zo geweldig kon na die paar lessen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
Zou John de M. zijn gewicht in de strijd hebben gegooid en de wedstrijd zo hebben gefixed dat Amanda workshop met fotoshoot wint?
True. Maar Amanda's visagie-kunsten (...) schat ik nog steeds vele malen lager in dan Sylvia's paaldanskunsten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:41 schreef Charmian het volgende:
Ja, tuurlijk. Waarom denk je dat Sylvia laatst een prijs had gewonnen voor dat paaldansen, niet omdat ze het zo geweldig kon na die paar lessen.
Sinds de heropening loopt er nog veel personeel rond van achter voor instellen en afstellen van de apparatuur.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:42 schreef Charmian het volgende:
Hoorde ik daanet nou de stem van Mitch? Zo ja, die is er toch alleen maar 's avonds?
Het is gewoon een wedstrijd tussen mensen die die cursus gedaan hebben. 36 keer 3 uur volgens die site. Ik geloof niet dat Amanda er zoveel tijd aan besteed heeft.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Maar Amanda's visagie-kunsten (...) schat ik nog steeds vele malen lager in dan Sylvia's paaldanskunsten.
Sowieso, als je op de site kijkt van dat zgn NK Visagie is het nogal een tienderangs gebeuren.
amateurquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
De afscheidswoorden van Mama Tasja:
Je kunt het Amandaatje, poppetje, ik hou van jullie......doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
True. Maar dat vinden jij en ik, de rest vond de resultaten prachtigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Maar Amanda's visagie-kunsten (...) schat ik nog steeds vele malen lager in dan Sylvia's paaldanskunsten.
Sowieso, als je op de site kijkt van dat zgn NK Visagie is het nogal een tienderangs gebeuren.
Ow dan zal het vast wel zo'n tiep zijn geweest. Thanksquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sinds de heropening loopt er nog veel personeel rond van achter voor instellen en afstellen van de apparatuur.
Ik?quote:
Hahahhaha, zo loop ik ook wel eens door mijn huisquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:58 schreef blomst het volgende:
Jaap zingt tijdens het krant lezen van Klootzakken, klootzakken.
Wat speelt er toch in dat hoofd van hem om.
De Vakbeurs Uiterlijke Verzorging in Hardenberg is dit jaar van 12 tot 14 mei.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
ik dacht dat hij geen bezoek en personeel mocht beledigen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Jaap wil geen kans eten waar een ranzige bouwvakker aan heeft gezeten.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Jaap wil geen kans eten waar een ranzige bouwvakker aan heeft gezeten.
... het was net zo rustig...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:17 schreef Gigageil het volgende:
Wie komt er weer met haar vieze smerige schreeuwbek de sfeer bederven......![]()
![]()
... voor het tarten van JdB is het eerste wat op de agenda staat een schrijfseltje over wifebeater brian...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:21 schreef Polonium-120 het volgende:
jaap gaat JdB op zijn weblog tarten...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:24 schreef Gigageil het volgende:
De oor/kies-pijn is goed over bij Jaap zo te horen.....![]()
Dat hoorde ik hem gisteren zeggen nadat ie uit het hotel kwam 'Brian is een wifebeater', toen dacht ik nog is dat info van buiten of komt het oorspronkelijk bij Japie vandaan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:26 schreef Lobasca het volgende:
Hoe weet Jaap dat streamers Brian een wifebeater noemen?
Vond het ook vaag... misschien hebben wij het overgenomen van zijn weblog...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:26 schreef Lobasca het volgende:
Heeft hij niet in het hotel nog een logje geplaatst op kingjaap? Misschien heeft ie wat anders gelezen ook...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hoorde ik hem gisteren zeggen nadat ie uit het hotel kwam 'Brian is een wifebeater', toen dacht ik nog is dat info van buiten of komt het oorspronkelijk bij Japie vandaan?
Zo noemt Huub hem al heel langquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:26 schreef Lobasca het volgende:
en conjo of conjos (dat was tegen het weer gisteren)...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:31 schreef Lobasca het volgende:
Nicplaas zegt nu ook al 'aiaiai'
officieel zijn het allemaal wifebeaters in het huis, alleen brian heeft het in DGK echt gedaan, buiten hebben ze het allemaal ook al gedaan (muv eric dan)quote:
Moet niet gekker worden met Nicolaas... Strax pakt 'ie Amanda nog in d'r nooduitgang...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en conjo of conjos (dat was tegen het weer gisteren)...
... de 'exit' van haar mond.... ik seg: eetsmakelijk...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden met Nicolaas... Strax pakt 'ie Amanda nog in d'r nooduitgang...
"Tja, Jaap, hoe ranziger de berg afval, hoe meer vliegen er op af komen", zou de voice-over van de TV kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:40 schreef Starlie het volgende:
Idd! "Fucking Hell!' de vliegen zitten aan Jaap zn eten..
Ik zou me net zo ergerenals de computer kuren vertoont.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:44 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap irriteert zich weer mateloos
Wat een amateurs die vliegen
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:47 schreef Ning het volgende:
Diejaan - vrijdag 4 mei 2007 @ 13:29
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 @ 13:18 schreef lizke het volgende:
ik had die vliegschool een mailtje gestuurd
L.S
Ik wilde u even laten weten of eigenlijk vragen of u weet met wat voor figuur u zich inlaat met de vlieglessen die u geeft aan brian kubatz van de gouden kooi. als u dit filmpje kijkt zegt het genoeg. Iemand die zegt klaar te zijn om zelfmoord te plegen hoort mijn inziens niet in een vliegtuig thuis.
Ik hoop dat u weet wat u doet. En zich afvraagt of u er wel goed aan doet de vlieglessen voort te zetten.
Zie het filmpje op http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E
Met vriendelijke en bezorgde groetjes liz
dit was op 2 mei
en dit was hun antwoord
Beste Lizke,
Zelf had ik ook al mijn twijfels over de gouden kooi maar had het filmpje niet gezien. Uw mail heeft mij ervan overtuigd dat het beter is verder geen medewerking aan de vlieglessen te geven zodat de vlieglessen per direct bij ons beeindigd zijn.
Dank voor uw mening.
Met vriendelijke groet,
Van vol, dus Brian mag niet meer vliegen.
... het was maar een vliegje brian...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:47 schreef Ning het volgende:
Diejaan - vrijdag 4 mei 2007 @ 13:29
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 @ 13:18 schreef lizke het volgende:
ik had die vliegschool een mailtje gestuurd
en dit was hun antwoord
Beste Lizke,
Zelf had ik ook al mijn twijfels over de gouden kooi maar had het filmpje niet gezien. Uw mail heeft mij ervan overtuigd dat het beter is verder geen medewerking aan de vlieglessen te geven zodat de vlieglessen per direct bij ons beeindigd zijn.
Dank voor uw mening.
Met vriendelijke groet,
Van vol, dus Brian mag niet meer vliegen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... het was maar een vliegje brian...[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... het was maar een vliegje brian...[afbeelding]
http://webstats.motigo.com/s?tab=1&link=1&id=4260572quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:58 schreef SiRojK het volgende:
Jaap kijkt weer blij, hij ziet dat de cijfertjes van zijn log omhoog schieten
Gewoon op MUTE klikken is sneller als een verzoek aan DGK_REDACTIE.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:05 schreef the_undertaker het volgende:
Er wordt geneukt
Geen half werk zo te zien
Soundlock please.. ik hoorde het gewoon ketsen![]()
Ik doe de streams net aan, maar ze zijn alweer klaar?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:07 schreef Gigageil het volgende:
ram die pik erin Huub......ohw....hij is al bezig.....
![]()
Tja....dat hebben konijntjes he....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik doe de streams net aan, maar ze zijn alweer klaar?![]()
Huub speelt nu nog met zijn balletje.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik doe de streams net aan, maar ze zijn alweer klaar?![]()
... kan iemand die tekst veranderen en het de sperminator noemen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:07 schreef Gigageil het volgende:
ram die pik erin Huub......ohw....hij is al bezig.....
![]()
Te laat.. Waren net bezig incl. ketsgeluidenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:18 schreef carpediem23 het volgende:
Zijn Huub en Lieke weer aant konijnen!??wil iemand een cap maken??
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:18 schreef Polonium-120 het volgende:
langspeelplaat in gesprek met "hallo-ik-ben-eric-en-als-ik-zin-heb-mastuurbeer-ik"over 4 maandjes ga ik lekker naar huis" ... heeft dat mens geen andere tekst?... DGK doe er wat aan...
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ik merk dat ik er niets meer aan vind. Nu twee dagen nauwelijks gekeken en ook niet gemist. Sinds Huub volkomen heeft afgedaan zegmaar.
Ik heb een week niet gekeken en inderdaad ook niets gemist.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ik merk dat ik er niets meer aan vind. Nu twee dagen nauwelijks gekeken en ook niet gemist. Sinds Huub volkomen heeft afgedaan zegmaar.
langspeelplaat in gesprek met hallo-ik-ben-eric-en-als-ik-zin-heb-mastuurbeer-ik "over 4 maandjes ga ik lekker naar huis" ... heeft dat mens geen andere tekst?... DGK doe er wat aan...
Ik post één smiley en krijg er per kerende post drie terug! Verder kan je het ook zien als een literair citaat: ik laat de post waar alles mee begon doorklinken in deze reactie... Zo iets?quote:
Gelukkig had Tas haar zender nog niet om. Wat een gekrijs weer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:32 schreef Nostalgist het volgende:
Post !
Je verzint het ter plekke hè?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ik post één smiley en krijg er per kerende post drie terug! Verder kan je het ook zien als een literair citaat: ik laat de post waar alles mee begon doorklinken in deze reactie... Zo iets?
langspeelplaat in gesprek met hallo-ik-ben-eric-en-als-ik-zin-heb-mastuurbeer-ik "over 4 maandjes ga ik lekker naar huis" ... heeft dat mens geen andere tekst?... DGK doe er wat aan...
Dat is wel handig. Je hoeft alleen maar naar de snelheid van de cossen te kijken om te weten of het interessant is om je streams aan te zetten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:38 schreef PumaStreamer het volgende:
Tis saai in de Kooi
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Die werken er aan mee. Het is duidelijk dat ze de zwarte diva zo lang mogelijk willen houden.
Die blijft tot ze haar er uit gooien of tot ze wint.![]()
't Was jou dus ook opgevallen. In de Boeddha zit rood in het geel en in de trap meer groen, een citroengeel: er is geen foutere combinatie dan dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:44 schreef kybe het volgende:
Ook overdag zijn die boedha en gele trap niet om aan te zien.
Die passen precies bij Amanda.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:46 schreef Kinga het volgende:
fucking hell, ik zie nu pas de gouden poefjes.... le-lijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |