Te laat.. Waren net bezig incl. ketsgeluidenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:18 schreef carpediem23 het volgende:
Zijn Huub en Lieke weer aant konijnen!??wil iemand een cap maken??
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:18 schreef Polonium-120 het volgende:
langspeelplaat in gesprek met "hallo-ik-ben-eric-en-als-ik-zin-heb-mastuurbeer-ik"over 4 maandjes ga ik lekker naar huis" ... heeft dat mens geen andere tekst?... DGK doe er wat aan...
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ik merk dat ik er niets meer aan vind. Nu twee dagen nauwelijks gekeken en ook niet gemist. Sinds Huub volkomen heeft afgedaan zegmaar.
Ik heb een week niet gekeken en inderdaad ook niets gemist.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ik merk dat ik er niets meer aan vind. Nu twee dagen nauwelijks gekeken en ook niet gemist. Sinds Huub volkomen heeft afgedaan zegmaar.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:18 schreef Polonium-120 het volgende:
langspeelplaat in gesprek met hallo-ik-ben-eric-en-als-ik-zin-heb-mastuurbeer-ik "over 4 maandjes ga ik lekker naar huis" ... heeft dat mens geen andere tekst?... DGK doe er wat aan...
Ik post één smiley en krijg er per kerende post drie terug! Verder kan je het ook zien als een literair citaat: ik laat de post waar alles mee begon doorklinken in deze reactie... Zo iets?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |