amateurquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
De afscheidswoorden van Mama Tasja:
Je kunt het Amandaatje, poppetje, ik hou van jullie......doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
True. Maar dat vinden jij en ik, de rest vond de resultaten prachtigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Maar Amanda's visagie-kunsten (...) schat ik nog steeds vele malen lager in dan Sylvia's paaldanskunsten.
Sowieso, als je op de site kijkt van dat zgn NK Visagie is het nogal een tienderangs gebeuren.
Ow dan zal het vast wel zo'n tiep zijn geweest. Thanksquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sinds de heropening loopt er nog veel personeel rond van achter voor instellen en afstellen van de apparatuur.
Ik?quote:
Hahahhaha, zo loop ik ook wel eens door mijn huisquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:58 schreef blomst het volgende:
Jaap zingt tijdens het krant lezen van Klootzakken, klootzakken.
Wat speelt er toch in dat hoofd van hem om.
De Vakbeurs Uiterlijke Verzorging in Hardenberg is dit jaar van 12 tot 14 mei.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Maar Amanda's visagie-kunsten (...) schat ik nog steeds vele malen lager in dan Sylvia's paaldanskunsten.
Sowieso, als je op de site kijkt van dat zgn NK Visagie is het nogal een tienderangs gebeuren.
ik dacht dat hij geen bezoek en personeel mocht beledigen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Jaap wil geen kans eten waar een ranzige bouwvakker aan heeft gezeten.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Jaap wil geen kans eten waar een ranzige bouwvakker aan heeft gezeten.
... het was net zo rustig...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:17 schreef Gigageil het volgende:
Wie komt er weer met haar vieze smerige schreeuwbek de sfeer bederven......![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |